اجاره باکس سگ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

اجاره ی باکس سگ

در ابتدای این مقاله بهتر است به تعریفی بسیار دقیق از باکس سگ بپردازیم: باکس سگ یا کریر سگ،  جعبه ای می باشد که در آن سگ جای می گیرد و به راحتی می توانید سگ را در فواصلی بسیار دور و نزدیک جابه جا نمایید. خرید باکس سگ، نه تنها برای مسائل جابه جایی سگ بسیار مفید بوده است بلکه برای مواردی مانند آموزش سگ در خانه، استراحت گاه خانگی و حتی حفظ ایمنی حیوان نیز بسیار کاربردی است.

عده ای فراد هستند که به شغل تربیت پت، تربیت سگ های نگهبان، سگ های پلیسی و مواد مخدر مشغول می باشند این افراد برای صرفه جویی در مصارف مالی برای باکس سگ از اجاره کردن باکس سگ برای انواع بسیار مختلفی از نژاد های سگ بهره مند خواهند شد، سایر پناهگاها برای آموزش سگ ها، کلینیک های دامپزشکی برای درمان سگ های بیمار از جمله افراد و مشاغلی می باشند که باکس سگ را اجاره می نمایند؛ جهت اجاره ی باکس سگ با بهترین متریال ها می توانید از سایت  گمبرون کسب خدمات نمایید.

برای کسب اطلاعاتی بسیار بیشتر در مورد ویژگی های هرباکس به دسته : اجاره ی باکس سگ  مراجعه نمایید و تمامی خصوصیات و ویژگی های انواع باکس سگ متناسب با هر نژادی که مد نظر دارید را مطالعه نمایید.

ویژگی های باکس سگ استاندارد  اجاره ای

ویژگی های باکس سگ استاندارد اجاره ای : مهمترین عامل برای اجاره کردن یک باکس سگ نژاد، سایز و جثه ی سگ می باشد. باکس سگ هر چه به استاندار های وابسته به مقیاس طراحی بسیار نزدیک تر بوده باشد هم خیال صاحبان سگ بسیا راحت خواهد ماند هم اینکه سگ آنها در این باکس آرامش بسیار زیادی را دارد.

از این جهت بررسی ویژگی های باکس سگ استاندارد برای اجاره کردن بسیار حائز اهمیت است. دارندگان سگ هزینه های بسیار زیادی را برای مراقبت و نگهداری از سگ می کنند به این جهت اجاره کردن باکس سگ یکی از هزینه های  بسیار مقرون به صرفه نگهداری از سگ است که با داشتن بیشترین اطلاعات درباره ی باکس سگ می توانید با اطمینان بیشتری در انتخاب خود بمانید. بهتر است بدانید اجاره ی باکس های سگ فلزی از پر مصرف تری باکس های فلزی می باشند که در پناهگاه ها و نقاهتگاه های سگ بسیار متداول تر از انواع دیگر باکس های سگ می باشد.

آیا جابه جایی سگ بدون باکس مقدور میباشد؟

ببنیند جا به جایی بدون باکس یا با باکس کاملا امکان پذیر می باشد ولی برای یک الی دو ساعت شما می توانید بی دغدغه سگ را حمل نمایید ولی آیا با طولانی شدن وقت میسر خواهد بود؟ خیر، یکی از بزرگترین مشکلاتی که  بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی دیده می شود، مسئله جا به جایی سگ خود می باشد. مشکلی که می ‌توان آن را با تهیه کردن یک باکس سگ و در سایز و نوع مناسب به راحتی حل نمایید. بیشتر پانسیون های سگ با باکس های سگ در هر سایزی که مد نظر داشته باشید فضا را اشغال کرده است فکرش را بکنید اداره کردن یک پانسیون بدون باکس چقدر مشکل می باشد؟!

نگهداری از سگ می تواند بسیار جذاب و هیجانی باشد، به شرطی که ملزومات میزبانی از این حیوانات دوستداشتنی  را تامین نمایید. بسیاری از افراد که نگهداری از حیوانات خانگی مانند سگ  را بسیار پیچیده و گاها غیرممکن می دانند ؛ اما اگر در بطن رفتار های این افراد باشید، متوجه می شوید که درک درستی از نیاز های سگ را هرگز اصلا نداشته اند و نتوانسته اند این نیاز ها را تأمین سازند، در نگهداری از آنها با مشکلات بسیار جدی مواجه خواهند شد.

پیشنهاد کارشناس : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.

ابعاد محاسبه شده براساس ابعاد داخلی باکس سگ اجاره ای استاندارد

ابعاد محاسبه شده براساس ابعاد داخلی باکس سگ اجاره ای استاندارد:

A= طول حیوان از نوک بینی تا سر دم (ریشه دم) سگ

B= ارتفاع از زمین تا مفصل آرنج. A+(0.5)B= طول باکس است.

C عرض بین شانه ها یا پهن ترین قسمت (هر کدام بزرگ تر است)C X 2 =  عرض باکس به دست می آید.  D=ارتفاع سگ در موقعیتس بسیار طبیعی ایستاده از بالای سر یا نوک گوش تا زمین (هر کدام که بلند تر می باشد)

D= ارتفاع باکس

حداقل ابعاد داخلی باکس سگ  اجاره ای:

طول باکس= A+ (0.5)B

عرض باکس= C X 2

لازم به ذکر می باشد: پوزه های بسیار کوتاه و پهنی دارند به ٪۱۰ فضای بیشتر (باکس ٪۱۰ بزرگ تر) نیازمند خواهند بود.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

چند سگ را می توان در باکس اجاره ای قرار داد؟

پاسخ دادن به این بسیار واضیح می باشد، بستگی دارد برای چه کاری قصده اجاره کردن باکس را دارید؟ عقیم سازی سگ، تربیت سگ، آموزش سگ، تنبیه برای کاری اشتباه، زایمان سگ و یا بیماری….نکته ی مهم دیگر این می بایشد که بررسی بسیار  تخصصی این موضوع مربوط به سفر و شرکت های مسافر بری سگ ها می باشد. باید بگویین با این حال وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) در قانون رفاه حیوانات (AWA) توضیحی داده است که ” نباید بیش از دو توله سگ یا بچه گربه با سن ۸ هفته تا ۶ ماه که دارای اندازه قابل قبول و هر یک دارای وزن حداکثر ۹ کیلوگرم یا کمتر را دارا می باشند از طریق حمل هوایی در یک محفظه اولیه منتقل داده شوند.” این یک استانداردی بسیار عالی و خوب برای حمل تمامی محموله های سگ بدون در نظر گرفتن اینکه به چه کشوری سفر می نمایند است.

ابعاد محاسبه شده براساس ابعاد داخلی باکس سگ اجاره ای استاندارد

نکات مهم برای اجاره ی باکس سگ

برای اجاره ی یک باکس سگ استاندارد باید فضایی بسیار  لازم و بسیار مناسب برای جابه‌جایی سگ را دارا بوده باشد و حیوان در آن اصلا نباید خفت بیفتد و اذیت شود.

  • نباید ابعاد ابعاد باکس استاندارد برای اجاره سگ به اندازه‌ای بسیار زیاد بزرگ باشد که سگ بتواند در آن جنب‌وجوش بیش از حد کند، و باعث و بانی درد سر و آلودگی صدا شود.
  • استحکام بسیار مناسب، دوام و مقاومت باکس نگه‌داری از سگ در بالاترین سطح ممکن باید باشد.

فواید نگهداری سگ و سلامت انسان

انسان‌ها با داشتن یک سگ خانگی خیلی کمتر دچار بیماری می‌شوند؛ زیرا افرادی که یک سگ خانگی دارند بیشتر از دیگر افراد فعالیت بدنی دارند. آن‌ها همیشه باید در کنار سگ خود فعالیت بدنی نیز داشته باشند و با او بازی و فعالیت کنند. افراد معمولی فقط یک فعالیت بدنی متوسط دارند، اما این در حالی است که صاحبان سگ به‌طور متوسط 300 دقیقه در هفته پیاده‌روی مفید می‌کنند. به‌طورکلی، نگهداری سگ در خانه باعث افزایش طول عمر انسان‌ها شده است.

فواید نگهداری سگ با، باکس سگ

امروزه نگهداری از سگ ها تجهیزات بسیار قابل توجهی دارد. باکس سگ یکی از مهمترین و راحت  ترین موارد تجهیزات نگهداری سگ ها می باشد که حمل و نقل سگ ها را برای انسان ها بسیار راحت تر کرده است. دیگر لازم نیست برای سفر کردن نگران حمل و نقل و جابه جایی سگ های خانگی خود باشید، باکس سگ راحت ترین سفر را برای شما به ارمغان می آورد فقط کافی است در خرید باکس سگ دقت و اطلاعات کافی را داشته باشید تا در جا به جایی سگ خود احساس رضایت داشته باشید. با خرید باکس سگ از گمبرون کنل لبخند رضایتمندی از محصول را تجربه می کنید.

پیشنهاد کارشناس : مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین