باکس حمل یاتا | باکس سگ مخصوص هواپیما

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

باکس حمل یاتا

باکس حمل یاتا اولین چیزی است که هنگام تصمیم گیری برای سفرهای هوایی با حیوان خانگی دلبندتان باید به فکر تهیه آن باشید. در بسیاری از مواقع، ممکن است بخواهید با حیوان خانگی خود به سفرهای دور نزدیک بروید؛ در کنار اینکه وجود تجهیزات و وسیله های لازم موجب حفظ آرامش و آسایش شما و حیوان خانگیتان خواهد بود، در سفر های راه دور با وسایل نقلیه عمومی نظیر کشتی، قطار و علی الخصوص هواپیما، حمل و نقل حیوانات به سادگی امکان پذیر نبوده و نیازمند قوانین، شرایط و همچنین تجهیزات خاص است. باکس حمل یاتا که به دلیل ماهیت کاربردی خود با نام های متعددی همچون باکس حمل سگ، باکس حمل هوایی، باکس مخصوص هواپیما و.. نیز شناخته می شود، یکی از اصلی ترین لازمه ها و تجهیزات مورد نیاز برای حمل و نقل سگ و بطورکلی تمامی حیوانات خانگی می باشد.

از آنجایی در طی حمل و نقل حیوانات خانگی مخصوصا حیوانات بازیگوشی مانند سگ و ها و گربه ها، به دلیل وجود شرایط خاص مسیر، با مسائل گوناگونی روبرو خواهیم بود، حمل و نقل این حیوانات نیازمند برنامه ریزی و تجهیزات خاصی می باشد تا امنیت، آرامش، آسایش و سلامت حیوان و سایر مسافرین حفظ شده و نظم پرواز نیز برهم نخورد. به همین دلیل، سازمان و انجمن بین المللی حمل و نقل یاتا، تهیه باکس حمل سگ یا همان باکس حمل یاتا را از لازمه های جابه جایی حیوانات در سفرهای هوایی عنوان کرده است.

پیشنهاد کارشناس 

مطلب: باکس حمل حیوان | مقایسه انواع باکس سگ را مطالعه کنید.

باکس حمل سگ یاتا

قوانین حمل سگ با هواپیما و لازمه خرید باکس حمل یاتا

با اینکه حمل و نقل حیوانات خانگی در سفر های هوایی مجاز بوده و اکثر شرکت های هواپیمایی اجازه سفر این حویانات را می دهند، اما نباید تصور کنید که در طی سفر با حیوان خانگی دلبندتان می توانید آن را در کنار خود و در کابین مسافرین نگه دارید؛ باید بدانید که به دلیل وجود شرایط خاص پرواز و سفرهای هوایی، برای حفظ نظم، آرامش و سلامت مسافرین و همچنین حیوانات خانگی، ورود این حیوانات ( حتی پرندگان و.. ) به کابین مسافرین در بسیاری از خطوط هوایی علی الخصوص کابین هواپیماهای ایران ممنوع است. بنابراین اگر قصد سفر با هواپیما به همراه حیوانات خانگی خود را دارید، قبل از هرچیز برای حمل آن باید باکس حمل یاتا را تهیه و از دفاتر فروش بلیط جا رزرو  کرده و همچنین تایید شرکت هواپیمایی مورد نظر را بگیرید.

با توجه به اینکه شرکت‌های هواپیمایی مختلف بر اساس مقررات کشورهای مبدا و مقصد، تزانزیت و یا حتی نوع هواپیما های خود شرایط و قوانین متفاوتی برای حمل و نقل حیوانات دارند، توصیه می کنیم، قبل از هرچیز قوانین و مقررات هواپیمایی که با آن پرواز خواهید داشت را مطالعه کرده یا برای اطمینان بیشتر با آن‌ها تماس بگیرید؛ دقت کنید که بی توجهی به این نکته در مواقع بسیاری افراد را برای سفر ها و جابه جایی حیوانات خود به دردسر انداخته و جتی موجب از دست دادن پرواز آنها شده است.

 

برای خرید باکس سگ از انواع باکس حمل سگ دیدن کنید.

اهمیت خرید باکس حمل یاتا

در طی سفرهای هوایی، دریایی، و حتی زمینی، مسئله جابه جایی حیوانات خانگی مخصوصا حیوانات بازیگوشی مانند سگ ها و گربه ها، یکی از مهمترین چالش هایی است که صاحبین این حیوانات، با آن مواجه خواهند شد. بطورکلی، جابه جایی حیوانات خانگی چه در فواصل نزدیک و چه در سفر ها و فواصل دور تر مخصوصا هنگام سفر با وسایل نقلیه ای مانند هواپیما، قطار و.. نیازمند باکس حمل حیوان خانگی که با عنوان باکس حمل یاتا نیز عنوان می شود، خواهد بود. باکس حمل یاتا نه تنها موجب سهولت حمل و نقل حیوانات می شود، بلکه ایمنی، سلامت و آرامش و آسایش آنها را نیز تامین کرده و از بروز هرگونه آسیب های فیزیکی، آزار و اذیت افراد غریبه و همچنین استرس محیطی دور خواهد کرد. همانطور که در بخش های قبلی بدان اشاره شد، باکس حمل یاتا اولین وسیله ملزومی است که برای حمل و نقل حیوانات خود باید آن را در دست داشته باشید.

انواع باکس حمل یاتا برای حمل و نقل سگ

با اینکه باکس حمل یاتا، اصلی ترین وسیله مورد نیاز برای حمل و نقل پت ها می باشد، اما این باکس ها نیز بنابر نیاز، کاربرد و همچنین ویژگی های پت، در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. بطورخلاصه انواع باکس سگ را می توان در چهار دسته باکس سگ پلاستیکی، کیفی یا پارچه ای، قفسی یا فلزی و در آخر باکس سگ چوبی خلاصه کرد که در این میان، باکس سگ پلاستیکی معمولا بهترین نوع باکس حمل یاتا برای سفر با هواپیما می باشد. در ادامه با بهترین مارک ها و برندهای باکس حمل سگ در دنیا و همچنین ویژگی ها و مشخصات دقیق هریک آشنا خواهیم شد.

خرید باکس حمل سگ یاتا

بهترین برند های باکس حمل یاتا و مخصوص هواپیما

بطور کلی، انجمن حمل و نقل هوایی یاتا، برند خاصی را برای حمل و نقل هوایی مشخص نکرده و تنها حساسیت این سازمان برای تهیه یک باکس سگ استاندارد می باشد؛ بنابراین شما می توانید براساس نیاز و ویژگی های پت خود، باکس حمل سگ خود را از انواع برندهای معتبر باکس سگ خریداری کنید. به عنوان پرفروش ترین و بهترین باکس های حمل سگ یاتا، می توان به برند های زیر اشاره کرد:

در بین این برند ها، باکس براکو ایتالیایی همواره یکی از پرفروش ترین باکس حمل یاتا مخصوص هواپیما بوده است. در واقع باکس براکو ایتالیایی، از جدیدترین مدل های روز باکس حمل هوایی سگ و ساخت شرکت ام پی برگامو ایتالیا می باشد. باکس سگ براکو ایتالیایی به دلیل ویژگی ها و کیفیت فوق العاده خود از برترین باکس های حمل سگ در جهان می باشد. از مهم ترین دلایل محبوبیت این باکس، می توان به کیفیت بالا و استحکام این محصول، مقاومت، دوام و همچنین کیفیت ساخت و مواد بکار رفته در آن اشاره داشت، که این محصول را به یکی از پرفروش ترین باکس های حمل یاتا در دنیا تبدیل کرده است. در ادامه به شرح ویژگی ها و مشخصات باکس براکو ایتالیایی می پردازیم.

ویژگی های باکس براکو ایتالیایی

  • باکس سگ به رنگ مشکی طوسی
  • طراحی و دیزاین جدید نسبت به رقبا
  • ساخته شده از موارد اولیه پریمیوم و مواد بدون دی اکسید سولفور
  • اسمبل ساده و راحت
  • 2 دستگیره جهت بلند کردن باکس با دست
  • 1 دستگیره کشویی با قابلیت ایستایی و مقاومت بالا
  • دارای استاندارد و مجوز IATA پرواز در تمام نقاط جهان
  • مورد تایید و مجاز به سفر از هر نوع راه ارتباطی از قبیل زمینی و دریایی
  • دارای دو صندوقچه مناسب موارد لازم همچون مدارک سگ و یا مواد بهداشتی یا خوراکی
  • دارای قفل ایمن و باز و بست نرم و طراحی جدید
  • قفل سوییچی با مغزی قفل شونده
  • دقت بالا در لولا ها و درب فلزی ضدزنگ همچنین چفت و قفل بست های استاندارد
  • هواخوری ۴ طرف و تهویه طبیعی مناسب در مسیر های کوتاه و طولانی
  • قابلیت جا افتادن در درب
  • نصب و باز بست آسان بدون نیاز به ابزار
  • قابلیت اضافه نمودن چرخ ( 4 چرخ بصورت جداگانه )
  • 6 عدد پیچ و مهره مخصوص باکس جهت پرواز با قابلیت باز و بست بدون نیاز به آچار ( PLUG & PLAY )
  • قابلیت خوابیدن و ایستادن در هنگام سفر یا در حالت سکون در منزل
  • دارای ظرف آبخوری و غذا 300 میلی لیتری
  • کف غیر قابل نفوذ و رطوبت
  • مناسب برای انواع نژاد و همه سنین سگ ها در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ

 

باکس حمل یاتا

چند حیوان را می توان در یک باکس حمل یاتا جابه جا کرد؟

وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) در قانون رفاه حیوانات (AWA) توضیح داده است که ” نباید بیش از دو توله سگ یا بچه گربه با سن ۸ هفته تا ۶ ماه که دارای اندازه قابل قبول و هر یک دارای وزن حداکثر ۹ کیلوگرم یا کمتر می باشند را از طریق حمل و نقل هوایی در یک باکس حمل سگ یاتا قرار داد. بنابر این اصل،  این قاعده، به یک استاندارد عالی برای حمل و نقل تمامی حیوانات خانگی بدون در نظر گرفتن اینکه به چه کشوری سفر می کنند تبدیل شده است. از دیگر دلایلی که بهتر است دو حیوان را در بک باکس سگ قرار نداد، این است که در هنگام سفر های طولانی مدت، حیوانات ممکن است دچار استرس محیطی جدید شده و تهاجمی شوند، بنابراین بهتر است برای جلوگیری از آسیب های احتمالی از قراردادن آنها در یک باکس سگ  خودداری کنید؛ مگر این که توله سگ ها یا بچه گربه های سن پایین باشند.

باکس حمل حیوان پلاستیکی

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید باکس سگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گمبرون کنل ارائه دهنده انواع باکس سگ وارداتی و مکمل های غذایی با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اصالت کالا، همواره آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز است.

09013852660  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین