باکس سگ استاندارد پرواز

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

باکس سگ استاندارد پرواز

باکس سگ استاندارد پرواز اولین چیزی است که هنگام تصمیم گیری در مورد مسافرت و حمل و نقل حیوان خانگی خود با هواپیما، باید بدان فکر کرده و در جهت خرید و تهیه آن برآیید. بطور کلی و پیش از هرچیز، اگر تصمیم دارید حیوان خانگی خود را با حمل و نقل هوایی جابه جا  کنید، توصیه می کنیم ابتدا با شرکت هواپیمایی مورد نظر خود تماس گرفته و مطمئن شوید که آژانس امکان ارائه این خدمات می باشد یا خیر. سپس در خصوص شرایط، ضوابط و در نهایت قوانین حاکم بر حوزه حمل و نقل حیوانات خانگی از آژانس مد نظر خود پرس و جو کنید. در ضمن به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است پرواز و جابه جایی حیوانات خانگی خود را در روزهای وسط هفته برنامه ریزی کنید چراکه در این بازه زمانی معمولا حجم کاری کارکنان و کادر پرواز کمتر  بوده و همکاری بیشتری با مسافران صورت می گیرد. این موضوع حتی می تواند بر روی کاهش هزینه سفر نیز تاثیر گذار باشد.

با شرکت هواپیمایی که انتخاب کرده اید تماس بگیرید تا بررسی کنند که حیوان خانگی شما را در روز و پروازی که مد نظر دارید را می پذیرند یا خیر. دقت داشته باشید که برخی از خطوط هوایی در هر پرواز تعداد محدودی از حیوانات را جابه جا می کنند، پس با توجه به این محدودیت، جایگاه و بلیط خود را برای این پرواز رزرو کنید. در ضمن، به عنوان یک نکته دیگه دقت کنید که حمل و نقل سگ های با پوزه کوتاه مانند بوکسر، پاگ، بولداگ و پکینیز در فصل گرما توصیه نمی شود. این حیوانات در حفظ دمای طبیعی بدن در هوای گرم مشکل دارند و جابه جایی آنها در هوای گرم سلامت جسمی و خلقیات آنها را دچار آسیب جدی خواهد کرد.

پیشنهاد کارشناس 

مطلب: باکس حمل حیوان | مقایسه انواع باکس سگ را مطالعه کنید.

 

باکس سگ استاندارد پرواز

مقصد شما برای سفر حیوان خانگی تان کجاست؟

آیا مقصد سفر حیوان خانگی شما در داخل کشور می باشد یا به خارج از کشور سفر خواهد کرد؟ آیا  سفر شما مستقیما به مقصد انجام می شود یا اینکه در میانه سفر در ایستگاهی توقف خواهید داشت تمام این موارد باید بررسی شود که مساله ای در سفر ایجاد نشود. دقت داشته باشید که کوچک ترین مشکلات می توانند آسایش و آرامش حیوان دلبند شما را در حین مسافرت مختل سازد. پس سعی کنید تمامی نکات و قواعد سفر حیوانات با هواپیما را رعایت کنید.

اندازه و وزن حیوان خانگی شما چقدر است؟

باید بدانید که تنها سگ ها و گربه های کوچک می توانند وارد کابین شوند. البته بسیاری از خطوط هوایی ممکن است حتی اجازه ورود به آنها را هم ندهند و آنها را به عنوان چمدان ویژه در یک انبار گرم با تهویه مناسب حمل کنند. البته در این حالت هم  نگران نباشید زیرا بهتر است گربه‌ها و سگ‌ها  از این طریق سفر کنند، زیرا خلوت‌تر است و در یک محیط تاریک استراحت می‌کنند.

در نظر داشته باشید که در حین سفر با حیوانات، مسائلی مانند عوض شدن مداوم محیط، رویارویی با انسان های غریبه و.. می توانند موجب استرس و نا آرامی حیوان شما شوند؛ پس هنگامیکه حیوان خانگی شما دور از جمعیت در محیطی ساکت و آرام قرار گیرد به راحتی می تواند از این مسائل دور بوده و تا مقصد نهایی استراحت کند. البته برای این منظور قطعا نیاز به تجهیزات خود را خواهد داشت، که در این بین، اصلی ترین تجهیزات و ابزار مورد نیاز آن ” باکس حمل سگ ”  خواهد بود. باکس سگ استاندارد پرواز، در واقع محلی برای نگهداری، استراحت و همچنین محافظت از حیوان در برابر خطرات و آسیب های فیزیکی و حتی روانی می باشد. به دلیل اهمیت وجود این ابزار، سازمان حمل و نقل هوایی یاتا وجود باکس سگ را از ملزومات سفر حیوانات خانگی در نظر گرفته است.

آیا شما باکس سگ استاندارد پرواز مناسب برای حیوان خانگی خود دارید؟

خرید باکس سگ استاندارد پرواز برای حیوان خود که با هواپیما سفر می کند بسیار مهم و ملزوم خواهد بود. خطوط هوایی از استاندارد های  زیر استفاده می کنند تا مطمئن شوند حیوان فضای کافی برای چرخش عادی در حالت ایستاده، ایستادن و نشستن و دراز کشیدن در وضعیت طبیعی دارد یا خیر.

  • ابعاد باکس حمل حیوانات خانگی

باکس سگ استاندارد پرواز

اطلاعات ارائه شده در عکس بالا  شرایط استاندارد یک باکس را نشان می دهد. آنها برای حیوانی که در موقعیت طبیعی قرار دارد  قابل استفاده هستند.

ابعاد محاسبه شده، ابعاد داخل باکس می باشد.

الف = طول حیوان از نوک بینی تا باسن سگ یا گربه.

B = ارتفاع از زمین تا مفصل آرنج.

C = عرض  شانه ها یا پهن ترین قسمت بدن .

D = ارتفاع حیوان در حالت ایستاده طبیعی از بالای سر یا نوک گوش تا زمین (هر کدام بالاتر باشد).

  • حداقل ابعاد داخلی باکس

طول ظرف = A + ½ B

عرض ظرف = C x 2

ارتفاع ظرف E = D + زیرانداز داخل باکس

نژادهای پوزه کوچک به 10 درصد فضایبزرگتر نیاز دارند

توجه داشته باشید که اندازه گیری های A، B، C، D و E برای تعیین ابعاد باکس باید برای بزرگترین حیوان داخل باکس باشد.

  • محاسبه عرض ظرف برای چندین حیوان

دو حیوان: C x 3

سه حیوان: C x 4

قد و طول مشابه یک حیوان تعیین می شود.

توجه: یاتا هیچ سازنده، برند، ساخت یا مدل خاصی از باکسهای حیوان خانگی را تأیید نمی کند یا نمی فروشد. به همین ترتیب، IATA هیچ گونه خدمات حمل و نقل یا جابجایی حیوان خانگی یا توله سگ خاصی را پیشنهاد یا تأیید نمی کند. خوانندگان باید به تبلیغات تقلبی که خلاف آن را بیان می کنند توجه کنند. با این حال برای خرید باکس سگ، باید باکس سگی را انتخاب کنید که دارای مجوز یاتا برای حمل و نقل حیوانات باشد. بطورکلی سازمان یاتا برند ها و مدل هایی را که دارای شرایط ذکر شده باشد را به عنوان باکس سگ استاندارد پرواز شناخته و مجوز پرواز را به آن ها داده است. به عنوان مثال باکس سگ براکو ایتالیایی یکی از بهترین و حتی پرفروش ترین باکس سگ می باشد که مجوز یاتا را داراست.

 

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

فروش باکس حمل سگ

باکس سگ استاندارد پرواز سایز بزرگ

اگر تصمیم دارید جعبه چوبی خود را بسازید، با شرکت هواپیمایی هماهنگ کنید که آیا آنها کانتینرهای ساخت سفارشی را می پذیرند یا خیر. برای سگ‌های خاص، خطوط هوایی ممکن است استفاده از باکسهایی با طراحی محکم‌تر حالت معمول را تایید کنند. همچنین مساله  دیگری که باید حتما به آن توجه شود  این است که شرکت باید اطمینان پیدا کند که مکانیزم قفل باکس به درستی کار کرده و حیوان نمی‌تواند قطعات درب ورودی را خم و یا قطعات نگهدارنده آن را کج کند، بجوند و یا حتی فشار دهد. بنابراین، درب مشبک باید محکم به باکس متصل باشد.

  • درب باکس : درب باکس باید فلزی بوده و دارای قفل بوده که راحت باز نشود.

ظروف غذا و آب (غذا)  داخل باکس باید طوری باشد که از بیرون قابل دسترس باشد زیرا ممکن است  شرکت هواپیمایی  بخواهد  غذای اضافی در ظرف غذای متصل به باکس قرار دهد که بر اساس  دستورالعمل های تغذیه صورت می گیرد.

فروش باکس حمل سگ

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید باکس سگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گمبرون کنل ارائه دهنده انواع باکس سگ وارداتی و مکمل های غذایی با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اصالت کالا، همواره آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز است.

09013852660  

پیشنهادات داغ مطالعه :

پرفروش ترین برندهای باکس در جهان :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین