ساخت باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

ساخت باکس سگ

 سگ باوفاترین حیوان خانگی شناخته شده در زندگی انسان ها است. یک پروژه بسیار آسان است. یکی از تجهیزات نگهداری از سگ داشتن باکس است خب یلی از علاقه مندان به سگ به ساخت باکس سگ نیز علاقه دارند ما در این مقاله سعی بر این داریم شما را با ساخت باکس سگ آشنا کنیم.

باور کنیدحتی اگر یک نجار بسیار تازه کار هستید، فقط در عرض چند ساعت می توانید باکس سگ را بسازید مقدار دقیق متریال مورد نیاز بسته به اندازه باکس سگ شما بستگی خواهد داشت، اما ساخت و ساز بدون در نظر گرفتن نژاد پروژه ای غیر ممکن است. مهمترین قدم اول تعیین این است که چه اندازه باکسی برای سگ خاص خود نیاز خواهید داشت و اینکه چه سایزی از سگ می خواهد در آن زندگی کند و اینکه این باکس بتواند داخل کامیون، ون یا هر فضای محدود دیگری چگونه قرار بگیرد. پس از آن صرفاً موضوع جمع آوری ابزار و مواد مناسب و ساخت باکس مدنظر خوهد بود!

اندازه گیری ابعاد برای ساخت باکس سگ می باشد:

اول از همه باید تعیین کنید که سگ شما به چه میزان فضایی نیاز خواهد داشت. با اندازه گیری بسیار دقیق متوجه شوید که سگ شما فضای کافی در داخل باکس را داشته باشد تا بتواند در آن بسیار راحت باشد. سگ خود را اندازه بگیرید تا حداقل ارتفاع، عرض و عمق جعبه را بتوانید به راحتی تعیین کنید. به سگ خود فضای کافی را بدهید تا بدون اینکه باکس با فضای غیرضروری پر شود، سگ شما بتواند راحت دراز بکشد و موقعیت خود را به خوبی تغییر دهد. از نظر قد، سگ شما باید روی پاهای عقب خود بنشینید. باسن آن باید کاملا روی زمین باشد، در حالی که سر و بینی آن باید تا حد ممکن بلند باشد و پاهای جلوی آن کاملاً کشیده باشد.

از کف تا بالاترین نقطه سر یا بینی آن را دقیق اندازه گیری کنید. سپس برای فضای اضافی دو تا چهار اینچ اضافه نمایید. از نظر عمق و عرض، سگ خود را در تمام چهار پای خود باید بایستید که پاهایش کاملاً دراز شوند. از نوک بینی آنها تا باسن آنها را اندازه گرفتید باید بدانید که دم را شامل نشود. دو یا چهار اینچ را به اندازه گیری خود اضافه کنید تا آنها فضای کافی برای چرخیدن درون باکس را داشته باشند.

پیشنهاد کارشناس در مقاله ساخت باکس سگ مطلب: خرید باکس سگ را مطالعه کنید.

 

ساخت باکس سگ

وسیله نقلیه خود را اندازه گیری نمایید:

قبل از شروع ساخت باید اطمینان حاصل نمایید که باکس شما در جایی که به آن احتیاج دارید، اندازه های کاملا متناسبی را داشته باشد. بسیار مهم است که موارد زیر را اندازه بگیرید:

  • باز شدن وسیله نقلیه (مانند صندوق عقب یا درب جانبی) بسیار مهم است، بنابراین باکس را به راحتی می توانید به داخل و بیرون منتقل نمایید.
  • فضای داخل وسیله نقلیه، با توجه به سطوح ناهموار (مانند سقف پایین در بعضی مکان ها یا فضای کمتری بین لاستیک های عقب خودرو) خواهد داشت.
  • حداقل ارتفاع لازم در جعبه در مقابل خط دید شما در آینه نمای عقب می باشد.

ساخت قاب باکس سگ:

اضلاع را برش دهید: یک یا چند ورقه از تخته سه لا purchase  را بخرید، اندازه گیری های شما در چهار طرف و بالای جعبه باید انجام شود. طرح کلی برای هر قطعه روی تخته سه لا را ردیابی کنید. قطعات خود را با یک اره برقی برش دهید.

درب ها و دریچه های جانبی را برش کنید: طرح کلی برای هر یک از تخته سه لا مربوطه را ردیابی کرده و برای بریدن سوراخ های آزمایشی در هر نقطه از طرح کلی خود از یک مته برقی استفاده نمایید. از سوراخ آزمایشی برای شروع برش در امتداد طرح خود با اره منبت کاری اره ای گزینه ی خوبی خواهد بود. در هنگام برش، حتماً طرح اصلی خود را دنبال کنید تا تکه تخته سه لا را برش دهید. قلمه های هر درب را ذخیره کنید تا بعداً استفاده کنید. ابعاد درهای شما باید چند اینچ گسترده تر و بلندتر از بدن سگ شما باشد تا بتوانند به راحتی از داخل و خارج آن عبور کنند.

بعداً بندهایی به عرض 3 اینچ را در امتداد گوشه ها و بالای آن قرار دهید، بنابراین مطمئن شوید که هر درب در هواکش از هر طرف حداقل سه اینچ باشد. در هنگام قرار دادن لولا، درب سه اینچ از لبه جانبی به مواد کمتری نیاز خواهید داشت.

 

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

دریچه ها را بپوشانید: هر دریچه را اندازه گیری کنید. فنس گالوانیزه را خارج نمایید و  برای هر دریچه، یک طرح کلی را در نرده محصور نمایید که یک اینچ از همه طرف گسترده تر از خود دریچه است. برای برش هر قطعه فنس از یک ابزار برش جانبی یا نرده استفاده نمایید. هر قطعه در اطراف دریچه های جانبی را با اجزای سخت افزاری سنگینی به خوبی بکشید. هنگامی که آنها را قطع کردید، مراقب لبه های فنس باشید، زیرا تیز خواهند بود و می توانند سبب بریدن دست شوند. از تخته سه لا اضافی که از ورق شما باقی مانده است استفاده نمایید تا قاب هایی به اندازه کافی گسترده برای ایجاد نرده ها ایجاد کنید.

قاب آماده است، آن را جمع کنید.

ساخت باکس سگ

قرار دادن پرماس های نهایی در باکس سگ را شرح دهید:

شروع کنید! درها را بسازید. برای هر درب، چهار تکه تسمه دیگر را نیز برش داده تا یک قاب برای تکه تخته سه لا که برای آن درب جدا کرده اید، ایجاد شود. با استفاده از آن قطعه به عنوان پشتی، بند را به قسمت تخته سه لایی پیچ کرده،  از اره منبت کاری شده خود برای جدا کردن مرکز تخته سه لا قاب دار استفاده کرده تا یک قطعه دیگر از فنس را اندازه بگیرید تا در قسمت پشتی قاب قرار بگیرد. در هنگام اتمام درب را در ورودی نگه داشته و از داخل آن را بررسی کنید تا ببینید که آیا لبه های تیز فنس از داخل جعبه در دسترس است یا خیر. اگر چنین است، برای پوشاندن لبه ها، قاب دیگری از تخته سه لایه ایجاد کنید تا به پشت درب متصل بشوند.

درب را وصل کنید: ابتدا یک طرف لولا خود را به بند بند درب بپیچید. اگر درگاه را قطع کردید به طوری که یک طرف با بند در قسمت بیرونی جعبه به خوبی تنظیم شود، طرف دیگر لولا را به آرماتور بپیچانید. اگر اینطور نشد، یک تکه جدید از بند را به تخته سه لا، در امتداد طرف درگاه بچسبانید و لولا را در آن وصل نمایید. تسمه دیگری از بند را به طرف دیگر درگاه بچسبانید. از این روش برای وصل نگه داشتن درب یا چفت استفاده نمایید.

آماده شد! کف باکس سگ را ببندید.

خرید باکس سگ را با بهترین متریال ها می توانید از سایت  گمبرون کنل تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های هرباکس به دسته : فروش باکس سگ  مراجعه و تمامی خصوصیات و ویژگی های انواع باکس سگ متناسب با هر نژاد را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

پیشنهادات داغ مطالعه :

پرفروش ترین برندهای باکس در جهان :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین