قیمت باکس سگ | مشخصات، خرید، مقایسه

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

همه چیز در مورد خرید و قیمت باکس سگ

قیمت باکس سگ در گمبرون کنل: در تمام دوران، حیوانات خانگی از دوستان خوب انسان ها بوده و افراد، علاقمند به نگهداری از آنها در کنار خود بوده اند. مراقبت و نگهداری از این حیوانات دوست داشتنی نه تنها موجب خوشحالی افراد خواهد شد بلکه مزایای زیاد دیگری را نیز به دنبال خواهد داشت؛ اما با تمام این تفاسیر، نگهداری از این موجودات، نیازمند قانون، قواعد و حتی تجهیزات خاصی می باشد؛ چراکه این حیوانات، نیازهای مختلف و اساسی زیادی مانند خوراک، بهداشت، استراحت، بازی و سرگرمی، جابه جایی و.. داشته که هریک از آنها به وسایل و تجهیزات خود نیاز دارد. از محبوب ترین حیوانات خانگی می توان به سگ، گربه و پرندگان اشاره کرد، که به همین دلیل انواع تجهیزات نگهداری برای آسایش و آرامش آنها طراحی و تولید می شوند. یکی از اصلی ترین دغدغه های این حیوانات خانگی، مسئله جای خواب، خانه و جابه جایی آنهاست، که این سه مسئله با تهیه و خرید باکس سگ به راحتی حل خواهد شد. باکس حمل سگ، بر اساس نوع پت و حیوان خانگی و همچنین طبق بسیاری از معیارهای مختلف مانند جنس، سایز، نوع کاربرد، امکانات و.. در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. از آنجایی که این باکس ها، به نوعی خانه، جای خواب و وسیله ای برای حفظ آرامش و آسایش حیوانات خانگی به هنگام جابه جایی های دور و نزدیک می باشند، خرید آنها بسیار حائز اهمیت خواهد بود. چراکه، هرگونه ناهماهنگی و بی دقتی در خرید باکس سگ، علاوه بر اینکه هزینه ی قابل توجهی را برای شما به وجود می آورد، آسایش، آرامش و حتی سلامت حیوان خانگی شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به همین منظور  و با توجه به اهمیت بالای خرید باکس سگ، در این مطلب به بررسی اصلی ترین معیارهای خرید باکس حمل سگ و مقایسه انواع آنها خواهیم پرداخت. از جمله مواردی که به شرح آنها می پردازیم، انواع باکس سگ، باکس سگ مناسب با هر نژاد، قیمت باکس سگ، انواع باکس سگ و مقایسه آنها خواهیم پرداخت.

قیمت باکس سگ

اهمیت خرید باکس حمل سگ

مراقبت و نگهداری از سگ، گربه و پرنده در منزل یکی از چندین دغدغه و چالشهای صاحبین حیوانات خانگی است. برای جابه جایی و حمل ‌و نقل این حیوانات در گردش های شهری، سفر یا برای ویزیت دکتر به باکس حمل حیوان نیاز خواهیم داشت. انواع باکس سگ در سایزهای گوناگون برای حیوانات خانگی مختلف طراحی می‌شوند. معمولا، جنس باکس‌های حمل حیوان خانگی از جنس فلز و پلاستیک بوده و در طراحی آن قسمتی برای قرار دادن آب و غذا قرار داده شده است. بطورکلی، از آنجایی که ماهیت و هدف این باکس ها، جابه جایی پت ها می باشد، این وسیله به یکی از اصلی ترین و از لازمه های جابه جایی حیوانات خانگی مخصوصا هنگام سفر با وسیله های نقلیه مختلف مانند هواپیما خواهد بود، به همین دلیل، این باکس ها را با عناوینی مانند باکس حمل هوایی یا باکس هوایی، باکس حمل یاتا و باکس مخصوص هواپیما نیز عنوان می کنند.

انواع باکس حمل سگ

یکی از اصلی نکاتی که هنگام خرید باکس سگ مهم است، این موضوع خواهد بود، که شما به چه نوع باکس سگی نیاز خواهید داشت و کدامیک از انواع این باکس ها، پاسخگوی نیازهای شما و پت مو ردنظرخواهد بود. به همین منظور، آشنایی اولیه با انواع باکس سگ و مشخصات کلی آنها مانند کاربرد، مزایا، معایب، قیمت باکس سگ و.. می تواند به نتیجه گیری مثبت شما کمک کند.

بطورکلی، هنگامی که برای خرید باکس سگ اقدام می کنید، با انواع مختلفی از اشکال، جنس، سایز و ویژگی های متنوعی از باکس های حمل حیوان روبرو خواهید شد. باید بدانید که هرکدام از مدل های باکس سگ برای اهداف و رفع نیازهای به خصوصی طراحی شده و ممکن است به خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشد و یا برعکس، برای هدف و خواسته ی شما مناسب نباشد. بنابراین بهتر است برحسب نیاز خود، با انواع باکس سگ آشنا شده و مناسب ترین نوع آن با پت دوست داشتنی خود را خریداری کنید.

بطورکلی انواع باکس سگ در چهاردسته زیر طراحی و تولید می شوند:

  • باکس سگ پلاستیکی
  • باکس سگ فلزی یا قفسی
  • باکس سگ چوبی
  • باکس سگ پارچه ای (کیفی- کوله ای)

پیشنهاد کارشناس 

مطلب: باکس حمل حیوان | مقایسه انواع باکس سگ را مطالعه کنید.

باکس سگ مناسب برای نژاد های مختلف

از انجایی که حیوانات خانگی به ویژه سگ ها و گربه ها، دارای نژاد های متنوعی بوده و هریک از این نژاد ها، دارای تفاوت های اساسی زیادی نظیر خلق و خو، اندازه، عادات رفتاری و.. می باشند، در خرید باکس سگ، باید بسیار توجه داشت تا باکسی را تهیه کنید که کاملا با نژاد و ویژگی های حیوان شما، هماهنگ بوده و موجبات راحتی و آرامش پت را فراهم کند.

از جمله نکاتی که باید بدان توجه کرد عبارتند از:

  • فضای مناسب باکس سگ با خلق و خوی پت
  • ایمنی باکس برای سگ
  • سایز باکس بر اساس قد و قواره پت
  • ویژگی های باکس مناسب با فعالیت سگ
  • جنس و استحکام باکس مناسب با پت
  • ضدخش و ضد آب بودن
  • مقاوم در برابر خمیدگی و جویدن
  • نحوه طراحی درب ورودی باکس
  • قابلیت نظافت باکس
  • کیفیت جنس و تناسب ان برای پوست نژادهای حساس
  • امکانات جانبی باکس
  • و..

پیشنهاد کارشناس

مطلب: خرید باکس سگ | باکس سگ مناسب برای انواع نژاد را مطالعه کنید.

قیمت باکس سگ کیفی

قیمت باکس سگ و مقایسه انواع آن

همانطور که در بخش های قبلی بدان اشاره شد، باکس حمل سگ انواع مختلفی داشته که نسبت به ویژگی های هریک از آنها، قیمت باکس سگ متفاوت خواهد بود. بطور کلی مقایسه قیمت انواع باکس سگ به شرح زیر است:

  1. قیمت باکس سگ کیفی/کوله ای : این مدل از باکس سگ، نسبت به انواع باکس سگ قیمت مناسبی داشته و از دسته باکس سگ های ارزان محسوب می شود. این نوع باکس سگ، برای جابه جایی های فواصل کوتاه بسیار مناسب است.
  2. قیمت باکس سگ پلاستیکی: باکس سگ پلاستیکی در مقایسه با کاربرد و ویژگی های خود، قیمت بسیار مناسبی دارد. این باکس ها مناسب ترین نوع باکس های حمل هوایی و باکس حمل یاتا است. قیمت این نوع باکس هوایی نسبت به باکس های فلزی و چوبی مناسب تر است. البته، لازم به ذکر است که این نوع باکس سگ، دارای مدل های متنوع با امکانات بسیاری است که برخی از آنها به نسبت مشخصات و امکانات خود می توانند قیمت بیشتری داشته باشند. از بهترین باکس های سگ پلاستیکی با قیمت مناسب می توان به باکس براکو ایتالیایی ، باکس اسکودو، باکس سگ فلامینگو و باکس پتمت امریکایی اشاره کرد.
  3. قیمت باکس سگ فلزی/ قفس سگ : همانطور که از نام این نوع باکس پیداست، ساختار اصلی بدنه این نوع باکس از جنس فلز است که همین موضوع در میزان قیمت باکس سگ فلزی تاثیر میگذارد. این باکس سگ برای سگ های قوی و درشت هیکل مناسب خواهد بود. قیمت این باکس نسبت به باکس سگ چوبی کمتر است.
  4. قیمت باکس سگ چوبی : متریال اصلی در ساخت این نوع باکس سگ، چوب است. همین موضوع سبب می شود تا این نوع باکس سگ از زیباترین نوع باکس سگ بوده، قیمت قابل توجهی داشته و همین ترتیب از گران ترین نوع باکس سگ باشد. این نوع باکس سگ در انواع طرح های زیبا، خاص و اکثرا کلاسیک طراحی و ساخته می شود. لازم به ذکر است که این نوع باکس، برای جابه جایی مناسب نبوده و صرفا برای استراحتگاه و خانه ی سگ در منزل شما مناسب و کاربردی خواهد بود.

پیشنهاد کارشناس

مطلب: باکس حمل سگ ارزان | باکس سگ مناسب برای انواع نژاد را مطالعه کنید.

باکس حمل حیوان پلاستیکی

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید باکس سگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گمبرون کنل ارائه دهنده انواع باکس سگ وارداتی و مکمل های غذایی با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اصالت کالا، همواره آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز است.

09013852660  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین