نکات نگهداری سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

نکات نگهداری سگ

در مقاله ” نکات نگهداری سگ ” به این نکات پرداخته میشود. سگ، محبوب ترین حیوان خانگی که میتواند جای خود را در بسیاری از خانه ها باز کند. همه کسانی که سگ دارند، این مورد را تایید میکنند که نگهداری از سگ اصلا آسان نخواهد بود. خب حقیقت این است: بسته به اینکه شما چقدر به سگ‌ تان و سلامتی آن  اهمیت بدهید نگهداری آن  میتواند سخت یا آسان باشد. صاحب سگی که میخواهد در کنار سگ خود زندگی شاد و سرشار از تعامل و حس خوب را تجربه کند، روزانه برای سلامت جسمی و روانی سگ، وقت میگذارد و از حق نگذریم، نتیجه کارهایش را هم میبیند. مثلا: نگهداری از سگ در منزل با نگهداری از سگ در حیاط و باغ و … کاملا متفاوت‌ است و یه صاحب خوب به این موارد حتما توجه می‌کند که یکی از وسایل ضروری نگهداری سگ، خرید باکس سگ می باشد.

یک سری نکات نگهداری دارد که به آن اشاره می کنیم:

مهم ترین فاکتور در نگهداری از سگ بعد از باکس سگ چیست؟

غذای سگ مهمترین فاکتور مراقبت و نگهداری از سگ می باشد. دلیل اینکه چرا غذای سگ اینقدر مهم است، کاملا واضح می باشد، این مواد غذایی هستند که به سگ شما کمک میکنند رشد و نمو کامل کامل را داشته باشند،  انرژی بدن را تامین کنند و بتوانند ادامه ی زندگی را فراهم کنند. کیفیت کارکرد دستگاه گوارش، گردش خون و ادراری به طور مستقیم و ارگان های دیگر بدن به صورت غیر مستقیم به مواد غذایی دریافتی سگ شما بستگی شدیدی دارد به همین دلیل است که  دامپزشک ها معتقدند غذای سگ مهم ترین فاکتور برای سالم موندن بدن آن می باشد.

پیشنهاد کارشناس 

مطلب:خرید باکس سگ را مطالعه کنید.

 

نکات نگهداری سگ

تربیت سگ، تعیین کیفیت زندگی با سگ را دارد؟

قطعا تربیت کردن سگ از همان تولگی به شیوه درست و اصولی باعث میشود زندگی در کنارش بسیار لذت بخش باشد. این موضوع در مورد نگهداری از سگ آپارتمانی خیلی خیلی مهم می باشد، زیرا ارتباط بسیار نزدیکی با انسان دارد. سگی که از تولگی درست تربیت نشود دچار مشکلات رفتاری فراوانی خواهد شد و یاد نمی‌گیرد که به حرف صاحبش گوش فرا دهد، هرکار دلش میخواد انجام میدهد و رفتارش میتواند برای بسیاری از شما آزار دهنده باشد و لذت نگهداری از سگ را برایتان بسیار کم رنگ کند. حتی می‌تواند باعث بشود از نگهداری آن کلا خسته بشوید و کلا قیدش را بزنید و اون سگ هم خونه‌ و جایگاهش را از دست بدهد!

معقوله ی تربیت سگ انقدر مهم و مفصل است  که تحقیقات زیادی در موردش انجام شده است و روش های موثری که حاصل این تحقیقات هستند به ما کمک میکنند با تشویق سگ به شیوه ی درست بهش یاد بدهیم که خوش رفتار و حرف گوش کن باشد. مهم نیست سگتان را از پرورش‌دهنده خریداری کرده اید یا قصد نگهداری از سگ بی‌ سرپرست را دارید، تمام سگ‌ها از تمامی نژادها آموزش پذیر می باشند و با کمی صبر و حوصله و البته اطلاع از روش صحیحح آموزش می‌توانید سگی آرام و مطیع و دوست‌داشتنی داشته باشید. برای تربیت سگ به صورت کاملا منطقی داشتن باکس سگ بسیار ضروری است سگ با مرتکب اشتباه شدن باید ساعاتی را در باکس سپری کند تا متوجه اشتباه خود بشود و دیگر تکرار نکند، مورد بعدی قرار دادن غذای تشویقی در باکس سگ است که میتوانیم به سگ این آموزش را بدهید که فقط غذا را داخل باکس خود بخورد و بیرون را هرگز کثیف نکند.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

نگهداری از سگ بیمار با باکس سگ بسیار ضروری است:

مراقبت از سگ در هر نوع بیماری کاملا متفاوت می باشد؛ اما به طور کلی در نگهداری از سگ در هنگام بیماری داشتن باکس سگ کمک بسیار فراوانی به بهبود بیماری و راحتی برای حمل و نقل سگ بیمار خواهد داشت. علاوه بر این موارد یک سری نکات دیگر هست که باید این نکات رو رعایت کنید:

  • سگ بیمار به خواب و استراحت بیشتری نیاز دارد و داشتن باکس سگ میتواند کمک فراوانی برای نحوه ی استراحت او کند. باکس سگ مکانی بسیار ساکت و آرام را فراهم می کنید تا سگ بیمار بتواند با خیال راحت استراحت کند.
  • در مورد فعالیت سگ با دامپزشک مشورت کنید. اگر سگ بیمار در باکس باشد بسیار راحت تر می توانید او را به کلینیک های دامپزشکی ببرید زیرا در مورد برخی بیماری‌ها پیاده‌روی و حتی دویدن نه تنها به بهبود بیماری سگ کمک نمی کند بلکه ممکن است بیماری را بدتر نیز بکند.

سگ بیمار سیستم ایمنی  بسیار ضعیف‌تری نسبت به سگ های سالم دارد و به همین دلیل باید مراقبت بیشتری از او بکنند.تغذیه سگ در این دوران هم باید بسیار مقوی‌تر باشد تا به بهبود بیماری ا‌ش کمک کند. در این موارد حتما با دامپزشک مشورت نمایید.

نکات نگهداری سگ

به هنگام سفر با سگ چه کار کنیم؟

باکس سگ استاندارد پرواز بهترین کاری است که می توانید در هنگام سفر با سگ فراهم کنید. باکس سگ استاندارد پرواز اولین چیزی است که زمانیکه قصد سفر دارید حمل و نقل حیوان خانگی خود را با آن بسیار راحت تر می کنید در گذشته های نه چندان دور سفر با هواپیما آن هم با سگ اصلا امکان پذیر نبود اما امروزه با تولیذات زیاد باکس سگ حمل ونقل آن حتی با هواپیما هم امکان پذیر شده است. بطور کلی و پیش از هرچیز، اگر تصمیم دارید حیوان خانگی خود را با حمل و نقل هوایی جابه جا  کنید، توصیه می شود با شرکت هواپیمایی مورد نظر خود تماسی داشته باشید. به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است پرواز و جابه جایی حیوانات خانگی خود را در روزهای وسط هفته برنامه ریزی کنید چراکه در این بازه زمانی معمولا حجم کاری کارکنان و کادر پرواز کمتر  بوده و همکاری بیشتری با مسافران صورت می گیرد. این موضوع حتی می تواند بر روی کاهش هزینه سفر نیز تاثیر گذار باشد.

باکس سگ چیست ؟

در جای به جای مقاله نکات نگهداری سگ درباره ی باکس سگ صحبت کردم اما اگر بخواهیم تعریف دقیقی از آن داشته باشیم به شرح زیر است: باکس سگ یا کریر سگ، در واقع جعبه ای است که در آن سگ جای گرفته و به راحتی می توانید سگ را در فواصل دور و نزدیک جابه جا کنید. خرید باکس سگ، نه تنها برای مسائل جابه جایی سگ مفید بوده بلکه برای مواردی همچون آموزش سگ در خانه، استراحت گاه خانگی و حتی حفظ ایمنی حیوان نیز بسیار کاربردی می باشد.

خرید باکس سگ را با بهترین متریال ها می توانید از سایت  گمبرون کنل تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های هرباکس به دسته : فروش باکس سگ  مراجعه و تمامی خصوصیات و ویژگی های انواع باکس سگ متناسب با هر نژاد را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

پیشنهادات داغ مطالعه :

پرفروش ترین برندهای باکس در جهان :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین