ویژگی های باکس سگ استاندارد

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

ویژگی های باکس سگ استاندارد

ویژگی های باکس سگ استاندارد : باکس سگ هر چه به استاندار های وابسته به مقیاس طراحی نزدیک تر باشد هم خیال صاحبان سگ بسیا راحت است هم اینکه حیوان خانگی آنها در این باکس آرامش زیادی را خواهد داشت. از این جهت بررسی ویژگی های باکس سگ استاندارد بسیار حائز اهمیت می باشد. دارندگان سگ هزینه های زیادی را برای مراقبت و نگهداری از سگ خود می پردازند به این جهت خرید باکس سگ یکی از هزینه های نگهداری از سگ می باشد که با داشتن بیشترین اطلاعات درباره ی باکس سگ می توانید با اطمینان بیشتری در انتخاب خود مصمم شوید.

آیا جابه جایی سگ بدون باکس امکان پذیر است؟

جا به جایی امکان پذیر است ولی برای یک الی دو ساعت شما می توانید بی دغدغه سگ خود را حمل کنید ولی آیا با طولانی شدن وقت میسر است؟ خیر، یکی از بزرگترین مشکلاتی که در چه کنم های بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی دیده می شود، مسئله جا به جایی حیوان خانگی، یا سگ خود می باشد. مشکلی که می ‌توان آن را با تهیه کردن یک باکس سگ و در سایز و نوع مناسب به راحتی مرتفع نمود.

نگهداری از حیوانات خانگی می تواند بسیار جذاب و هیجانی باشد، به شرط آنکه ملزومات میزبانی از این حیوانات دوستداشتنی  را تامین کرده باشید. بسیاری از افراد هستند که نگهداری از حیوانات خانگی مانند سگ  را بسیار پیچیده و گاها غیرممکن تصور می ‌کنند؛ اما اگر در بطن رفتار های این افراد قرار گیرید، متوجه خواهید شد که غالباً درک درستی از نیاز های حیوان اصلا ندارند و چون نتوانسته اند این نیاز ها را تأمین سازند، در نگهداری از آنها با مشکلات بسیار جدی مواجه می شوند. یکی از بزرگترین مشکلاتی که تقریباً در چه کنم های بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی دیده می شود که راه حل این کار خرید یک باکس سگ استاندارد می باشد.

پیشنهاد کارشناس در مقاله ویژگی های باکس سگ استاندارد 

مطلب: خرید باکس سگ را مطالعه کنید.

 

ویژگی های باکس سگ استاندارد

ابعاد محاسبه شده براساس ابعاد داخلی باکس سگ استاندارد:

A=طول حیوان از نوک بینی تا سر دم (ریشه دم)

B=ارتفاع از زمین تا مفصل آرنج. A+(0.5)B= طول باکس می شود.

Cعرض بین شانه ها یا پهن ترین قسمت (هر کدام بزرگ تر است)C X 2 =  عرض باکس به دست می آید.  D=ارتفاع حیوان در موقعیت طبیعی ایستاده از بالای سر یا نوک گوش تا زمین (هر کدام که بلند تر است)

D=ارتفاع باکس

حداقل ابعاد داخلی باکس:

طول باکس= A+ (0.5)B

عرض باکس= C X 2

 لازم به ذکر است: پوزه های کوتاه و پهنی دارند به ٪۱۰ فضای بیشتر (باکس ٪۱۰ بزرگ تر) نیاز دارند.

چند سگ را می توان در یک باکس  قرار داد؟

بررسی تخصصی این موضوع مربوط به سفر و شرکت های مسافر بری سگ ها و حیوانات می باشد. با این حال وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) در قانون رفاه حیوانات (AWA) توضیح می دهد که ” نباید بیش از دو توله سگ یا بچه گربه با سن ۸ هفته تا ۶ ماه که دارای اندازه قابل قبول و هر یک دارای وزن حداکثر ۹ کیلوگرم یا کمتر هستند از طریق حمل هوایی در یک محفظه اولیه انتقال پیدا کنند.” این یک استاندارد خوب برای حمل تمامی محموله های حیوانی بدون در نظر گرفتن اینکه به چه کشوری سفر می کنند، است.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

ویژگی های باکس سگ استاندارد چیست؟

یک باکس سگ استاندارد باید فضایی لازم و مناسب برای جابه‌جایی سگ را داشته باشد و حیوان در آن اصلا اذیت نشود.

  • نباید ابعاد ابعاد باکس استاندارد سگ به اندازه‌ای بزرگ باشد که سگ بتواند در آن جنب‌وجوش بیش از حد داشته باشد.
  • استحکام، دوام و مقاومت باکس نگه‌داری از سگ در بالاترین سطح قرار بگیرد.
  • یکی از ویژگی های باکس سگ استاندارد این است که باکس از وزن سبکی برخوردار باشد و جابه‌جایی آن از سوی افراد بسیار آسان باشد.

باکس سگ ساکی و یا کوله ای راحت ترین باکس!

برای حمل و نقل سگ های کوچک و یا توله های تازه متولدشده می توان از تجهیزات کوچک و راحتری مانند ساک و کوله نیز استفاده کرد. حمل یک ساک و یا کوله خیلی راحتر از یک باکس سگ فلزی و پلاستیکی می باشد. مزیت اصلی در استفاده از باکس سگ ساکی انعطاف بالا در کنار سبکی همراه با وزن به مراتب پایین آن می باشد. نوع کوله ای را می توان در جمع باکس سگ ارزان و مقرون بصرفه قرار داد.

اما باید در استفاده از باکس سک ساکی برخی از نکات را جدی بگیرید. مثلا این نوع از باکس سگ هرگز نمی تواند به عنوان خانه برای سگ در نظر گرفته شود. از طرفی یک سگ  پر جنب و جوش، هر چقدر هم کوچک باشد را نمی توان در این مدل از باکس سگ به راحتی جا به جا کرد. خرید باکس سگ پارچه ای یک امر کاملا سلیقه ای است. ممکن است در مواقعی بسیار کارآمد باشند؛ اما هرگز جای یک باکس سگ محکم مانند انواع فلزی و یا پلاستیکی را نخواهند گرفت. از این رو در صورت خرید باکس سگ پارچه ای بی نیاز از یک باکس سگ پلاستیکی و یا فلزی نخواهید شد.

ویژگی های باکس سگ استاندارد

سوال اصلی این است که چطور می توان ابعاد مناسب در باکس حمل سگ را به دست آورد؟

بهترین راه حل برای حل این سوال، خود حیوان خانگی شما می باشد. کافی است قد، بلندی و طول سگ و یا گربه را اندازه بگیرید و سپس به این اعداد به مقدار ۵ سانتیمتر برای حیوانات کوچک و 10 سانتیمتر برای حیوانات بزرگ اضافه نمایید. به همین روش سایز مناسب در ابعاد باکس سگ را به دست خواهید آورد. ممکن است همراه با این اندازه هنوز قصد داشته باشید که فضای نگهداری از حیوان خانگی خود را بزرگتر در نظر بگیرید. خب، می توانید چند سانتیمتر نیز ابعاد را بیشتر کنید؛ اما هرگز در انتخاب ابعاد بزرگتر از باکس حمل سگ اصلا افراط نکنید. باکس های بسیار بزرگتر از جثه سگ موجب می شود تا سگ آن حس آرامی که باید در زمان حمل و نقل داشته باشد را از دست بدهد و فضای بزرگ را دلیل بر جنب و جوش و بازی و شیطنت بسیار بداند. آنگاه هرگز با سگی آرام در حین سفر همراه نخواهید شد.

خرید باکس سگ را با بهترین متریال ها می توانید از سایت  گمبرون کنل تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های هرباکس به دسته : فروش باکس سگ  مراجعه و تمامی خصوصیات و ویژگی های انواع باکس سگ متناسب با هر نژاد را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

پیشنهادات داغ مطالعه :

پرفروش ترین برندهای باکس در جهان :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین