آموزش تمیز کردن گوش سگ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

آموزش تمیز کردن گوش سگ

گوش های سگ به شکل یک عضوی بسیار حساس و مهم بوده است که به شدت بسیار زیادی در معرض انواع آلودگی ها  و سایر  جرم های گوش و انواع عفونت ها قرار خواهد گرفت. هرچه میزان رسیدگی و نظافت گوش های سگ شما بسیار بیشتر بوده باشد میزان و اندازه ی  احتمال شدن به سایر عفونت ها در سایر نژادهای مختلف سگ ها  بسیار زیادکاهش خواهد یافت. آموزش تمیز کردن گوش سگ یک راهی بسیار ایده ال در جهت کنترل کردن و جلوگیری از عفونت در این حیوانات می باشد؛ به این علت این کار بسیار مهم و ضروری می باشد، بشدت توصیه می گردد بهتر است خودتان این کار را یاد گرفته و آموزش ببینید. ما در این مطلب شما را با این موضوع بسیار مهم آشنا خواهیم کرد.

نحوه ی تمیز کردن گوش های سگ اصلا کار سختی نمی باشد و افراد و صاحبان سگ ها خیلی راحت می توانید این کار را در خانه و بدون نیاز به حضور دامپزشک انجام خواهید داد. باید بدانید این سادگی مربوط به هنگامی که گوش سگتان  سالم بوده باشد وهیچ عفونت نداشته باشد به راحتی امکان تمیز کردن سگ مقدر خواهد بود؛ ولی اگر گوش سگ  و یا گربه دچار عفونتی بوده باشد تمیز کردن گوش سگ یا گربه باید توسط افرادی کاملا متخصص و دامپزشک انجام گیرد. آموزش تمیز کردن گوش سگ نیازی  به ابزارهای بسیار پیچیده ای ندارد و یادگیری و نحوه انجام آن کار بشدت آسانی می باشد.

اگر نیت تمیز کردن گوش سگ خود را در نظر دارید دو نکته ی زیر بسیار الزامی است:

نکته ی اولی که ضروری است بدانید این می باشد که از کجا متوجه باشید که گوش سگتان نیازی اساسی به تمیز کردن دارد یا خیر. نکته ی دوم  این می باشد که نحوه ی تمیز نمودن و انجام این کار چگونه می باشد؟ به چه شکلی متوجه خواهید شد که گوش سگتان نیاز اساسی به تمیز کردن دارد یا خیر؟ اولین راه این می باشد که گوش سگ را استشمام نمایید اگر چه این کار بشدت عجیب می باشد ولی با این کار این توانایی را خواهید داشت که به تمیزی یا کثیفی گوش سگ پی خواهید برد. دقت کنید گوش سگ تان سالم بوده باشد هیچ بویی ندارد ولی برعکس اگر کثیفی را داشته باشد، بوی بدی را استشمام خواهید کرد.

شکل بعدی این قضیه برای اینکه متوجه شوید گوش سگ تمیز می باشد یا نه رنگ گوش سگ می باشد اگر گوش سگتان رنگی کاملا طبیعی و نرمالی را دارا باشد گوش بسیار سالم می باشد ولی اگر رنگ گوش قرمز یا لکه دار در معرض دید باشد نشانه ی این ماجرا است که گوش سگ بشدت کثیف می باشد و باید تمیز گردد. راه سوم این می باشد اگر گوش سگ بسیار چرب باشد یعنی باید داخل گوش سگ باید فورا تمیز گردد.

پیشنهاد کارشناس مقاله آموزش تمیز کردن گوش سگ : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
آموزش تمیز کردن گوش سگ

چه هنگامی وقت تمیز کردن گوش سگ است؟

قبل از اینکه به  تمیز کردن گوش سگ بپردازید، باید دقت کنید که مایعی از گوش سگ خارج شده باشد ماده ای بسیار چرب ضخیم داخل گوش سگ نباشد و هیچگونه خراش و زخمی داخل گوش سگ نباشد اگر هر کدام از این علایم در گوش سگ مشاهده گردد، باید به دامپزشک و متخصص در این حوزه مراجعه نمایید.  از آنجا که نمی توانید داخل گوش سگ را بطور بسیار کامل و دقیق مشاهده نمایید و بررسی کنید هرگز بدون حضور و مشورت دامپزشک گوش سگ تان را به صورت عمقی تمیز ننمایید و سعی نمایید از گوش پاک کن هم برای تمیز کردن گوش سگ استفاده نمایید به این علت که با این کار چرک گوش سگ به داخل گوش فرو خواهد رفت. 

وسایل مورد نیاز آموزش تمیز کردن سگ را نام ببرید؟

این مبحث را باید با دقت بسیار زیادی مطالعه نمایید؛ به هیچ وجه از الکل برای پاکسازی عفونت گوش سگتان استفاده ننمایید، به این علت استفاده کردن از الکل موجب خشکی بسیار زیاد گوش سگ ها خواهد شد. از گوش پاک کن هم برای اینکار می توانید استفاده نمایید به این علت که یا این کار انواع چرک ها و آلودگی ها را به داخل گوش سگ فرو خواهید داد در واقع تنها موردی که برای انجام دادن این کار بسیار لازم می باشد مقداری پنبه و محلول مخصوص پاک کننده گوش سگ می باشد.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

آموزش نحوه تمیز کردن گوش سگ  را توضیح دهید؟

در ابتدا پنبه ی مورد نظر را به محلول مخصوص پاک کننده گوش سگ آغشته نمایید و این محلول را قبلا از داروخانه دامپزشکی کاملا معتبر باید تهیه کنید پس مقدار کاملا اضافی محلول را از پنبه بگیرید و به شکلی که پنبه کاملا خیس باشد، پنبه را به آرامی درون گوش سگتان ببرید و تمام آلودگی ها و جرم ها را پاک نمایید؛ دقت نمایید که اگر گوش سگ خیلی کثیف باشد به پنبه در سایز بزرگتر و  بیشتری نیازمند می باشید. هنگامیکه می خواهید گوش سگ را با پنبه پاکسازی نمایید، باید بسیار مواظب باشید که پرده و مجرای گوش داخلی سگ آسیبی نبیند.

مطمئن باشید که با تمیز کردن گوش سگ هیچ مورد و مشکل بسیار جدی برای سگ پیش نخواهد آمد و او توانایی تحمل نمودن این کار را نیز دارد. باید این کار را در نهایت آرامش و دقت بسیار زیادتری انجام دهید.

آموزش تمیز کردن گوش سگ

شستشوی مجرای گوش سگ را بیان کنید؟

این کار هنگامی قابل انجام می باشد که با دستور دامپزشک و متخصص  باشد، شستشوی مجرای گوش به این علت بوده است که تمام قسمت ناحیه گوش سگ پر از جرم و چرک قرار بگیرد. می توانید بوسیله محلول شوینده گوش تمام جرم های موجود در گوش سگ و قدیمی را از داخل مجرای گوش سگ پاک و تمیز نمایید.

روش شستشوی مجرای گوش

سر ظرف و بطری محتوی مایع پاک کننده گوش را به طور مستقیم در دهانه گوش سگ قرار داده  و بطری را داخل گوش یگ فشار دهید تا مایع، خیلی آرام داخل مجرای گوش بریزد و همزمان خیلی آرام، پایه گوش سگ را فشار داده و گوش را به مدت یک دقیقه ماساژ دهید. در انتهای کار می توانید از گاز استریل یا یک پنبه برای تمیز کردن جرم هایی که از گوش خارج شده اند استفاده کنید.

بعد از پاکسازی گوش، سگ ممکن است سرش را تکان دهد تا مایع کاملا از گوشش خارج شود. در این هنگام نیز بعد از خارج شدن مایع اضافی، دوباره گوش را با پنبه یا گاز استریل، پاک کنید. شستشو دادن و پاک کردن گوش های سگ یکی از مهمترین کار هایی بسیار مهم می باشد و در عین حال کاری بسیار آسان می باشد که به راحتی می توانید بدون نیاز به  دامپزشک و در منزل خودتان با کمترین تجهیزاتی آن را انجام دهید، تا از ابتلای سگ به عفونت هایی بسیار جدی بعدی به خوبی جلوگیری نمایید. اگر گوش سگ دچار عفونت شدید شده باشد به شدت توصیه خواهیم کرد و تاکید می نماییم حتما به دامپزشک مراجعه کنید.

پیشنهاد کارشناس مقاله آموزش تمیز کردن گوش سگ : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

آموزش تمیز کردن گوش سگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین