آموزش سگ ها با تشویق و پاداش | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

آموزش سگ ها با تشویق و پاداش

در این مقاله به بررسی موضوع آموزش سگ ها با تشویق و پاداش پرداخته میشود. استفاده کردن از انواع بسیار مختلفی از تشویقی دادن  و پاداش برای آموزش سگ، بدان معنی می باشد که برای رفتار های بسیار مثبت و درست آنها پاداشی را خواهید داد و از رفتارهایی که اشتباه است، چشم پوشی می نمایید.

برای پاداش دادن به رفتار خوب سگ می توانید از محبت کردن و پاداش دادن، من جمله: بازی کردن با او، پیاده روی کردن، یا ماشین سواری) استفاده نمایید. آموزش هایی که از راه دستگاه انجام می گیرد روشی بسیار خوب و کارآمد می باشد ولی استفاده کردن از پاداش ها بدون دستگاه کلیک هم ممکن است. برای درک  بسیار بهتر این آموزش ها و  تاثیر گذاریش، بهتر می باشد فایده هایی که این آموزش برای تربیت سگ را دارد، مشاهده نمایید.

همه را درگیر نمایید

یکی از راه های آموزش سگ ها با تشویق و پاداش درگیر کردن همه است. تشویق و پاداش دادن به همه افراد خانواده اجازه خواهد داد تا در آموزش سگ نقشی اساسی را ایفا نمایند. نیازی نمی باشد که شما با صدای بسیار بلندی صحبت نمایید، از قدرت خود استفاده نمایید یا خود یا یکی از اعضای خانواده را در معرض خطر بالقوه از طرف سگ قرارش بدهید. با استفاده کردن از پاداش در آموزش ها، خواهید توانست تعداد بسیار کمی از رفتارهای تشویقی سگ را به فرزندانتان نشان بدهید و دستوراتی که از آنها استفاده می نمایید را آموزش دهید.

تحت نظارت مستقیم شما، کودکان قادر می باشند تربیت سگ را به همان روشی که انجام می دهید، آموزشش دهند. 

با سگ خود ارتباط بگیرید.

آموزش سگ ها با تشویقی دادن این امکان را می دهد تا بسیار راحت با سگ ارتباط بگیرید. تصمیم می گیرید که سگ شما چه کاری در خانه انجام دهد و با  پاداشی دادن زمانیکه سگ عمل مورد نظر را انجام خواهد داد، با او ارتباط بگیرید.

زمانیکه سگ  را به خاطر انجام دادن بسیار درست کارها پاداشی می دهید،  این رفتارهای خوب را تکرار خواهد کرد، به این علت که هدف سگ ها خوشحال کردن صاحبانشان می باشد. مجازات کردن همیشه کارساز نبوده است. نمونه ی  خوب تنبیه سگ در اثر بوجود آوردن مشکلات در خانه می باشد.

پیشنهاد کارشناس مقاله آموزش سگ ها با تشویق و پاداش : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
آموزش سگ ها با تشویق و پاداش

شما سگ را که روی فرش خود ادرار می کند، دعوا و یا خشونت به خرج می دهید، به آن فهش می دهید یا مانند یک ترفند قدیمی برای مجازات کردن آن از یک روزنامه رول شده استفاده می نمایید.

قصدتان این می باشد که به سگ بگویید که ادرار کردن داخل خانه کار درستی نمی باشد در عوض، سگ ها اغلب می آموزند که از بین بردن یا صدمه زدن موقعی که شما حضور دارید خطرناک است. این یکی از دلایلی می باشد که ممکن می باشد هنگام تنهایی، سگتان برای خود مشکلاتی را درست کند، ولی هرگز به آنها نمی فهماند که کارشان اشتباه می باشد. قطعاً یک مشکل وجود خواهد داشت. ترس روشی مؤثر برای یادگیری درست آموزش نمی باشد. با آموزش تشویقی از این سردرگمی اساسا جلوگیری کنید.

به جای مجازات کردن سگ، به رفتار درستش، پاداش دهید. در این موارد، هر بار سگ در خارج از خانه برای ادرار کردن می رود، شما آن را تشویق کنید، پاداشش دهید و یا این اجازه را دهید تا زمان خود را برای بازی کردن بگذراند. صبوری به خرج دهید تا سگ یاد می گیرد که پاداش بگیرد زمانیکه کار خود را در خارج از خانه انجام خواهد داد در صورتی که با انجام این کار در داخل خانه هیچ اتفاقی نخواهد افتاد . سگ  به زودی در تلاش می باشد برای به دست آوردن پاداش، به بیرون از خانه می رود و در آن هنگام موفق خواهید شد با سگ به وضوح ارتباطی برقرار نمایید.

از تشویق در تمام رفتار ها استفاده نمایید

استفاده کردن از راه ها و روش های تنبیهی مجازات برای آموزش دادن و تربیت کردن سگ ها مؤثر نمی باشد. در حقیقت، در برخی موارد، مجازات و خشونت به وخیم تر شدن مشکل رفتاری آنها کمک اساسی میکند. سگ های پرخاشگر نمونه ی بارزی از این رفتار را نشان خواهد داد به این علت در مقابل مجازات بشدت تهاجمی تر عمل می کنند.  این سگ ها ممکن می باشد حتی به کوچکترین مجازات پاسخی خوب نشان ندهند. سگی که از برخی افراد یا موقعیت های بسیار خاص می ترسد،  وقتی از مجازات به عنوان یک روش تمرینی استفاده می نمایند، بیشتر بترسد؛ مربیان راه های موفقیت آمیز بسیار زیادی را با استفاده کردن از تشویق و پاداش برای آموزش دادن سگ های پرخاشگر بکار می برند.

 

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

 تحریک ذهنی هم بکار ببرید.

کسالت یک عامل بسیار مهم و اصلی در مشکلات رفتاری سگ ها می باشد، مانند کندن زمین و جویدن بند های قلاده، گاز گازی کردن فرش و دست صاحب و….. آموزش، یک روشی بسیار  عالی برای کمک کردن برای برطرف نمودن کسالت می باشد. ممکن است با افزایش دادن چند جلسه تمرینی بسیار کوتاه و مثبت از اینکه چقدر بر روی سگ شما تاثیر می گذارد تعجب بسیاری نمایید.

آموزش ها را سرگرم کننده اجرا کنید.

اگر جلسات تمرینی را خیلی کوتاه و پرتحرک نگه دارید، آموزش با تشویق و پاداشی دادن می تواند برای شما و سگ بسیار سرگرم کننده می باشد زمانی که سگ ها تشخیص داده باشند که آموزش دادن منجر به بسیاری از رفتار های خوبی برای آنها شده است، بسیاری شروع به ارتباط برقرار کردن با جلسات تمرینی در وقت کاملا مشخص شده ای می نمایند.

به زودی سگ به امید دریافت پاداش، رفتارهای خوبی را به شما نشان خواهد داد.

ارتباط خود را تقویت کنید

برای اکثر مردم، سگ های آنها دوست، همراه و همدم آنها هستند و به بخشی از خانواده‌شان تبدیل می شوند. روش های تشویقی می تواند به تقویت ارتباط شما با سگتان کمک کند. در حالی که سایر روش های آموزشی ممکن است در رفتار سگ های شما تاثیر بگذارد، این روش به شما کمک می کند تا ضمن حفظ اعتماد به نفس خود و تقویت روابط خود، سگ خود را تربیت کنید. خود را جای سگ خود قرار دهید.

آیا اگر رئیس شما از نظر جسمی شما را وادار به انجام کاری کند، احساس راحتی می کنید؟

آموزش سگ ها با تشویق و پاداش

یا فکر کنید در محل کارتان همچین چیزی اتفاق بیفتد. آیا شما از کار کردن برای کسی که محیطی با تعارف و فریبکاری برای کار شما درست می کند، لذت می برید؟ این احتمال وجود دارد که شما مایل باشید برای رئیس دیگری که شما را تحسین می کند، سخت تر کار کنید. به همین ترتیب، سگ شما اگر بیشتر از ترس از مجازات به دنبال پاداش باشد، از زندگی با شما لذت می برد.

رفتار های اثبات شده

کلید اصلی آموزش دادن با پاداش صبر می باشد. این بسیار ناامید کننده می باشد که سگ از دستور های شما نافرمانی کند و ممکن است وسوسه ی رها کردنش را در سر بپرورانید، گاهی اوقات عصبانیت یا ناامیدی را  نشان دهید. به یاد داشته بیاورید که سگ  زبان بدن را خیلی بهتر از کلمات درک خواهد کرد، بنابراین باید با مثبت بودن و رفتار خوب آن را بیان نمایید.

ذر هنگامی که نا امید شدید، چند نفس عمیق بکشید، به یاد بیاورید درش که این فقط یک سگ بوده است.

پیشنهاد کارشناس مقاله آموزش سگ ها با تشویق و پاداش : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

آموزش سگ ها با تشویق و پاداش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین