باکس حمل سگ ارزان | نکات ضروری قبل از خرید باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

باکس حمل سگ ارزان

باکس حمل سگ ارزان یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبین حیوانات خانگی علی الخصوص سگ ها و گربه های بازیگوش است. همواره در کنار کیفیت و کارایی کالا، مسئله قیمت و هزینه باکس حمل حیوان نیز از مهمترین معیارهای خرید باکس سگ بوده است. بطور قطعی، باکس سگ یکی از ملزوم ترین تجهیزات نگهداری از حیوانات خانگی است؛ چراکه علاوه بر جابه جایی های کوتاه مدت یا درون شهری، مسئله جابه جایی حیوانات در مسافت های بیشتر مخصوصا هنگام سفر از طریق راه های هوایی، دریایی و زمینی، بدون باکس حمل هوایی سگ، کاری طاقت فرسا و حتی در بسیاری از موارد ناممکن است.

ضرورت خرید باکس سگ

باکس سگ مهمترین تجهیزات نگهداری از پت هاست، چراکه نه تنها در محیط خانه می توان از آن برای اسکان سگ استفاده کرد، بلکه در محیط های بیرونی نیز، نقطه امن پت ها خواهد بود. در مسئله جابه جایی، چه در گشت های شهری و یا سفر های دور تر، قرار گرفتن پت در باکس حمل حیوان، نه تنها امنیت فیزیکی پت را فراهم کرده بلکه ان را از دید افراد غریبه و حتی آزار و اذیت های احتمالی مصون می دارد؛ همچنین این باکس ها، تغییرات مدام محیطی که موجب استرس شدید در پت ها می شود را از دید سگ پنهان خواهند کرد.

بطور کلی جابه جایی و کنترل حیوانات بازیگوشی مثل سگ ها و گربه ها با استفاده از باکس حمل سگ، هم برای راحتی پت و هم صاحبین آنها، لازم است. در نگاه اول، ممکن است قرار دادن یک حیوان بی آزار در یک باکس، کاری غیرانسانی و بیرحمانه باشد و یا حتی این کار موجب آزار و منزوی شدن پت شود؛ اما بر اساس توصیه ها و حتی نکات روانشناختی پت ها، استفاده از یک باکس سگ مناسب و کاربردی می تواند تاثیرات خوبی در آسایش و حتی آموزش پذیری سگ به همراه داشته باشد.

شما با داشتن اطلاعات کافی می توانید یک خرید مفید، به صرفه و رضایت بخش را تجربه کنید. در ادامه این مطلب با انواع باکس سگ و نکات ضروری قبل از خرید باکس حمل حیوان آشنا شده و به راحتی می توانید یک باکس حمل سگ ارزان و کاربردی را برای پت های خود خریداری نمایید.

خرید باکس حمل سگ ارزان

آشنایی با انواع باکس حمل سگ ارزان براساس جنس

بطورکلی باکس حمل سگ را می توان بر اساس جنس مواد بدنه به سه دسته کلی تقسیم کرد:

  1. باکس سگ جنس نرم

این نوع باکس یکی از انواع باکس حمل سگ ارزان می باشند. از بارزترین انواع باکس جنس نرم، می توان به باکس های ساکی و کوله ای که معمولا از لحاظ ظاهری به کیف های ورزشی شباهت دارند، اشاره کرد. این باکس ها، دارای دیوارهای پارچه ای و نرم (به عنوان مثال ، از نایلون، پارچه و..) و کف نسبتاً محکم هستند. باکس های این مدل با زیپ در بالا و کناره ها باز و بسته می شوند و دارای یک تکه یا تکه پارچه مشبک برای تنفس و تهویه مطبوع پت می باشند.

در برخی از مدل های باکس های پارچه ای، علاوه بر دسته، یک بند رودوشی نیز برای حمل آسان ساک وجود دارد. تمیز کردن باکس های پارچه ای ممکن است دشوار و وقت گیر باشد.

  • باکس جنس سخت

باکس های جنس سخت نسبت به باکس های جنس نرم، از مواد با دوام تری مانند پلی پروپیلن و پلاستیک های قوی و مقاوم در برابر ضربه ساخته شده اند. حامل های این مدل از هر دو طرف سوراخ شده اند تا تهویه مناسبی را ایجاد کنند. این نوع باکس از باکس های نرم، ایمن تر بوده و برای پت های بازیگوش و بی قرار، مناسب تر است. تمیز کردن و شستشوی این نوع باکس سگ نیز راحت است.

  • باکس مقوایی

باکس های مقوایی نیز یکی دیگر از نمونه های باکس حمل سگ ارزان میباشند؛ این باکس ها، همانطور که از نام آنها مشخص است ، از مقوا ساخته شده است. از این نوع باکس ها فقط می توان برای حمل حیوانات خانگی در مسافت های کوتاه استفاده کرد؛ چراکه به دلیل جنس ضعیف خود، دوام مطلوبی نداشته و برای حفاظت از پت مناسب نمی باشند. این باکس ها حتی می توانند با چنگال سگ ها و گربه های بازیگوش نیز خراشیده و پاره شوند.

انواع باکس حمل سگ ارزان و مقایسه قیمت آنها

بطور کلی انواع باکس سگ، در شکل ها و متریال های مختلف، در چهار دسته کلی دسته بندی می شوند. هرکدام از مدل های باکس سگ برای اهداف خاصی طراحی شده اند که می توانید مناسب با نیاز هایتان، مناسب ترین نوع آن را برای خود تهیه کنید. این چهار دسته عبارتند از:

  • باکس حمل سگ پلاستیکی
  • باکس حمل سگ قفس فلزی
  • باکس حمل سگ ساکی و یا کوله ای
  • باکس حمل سگ چوبی

 

برای خرید باکس حمل سگ مناسب، اول از همه باید بدانید که هر نوع باکس سگ برای چه اهدافی طراحی شده است؟ کدامیک برای حیوان خانگی شما مناسب است؟ هرکدام چه مزایا و معایبی دارند؟ کدامیک جزء دسته باکس حمل سگ ارزان و کدامیک از نوع گران قیمت می باشند؟

پیشنهاد کارشناس :

برای پاسخ به تمامی این سوالات پیشنهاد می کنیم، مطلب باکس حمل حیوان | مقایسه انواع باکس سگ ، را مطالعه کنید.

نکات ضروری قبل از خرید باکس حمل سگ ارزان

قبل از خرید انواع باکس حمل سگ ارزان قیمت، لازم است به چند مورد دقت کنید. در اینجا چند نکته برای خرید باکس سگ آورده شده است:

  • ابعاد باکس سگ

ابعاد مناسب در باکس حمل سگ اندازه هایی است که در آن حیوان برای رسیدن به حداقل های ذاتی که دارد، با سختی مواجه نباشد. به همین منظور ابعاد باکس حمل سگ خود را به گونه ای در نظر بگیرید که حیوان بتواند به راحتی در آن بنشیند، دراز بکشد و حتی بچرخد و اگر با حالت کامل ایستاد، همچنان فضای کافی برای جا به جایی راحت حیوان فراهم باشد

به عنوان مثال، ابعاد باکس حمل سگ ژرمن باید در اندازه ‌ای باشد که برای سگ ها حکم یک زندان تنگ را پیدا نکند. باید بدانید که سگ ها گربه ها از فضا های تنگ بیزارند و اگر در باکس خود، فضای مناسبی را نداشته باشند، برای قرار گرفتن و ماندن در آن مقاومت خواهند کرد.

هنگام خرید، به اندازه باکس سگ توجه کنید، که نباید خیلی بزرگ باشد که سگ شما چرخش و بازی کند. اندازه طولی باکس سگ باید به صورتی باشد که تقریباً اندازه ی سر تا دم سگ شما باشد و برای اندازه عرض باکس باید زمانی اندازه گرفته شود که سگ شما روی پاهای خود می نشیند. با استفاده از این دو اندازه می توانید به راحتی سایز مناسبی را برای سگ خود خریداری کنید.

اگر سگ شما سن پایینی دارد و شما نمی خواهید یک صندوق بزرگتر برای وقتی که بزرگتر شده بخرید، می توانید یک باکس بزرگ خریداری کنید، اما برای تقسیم فضای توله سگ خود از باکس جدا کننده استفاده کنید. در حقیقت، این به شما امکان می دهد توله سگ شما فضای محدودی داشته باشد و هنگامی که او بزرگ شد، با جدا کردن باکس جداسازی، سگ شما می تواند از تمام فضای موجود در باکس استفاده کند.

باکس حمل سگ ارزان قفسی
  • جنس ظاهری باکس حمل سگ

از لحاظ ظاهری، دیواره های باکس های حمل سگ می توانند بصورت فلزی و قفسی یا بصورت یک دست و پوشیده باشند. باکس های قفسی برای هوای گرم بسیار مناسبند چراکه تهویه مطبوع به بهترین نحو برای آنها انجام گرفته و گردش هوای کافی دارند. این باکس ها برای سگ ها و حیوانات قوی تر بسیار مناسب است؛ همچنین در صورت تمایل می توانید با اضافه کردن چند سیم اتصال به راحتی اندازه آن را افزایش دهید، در صورتی که این امکان برای سایر جعبه ها وجود ندارد.

هنگام خرید، به تهویه مناسب داخل باکس سگ توجه کنید. همچنین اکثر سگ ها تمایل دارند فضای جلوی خودرا ببینند، بنابراین انتخاب مدلی که در اطراف آن پوشیده می شود، اما به سگ اجازه می دهد محیط مقابل خود را ببیند، انتخاب بهتری برای خرید است.

باکس های پلاستیکی معمولاً نسبت به سایر مواد نرم تر هستند، ایمنی خوبی دارند و معمولاً به عنوان باکس حمل هوایی سگ در سفر با هواپیما استفاده می شوند. همچنین آنها نیز گزینه مناسبی برای آموزش سگ در خانه هستند. اگر سگ شما بسیار پر جنب و جوش است، این باکس یک انتخاب عملی تر برای خرید است زیرا دارای یک دیوار پوشیده است و سگ شما از محیط اطراف خود اطلاعی ندارد.

از بهترین نمونه های باکس های حمل سگ پلاستیکی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  1. باکس براکو ایتالیایی
  2. باکس اسکودو
  3. باکس سگ فلامینگو
  4. باکس پتمت امریکایی
باکس حمل حیوان پلاستیکی

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید باکس سگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گمبرون کنل ارائه دهنده انواع باکس سگ وارداتی و مکمل های غذایی با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اصالت کالا، همواره آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز است.

09013852660  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین