باکس سگ با مجوز پرواز | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

باکس سگ با مجوز پرواز

چه زمانی می خواهید با سگ خانگی خود سفر هوایی بروید؟ اگر می خواهید سگ خود را با حمل و نقل هوایی با خود به سفر ببرید با شرکت های هواپیمایی هماهنگ کنید تا مطمئن شوید که ترمینال حمل و نقل هوایی راه را برای شما و سگتان  برای حمل و نقل هوایی در قسمت بار(freight)  قبول می کنند یا خیر.  توجه کنید که بهتر می باشد که سگ خود را در روزهای کاری هفته برای بررسی بفرستید که بیشتر کارکنان خط هوایی سرکار حضور دارند و سفر برای سگ شما در طول مسیر بسیار مطمئن تر می شود و می توانید باکس سگ با مجوز پرواز را دریافت کنید.

با شرکت هواپیمایی که انتخاب کرده اید تماسی برقرار کنید تا مطمئن شوید که سگ شما در همان روز و با پروازی که مورد نظر شما بوده است باهم سفر می کند. برخی از شرکت های هواپیمایی تعداد حیوانات بسیار محدودی را با یک پرواز قبول می کنند، بنابراین هماهنگی زودتر شما با شرکت هواپیمایی، برنامه ریزی شما را برای ارسال سگ دلبندتان در یک روز بخصوص با باکس سگ مجوز پرواز دار بهتر است. حمل و نقل هوایی سگ هایی که بینی بسیار پهن و کوتاهی دارند مانند نژاد باکسر، پاگ، بولداگ و پکینیز در فصل گرما اصلا توصیه نمی شود و مجوز پرواز به باکس سگ داده نمی شود به این دلیل که این حیوانات در حفظ دمای طبیعی بدنشان در آب و هوای گرم دچار مشکلاتی بسیار جدی می شوند.

برای دریافت مجوز پرواز باکس سگ، اندازه و وزن حیوان خانگی شما چقدر است؟

فقط سگ های کوچک می توانند در کابین هواپیما قرار بگیرند. البته بعضی از خطوط هوایی ممکن می سازد که به آن ها اجازه ورود به داخل کابین مسافران را اصلا ندهند و آن ها را به عنوان بسته مخصوص به غرفه ویژه حمل و نقل حیوانات منتقل کنند که دارای تهویه هوا و گرمکن است، برای سگتان اصلا نگران نباشید، قسمت حمل و نقل ویژه برای  مسافرت گربه بهتر می باشد زیرا بسیار ساکت تر هست و حیوانات می توانند در محیط تاریک استراحت کافی را کنند.  اگر سگ شما دارای جثه های بزرگتری باشد باید قبل از سفر هماهنگی لازم را برای دریافت مجوز پرواز باکس سگ را انجام دهید. آیا باکس مناسب برای مسافرت هوایی سگ خود دارید؟  بسیار مهم بوده است که یک باکس سگ با اندازه مناسب برای حیوان خود خریداری کرده باشید سفر هوایی بدون باکس سگ غیر ممکن است. خطوط هوایی از نکات بسیار زیری استفاده می کنند تا مطمئن شوند که سگ مسافر به فضای بسیار کافی برای چرخیدن درهنگام ایستادن، ایستادن و نشستن عادی و همچنین خوابیدن در حالت طبیعی دسترسی  کافی را دارد.

ابعاد باکس سگ برای سفرهای هوایی چگونه است؟

راهنما برای ابعاد باکس مسافرتی هوایی سگ: داده ها و اطلاعاتی که ارائه شده است، دستورالعمل بسیار مناسبی را برای تعیین اندازه یک باکس  سگ دلبندتان را برای سفر هوایی به شما ارائه می دهد. آن ها با توجه به اندازه یک حیوان ایستاده در موقعیت طبیعی تعیین شده می باشند.

پیشنهاد کارشناس در مقاله باکس سگ با مجوز پرواز مطلب: خرید باکس سگ را مطالعه کنید.

باکس سگ با مجوز پرواز

ابعاد محاسبه شده براساس ابعاد داخلی باکس می باشد.

  • A= طول حیوان از نوک بینی تا سر دم (ریشه دم)
  • B= ارتفاع از زمین تا مفصل آرنج. A+(0.5)B= طول باکس  را شامل می شود.  
  • C= عرض بین شانه ها یا پهن ترین قسمت (هر کدام بزرگ تر استC X 2 = عرض باکس است)
  • D= ارتفاع حیوان در موقعیت طبیعی ایستاده از بالای سر یا نوک گوش تا زمین (هر کدام که بلند تر می باشد) D= ارتفاع باکس

حداقل ابعاد داخلی باکس سگ مجوز پرواز هواییی:

  • طول باکس A+ (0.5)B
  • عرض باکس C X 2
  • ارتفاع  D

نژادهایی که پوزه های کوتاه و پهنی دارند به ٪۱۰ فضای بسیار بیشتر (باکس ٪۱۰ بزرگ تر) نیازمند هستند:  اندازه های A، B، C  و D برای تعیین ابعاد باکس باید مربوط به سایز حال حاضر حیوان باشد، نه دوران تولگی و رشد.

نکات بسیار مهم درباره ی باکس سگ با مجوز پرواز

 (انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی) تولید کننده یا فروشنده هیچ مدل باکس نگهداری سگ نمی باشد: هرگز هیچ برند، مارک یا مدل خاصی را تایید و یا توصیه نمی کند. به همین ترتیبی که بیان کردیم، IATA  یا همان انجمن بین المللبی هیچ پیشنهادی در رابطه با ارائه خدمات خاص حمل و نقل هوایی سگ ندارد. اگر شما تصمیم دارید ساخت باکس چوبی خود را برای سفر هوایی ارئه دهید، با شرکت هواپیمایی باید هماهنگ کنید که آیا باکس های چوبی دست ساز را برای انتقال و سفر قبول  می کند یا نه. همچنین، برای سگ های خاص، خطوط هوایی ممکن است قوانین بسیار خاص دیگری را در استفاده از باکس ها به نسبت مقادیر مورد نیاز اعمال می نمایند.

به همان اندازه  بسیار مهم بوده است که مطمئن باشید  که تمام مکانیزم های قفل باکس به طور بسیار صحیح عمل می نماید و سگ اصلا نمی تواند مِش آن را با دندان بگیرد بچرخاند یا آن را باز کند و درداخل کابین هواپیما در سر درست کند. قطعات قفل یا مش درب باید غیر قابل دسترس برای سگ باشد. بنابراین، مش باید به طور کامل و محکم به درب متصل گردد و مش پیچیده شده دور در قابل قبول نمی باشد.  همچنین ظروف غذا و آب متصل به باکس سگ با قابلیت دسترسی از خارج باکس نیز از موارد بسیار ضروری است. شرکت حمل کننده ی هوایی شاید  از شما ظرف آب و غذای اضافی که قابلیت اتصال به باکس سگ را داشته است و همچنین دستورالعمل های تغذیه ای برای حیوان دلبندتان  را درخواست کند.

مدارک مورد نیاز برای حمل سگ با هواپیما در سفرهای داخلی

  • شناسنامه سگ
  • مدارک واکسیناسیون سگ
  • اصل فیش پرداخت کرایه حمل
  • تکمیل فرم مخصوص

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

نکاتی که قبل از خرید بلیط هواپیما برای سگ، باید بدانید را ذکر کنید؟

اگر قصد خرید بلیط هواپیما برای سگتان را دارید بهتر می باشد تمام قوانین مربوط به حمل آن را در شرکت های حمل و نقل هوایی بدانید تا سفری آرام و بی‌دردسر را همراه حیوان خانگی خود تجربه کنید.

باکس سگ با مجوز پرواز

1- قفس را از چند روز قبل تهیه کنید:

 بسیار مهم است که باکس سگ شما مجوز پرواز داشته باشد، اول از همه اینکه حیوان شما نیاز دارد تا با شرایطی که قرار است در طول پرواز تجربه کند، آشنا شود. برای این‌کار بهتر می باشد قفسی را که قرار است در طول مسیر سگ خود را درون آن بگذارید، چند روز قبل از پرواز تهیه نمایید و مجوز پرواز را ار شرکت هوایی دریافت کنید.

2- لباس خودتان را درون قفس سگ بگذارید!

برای اینکه سگ شما با محیط بسیار  جدید ارتباط بهتر و بیش‌تری برقرار کند و حس امنیت و آرامش بسیار زیادی را داشته باشد، می‌توانید یکی از لباس‌هایتان را در باکس او قرار دهید. تا در مسیر پرواز حس کند شما کنارش هستید و کمتر بترسد و سروصدا کند. بهتر است از قبل پرواز به این موضوع بپردازید و لباس موردنظر را آماده نمایید.

3- غذای سنگین قبل از پرواز برای سگ ممنوع!

برای اینکه پرواز  بسیار راحت‌تری را کنار یکدیگر داشته‌ باشید بهتر می باشد قبل پرواز اصلا اجازه ندهید سگتان پرخوری کند و غذای سبک به او بدهید. پس بهتر است یک روز قبل از پرواز به سگ خود غذاهای بسیار سبک و زود هضم بدهید.

پیشنهاد کارشناس در مقاله باکس سگ با مجوز پرواز مطلب: مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین