باکس سگ ژرمن

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

باکس سگ ژرمن

نگهداری از حیوانات خانگی مثل سگ ها، برای بسیاری از ما هیجان انگیز است. اغلب سگ ها دارای اضطراب اجتماعی هستند و بهترین راه برای اینکه در فضاهای عمومی و شلوغ دچار اضطراب کمتری بشوند، بهتر است که برای آنها باکس تهیه کنید.

باکس سگ چیست؟

باکس سگ به جعبه ای گفته می شود که سگ داخل آن قرار می گیرد و شما می توانید با خیالی راحت، حیوان خانگیتان را حمل کنید. همچنین از این باکس ها برای آموز و تربیت سگ نیز استفاده می شود. اگر با حیوان خانگیتان به مسافرت می روید، لازم است که حتما باکس داشته باشید زیرا یه سگ شما یک مکان امن برای استراحت می دهد و از رفتارهایی مثل جویدن صندلی و چیزهای دیگر و از همه مهم تر آسیب رسیدن به سگ شما در تصادفات جاده ای بسیار جلوگیری می کند.اگر زمان زیادی برای تربیت سگ خود نداشته اید که به او یاد دهید که در مکان هایی که قصد رفتن به آنجا را دارید چگونه رفتار کند و کارهای مورد علاقه اش را انجام دهد، به احتمال زیاد حیوان خانگی شما از بودن در باکس خودش نهایت لذت را می برد.

باکس سگ چه کاربردی دارد؟

در حقیقت بسیاری از افرادی که به حیوانات خانگی علاقه مند هستند، اصول نگهداری و مراقبت از آن ها را بلد نیستند و همین امر باعث می شود که بعد از مدتی هم خودشان خسته شوند و هم با بی توجهی و نگهداری نامناسب از حیوان، او هم دچار آسیب و مشکلاتی می شود. وقتی تصمیم به آوردن و نگهداری از حیوان خانگی دارید، بهتر است که از قبل فکر تربیت، مکان نگهداری و وسایلی که نیاز دارد را بکنید. مثلا اگر قرار باشد به مسافرت یا خانه کسی بروید، بهترین کار خریدن یک باکس برای سگ است که بتوانید او را با خودتان همراه کنید و از تنها گذاشتنش خودداری کنید. باکس سگ همچنین برای مواقعی که میخواهید حیوان خانگیتان را به دام پزشکی ببرید هم بسیار خوب و مفید است. در کل باکس سگ برای جابجایی و حمل بی دردسر و راحت حیوانات خانگی شماست.

پیشنهاد کارشناس 

مطلب: خرید باکس سگ را مطالعه کنید.

 

باکس سگ ژرمن

آشنایی با انواع باکس حمل حیوانات براساس جنس

باکس حمل حیوانات، تنها برای جابه‌جایی سگ‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، بلکه برای حیوانات دیگر از جمله گربه نیز مدل‌های مخصوص از آن طراحی شده است. بنابراین شما اگر صاحب حیوان خانگی باشید، می‌توانید باکس موردنظر خود را برای آن خریداری کنید.

باکس پلاستیکی: یکی از مهم‌ترین متریال‌هایی که برای ساخت باکس حیوان خانگی از آن استفاده می‌شود، پلاستیک است. باکس‌های پلاستیکی از وزن پایین‌تری برخوردار هستند و اغلب آن‌ها ابعاد کوچک یا متوسطی دارند. انتخاب باکس پلاستیکی برای جابه‌جایی سگ‌ها در سفر بسیار مناسب است و به‌خوبی ایمنی آن‌ها را تضمین می‌کند. تولیدکنندگان باکس پلاستیکی، معمولاً این باکس‌ها را به‌گونه‌ای طراحی می‌سازند که حیوان دید زیادی نسبت به محیط اطراف نداشته باشد و بدین ترتیب، آرام‌تر بماند.

باکس فلزی: باکس نگه‌داری از حیوان خانگی، از جنس فلز نیز ساخته می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باکس حمل فلزی دارد، استحکام و مقاومت بسیار بالای آن است. این باکس تحمل وزن بسیار بالایی دارد و اگرچه کمی سنگین است، اما امنیت حیوان در آن تضمین می‌شود. دوام بسیار بالایی که باکس فلزی نگه‌داری از حیوان خانگی دارد، شما را از خرید باکس جدید بی‌نیاز می‌کند.

باکس پارچه‌ای: باکس‌های پارچه‌ای حمل حیوان خانگی، از مناسب‌ترین باکس‌هایی هستند که شما می‌توانید انتخاب کنید. این باکس‌ها از وزنی بسیار سبک برخوردار هستند و انعطاف بالایی دارند. البته توجه داشته باشید که باکس پارچه‌ای برای نگه‌داری طولانی‌مدت از حیوان مناسب نیستند و جایی برای حرکت حیوان ندارند.

باکس چوبی: کاربرد باکس چوبی نگه‌داری از حیوان خانگی، به‌عنوان یک لانه برای حیوان است. خوشبختانه این باکس‌ها به حدی زیبا و چشم‌نواز هستند که اگر آن را در گوشه‌ای از خانه قرار دهید، به زیبایی آن نیز کمک می‌کنند. این باکس‌های شکیل چوبی به هیچ عنوان برای حمل حیوان مناسب نیستند.

ویژگی های سگ ژرمن شپرد:

ژرمن شپرد یکی از فعال ترین و پرانرژی ترین نژادهای سگ است که انسان ها میتوانند از همراهی با او لذت ببرند. این سگ عاشق جنب و جوش و بازی کردن با توپ و صاحبش است. نژاد ژرمن شپرد، روزانه و به صورت مداوم باید چند ساعت پیاده روی و ورزش و بازی کند تا انرژی زیادی که دارد تخلیه شود. در صورتی که برای این فعالیت های روزانه او وقت کافی نگذارید، به احتمال زیاد در آخر روز بسیار عصبانی و کلافه می شود و ممکن است که انرژی اش را با گاز گرفتن و آسیب به وسایل خانه تخلیه کند. سگ های نر نژاد ژرمن شپرد، بین 60 تا 65 سانتی متر ارتفاع دارند بین 30 تا 40 کیلوگرم هم وزن دارند. و سگ های ماده این نژاد، بین 55 تا 60 سانتی متر ارتفاع و بین 22 تا 32 کیلوگرم هم وزن دارند.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

باکس سگ ژرمن

برای سگ ژرمن شپرد حتما باید از باکس های فلزی استفاده کنید زیرا هر نوع باکس دیگری را یا می خورد یا خراب می کند و بهترین راه استفاده از باکس های فلزی است. و چون این نژاد از سگ بسیار پرتحرک و فعال است، باید باکسی متناسب با وزن و اندازه خودش داشته باشد تا حداقل امکان چرخش در آن برایش وجود داشته باشد.

ویژگی های باکس سگ خوب برای نژاد ژرمن چیست؟

  • باکس سگ ایده آل برای نژاد ژرمن، باید کمی فضا برای جایجایی سگ داشته باشد تا حیوان در آن اذیت نشود.
  • ابعاد استاندارد باکس سگ نباید به اندازه‌ای بزرگ باشد که حمل آن سخت باشد و سگ فضای زیادی برای جنب و جوش داشته باشد.
  • استحکام، دوام و مقاومت باکس نگه‌داری از سگ در بالاترین سطح قرار داشته باشد.
  • امکان تهویه هوا در باکس وجود داشته باشد.
  • باکس وزن سبکی داشته باشد تا به حمل کننده آن آسیبی وارد نشده و همچنین خسته نشود.

نکات در انتخاب ابعاد باکس سگ ژرمن

انتخاب مناسب ابعاد باکس سگ مهمترین نکته ‌ای است که باید موقع خرید این وسیله در نظر داشته باشید. باکس سگ مثل خانه ای است که در سفر درون آن قرار دارد و در چنین حالتی لازم است که حیوان در محیط باکس خودش، کاملاً راحت باشد و برای رسیدن به حداقل های ذاتی اش اذیت نشود. برای همین است که باکس حمل سگ باید در اندازه ‌ای باشد که حیوان بتواند به راحتی در آن بنشیند، دراز بکشد و حتی بچرخد و اگر با حالت کامل ایستاد، همچنان فضای کافی برای جا به جایی های سگ وجود داشته باشد. برای بدست آورد بهترین ابعاد باکس سگ، کافی است قد، بلندی و طول سگ ژرمن خود را اندازه بگیرید و سپس به این اعداد، مقدار ۵ سانتی متر برای حیوانات کوچک و 10 سانتی متر برای حیوانات بزرگتر اضافه کنید. به همین روش سایز مناسب در ابعاد باکس سگ را به دست می آورید. ولی به این نکته هم توجه کنید که اگر مقدار آزادی فضا برای سگ شما بیشتر از حد معمول باشد، با توجه به پرتحرک و پرانرژی بودن سگ های نژاد ژرمن شپرد، سفر آرامی را نخواهید داشت و با جنب و جوش ها و صر و صداهای زیادی همراه خواهید بود.

برای سگ های بزرگ و فعالی همچون ژرمن بسته به اندازه و وزن سگ باکس  های 6،7،8 پیشنهاد می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های هرباکس به دسته : فروش باکس سگ  مراجعه و تمامی خصوصیات و ویژگی های انواع باکس سگ متناسب با هر نژاد را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

پیشنهادات داغ مطالعه :

پرفروش ترین برندهای باکس در جهان :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین