بررسی ویژگی های ژرمن شپرد و دلایل محبوبیت آن | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

بررسی ویژگی های ژرمن شپرد و دلایل محبوبیت آن

در این مقاله به بررسی ویژگی های ژرمن شپرد و دلایل محبوبیت آن پرداخته میشود. ژرمن شپرد یکی از محبوب ترین نژادهای سگ در جهان و یکی از سه نژاد محبوب در ایران است. سگ ژرمن شپرد شجاع و باهوش است و کارهای مختلفی از جمله نجات، جستجو، خدمت سربازی، کمک به معلولان، کشف مواد مخدر و نگهبانی گله را انجام می دهد. سگ های این نژاد معمولا بین 9 تا 13 سال عمر می کنند و جثه ای بزرگ و بدنی عضلانی دارند و شخصیتی بسیار وفادار و نجیب دارند.

منشا این نژاد جدید به سال 1899 برمی گردد. این سگ ها در سال 1899 توسط کاپیتان ماکس فون استفانیتز خلق شدند و در واقع سگ های گله آلمانی هستند. در سال 1898، به منظور پرورش یک سگ شکاری آلمانی، فون استفانیتز شروع به انجام آزمایشاتی روی سگ ها کرد. این فرد برای یافتن سگ های باهوش و ورزشکار به آلمان رفت و نتوانست سگی با این خصوصیات پیدا کند اما در سال 1899 سگی به نام هکتور لینکشین را پیدا کرد که قوی و باهوش بود و با تشکیل تیمی قادر به غلبه بر این نژاد است.

کار کنید و سگ هایی بسازید که به عنوان سگ در کمک به پلیس، کار نجات، کمک به انسان و غیره عمل کنند. یک کارمند آمریکایی یک ژرمن شپرد 5 ساله را از فرانسه گرفت و به او آموزش داد تا این سگ بتواند در 26 فیلم هالیوودی بازی کند و محبوبیت زیادی کسب کند. آلمانی ها از اینکه نام این سگ ژرمن شپرد بود ناراضی بودند به همین دلیل انستیتو لانه آمریکا نام این سگ را شپرد گذاشت اما در سال 1931 نام این نژاد دوباره به ژرمن شپرد تغییر یافت و تا سال 1977 به همین صورت باقی ماند.

انواع نژاد سگ ژرمن شپرد

اصولا ژرمن شپردها به دو نوع اصلی ژرمن شپرد شولین و ژرمن شپرد ورک تقسیم می شوند، اما در نتیجه جهش های ژنتیکی و آمیختگی با نژادهای مختلف، انواع مختلفی از ژرمن شپرد ایجاد شده است که در زیر به آنها اشاره می کنیم. ما از آنها پرداخت می کنیم.

  • نمایش آلمان غربی

این آلمانی‌های بداخلاق بیشتر سگ‌های گله یا نگهبان هستند، کمرشان قوس‌دار است و رنگ بدنشان روشن‌تر از آلمانی‌های معمولی است.

  • شیرهای آلمان شرقی

این سگ ها حاصل جفت گیری با چوپان های کارگر هستند، استخوان های بزرگ و قوی و سر بزرگی دارند.

پیشنهاد کارشناس مقاله بررسی ویژگی های ژرمن شپرد و دلایل محبوبیت آن : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
بررسی ویژگی های ژرمن شپرد و دلایل محبوبیت آن
  • زک لاین

این نوع ژرمن ها در جمهوری چک به عنوان سگ کار پرورش داده می شوند.

  • سوئیس شپرد

رنگ بدن این سگ قوی آلمانی سفید خالص است و به نابینایان کمک می کند و آنها را راهنمایی می کند. این نوع ژرمن شپرد بیشتر سگ کار محسوب می شود و از نژادهای قدیمی آمریکایی است.

  • سارلوس ولفهند

در نتیجه اختلاط ژرمن شپرد و گرگ اروپایی نوعی سگ ژرمن به نام Saarlus Wolfhand ایجاد شده است که کمی خجالتی است و در رنگ های زرد، سبز روشن، خاکستری روشن و سفید خالص دیده می شود.

  • داچ شپرد

این سگ ها حاصل اختلاط سگ های بلژیکی و آلمانی هستند و در فعالیت های ورزشی یا خدماتی شرکت می کنند.

  • چوپان تندرا آمریکایی

این سگ ها از جفت گیری ژرمن شپرد و گرگ های آمریکای شمالی متولد شده اند و سگ های کار هستند.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • شیلو شپرد

در نتیجه اختلاط Sarplaninas و Alaskan Malamute این نژاد ایجاد شد و به عنوان سگ نمایشی فعالیت می کند.

بررسی ویژگی های german shepherd

  1. قد و وزن

سگ های آلمانی شپرد ماده بین ۵۵ تا ۶۰ سانتی متر و گونه های نر این سگ ها بین ۶۰ تا ۶۵ سانتی متر قد دارند. وزن این سگ ها معمولا بین ۲۲ تا ۴۰ کیلوگرم است.

  1. ارتباط با کودکان و سایر حیوانات

اگر به سگ های ژرمن شپرد خوب آموزش بدهید و به درستی اجتماعی شوند، می توانند حتی مانند یک پرستار بچه رفتار کند و از بچه ها مراقبت کند، البته این سگ ها نسبت به بچه های غریبه کمی گارد دارند و حتی ممکن است به آن ها آسیب برسانند. این سگ حتی می تواند با حیوانات دیگر در یک خانه زندگی کند و رابطه دوستانه ای با آن ها داشته باشد. البته این نکته را فراموش نکنید که رفتار خوب این نژاد با حیوانات و کودکان، ملزم آموزش صحیح او است.

  1. هوش بالا

هوش بالا، شجاعت و قدرت از ویژگی های بارز این سگ های ورزشکار و عضلانی است. بدن ژرمن شپرد نسبتاً متقارن است و قسمت های جلو و عقب بدن با هم هماهنگ هستند. بدن این نژاد از سگ ها دارای انحنای ملایم و عمیق است. ژرمن شپردها به خوبی آموزش دیده و قوی دیده می شوند و ظاهری شاد و سرزنده دارند. این سگ ها در واقع نمونه های کاملی از وفاداری، شجاعت و نجابت هستند.

  1. پوشش بدن و رنگ

پوشش دولایه این سگ ها برای محافظت از آنها در برابر سرما، برف و باران بسیار مناسب است. طول موی این نژاد بلند یا متوسط ​​است و پوشش بیرونی آن دارای موهای متراکم صاف یا مواج است که روی بدنش قرار دارد. این سگ ها در رنگ های سیاه و قرمز، نقره ای و مشکی، برنزی و مشکی، کرم و مشکی، خاکستری، آبی، سفید و جگری وجود دارند، اما آلمانی های سفید اغلب به اندازه ای شناخته نمی شوند که حتی نمی توان آنها را در شرکت در نمایش ها و نمایش ها دید.

ویژگی های ژرمن شپرد و دلایل محبوبیت آن

غذای سگ ژرمن شپرد

مقدار و نوع غذایی که هر سگ می خورد به عوامل مختلفی مانند سن، سطح فعالیت، متابولیسم بدن و جثه بستگی دارد. اگر می خواهید به سگ خود غذای خشک یا کنسرو بدهید، این غذا را از برندهای بی کیفیت تهیه نکنید زیرا باعث مشکلات گوارشی و ناراحتی معده می شود. چربی و استخوان زیاد و غذای پخته شده برای این سگ خوب نیست و می توانید به جای آن از شیرینی و بیسکویت پخته استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که رژیم غذایی سگ شما دارای تمام ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین و فیبر لازم برای بدن او است و از دادن غذاهایی مانند تخم مرغ خام، گوشت ماهی و مرغ، شکلات، هلو، کشمش و آلو به او خودداری کنید. داشتن یک سگ سبزیجات، تخم مرغ آب پز و ماست می تواند برای سگ های این نژاد مناسب باشد. همچنین مراقب باشید به ژرمن شپرد خود بیش از حد غذا ندهید تا دچار اضافه وزن و چاقی نشود. ژرمن شپرد بالغ معمولاً به 3 تا 4 فنجان غذای خشک در روز نیاز دارد.

اخلاق سگ ژرمن شپرد

سگ های این نژاد در برابر تهدیدات مقاوم، محتاط و کمی منزوی هستند و می توانند به خوبی از شما محافظت کنند. این سگ های وفادار خانواده خود را دوست دارند و با تمام وجود از آنها محافظت می کنند. ژرمن شپردهای هوشمند می توانند آموزش های مختلفی ببینند و در خدمات و کمک به افراد کار کنند، مانند کار در تیم نجات و کمک به کسانی که در بهمن گرفتار شده اند یا کمک به ناشنوایان. این سگ ها اصلا تنهایی را دوست ندارند و اگر مدت طولانی تنها بمانند افسرده و بی حال و حتی پرخاشگر می شوند.

پیشنهاد کارشناس مقاله بررسی ویژگی های ژرمن شپرد و دلایل محبوبیت آن : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

بررسی ویژگی های ژرمن شپرد و دلایل محبوبیت آن

بیماری های سگ ژرمن شپرد

ژرمن شپردها عموماً نژادهای سالمی هستند اما مانند سایر نژادها مستعد ابتلا به برخی بیماریها هستند که در ادامه به آنها می پردازیم. برای اینکه سگ شما سالم بماند و عمر طولانی تری داشته باشد، باید تغذیه مناسب و با کیفیتی داشته باشد و بتواند انرژی خود را در طول روز تخلیه کند.

  1. دیسپلازی آرنج

این بیماری ارثی که بیشتر در سگ‌های بزرگ دیده می‌شود، در نتیجه تفاوت سرعت رشد استخوان‌های آرنج ایجاد می‌شود و باعث لنگیدن سگ بیمار و همراه با درد می‌شود. از طریق جراحی و دارو، دامپزشک می تواند این بیماری را کنترل یا درمان کند.

  1. میلوپاتی دژنراتیو

در این بیماری ستون فقرات، اعصاب کنترل کننده پاهای عقب این حیوانات تحت تاثیر قرار می گیرد و سگ های بیمار عملا نمی توانند پاهای عقب خود را احساس کنند. این بیماری در موارد پیشرفته باعث فلج شدن حیوان می شود و درمان قطعی ندارد و احتمالاً ناشی از کمبود ویتامین E یا B12 است.

  1. آلرژی

برخی از سگ های ژرمن شپرد به برخی از انواع غذا یا چیزهای دیگر حساسیت دارند که برخی از نشانه های آن خاراندن صورت و لیسیدن پنجه هایشان است.

  1. نارسایی اگزوکرین پانکراس

در این بیماری ژنتیکی سلول های تولید کننده آنزیم های گوارشی از بین رفته و هضم و جذب غذا برای سگ ها مشکل می شود. سگی که از این بیماری رنج می برد دائما گرسنه است و علائمی مانند کاهش وزن، تولید گاز، تغییر رنگ و شکل مدفوع و کاهش اشتها را نشان می دهد. دامپزشک با استفاده از یک آزمایش خون ساده می تواند این بیماری را تشخیص دهد.

پیشنهاد کارشناس مقاله بررسی ویژگی های ژرمن شپرد و دلایل محبوبیت آن : خرید اینترنتی باکس سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین