تجهیزات نگهداری سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تجهیزات نگهداری سگ

مهمترین نکته برای داشتن آرامش با سگ در منزل داشتن تجهیزات نگهداری از سگ است هرچه بیشتر تجهیزات قابل توجهی فراهم کنید صدرصد، شادابی و سرگرمی بیشتری را تجربه می کنید. قبل از آوردن یک سگ به خانه نیاز دارید یک سری تجهیزات و لوازم ضروری را حتما تهیه کنید. در زیر، وسایل اولیه مورد نیاز سگ ها آورده شده است که اطمینان حاصل کنیم عضو جدید خانواده احساس بسیار راحت و آرامش را خواهید داشت.

تجهیزات نگهداری سگ ، جای خواب سگ:

سگ ها قطعاً به یک جای خواب راحت بسیار نیاز دارد، مطمئن شوید که جای خواب به اندازه کافی بزرگ باشد تا سگتان به راحتی در آن دراز بکشد و با رشد توله سگ، زود برای او کوچک نشود. انواع مختلفی از جای خواب و تخت برای توله سگ شما  در بازار وجود دارد. بیشتر سگ ها دوست دارند روی یک تشک خوب بخزند و کش و قوس بیایند. جای خواب می تواند یک تکه پوست گوسفند مصنوعی و یا یک تشک باشد که در عین بهداشتی بودن، در ماشین لباسشویی به راحتی شسته بشود، ضد آلرژی باشد و در مقابل جویدن حیوان کاملا مقاوم باشد. برای سگ های بزرگ از جای خواب یا تشک نرم استفاده می کنند تا از فشار وزن به سگ های بزرگ خیلی جلوگیری کند. از تشک رختخواب، دو عدد خریداری نمایید تا در هنگام شستشو و خشک کردن اولی از دیگری بتوانید استفاده کنید.

تجهیزات ظرف های مخصوص غذا و آب سگ:

برای آب و غذای سگ از ظرف های کاملا مجزا باید استفاده شود، اگر سگتان قدش بلند باشد ظرف ها باید در ارتفاع  بالاتری از سطح زمین قرار گرفته شوند. آب تمیز و تازه همیشه در دسترس او قرار داشته باشد. حجم ظرف ها کاملا استاندارد است که با حجم سگ در هر وعده ی غذایی مطابق داشته باشد.

پیشنهاد کارشناس 

مطلب: خرید باکس سگ

تجهیزات نگهداری سگ

تجهیزات نگهداری سگ جعبه تخت خواب مخصوص توله سگ، پارک بازی و نرده محافظ:

برخی از سگ ها از داشتن یک “جعبه تختخواب محافظ دار توله سگ” بسیار لذت می برند. بیشتر صاحبین سگ ها برای محافظت از توله سگ ها در هنگام تنهایی و جلوگیری از آسیب رساندن به خود این ابزار را بسیار مفید می دانند و آن را به قرار دادن سگ کوچولو در پارک بازی یا یک باکس حمل بیشتر استقبال می کنند.

جعبه ی تخت خواب در سفر:

در هنگام سفارش جعبه تخت خواب برای سگتان سایز بزرگتر تهیه نمایید تا سگتان به راحتی بتواند در آن بخوابد یا بعد از بزرگ شدن بتواند به راحتی در آن کاملا بایستد. مطمئن باشید که توری صفحات محافظ به اندازه ای بزرگ نباشد که دهان سگ داخل آن گیر کند. یک رختخواب داخل جعبه گذاشته و چند اسباب بازی را در انتهای جعبه قرار دهید تا سگتان داخل جعبه رفته و با اسباب بازی ها سرگرم بازی شود.

در صورتی که سگتان در مکانی دیگر خوابید، او را به آرامی به رختخواب داخل جعبه منتقل نمایید، شما کم کم می توانید زمان ماندن توله سگ در داخل جعبه را طولانی تر کنید و در ابتدا این در حالی است که شما کنار او در داخل اتاق حضور دارید. همیشه مطمئن شوید که سگتان به تازگی آب و غذا خورده و دستشویی رفته است و سپس داخل جعبه هدایتش کنید و در طول روز بیش از چند ساعت سگتان را در داخل جعبه اش هیچوقت رها نکنید.

لازم به ذکر است هیچگاه از جعبه به عنوان  محدوده تنبیه و جریمه استفاده نکنید زیرا توله سگتان از این کار متنفر است. همیشه قبل از قرار دادن سگ داخل جعبه قلاده را از سگ باز کنید زیرا احتمال گیر کردن قلاده به جعبه هست، تا زمانی که سگتان داخل جعبه احساس آرامش نمی کند در جعبه را اصلا نبندید، اما پس از عادت کردن و احساس آرامش  و در هنگام خوابیدن توله سگ درب جعبه را ببندید. بعد از بیدارشدن او می توانید درب جعبه را باز کنید. اگر سگتان داخل جعبه تختخوابش کار خرابی کرد باید سریعاً آن را تمیز کنید، زیرا توله سگتان دیگر دوست ندارد که داخل جعبه باشد و از آن دوری می کند، طیف گسترده ای از جعبه های تخت خواب را می توانید به صورت آنلاین تهیه کنید.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

بند قلاده ی سگ:

بند قلاده ای انتخاب کنید که برای اندازه، نژاد و وزن سگ شما مناسب باشد- نه خیلی بلند، نه خیلی کوتاه و نه خیلی سنگین. یک بند قلاده خوب هم قوی است و هم راحت. داشتن بند قلاده های زنجیری می تواند برای صاحب سگ خیلی سنگین و دردناک باشد، اما در برخی موارد که توله سگ بند قلاده را گاز می گیرد و پاره می کند تا بتواند قابل استفاده باشد. بند قلاده های نایلونی بسیار قوی می باشند ولی می توانند در صورت کشیدن بیش از حد سگ به دست شما آسیب جدی وارد کنند. بندهای قلاده دستگیره دار، جمع شونده و ترمز دار بهترین گزینه از تجهیزات نگهداری سگ می باشد.

اسباب بازی

سگتان برای بازی کردن اسباب بازی های جالب و مناسبی داشته باشد در غیراین صورت سگتان به جای اسباب بازی ها، اسباب منزل را گاز خواهد زد و باعث بروز ناراحتی می شود. اسباب بازی های جویدنی نوعی محرک روانی محسوب شده و دندان سگتان را نیز تمیز نگه می دارند و بدین صورت فک سگ نیز به حرکت و تمرین وا می دارند.

 

تجهیزات نگهداری سگ

باکس سگ مهمترین تجهیزات نگهداری از سگ می باشد:

اهمیت و کارایی باکس سگ بسیار مهم می باشد، میدانید که انواع کریر سگ بسته به نژاد، کاربرد، نیاز و بطور کلی معیار های زیادی طراحی و تولید خواهند شد. این محصولات وسایلی ملزوم و کاربردی می باشند که امکانات بسیاری را برای آسایش و راحتی صاحبین و همچنین حیوانات خانگی فراهم میکنند.

باکس سگ وسیله ای پرکاربرد بوده که برای حفظ امنیت، اسکان و استراحت، تربیت و مهمتر از جابه جایی و حمل و نقل حیوانات چه در فاوصل دور و چه در مسافت های نزدیک مورد استفاده قرار گرفته می شود. خرید این باکس ها به دلیل ویژگی ها و انواع متنوعی که دارند، به دقت زیادی نیازمند خواهد بود، چراکه هرگونه بی دقتی در خرید این وسایل، می تواند بر کارایی این ابزار تاثیر گذاشته و مهمتر از همه آرامش و آسایش حیوان محبوبتان را سلب کند.

باکس سگ یکی از پرکاربردترین انواع باکس حمل و نقل سگ می باشد. این نوع از باکس سگ کارایی قابل توجهی در حمل و نقل حیوانات خانگی برای سفر با وسایل نقلیه عمومی نظیر کشتی، قطار و مخصوصا هواپیما دارد؛ به همین منظور این نوع باکس سگ را با نام هایی مانند باکس حمل هوایی، باکس حمل یاتا و باکس مخصوص هواپیما می باشند.

خرید باکس سگ را با بهترین متریال ها می توانید از سایت  گمبرون کنل تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های هرباکس به دسته : فروش باکس سگ  مراجعه و تمامی خصوصیات و ویژگی های انواع باکس سگ متناسب با هر نژاد را مطالعه کنید.برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

تجهیزات نگهداری سگ

پیشنهادات داغ مطالعه :

پرفروش ترین برندهای باکس در جهان :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین