جا به جایی سگ با موتورسیکلت | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

جا به جایی سگ با موتورسیکلت

جا به جایی سگ با موتورسیکلت قطعا بهترین راه برای حمل حیوانات خانگی نمی باشد. با این حال، برخی از علاقه مندان به موتور، دوست دارند سواری بر این وسیله را با حیوان خانگی خود تجربه کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید مطالعه مقاله حمل حیوانات خانگی با موتور را از دست ندهید. اینکه سگ شما هنگام رانندگی با موتورسیکلت مزاحم شما شود، دور از ذهن است. ما باید راهی برای بستن سگ پیدا کنیم تا از سوار شدن بر روی موتور سیکلت جلوگیری کنیم.

آیا جابه جایی سگ با موتورسیکلت ایده خوبی است؟

در مورد حمل و نقل حیوانات خانگی با موتور سیکلت، باید توجه داشت که درست مانند انسان، برخی حیوانات موتور سواری را دوست دارند و برخی دیگر نه! بنابراین نمی توان یک قاعده کلی برای درستی یا نبودن آن تعیین کرد. اما می توان گفت سگ هایی که جثه بزرگتری دارند جسورتر از سگ های کوچک و کوچک هستند.

به همین دلیل این احتمال وجود دارد که هنگام حرکت با موتورسیکلت کمتر ترسیده و تکان بخورند. اما از طرف دیگر، چون سگ‌های کوچک معمولاً اجازه ندارند به تنهایی راه بروند و همیشه باید توسط شخصی حمل شوند، با این نوع حرکت راحت‌تر کنار می‌آیند و احساس غریبگی کمتری دارند. با این حال، سفرهای کوتاه با سگ خود سعی کنید واکنش واقعی او را نسبت به این نوع حمل و نقل دریابید.

نکاتی که قبل از جابجایی سگ با موتورسیکلت باید بدانید

اولین و مهمترین نکته ای که قبل از حمل و نقل حیوان خانگی با موتور سیکلت یا هر وسیله نقلیه دیگری باید در نظر گرفت، اطمینان از سلامت عمومی حیوان است. بنابراین قبل از هر چیز باید حیوان خود را نزد دامپزشک ببرید و تمام آزمایشات و واکسیناسیون های لازم را روی او انجام دهید. در طول سفر حتما مدارک پزشکی سگ را همراه داشته باشید. زیرا با توجه به روش سفری که انتخاب کرده اید، احتمال بیماری حیوان در طول سفر وجود دارد. با در دست داشتن این مدارک، روند درمان حیوان آسان تر خواهد شد.

پیشنهاد کارشناس مقاله جا به جایی سگ با موتورسیکلت : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
جا به جایی سگ

حتما یک قمقمه آب و یک ظرف غذای مورد علاقه حیوان به همراه داشته باشید. این احتمال وجود دارد که عادات غذایی حیوان در حین حمل و نقل با موتورسیکلت تغییر کند و تمایلی به خوردن نداشته باشد. به همین دلیل باید با استفاده از وسایلی که از قبل به آنها علاقه دارد به او غذا بدهید. اگر تجربه جابجایی سگ با موتورسیکلت را ندارید، بهتر است ابتدا یک سفر کوتاه در شهر را با او امتحان کنید. حمل حیوان خانگی با موتور سیکلت در بیشتر موارد برای آنها خوشایند نیست.

در اولین تجربه می توانید از واکنش او به این موضوع مطلع شوید و تصمیم بگیرید که آیا ادامه این کار ایده خوبی است یا خیر. از قفس های مخصوص نگهداری برای حمل حیوانات خانگی با موتور استفاده کنید. زیرا با قرار گرفتن در این موقعیت، این احتمال وجود دارد که باعث استرس و اضطراب او شود. سعی کنید با ایجاد یک پناهگاه امن تا حدودی خیال او را راحت کنید. همانطور که گفته شد، جابجایی سگ با موتورسیکلت می تواند او را بیمار کند. بنابراین برای گرم نگه داشتن حیوان در سفر بهتر است از پتو استفاده کنید.

حمل حیوان خانگی با موتور در بسیاری از جاده ها و شهرهای ایران امکان پذیر نیست. بنابراین، قبل از اینکه سگ خود را با موتور سیکلت حرکت دهید، مطمئن شوید که شرایط برای انجام این کار فراهم است.

خرید فضای ذخیره سازی جهت حمل حیوانات خانگی با موتورسیکلت

برای نگهداری حیوان در طول سفر می توانید از قفس هایی که پشت موتورسیکلت تعبیه شده یا کیف هایی که روی شانه های شما قرار می گیرد استفاده کنید. اینکه کدام یک برای شما بهتر است بستگی به شرایط موتور سیکلت و همچنین ترجیحات شما و حیوان خانگی شما دارد. بنابراین گزینه ای را انتخاب کنید که هر دوی شما از آن راضی باشید و به اندازه کافی ایمن باشد. هنگام خرید قفس یا کیف به این نکته توجه کنید که جای حیوان باید به اندازه کافی راحت باشد و از باد و ضربه محافظت کند. دارای. بنابراین به هیچ وجه از کوله پشتی های معمولی استفاده نکنید.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

لوازم جانبی برای حمل سگ با موتور سیکلت

دوچرخه سواران بیشتر می خواهند سگ خود را حمل کنند. بنابراین، تولیدکنندگان برای رفع این نیاز مبتکر هستند. در اینجا لوازم جانبی مختلفی برای حمل سگ خود با موتور سیکلت آورده شده است.

  • کیف موتور سیکلت

کیف حمل می تواند برای سایز کوچک بسیار مناسب باشد. برای سگ های متوسط ​​تا بزرگ، می توانید تریلر موتور سیکلت یا صندلی کناری را انتخاب کنید. مانند ماشین ها، کیف های کریر وجود دارند که می توان آنها را روی موتور سیکلت آویزان کرد… برای سگ های تا وزن 8 کیلوگرم مناسب هستند و قیمت آنها حدود 70 یورو است. همچنین صندوق عقب موتور سیکلت نیز برای این منظور طراحی شده است. آنها حدود 200 یورو قیمت دارند، اما حمل و نقل سگ یا گربه را آسان تر می کنند.

  • کوله پشتی حمل و نقل موتور سیکلت

اگر سگ کوچکی دارید، می توانید برای حمل یک کوله پشتی سرمایه گذاری کنید… سگ به پشت شما آویزان می شود و شما اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. در صورت تمایل کیف شکم نیز موجود است. سگ در جلو خواهد بود نه عقب.

جا به جایی سگ با موتورسیکلت

میزان ایمنی جابجایی سگ با موتورسیکلت

حمل حیوان خانگی با موتور به طور کلی ایده خوبی نیست و به هیچ وجه توسط ما توصیه نمی شود. اگر قصد سفر دارید، بهتر است از خدمات سیستم حمل و نقل حیوانات خانگی استفاده کنید. زیرا موتور سواری نه تنها برای حیوانات بلکه برای انسان نیز خطرناک بوده و همواره درصد زیادی از تصادفات درون شهری و درون شهری را به خود اختصاص داده است. اما اگر به هر دلیلی اصرار دارید که این کار را انجام دهید، اول از همه باید از ایمنی خود و حیوان اطمینان حاصل کنید. فضای نگهداری که برای حیوان خانگی خود خریداری می کنید باید شامل یک کمربند ایمنی و یک قفل محکم باشد. اطمینان حاصل کنید که نگهدارنده به درستی و ایمن به موتور شما وصل شده است.

احتمال ورود گرد و غبار به چشم سگ در هنگام حرکت وجود دارد. استفاده از عینک مخصوص برای محافظت از چشم ایده خوبی است.

همیشه احتمال تصادف وجود دارد. بنابراین اگر از کلاه ایمنی برای حیوانات استفاده کنید، احتمال آسیب دیدن سر او کمتر می شود.

پیشنهاد کارشناس مقاله جا به جایی سگ با موتورسیکلت : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

جا به جایی سگ با موتورسیکلت

کلام آخر در مقاله جا به جایی سگ با موتورسیکلت

با توجه به مواردی که در مورد جابجایی سگ با موتورسیکلت گفتیم، پیشنهاد ما این است که از این روش استفاده نکنید; زیرا احتمال آسیب رساندن به حیوان و خطرات احتمالی بسیار زیاد است. اما اگر اصرار به انجام این کار دارید، بهتر است از فضاهای نگهداری مخصوص با امنیت بالا استفاده کنید. همچنین در نظر داشته باشید که حمل حیوانات یا حیوانات خانگی با موتور در ایران تقریباً ممنوع است. بنابراین، اگر نمی‌خواهید در نهایت با پلیس روبرو شوید، حتماً قبل از حمل و نقل حیوان خود با این قوانین آشنا شوید.

پیشنهاد کارشناس مقاله جا به جایی سگ با موتورسیکلت : خرید اینترنتی باکس سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین