راهنمای خرید باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

راهنمای خرید باکس سگ

اگر شما هم صاحب یک حیوان خانگی می باشید، حتما از چالش های نگهداری از آنها مثل تغذیه، بهداشت و سلامت، بازی و استراحت و مهمتر از همه جابه جایی مطلع هستید! همانطور که میدانید، جابه جایی حیوانات خانگی مخصوصا سگ و گربه های بازیگوش، بدون در دست داشتن تجهیزات مورد نیاز کار راحتی نخواهد بود و موجب خستگی و کلافگی پت و صاحب آن خواهد شد. بطور کلی، داشتن یک باکس حمل حیوان اصلی ترین تجهیزات جابه جایی پت هاست؛ با این حال، تنها وجود باکس سگ ، اهمیت ندارد، بلکه ویژگی ها و خصوصیات باکس سگ انتخابی شماست که کارایی مفیدی را برای سهولت جابه جایی سگ به همراه خواهد داشت. اگر قصد خرید باکس حمل هوایی سگ را دارید، حتما به نکات ضروری و راهنمای خرید باکس سگ در این مطلب دقت کنید.

به همان اندازه ای که یک خودرو و یا وسیله نقلیه در طول سفر می تواند موجبات راحتی و آسایش شما را فراهم کرده و یا بلعکس موجب آزار و اذیت شما شود، یک باکس سگ نامناسب نیز می تواند در طول جابه جایی حیوانات خانگی، آسایش آنها را سلب کرده و حتی به آنها آسیب وارد کند. به همین دلیل، قبل از انتخاب و خرید انواع باکس حمل سگ، باید به نکات اساسی و دقیقی توجه کرده و باکس مناسب با حیوان خانگی خود را تهیه کنید.

با تمام این تفاسیر، اما چطور می توان باکس حمل سگ و یا گربه مناسب را خریداری کرد؟ ملاک انتخاب یک باکس سگ مناسب چیست؟ در ادامه این مطلب با اساسی ترین نکات خرید باکس سگ آشنا خواهیم شد.

نکات ضروری انتخاب باکس سگ

بطورکلی، یکی از اصلی ترین معیارهای خرید افراد، زیبایی و جذابیت های ظاهری محصولات است. با اینکه انواع باکس سگ، در مدل های ظاهری و رنگ آمیزی های متنوعی طراحی و تولید می شوند، اما همواره نکات و معیارهای مهمتری نیز وجود دارند که کاربرد محصول را تحت تاثیر قرار داده و نسبت به ویژگی های ظاهری آن از اهمیت بیشتری برخوردار خواهند بود. در ادامه اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید باکس سگ باید بدان توجه کنید را شرح خواهیم داد.

  • توجه به ابعاد باکس سگ

انتخاب مناسب در ابعاد باکس سگ مهمترین نکته ‌ای است که باید در هنگام خرید این وسیله در نظر بگیرید. ابعاد باکس سگ به مانند خانه ‌ای است که قرار است محلی امن برای حیوان شما در طول سفر و یا دیگر جا به جایی ‌ها باشد. در چنین حالتی نیاز است تا حیوان در محیطی که برای او در نظر گرفته ‌اید، کاملاً راحت باشد.

ابعاد مناسب در باکس حمل سگ اندازه هایی است که در آن حیوان برای رسیدن به حداقل های ذاتی که دارد، با سختی مواجه نباشد. برای این منظور باکس حمل سگ باید در اندازه ‌ای باشد که حیوان بتواند به راحتی در آن بنشیند، دراز بکشد و حتی بچرخد و اگر با حالت کامل ایستاد، همچنان فضای کافی برای جا به جایی های حیوان موجود باشد.

ابعاد باکس سگ باید در اندازه ‌ای باشد که برای سگ ها حکم یک زندان تنگ را پیدا نکند. سگ ها و البته گربه ها از فضا های تنگ بیزار هستند. مطمئن باشید اگر باکس حمل سگ و یا گربه که تهیه کرده اید، نتواند آن فضای باز را برای حیوان داشته باشد، حیوان نیز برای ماندن در آن مقاومت خواهد کرد.

اما سوال اصلی این است که چطور می توان ابعاد مناسب در باکس حمل سگ را به دست آورد؟ بهترین راه حل برای حل این سوال، خود حیوان خانگی شما می باشد. کافی است قد، بلندی و طول سگ و یا گربه را اندازه بگیرید و سپس به این اعداد به مقدار ۵ سانتیمتر برای حیوانات کوچک و 10 سانتیمتر برای حیوانات بزرگ اضافه کنید. به همین روش سایز مناسب در ابعاد باکس سگ را به دست خواهید آورد. ممکن است همراه با این اندازه هنوز بخواهید که فضای نگهداری از حیوان خانگی خود را بزرگتر در نظر بگیرید. خب، می توانید چند سانتیمتر نیز ابعاد را بیشتر کنید؛ اما هرگز در انتخاب ابعاد بزرگتر از باکس حمل سگ افراط نکنید. باکس های بسیار بزرگتر از جثه سگ باعث می شود تا حیوان آن حس آرامی که باید در زمان حمل و نقل داشته باشد را از دست بدهد و فضای بزرگ را دلیل بر جنب و جوش بسیار بداند. آنگاه هرگز با سگی آرام در حین سفر همراه نخواهید شد.

راهنمای خرید باکس سگ
  • ایمنی باکس سگ

مسئله ایمنی حیوانات یکی از اصلی ترین چالش های جابه جایی آنهاست؛ از این رو، هنگام انتخاب و خرید باکس سگ باید کیفیت سازه، ساختار محافظتی و توانایی باکس در حفاظت و جلوگیری از ورود آسیب های احتمالی به سگ را بررسی کنید. از سری نکاتی که در تامین ایمنی باکس سگ تاثیرگذارند می توان به طریقه چفت و بست در های باکس اشاره کرد. دقت کنید که نحوه چفت شدن درب کریر (باکس) به صورتی باشد که سگ یا گربه به راحتی قادر به باز کردن آن و خروج از باکس باشد. ضمنا بهتر است سراغ کریرهایی بروید که از جایگاه‌های مخصوص برای ردکردن کمربند ایمنی خودرو برخوردارند.

  • توجه به خلق و خوی پت

بسیاری از حیوانات خانگی خلق و خوی آرامی داشته و به راحتی در باکس سگ های کوچک نیز قرار می گیرند، اما در مقابل، برخی از پت های بازیگوش و بیش فعال در کریر های کوچک قرار نگرفته و به فضای بزرگتری احتیاج دارند. یا برای مثلا سگ و گربه‌های ناآرام بهتر است از کریر و باکس های جنس سخت استفاده کنید که محکم ‌تر و بادوام ‌ترند و در برابر جنب و جوش حیوانات بازیگوش مقاومند.

راهنمای خرید باکس سگ

امکانات جانبی باکس سگ

  • وجود جیب : وجود جیب در بعضی از باکس های سگ مخصوصا در کریرهای ساکی ویژگی مثبتی است که می توانید وسایلی از قبیل غذا، اسباب بازی و یا هر وسیله دیگری را در آن قرار دهید.
  • کریر چرخ‌دار : چرخ های تعبیه شده در برخی از باکس های شگ، امکان فوق العاده ای است که اوقاتی که مایل به جابه جایی های طولانی مدت بوده و مجبور به پیاده روی میباشید، به کار می آید. استفاده از  باکس های چرخ دار نه تنها موجب خستگی صاحب پت نخواهد شد بلکه حیوان نیز در آن راحت تر خواهد بود.
  • تهویه خوب: کریری انتخاب کنید که از تهویه خوبی برخوردار باشد. برای مثلا گربه‌ها، کریری انتخاب کنید که در حداقل دو طرف آن منافذ یا پنجره برای گردش هوا وجود داشته باشد، اگرچه تهویه سه‌طرفه گزینه بهتری است.
  • سمت بازشدن در : نحوه بازشدن و حتی سمت بازشدن درب باکس نیز مسئله مهمی است. این مورد مخصوصا برای حیوانات ناآرام بسیار مهمتر است، چراکه قراردادن سگ ها و گربه های بازیگوشی که هنگام قرارگیری در باکس همکاری نمی کنند، بسیار راحت تر می توانید آنها را از طریق درب های سقفی در باکس قرار دهید. همچنین با باکس‌های این مدلی، گاهی حتی شاید لازم نباشد که دامپزشک، سگ یا گربه‌تان را برای معاینه از کریر خارج کند.
راهنمای خرید باکس سگ

شناخت انواع باکس حمل سگ

در هنگام خرید باکس سگ یقینا با انواع متفاوت از اشکال گوناگون تا متریال های مختلف در ساخت مواجه خواهید شد. به هر حال هر مدل تا جنسی از باکس حمل سگ با در نظر داشتن اهدافی طراحی شده اند و با خرید آنها می ‌توان نیاز هایی را مرتفع نمود. در این بین اهمیت دارد که بدانید هر نوع از باکس سگ مناسب چه اهدافی است؟ کدام نیاز های حیوان خانگی شما را تامین خواهد کرد؟ و چه مزایا و معایبی را متوجه شما خواهد نمود؟ در یک دسته بندی کلی می توان انواع باکس سگ را در چهار حالت داشته باشید.

 

  • باکس حمل سگ پلاستیکی
  • باکس حمل سگ قفس فلزی
  • باکس حمل سگ ساکی و یا کوله ای
  • باکس حمل سگ چوبی

پیشنهاد کارشناس :

برای پاسخ به تمامی این سوالات پیشنهاد می کنیم، مطلب باکس حمل حیوان | مقایسه انواع باکس سگ ، را مطالعه کنید.

آیا خرید باکس سگ دست دوم امری منطقی است ؟

یکی از مسائلی که در راهنمای خرید باکس سگ بسیار مهم است؛ خرید باکس سگ دست دوم می باشد. بطورکلی خرید کالاهای دست دوم مخصوصا در مواردی که محصول مورد نظر قیمت قابل توجهی را داشته و جزو کالاهای گران قیمت میباشد، امری منطقی است. در خرید باکس سگ دست دوم نیز این مسئله کاملا سلیقه ای بوده و کار اشتباهی نخواهد بود؛ به بیان دیگر، خرید باکس سگ دست دوم به همان میزان خرید ماشین و یا خانه دست دوم می تواند غیر منطقی باشد! اما با تمام این تفاسیر، تنها ایرادی که می توان به مسئله باکس سگ های دست دوم گرفت، مسائل بهداشتی پت خواهد بود، چراکه بطور کلی ما از وضعیت سلامتی و بهداشت حیوان قبلی مطلع نبوده و از آلودگی های موجود در باکس اطلاعی نداریم. البته این مسئله به راحتی با استریل کردن کلی باکس قابل حل شدن خواهد بود.

باکس حمل حیوان پلاستیکی

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید باکس سگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گمبرون کنل ارائه دهنده انواع باکس سگ وارداتی و مکمل های غذایی با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اصالت کالا، همواره آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز است.

09013852660  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین