فواید نگهداری سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

فواید نگهداری سگ

سگ‌ها حیوانات بسیار دوست‌داشتنی و باهوشی هستند. این فرشته ها که همدم انسان ها شده اند، می‌توانند متناسب با موقعیت زندگی هر فرد در غم و شادی‌ها کنار انسان زندگی کنند. اگر برای داشتن یک سگ خانگی دچار شک و تردید شده‌اید؛ بهتر است فواید نگهداری سگ را بدانید تا برای داشتن این حیوان باهوش و با استعداد بهتر تصمیم گیری کنید.

داشتن یک حیوان خانگی در خانه مانند سگ فواید بسیار زیادی برای سلامتی انسان ها دارد. البته افراد زیادی اصلا به آن توجه نمی‌کنند و یا هیچ اطلاعی از فواید سگ‌ها ندارند و صرفاً برای سرگرمی و یا نگهبانی سرپرستی آن ها را به عهده می گیرند.

 فواید نگهداری سگ و سلامت انسان

انسان‌ها با داشتن یک سگ خانگی خیلی کمتر دچار بیماری می‌شوند؛ زیرا افرادی که یک سگ خانگی دارند بیشتر از دیگر افراد فعالیت بدنی دارند. آن‌ها همیشه باید در کنار سگ خود فعالیت بدنی نیز داشته باشند و با او بازی و فعالیت کنند. افراد معمولی فقط یک فعالیت بدنی متوسط دارند، اما این در حالی است که صاحبان سگ به‌طور متوسط 300 دقیقه در هفته پیاده‌روی مفید می‌کنند. به‌طورکلی، نگهداری سگ در خانه باعث افزایش طول عمر انسان‌ها شده است.

سگ‌ها استرس موجود در انسان‌ها را از بین می‌برند. طبق تحقیقات انجام‌شده بازی کردن با سگ و یا حتی نوازش کردن سگ خانگی که خلق‌وخوی خوبی دارد، فشارخون و ضربان قلب را بسیار کاهش می‌دهد و با گذشت زمان تنش‌های فکری و جسمی انسان را کمتر و کمتر می‌کند. زیرا سطح هورمون‌های استرس در خون با ترشح غدد کاهش یافته و درنتیجه استرس انسان‌ها کم خواهد شد. باید بدانید مطالعات زیادی انجام‌شده است که نشان داده‌اند چگونه سگ‌ها سطح استرس را کاهش می‌دهند. نوازش سگ، بازی با سگ و تماشای ساده سگ می‌تواند استرس شما را هرروز کم می کند.

تأثیر نگهداری سگ در شادی

در حقیقت، حتی نگاه کردن به یک سگ می‌تواند شما را خوشحال و ذوق‌زده کند دیگر چهه برسد به اینکه از این فرشته ها نگهداری کنید. طبق مطالعاتی که ژاپنی‌ها انجام داده‌اند خیره شدن به چشمان سگ، میزان اکسی توسین بدن را بسیار افزایش داده و درنتیجه باعث افزایش هورمون عشق می‌شود و انسان‌ها خیلی کمتر افسرده می‌شوند و حس شادمانی بیشتری خواهند شد پس داشتن یک سگ می‌تواند افسردگی را تسکین دهد و باعث شاد شدن آن‌ها بشود.

پیشنهاد کارشناس 

مطلب: خرید باکس سگ

 

فواید نگهداری سگ

فواید نگهداری سگ با، باکس سگ

امروزه نگهداری از سگ ها تجهیزات بسیار قابل توجهی دارد. باکس سگ یکی از مهمترین و راحت  ترین موارد تجهیزات نگهداری سگ ها می باشد که حمل و نقل سگ ها را برای انسان ها بسیار راحت تر کرده است. دیگر لازم نیست برای سفر کردن نگران حمل و نقل و جابه جایی سگ های خانگی خود باشید، باکس سگ راحت ترین سفر را برای شما به ارمغان می آورد فقط کافی است در خرید باکس سگ دقت و اطلاعات کافی را داشته باشید تا در جا به جایی سگ خود احساس رضایت داشته باشید. با خرید باکس سگ از گمبرون کنل لبخند رضایتمندی از محصول را تجربه می کنید.

 پیاده روی با سگ یکی از مهمترین فواید نگهداری سگ است؟

قطعا! یکی از فواید نگهداری سگ ها، پیاده‌روی با آن‌ها می باشد. این پیاده‌روی علاوه بر اینکه باعث ورزش کردن با سگ است، سبب سلامت و شادابی انسان نیز می‌شود. اگر روزی با او ورزش نکنید و پیاده‌روی نروید او در کنار شما ایستاده و با چشمان منتظر به شما می‌نگرد و شما مجبور هستند که با او به گردش بروید. با روزی 30 دقیقه پیاده‌روی و ورزش با سگ خود می‌توانید سلامت خود را تضمین نمایید.

 از دیگر مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:

  • از افسردگی خیلی زیاد پیشگیری می کند.
  • رابطهٔ اجتماعی بین صاحبان سگ و دیگر افراد در خیابان‌ها و مکان های عمومی صدرصد بهتر خواهد شد.
  • صاحبان سگ برای خود یک برنامه ورزشی مناسب برنامه ریزی می کنند و از بی‌برنامگی و روزمره شدن جلوگیری می‌شود.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

نگهداری از سگ‌ باعث می‌شود، کمتر احساس تنهایی کنید:

سگ‌ها در همه شرایط می‌توانند دوست بسیار خوبی برای شما باشند. مطالعه‌ای در استرالیا نشان داده است که نگهداری از سگ خانگی سبب کاهش تنهایی افراد می‌شود. عشق بی قید و شرطی که سگ‌ها نسبت به انسان‌ها دارند می‌تواند سبب جلوگیری از انزوای اجتماعی آنان شود. مزایای مالکیت سگ به سلامت اعصاب و روان شما نیز کمک فراوانی می‌کند. صاحبان سگ خیلی کمتر دچار افسردگی می‌شوند. صاحبان سگ‌هایی که مبتلا به افسردگی بالینی شده‌اند به احتمال زیاد به اندازه افراد دیگر افسرده نخواهند شد. مراقبت از سگ به تسکین علائم افسردگی کمک کرده و افراد را به مثبت اندیش بودن تشویق می‌کند.

فواید نگهداری سگ

آیا نگهداری از سگ نیاز عاطفی را در انسان برطرف می کند؟

یکی از فواید بسیار دیده شده در بین کسانی که از سگ نگهداری می کنند این است که سگ خلاء های عاطفی آن ها را از بین برده است. به‌طورکلی نگهداری حیوانات خانگی در کنار انسان رابطهٔ عاطفی و عمیقی بین انسان و حیوان را نشان می‌دهد. مثلاً نگهداری ماهی باعث کاهش ضربان قلب و کاهش استرس می‌شود. اگر دقت کرده باشید در بیشتر بیمارستان‌ها و مطب‌های دکتر آکواریوم‌های ماهی وجود بهتر است بدانید باگذشت زمان و افزایش سن و سال، افراد بیشتر احساس تنهایی می‌کنند و وقت خالی بیشتری نیز دارند. اگر قبلاً اطراف آن‌ها شلوغ بوده است با گذشت زمان خلوت و سکوتی اطراف آن‌ها را می‌گیرد. به عنوان مثال افراد بازنشسته که از فرزندان خود نیز دور باشند با داشتن یک حیوان خانگی اوقات بسیار  لذت‌بخش و شاد کننده ای خواهند داشت. این مسئله باعث تقویت روحیه و احساس خوش‌بینی در آن‌ها نیز می شود. این کار سبب می‌شود، بیماران استرس کمتری را داشته باشند.

بازی با کودکان معلول یکی از فواید نگهداری از سگ می باشد!

یکی از مهمترین فواید نگهداری سگ فقط به افراد مسن و سالمند خلاصه نخواهد شد، برای کودکان بیشتر از بقیه شادی‌آور و هیجان‌انگیزتر خواهد بود که در کنار یک حیوان خانگی که با او دوست صمیمی است زندگی شادی را تجربه کنند. برخی از کودکان هستند که اختلالات روانی و افسردگی دارند و خجالتی نیز هستند، تحقیقات نشان داده است که این کودکان با داشتن یک سگ حال روحی‌شان خیلی زیاذ بهبودیافته است. سگ‌ها مناسب کودکان معلول نیز هستند! هیچ زمانی قدرت عاطفی و مهربانی یک سگ را دست کم نگیرید سگ‌ها برای بچه‌هایی که معلول یا نابینا هستند، همدم بسیار خوبی می شوند. بچه‌ها با دیدن آن‌ها ذوق می‌کنند و علاقهٔ زیادی از خود نشان می‌دهند و زندگی بسیار شادی را به امید خدا تجربه خواهند کرد.

خرید باکس سگ را با بهترین متریال ها می توانید از سایت  گمبرون کنل تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های هرباکس به دسته : فروش باکس سگ  مراجعه و تمامی خصوصیات و ویژگی های انواع باکس سگ متناسب با هر نژاد را مطالعه کنید.برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

فواید نگهداری سگ

پیشنهادات داغ مطالعه :

پرفروش ترین برندهای باکس در جهان :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین