لوازم تربیت سگ | باکس سگ و لوازم آموزش سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

لوازم تربیت سگ و باکس سگ

لوازم تربیت سگ مانند باکس سگ یک ابزار مهم برای آموزش حیوانات بازیگوش مانند سگ و گربه می باشد؛ علاوه بر این، باکس حمل سگ به عنوان یک ابزار پیش‌گیری برای مواقعی که منزل نیستید و یا بطور کلی همراه سگ خود نبوده و نظارتی بر آن ندارید، بسیار مناسب و کاربردی می باشد؛ درواقع، هنگامی که در کنار سگ خود نبوده و از آن دور هستید، برای در امان نگهداشتن آن از هرگونه خطرات احتمالی، مزاحمت افراد بیگانه و هرنوع آسیب دیگری، لازم است که آن را در یک باکس سگ مناسب قرار دهید. این کار موجب می شود تا پت از هرگونه آسیب های فیزیکی و روانی در امان باشد.

ویژگی های باکس سگ مناسب برای تربیت سگ

در سری لوازم تربیت سگ، انواع باکس سگ در 4 دسته کلی پلاستیکی، فلزی، پارچه ای(کیفی) و چوبی طراحی و تولید می شوند. بطور خلاصه، یک باکس حمل سگ مخصوصا برای سفر های طولانی، بهتر است از جنس پلاستیکی بوده و به اندازه کافی بزرگ باشد تا پت شما بتواند به راحتی دراز بکشد، استراحت کند و موقعیت خود را تغییر دهد.

باکس های پارچه ای و کوله ای نیز از پرطرفدارترین باکس های سگ می باشد؛ این نوع باکس، معمولا برای سگ هایی که خلق و خوی آرامی داشته و جنب و جوش زیادی ندارند، بسیار مناسب است؛ اما برای سگ‌ های بازیگوش و یا پت هایی که جویدن یا تلاش برای فرار را دوست دارند مقاومت کافی را ندارد.

بطورکلی، یک باکس سگ مکانی امن و مناسب را برای استراحت پت فراهم کرده و از سو رفتارهایی مانند جویدن های مخرب و یا آسیب های فیزیکی و تصادفات جاده‌ای جلوگیری خواهد کرد. این باکس سگ برای اوقاتی که پت می‌ خواهد گوش‌ های خود را تکان داده یا نیاز به استراحت دارد ، خانه امن و مناسبی خواهد بود. علاوه بر این مزایا، باکس سگ یک ابزار تربیتی بسیار کاربردی برای آموزش خواهد بود.

لوازم تربیت سگ

کاربرد باکس سگ و لوازم تربیت سگ

در استفاده از لوازم تربیت سگ، برای آموزش و تربیت سگ خود، در گام نخست یک پتو را داخل باکس سگ پهن کنیدو مقداری غذا و خوراکی های محبوب سگ خود را درون آن قرار داده و در باکس را ببندید؛ حال سگ را از داخل باکس قرار دهید تا در فضایی که برای او آماده کرده اید، متوجه پتو و خوراکی های دوست داشتنی خود شود؛ سپس به او بگویید ” برو ” ( یا هر کلمه‌ای که با آن راحت بوده ) و در باکس را باز کنید. وقتی کارش تمام می‌شود، آماده است تا چند دقیقه دیگر به او غذا بدهد، در حالی که هنوز در باکس سگ باز است. این کار را تکرار کنید تا زمانی که سگ تان از ایده رفتن به درون باکس هیجان ‌زده شود.

برای مرحله دوم تربیت سگ، با یک باکس سگ بسته و بدون هیچ هدیه تشویقی عمل می‌کنیم. به او بگویید ” برو ” و در باکس را باز کنید. پس از وارد شدن به باکس جلوی باکسش بنشینید و به او غذا بدهید. این کار را چند بار تکرار کنید تا زمانی که با اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد و در عین حال نگران نباشد. به تمرین ادامه دهید تا زمانی که بتوانید او را پیش از اینکه تشویقی را ببیند به باکس سگ هدایت کنید ( اگر به یک قدم میانی نیاز دارید، می‌توانید وانمود کنید که یک هدیه تشویقی در دستتان است و سپس یک ‌بار دیگر آن را به او بدهید.).

مانند قبل به او بگویید  ” برو ” و در جعبه را باز کنید درون جعبه مقداری خوراکی محبوب پت را قرا دهید و به محض اینکه داخل باکس شد، در باکس سگ را ببندید. زمانی که استراحت می‌کند و یا می‌نشیند، میتواند به تغذیه ادامه ‌دهد و هرگاه که آرام بود میتوانید اجازه دهید که از باکس خارج شود.

یک اسباب بازی طعم دار خوش مزه تهیه کنید. به عنوان مثال، اسباب بازی های پلاستیکی که دارای پوشش طعم دارهستند، مناسب خواهند بود. سپس به او بگویید ” برو ” و در باکس را باز کنید. هنگامی که درون باکس سگ قرار گرفت، اسباب بازی خوشمزه اش را به او بدهید. در حالت عادی وقتی روی جویدن تمرکز می‌کند، بلند می‌شود و به اطراف قدم میزند و گاهی از نظر ناپدید می‌شود. بنابراین قبل از اینکه جویدنش را تمام کند، او را از باکس بیرون بیاورید، اما فقط در صورتی که آرام باشد.

به یاد داشته باشید که هر بار که سگ خود را در باکس سگ قرار میدهید، یک خوراکی خوشمزه مخصوص به او بدهید. با این کار به او پاداشی دوست داشتنی می دهید که هم به داخل باکس سگ برود و هم مشغول باشد. این تمرین را انقدر انجام دهید که وقتی به سگ خود می‌گویید ” برو ” به سمت باکس خودش حرکت کند. توجه داشته باشید که تنها زمانی اجازه خروج آن را از باکس بدهید که آرام باشد. انجام این کار این موضوع را در ذهن او اینگونه تقویت می‌کند که جعبه یک مکان استراحت خواهد بود.

به عنوان یکی دیگر از نکات تربیت سگ، دقت داشته باشید که اگر حیوان خانگی شما در باکس سگ خود جنب و جوش زیادی داشت، در صورتیکه به خود آسیبی نرسانده باشد، آن را نادیده. تنها ئقتی که آرام است اجازه خروج آن را از باکس بدهید، در غیر این صورت ممکن است یاد بگیرد که برای خروج از باکس سگ باید سر و صدا کند. همچنین توجه داشته باشید که ازتنها گذاشتن سگ تان بیش از چهار ساعت خودداری کنید ( مگر این که در هنگام شب باشد)؛ چراکه تنهایی بیشتر از چهار ساعت، ممکن است موجب استرس او شده و شروع به پارس کردن کند و دیگر در باکس خود احساس آرامش نداشته و درون آن قرار نگیرد.

لوازم تربیت سگ

قیمت باکس سگ

همواره قیمت یکی از معیارهای مهم در خرید لوازم تربیت سگ بوده است . همانطور که در بخش های قبلی بدان اشاره شد، باکس حمل حیوان یکی ابزار مهم برای تربیت سگ خواهد بود. ضمن اینکه، باکس حمل سگ انواع مختلفی دارد، هریک از آنها نسبت به ویژگی خود، قیمت متفاوتی دارند. در واقع، نوع، جنس ساختار، نحوه طراحی و امکانات و.. از معیارهای اصلی تفاوت قیمت انواع باکس سگ می باشند. بطور خلاصه، باکس های کیفی (پارچه ای -کوله ای ) از دسته باکس سگ ارزان قیمت بوده و نسبت به انواع دیگر باکس قیمت مناسب تری دارند. باکس سگ پلاستیکی از کاربردی ترین و رایج ترین نوع باکس حمل سگ است که معمولا به دلیل مناسب بودن آن برای سفر های طولانی با عناوین باکس حمل هوایی، باکس مخصوص هواپیما، باکس حمل یاتا و.. نیز شناخته می شود. این باکس سگ نسبت به کاربرد و ویژگی های خود قیمت مناسبی دارد. قیمت باکس سگ پلاستیکی از باکس چوبی و فلزی معمولا کمتر خواهد بود، مگر اینکه در ویژگی ها و امکانات آن بسیار حرفه ای و خاص عمل شده باشد. باکس های فلزی نیز به دلیل ساختار مستحکم و فلزی خود، برای سگ های بزرگ و قدرتمند بسیار کاربردیست. قیمت باکس سگ فلزی از باکس چوبی کمتر است. و در نهایت باکس سگ چوبی، به دلیل متریال و نحوه طراحی و ساخت خود، قیمت بالایی داشته و اکثر برای قرارگیری در منزل کاربرد داشته و گزینه ی مناسبی برای حمل و نقل سگ و پت های خانگی نمی باشند. قیمت باکس سگ چوبی معمولا رنج بالایی داشته و از انواع باکس سگ گران قیمت تر است.

خرید باکس سگ

از آنجایی که انواع نژاد سگ و گربه ها دارای ویژگی های ظاهری و خلق و خوی متفاوتی می باشند، هرکدام نیازمند لوازم تربیت سگ و  باکس سگ مناسب خود می باشند. ازین رو توصیه می کنیم، برای خرید باکس سگ مناسب همچنین برای تربیت سگ خود، حتما مطلب ” راهنمای خرید باکس سگ ” را مطالعه کرده و یا برای دریافت مشاوره خرید، با ما تماس بگیرید.

از جمله باکس سگ های پرفروش 2021 می توان به باکس براکو ایتالیایی اشاره کرد که در انواع سایز های مختلف 1 تا 8 متناسب با پت های مختلف طراحی شده اند.

خرید لوازم تربیت سگ

لوازم تربیت سگ و نکات آموزش سگ

توصیه می کنیم هنگامیکه پت شما درون باکس سگ قرار دارد، برای آن موسیقی آرامش‌بخش پخش کنید. به او خوراکی های خوشمزه دهید تا در باکس خودش آن را بخورد و به او کمک کند تا رفتارهایی که میخواهید به آموزش دهید را یاد بگیرد. اگر ابتدای کار، قرارگیری در باکس سگ می‌ترسد، باید زمان خود را با توضیحات زیر تنظیم کرده و به آن فرصت بدهید تا به باکس خود خو گرفته و عادت کند. به یاد داشته باشید که از وادار کردن پت خود برای قرارگیری در باکس سگ خودداری کنید؛ چراکه این کار موجب می شود تا از باکس سگ خود ترسیده و از آن خوشش نیاید.

  • نقش قلاده در کنترل و تربیت سگ

قلاده از ملزوم ترین لوازم تربیت سگ می باشد. یک طناب یا قلاده را می توان به کمر و یا در یک ناحیه کوچک تنظیم کرد تا پت را نزدیک خود نگه داشته و اورا کنترل کرده و از هرگونه سو رفتار آن جلوگیری کنید. برای اینکار باید حواس خود را جمع کنید چراکه ممکن است سگ آن را دور گردن خود انداخته و به خود آسیب بزند. همچنین سعی کنید به رفتار آرام او پاداش دهید، به این صورت که با یک دست هدیه تشویقی آن را گرفته و او را نوازش کنید و با دست دیگر قلاده را نگهدارید. در ضمن به یاد داشته باشید که به همه ی خواسته های پت توجه نکنید؛ چراکه یاد میگیرد برای جلب توجه شما باید رفتارهایی از خودش نشان دهد.

  • کاربرد داگ پارک برای تربیت سگ

داگ پارک در تربیت سگ کمک کننده بوده و می‌تواند بین درها قرار داده شود تا سگ شما را در برابر مناطق خطرناک مقاوم نگه داشته و از حوادث آموزش خانگی و جویدن مخرب پیش ‌گیری کند. البته به یادداشته باشید که بعضی از پت ها می توانند از روی این داگ پارک ها بپرند، بنابراین سعی کنید این وسیله را با حداکثر طول دیواره تهیه کنید.

  • کارایی طناب در لوازم تربیت سگ

در سری لوازم تربیت سگ، یک طناب ۱۰ فوتی می‌تواند به یقه یا یراق او متصل شده و  به شما برای جلوگیری از پریدن سگ کمک کند ( این کار نیز برای استفاده بدون نظارت توصیه نمی‌شود چون ممکن است که بتواند طناب را دور گردنش گره کرده و خفه شود).

  • غذای روزانه و خوراکی های خوشمزه و تاثیر ان در تربیت سگ

باید بدانید که غذای روزانه سگ نیز می تواند از لوازم تربیت سگ باشد. توصیه می کنیم که تمام غذای مورد نیاز پت را در یک کاسه قرار ندهید. خوراکی ها و غذای روزانه پت می‌تواند در مدیریت، آموزش و تربیت سگ بسیار کاربردی باشد. یک تکه غذا که در نزدیکی او قرار دارد به شما کمک خواهد کرد که او را تشویق کنید تا از یک حواس‌پرتی بگذرد یا یک مورد ممنوع را رها کند.

  • لوازم تربیتی سگ و ترکیب های منع کننده 

در سری لوزام تربیت سگ محصولاتی وجود دارند که می توانند در آموزش سگ و کنترل رفتار های آن بسیار کمک کننده باشند. این محصولات منع کننده،  به این شکل اند که می توانید آن را بر روی اسباب اثاثیه یا حتی دستتان اسپری کرده تا از جویدن آن ها توسط سگتان جلوگیری کند زیرا مزه ی آن را نمیپسندد. این محصولات از ترکیبات بی خطر و غیر سمی ساخته شده اند ولی در صورتی که توسط حیوان آن موضع مورد نظر که آغشته به این مواد است لیسیده شود با نوشیدن کمی آب این سم از بدنش دفع میشود. متاسفانه برخی از سگ ها با وجود این نوع ترکیب باز هم عمل جویدن را تکرار میکنند. بنابراین بهتر است برند های مختلف این محصول را آزمایش کنید تا مناسب ترین آن را بیابید.

باکس حمل حیوان پلاستیکی

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید باکس سگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گمبرون کنل ارائه دهنده انواع باکس سگ وارداتی و مکمل های غذایی با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اصالت کالا، همواره آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز است.

09013852660  

پیشنهادات داغ مطالعه :

پرفروش ترین برندهای باکس در جهان :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین