مراقبت از سگ داخل ماشین | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

مراقبت از سگ داخل ماشین

مراقبت از سگ داخل ماشین موضوع بسیار مهمی است که در صورت عدم توجه به حیوان خانگی مورد علاقه خود آسیب وارد می کنید. مهم نیست که به پارک نزدیک خانه خود می روید یا یک سفر طولانی، شما به عنوان یک مالک مسئول باید فضای امنی را برای سگ خود در ماشین ایجاد کنید. مراقبت از سگ ها در ماشین نه تنها آنها را ایمن تر می کند. همچنین از پرت شدن حواس شما جلوگیری می کند. در تمامی پت شاپ ها محصولات مختلفی برای نگهداری از سگ ها در ماشین عرضه می شود. در ادامه راه های مراقبت از سگ در ماشین را به شما آموزش می دهیم.

درک سگ خود را از سفر افزایش دهید. یعنی او را با ماشین سواری و مسافرت معرفی کنید. ابتدا مکانی را نزدیک به خانه (10 دقیقه رانندگی از خانه) انتخاب کنید که سگ شما از آن لذت می برد. این مکان می تواند یک پارک سگ یا مکانی برای پیاده روی باشد. در حالی که در حال رانندگی هستید، یک نفر کنار سگ بنشیند تا او را آرام کند یا با او صحبت کند. وقتی به مقصد رسیدید سعی کنید تا حد امکان سگ خود را سرگرم کرده و با آن بازی کنید. در طول سفرهای طولانی ساعت ها توقف کنید، زیرا برخی از سگ ها برای جلوگیری از بیماری حرکت نیاز به استراحت دارند.

یک قانون کلی خوب برای درمان بیماری ماشین سگ این است که بعد از یک یا دو ساعت رانندگی ماشین را متوقف کنید و سگ خود را بیرون ببرید تا کمی استراحت کند. همچنین می توانید به سگ خود آب یا تکه های یخ بدهید.

در طول سفر، شیشه ها را کمی پایین بیاورید (نه آنقدر که سگ شما بتواند بیرون بپرد، فقط به اندازه ای که هوا داخل و خارج ماشین شود). برای جلوگیری از آسیب دیدن چشم سگ خود در سفرهای هوایی می توانید از عینک های مخصوص استفاده کنید.

در طول سفر می توانید از یکی از اسباب بازی های مورد علاقه او برای سرگرمی سگ خود استفاده کنید.

پیشنهاد کارشناس مقاله مراقبت از سگ داخل ماشین : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
مراقبت از سگ داخل ماشین

خطراتی که سگ را داخل ماشین تهدید می کند

  • پدال گاز و ترمز

اگر حیوان روی پای شما بنشیند و ناگهان زیر پای شما بپرد، ممکن است بین پدال ها قرار بگیرد و نتوانید درست و به موقع با پدال ها کار کنید. این وضعیت هم برای او و هم برای شما خطرناک است. اگر حیوان خانگی خود را در کمربند مخصوص یا در کریر نگه دارید، می توانید از بسیاری از حوادث جلوگیری کنید.

  • کمربند ایمنی

سگ ها عاشق جویدن هستند و ممکن است کمربند ایمنی یا حتی صندلی را در حالی که در ماشین هستند بجوند. یک دامپزشک سگی را توصیف کرد که هشت کمربند ایمنی را جویده بود. موادی که سگ ها هنگام جویدن و احتمالا قورت دادن آنها در دهان خود قرار می دهند می تواند برای سلامتی آنها مضر باشد. سگ در جعبه مخصوص حمل نیز از این خطر در امان است.

  • موتور خودرو

گاهی اوقات اتومبیل های بی صدا و ساکن برای حیوان شما نیز خطرناک هستند. به خصوص در فصل زمستان، گربه ها برای گرم شدن به موتور ماشین هایی که به تازگی خاموش شده اند می چسبند. ناگفته نماند که این کار چقدر برای آنها خطرناک است. اولین پیامد این کار سوختگی بدن آنهاست و در صورت استارت زدن ماشین ممکن است حرکت موتور یا تسمه پروانه منجر به مرگ آنها شود.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • کیسه های هوا

در صورت بروز حادثه، باز شدن کیسه هوا ممکن است به حیوان خانگی شما آسیب برساند. بنابراین همانطور که کودکان نباید روی صندلی جلو در کنار راننده بنشینند، نباید اجازه دهید حیوانات نیز روی این صندلی قرار گیرند.

  • زباله

بسیاری از ما به اندازه تمیز کردن خانه خود به تمیز کردن ماشین خود اهمیت نمی دهیم. اگر حیوان خانگی خود را همیشه در ماشین رها می کنید، باید ماشین را مانند خانه خود تمیز نگه دارید، زیرا بقایای مواد غذایی مانند کشمش، انگور، شکلات و آب نبات ممکن است حیوان شما را مسموم کند.

  • درب ماشین

هشدار دامپزشکان در مورد شکستگی استخوان در حیواناتی که دست یا پایشان بین درب خودرو مانده است. اطمینان حاصل کنید که کسانی که سوار ماشین شما می شوند، به خصوص کودکان، حواسشان به حیوان خانگی شماست و در را به طور ناگهانی باز یا بسته نکنند.

  • پنجره

ویندوز واقعا خطرات زیادی برای حیوانات داخل ماشین به خصوص سگ ها دارد. وقتی پنجره کاملا باز است، ممکن است چیزی توجه سگ را جلب کند و سگ از پنجره به بیرون بپرد. علاوه بر این، سگ ها از بوییدن بوهای اطراف لذت می برند. وقتی پنجره باز است، سگ سرش را از پنجره بیرون می‌آورد و چون شما به سرعت حرکت می‌کنید، خاک، شن و گرد و غبار یا حتی حشرات کوچکی که در هوا هستند ممکن است به چشم سگ شما برخورد کنند و او را زخمی کنند.

تصور کنید کنار سگتان نشسته اید و قصد دارید به سمت مقصد حرکت کنید، ناگهان متوجه می شوید که حال او خوب نیست. می بینید که او غذایی که خورده را بالا می برد. “بیماری سگ گرفتگی در ماشین”  واقعی است و حتی در کوتاه ترین سفرها نیز می تواند خود را نشان دهد. خوشبختانه، شما می توانید با انجام اقداماتی به پیشگیری یا درمان سگ خود کمک کنید.

پیشنهاد کارشناس مقاله مراقبت از سگ داخل ماشین : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

بررسی ویژگی های ژرمن شپرد و دلایل محبوبیت آن

علت «بیماری حرکت سگ» یا «ماشین گرفتگی سگ»

تصادفات اتومبیل سگ در توله سگ ها و سگ های جوان بیشتر دیده می شود. دلیل این امر این است که ساختار گوش برای تعادل در توله سگ ها به طور کامل توسعه نیافته است. با این حال، این بدان معنا نیست که همه سگ ها پوسیدگی را نشان می دهند. اگر سگ شما در اولین سفرها علائم بیماری را نشان داد، ممکن است حتی پس از اینکه سگ شما به طور کامل بالغ شد و ساختار گوش او رشد کرد، ممکن است همچنان علائم بیماری از جمله استفراغ را نشان دهد.

علائم ماشین گرفتگی سگ:

  • بیحالی، بی تحرکی
  • ناله کردن ، گیجی
  • عرق کردن بیش از حد
  • استفراغ
  • له له زدن یا لیسیدن لب ها
  • خمیازه کشیدن
پیشنهاد کارشناس مقاله مراقبت از سگ داخل ماشین : خرید اینترنتی باکس سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین