مراقبت بعد از واکسن سگ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

مراقبت بعد از واکسن سگ

باید بدانید  که مراقبت بعد از واکسن سگ باید صورت بگیرد که آسیب های بسیار جدی به آن وارد نگردد.

البته باید بدانید که افرادی که از سگ ها مراقبت می کنند امکانات بسیار زیادی را فراهم می آورند تا آسیبی به سنگ وارد نگردد. پزشکان و دامپزشکان، بعد از زدن واکسن به سگ ها اقداماتی را به فرد خواهند گفت تا انجام دهد که هرگز آسیبی نه به سگ و نه خود شخص چه جسمی و روجی وارد نگردد.

حمایت های دارویی و غذایی سگ

اولین گام بعد از واکسن زدن سگ ها این مورد می باشد؛ بعد از این که سگ شما واکسن زد، باید تا مدت ها پس از واکسن زدن حواستان بسیار زیاد به آن باشد علاوه بر آن باید رژیم غذایی بسیار مقوی را برایش فراهم آورید و رفتار هایش را با دقت بسیار زیادی زیر نظر داشته باشید. اگر تغییری در خلق و خو و یا رنگ مدفوع سگ  مشاهده نمودید، حتما سریعا باید به  دامپزشکش  مراجعه نمایید.

پرهیز کردن از مواد و یا اشیای حساسیت زا به سگ

بعد از واکسن زدن سگتان، بدن پت  بسیار زیاد حساس خواهد شد و اصلا نباید در هر شرایطی که دارید  او را در محیط های ریسکی و بسیار پر خطر قرارش بدهید؛ باید همواره مواد غذایی حساسیت زا  را از او دور نمایید و تا مدت ها مراقبت او را جز اولویت های خود قرار دهید.

پیشنهاد کارشناس در مقاله مراقبت بعد از واکسن سگ : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
مراقبت بعد از واکسن سگ

اهمیت نظافت بدنی سگ بعد از واکسیناسیون سگ ها

باید بگوییم که یکی از راه‌ های بسیار مهم مراقبت بعد از واکسن سگ برس زدن است که روشی بسیار صحیحی را دارد که در ادامه ی مطلب  ها توضیحات بسیار  بیشتری در این رابطه خواهیم داد، یکی از اقدامات بسیار مهم  دیگر کوتاه نمودن مو های سگ است و یکی  دیگر از اقدامات بسیار  تاثیرگذار نظافت کردن دهان و دندان سگ است. به هیچ وجه نباید فراموش کنید که نظافت چشم‌ ها هم بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

  • آرایش کوتاه کردن موها

 این کار برای سگ های مو کوتاه یا سگ هایی که نگهبان می باشند و جثه ی بسیار بزرگی را دارند اصلا لزومی را ندارد و انجام نخواهد شد و این مورد برای سگ های مو بلند بسیار مفید می ابشد. با رسیدگی به مو های سگ ها موجب این کار می شوید که جلوی گره خوردگی و حالت نمدی شدن موهای سگ ها را اصلاح نمایید.

گاهی اوقات موهای سگ ها گره خورده خواهند شد، باید تمام موها را با  قیچی برید و کوتاه نمایید. کوتاه کردن مو های سگ هیچ تاثیری در رشد آن ها نخواهد داشت و تمام این ها وابستگی بسیار زیادی به نژاد سگ ها را دارد.

باید گفت که آن سگ هایی که نژاد مو های بلندی را دارند بهتر می باشد، که هر چند وقت یکبار موهای اطراف صورت و اطراف دهان و به خصوص چشم هایشان را تا حد بسیار زیادی کوتاه نمایند تا هیچ آلودگی به وجود نیاورد و عفونت و التهاب چشمی شکل نگیرد.

  • نظافت دهان و دندان

یکی از راه های بسیار مهم جلوگیری از آسیب رسیدن به سگ ها نظافت دهان و دندان سگ است. به دلیل این مورد سگ ها یکی از حیواناتی می باشند که همه چیز می خورند و از تنوع غذایی بسیار زیاد و گسترده ای برخوردار می باشند و تمام نوع غذا ها و پروتئین ها را تغذیه می نمایند، هر کدام از این خوراکی ها در بین دندان های سگ ها گیر خواهند کرد و در زمان های بسیار زیادی در محیط دندان و دهان سگ باقی خواهد ماند و یکی از راه های جمع شدن باکتری ها و میکروب ها است.

سگ ها اصلا قادر نمی باشند به نظافت و تمیز کردن دندان های خود مشغول باشند به همین علت این کار یکی از وظایف صاحب سگ شده است.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

عوارض مراقبت نکردن بعد از واکسن سگ کدام اند؟

اگر بعد از تزریق کردن واکسن ها برای سگ مراقبت های بسیار ویژه ای از حیوان صورت نگیرد باید بدانید که به بسیاری از بیماری‌ ها دچار خواهد شد و آنگاه افراد باید زحمت بسیار زیادی برای درمان سگ بکشند پس بهتر می باشد بعد از واکسن زدن سگ مراقبت‌ های بسیار  ویژه ‌ای را  برای سگ ها فراهم آورید.

مراقبت های بعد از واکسن سگ را با توجه به جدول زیر کمی جدی تر دنبال نمایید:

مراقبت های ضروری

نظافت، برس زدن مو، حمام

مواد مغذی سگ بعد از واکسن

حتما باید مواد حاوی پروتئین مصرف کند

غذای مناسب

مرغ، ماهی، سبزیجات

انواع واکسن

واکسن دیستمپر، واکسن هپاتیت، واکسن هاری

 

مراقبت بعد از واکسن سگ

ویتامین های لازم برای مراقبت های بعد از واکسن سگ را نام ببرید؟

بیشتر ویتامین هایی که برای بدن سگ  ها مورد نیاز می باشد، تمامی پروتئین ها را جذب کند باید به سگ بدهند. نباید فراموش کنید که پروتئین‌ هایی که بسیار سازنده باید  باشند که بتوانند سگ را به حالت های بسیار عادی خودش باز گردانند به این علت که: بعد از تزریق کردن واکسن های سگ به حالت خواب آلودگی دچار خواهند شد که باید با پروتئین‌هایی که صاحب سگ به او می خوراند این بی حالی ها ریشه کن شود.

باید بدانید که بهترین نوع داروهای پروتئینی برای سگ ها در بازار موجود می باشند.

غذای های بسیار مناسب بعد از واکسن سگ چه چیز هایی می باشد؟

غذا هایی که بعد از زدن واکسن برای سگ ها بسیار مفید هستند، این است که غذا هایی که دارای ویتامین و پروتئین های بسیار زیادی باشد و بتواند به سگ انرژی بسیار زیاد و لازم را فراهم آورد در غذایی که به سگ ها در هنگام واکسن زدن خورانده می شود؛ توجه بسیار زیاد و لازم را داشته باشید.

از غذاهای گوشتی گرفته تا گیاهی باید در برنامه غذایی سگ قرار داده شودف البته نباید فراموش کنید که گوشت مرغ و ماهی برای سگ بسیار لذیذ خواهد بود البته که سبزیجات بسیاری باید به سگ داده شود تا سلامتی او در هنگام واکسن زدن تامین شود؛ اگر از شیر و ماست و لبنیات به سگ ها برای تغذیه کردن می دهید بهتر می باشد که شیر بدون لاکتوز را انتخاب نمایید و لبنیات بسیار کم نمک باشند و در برنامه غذایی سگ باید از میوه‌ جات نیز استفاده ی بسیار زیادی باید شود.

شستن سگ بعد از واکسن درست است و خطرناک نیست؟

یکی از راه های بسیار مهم سلامتی سگ شستن و حمام کردن سگ می باشد، سگ ها علاقه ی بسیار زیادی به آب اصلا ندارند و هرگز به حمام کردن علاقه نشان نخواهند داد،  شما بر اساس نژادی که سگ دارا است باید تعداد دفعاتی که در ماه او را به حمام خوهید برد را  کملا مشخص نمایید یکی از مهم ترین کار هایی که صاحبان سگ باید صورت دهند، تا سگ به سلامت خود بعد از واکسن زدن برسد حمام کردن می باشد، شستن بسیار  زیاد سگ ها نیز موجب خواهد شد؛ که موهای سگ بریزد و چربی پوست سگ ها به شدت بسیار زیادی کم شود برخی از سگ ها را باید دو بار در ماه به حمام ببرید.

پیشنهاد کارشناس در مقاله مراقبت بعد از واکسن سگ: اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

 

مراقبت بعد از واکسن سگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین