مزایا معایب باکس سگ چوبی | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

مزایا معایب باکس سگ چوبی

در مقاله ” مزایا معایب باکس سگ چوبی ” به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. وقتی شما می توانید بهترین نگه داری و مراقبت را از سگ ها در منزل داشته باشید که ملزومات و تجهیزات لازم را برای آن ها فراهم کرده اید. یکی از مهم ترین وسیله ها برای نگه داری از سگ ها در منزل یا حیاط، باکس سگ می باشد که پت را در آن نگه داری می‌ کنند و به بیرون از خانه می‌برند. می توانید از باکس سگ، زمانی که می خواهید سگ را به دامپزشکی و یا گردش در شهر ببرید استفاده ی فراوانی کنید. چرا که سگ ها در جعبه های مخصوص حمل و نقل خود احساس آرامش بسیار بیشتری را تجربه می نمایند، برای این که باکس سگ مناسبی را برای سگ ها تهیه کنید باید در ابتدا به نژاد آن ها و جثه بدنی او توجه زیادی کنید. همچنین باید دقت فرمایند که باکس سگ مورد نظر شما جای کافی برای راحتی سگ دارد. نگهداری سگ کار اصلا ساده ای نمی باشد! یکی از انواع باکس سگ در بازار فروش ملزومات تجهیزات سگ، باکس سگ چوبی است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم:

کاربرد باکس و  در حیاط منزل چیست؟

سگ زمانی که غریبه ها را در منزل می بیند به صورت بسیار ذاتی ، پارس می کند و سرو صدای بسیار زیادی را از خود تولید می کند، ممکن است حتی برای گرفتن افراد غریبه هم دست بکار شود، که این مسئله رو شما باید با تربیت درست حل کنید که روش تربیت صحیحی را درباره اش می نویسیم. سگ بازیگوش اگر گربه یا هر حیوان کوچیک دیگری را ببیند،‌ تحریک شده و به دنبالش راهی می شود و خیلی از سگ ها به این روش گم می شوند و دیگر پیدایشان نمی شود، پس باید خیلی حواستان بسیار جمع باشد که از قلاده های بسیار مناسب استفاده نمایید و هر وقت بیرون میروید. مهمترین کاربرد باکس سگ چوبی با این نوشته ها بهتر درک می شود.

وقتی سگ داشته باشید نمی تونید بیشتر از چندین ده دوازده ساعت آن را تنهایش بگذارید و میبایست سگ را به شخصی بدهید که برای شما نگهداری می کند را ا به پانسیون ها بسپارید و معمولا کسانی که سگ نگهداری می کنند، کمتر مسافرت می روند به همین دلیل! سگ ها موجودات بسیار باهوشی هستند و اگر به رفتارهایشان دقت زیادی کنید همیشه در حال یادگیری ان ،‌مخصوصا این سگ و خیلی هم کارای بامزه و خنده داری از خود نشان می دهند، در خیلی از موارد باید با سگ کاملا جدی برخورد کنید و در صورت دلسوزی های بی مورد ، باعث تربیت غیر صحیح و جا افتادن یه رفتار غلط تویه اون حیوون می کند، مثل ورود به آشپزخونه که باید بی برو برگرد از همون اول بصورت بسیار جدی با شگ برخورد کنید بدون حتی یک استثنا، مهمترین کاربرد باکس سگ چوبی نگهداری سگ در آن به هنگام کار در آشپزخانه می باشد.

پیشنهاد کارشناس در مقاله مزایا معایب باکس سگ چوبی مطلب: خرید باکس سگ را مطالعه کنید.

 

مزایا معایب باکس سگ چوبی

به چه دلایلی باید باکس سگ چوبی را خریداری کنیم؟

دوستانی که صاحب پت هایی نظیر سگ می باشند، اگر شما هم فکر می کنید که باکس سگ  چوبی یکی از وسایل کاملا غیر ضروری برای سگ ها می باشد، بهتر است که دلایل خرید باکس سگ را که در پایین برای شما آورده ایم مطالعه فرمایید.

  1. رفتار غیر قابل پیش بینی سگ ها در محیط های بیرون از خانه را به شدت کنترل میکند.
  2. حفاظت جانی سگ ها را خیلی زیاد به دنبال دارد.
  3. خیال شما را در بیرون از خانه راحت نگه می دارد و سگ ها را برای دور شدن از شما کنترل می‌نماید.
  4. حمل و جا به جایی پت ها را در بیرون از خانه بسیار راحت تر می نماید.

ویژگی های یک باکس سگ چوبی مناسب چه می باشد؟

اگر قصدش را دارید که یک باکس سگ چوبی مناسب برای سگ خودتان فراهم کنید باید بسیار دقت کنید که باکس مورد نظر با کیفیت باشد و ویژگی های باکس سگ چوبی خوب را دارا باشد. در ادامه مطلب مزایا معایب باکس سگ چوبی به مهم ترین ویژگی های یک باکس سگ مناسب اشاره ای داریم:

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

ویژگی های باکس حرفه ای چوبی مناسب برای سگها

  1. یک باکس چوبی بسیار مناسب باید فضای مناسب جهت جا به جایی و حمل سگ ها را داشته باشد. به شکلی که پت درون جعبه ی خودش اصلا اذیت نشود.
  2. باکس چوبی سگ باید دارای ابعاد بسیار مناسب باشد و آنقدر بزرگ نباشد که سگ ها بتوانند در آن جنب و جوش زیادی داشته باشند. به عبارت دیگر بهتر است که باکس چوبی سگ متناسب با جثه بدنی پت تهیه گردد.
  3. باکس سگ چوبی مورد نظر دارای استحکام لازم را داشته باشد.
  4. باکس سگ چوبی انتخابی تهویه بسیار مناسب داشته باشد و پت بتواند در آن به راحتی تنفس کند و هنگامی که در اوقات تنبیه در باکس قرار می گیرد خورندگی کمی را داشته باشد.
  5. جعبه ی چوبی سبکی را انتخاب نمایید که جا به جایی سگ را برای شما بسیار راحت تر میکند.
مزایا معایب باکس سگ چوبی

انواع باکس سگ را نام ببرید؟

باکس های حمل و نقل مختلفی برای سگ ها طراحی و تولید شده است که دارای ویژگی ها و امکانات بسیار مختلفی هستند. این باکس ها در مدل ها و اندازه های مختلف طراحی شده اند و جنس هر کدام با دیگری متفاوت می باشد. در ادامه مقاله مزایا معایب باکس سگ چوبی می خواهیم برخی از انواع باکس سگ های سگ را به غیر از باکس چوبی به شما معرفی نماییم.

۱. باکس حمل سگ از نوع قفس فلزی:

یکی از بزرگ ترین مزیت هایی که این باکس ها دارا می باشند استحکام بسیار بالای آن ها است. این باکس ها بیشتر برای سگ هایی مناسب است که پر جنب و جوش و پر انرژی هستند و می خواهند انرژی خود را روی هر وسیله ای تخلیه نمایند.

۲. باکس چرخ دار سگ:

خرید این باکس ها در ایران رواج چندانی ندارند و قیمت نسبتا بالایی نیز دارا می باشند. همان طور که از نام این باکس ها مشخص است دارای چرخ هستند و به راحتی شما می توانید روی زمین آن را حرکت بدهید.

۳. باکس مسافرتی سگ:

این باکس ها دارای ابعاد بسیار کوچک تری هستند و برای مسافرت ها کاربرد دارند. از بزرگ ترین مزیت های این باکس می توان به وزن سبک آن ها اشاره ای داشته باشیم. البته به دلیل این که این باکس فقط برای مسافرت ها مناسب می باشد استحکام چندانی ندارند.

۴. باکس حمل سگ استاندارد پرواز:

این باکس علاوه بر این که برای پرواز ها بسیار مناسب می باشد برای مسافرت ها نیز کاربرد بسیار فراوانی دارد. این محصول به طور معمول از جنس پلاستیکی می باشد و دارای قیمت های مناسبی می باشد.

پیشنهاد کارشناس در مقاله مزایا معایب باکس سگ چوبی مطلب: مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای را مطالعه کنید.

داوطلب برای داشتن سگ در منزل قبل از اینکه سگی را به خانه بیاورد، باید در مورد نگهداری از آن اطلاعاتی بسیار جامع و کامل داشته باشد. باید بتواند نیازهای سگ را تأمین کند؛ چه از نظر فیزیکی و چه از نظر روحی. این نیازها عبارت می باشند از مواد غذایی مناسب، آب تمیز و سالم، سرپناه ، باکس سگ، مواد شوینده مناسب با پوست، مکمل های دارویی، غذای تشویقی و در کل فرصتی برای زندگی در محیط امن خانه را دارا باشد. شرایطی فراهم کنید که سگ در خانه‌ی شما احساس خوشحالی داشته باشد؛ با کارهایی مثل اختصاص‌دادن زمانی برای بازی با آنها و بیرون‌بردن سگ و انگیزش یا تحریکات ذهنی، گردش روزانه، پیاده روی و…..

نگهداری از سگ‌، یک مسئولیت بسیار بزرگ است و دراختیار داشتن سگ به راحتی امکان‌پذیر نیست، نمی‌توانید بدون اطلاعات کامل و دقیق نسبت به آن اقدام کنید و با برخوردن به مشکل و عاجز ماندن از حل آن برای حفظ آرامش خودتان و خانواده سگ را رها کنید، رها کردن سگ کاری غیر اخلاقی و خلاف انسانیت است وقتی تصمیم دارید سگ را به سرپرستی بگیرید تمام جوانب را در نظر بگیرید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین