مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای

در مقاله ” مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای ” به بررسی این موضوع میپردازیم. با مدرن شدن زندگی های امروزی، سگ ها جایگاه بسیار ویژه ای در خانه ی انسان ها پیدا کرده اند. از این جهت با درنظر گرفتن شیوه ی زندگی مدرن امروزی انسان ها و سگ هایشان برخی از تجهیزات نگهداری سگ ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می شود که باکس سگ یکی از مهمترین تجهیزات نگهداری سگ ها می باشد.

باکس سگ از جنس ها و  متریال های بسیار متفاوتی ساخته می شود که یکی از این نمونه ها باکس سگ پارچه ای می باشد. در تیتر  پایین از مقاله مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای به بررسی کلی باکس سگ و تعریف دقیقی از باکس سگ پارچه ای  می پردازیم، پس با ما همراه باشید:

بررسی کلی باکس سگ:

باکس سگ جعبه ای می باشد که در آن سگ قرار می گیرد و با خیال راحت می شود سگ را جابه جا کرد. همچنین برای آموزش سگ در خانه نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از باکس به سگ شما یک مکان امن برای استراحت می‌دهد و از سو رفتارهایی مانند جویدن های مخرب و تصادفات جاده‌ای جلوگیری می‌کند.  این جعبه در زمانی که سگتان می‌خواهد گوش‌های خود را تکان دهد یا زمانی که نیاز به استراحت دارد ، پناه‌گاه بسیار خواهد بود. اگر وقت کمی داشته باشید تا به او یاد دهید که چگونه باید در مکان هایی که میخواهید بروید رفتار کند و همچنین کارهای مورد علاقه اش را انجام دهد، سگ شما به احتمال زیاد از بودن در باکس خودش لذت  کافی را خواهد برد.

مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای چیست؟

این نوع کریرها یا باکس های نگهداری از سگ به ساک ورزشی می‌مانند؛ شبیه ترین چیزی که می شود برای باکس سگ پارچه ای نام برد همین ساک ورزشی می باشد. دیواره‌های پارچه‌ای و نرم (مثلا از جنس نایلون) و کفی محکمی را دارند. باکس های سگ پارچه ای از بالا و بغل با زیپ باز و بسته می‌شوند و از تکه یا تکه‌هایی هم پارچه توری برای تنفس و تهویه هوا برای سگ ها نیز برخوردارند. در برخی باکس های پارچه ای، علاوه بر دسته، بند رودوشی هم برای حمل آسان تعبیه شده است.

پیشنهاد کارشناس در مقاله مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای مطلب: خرید باکس سگ را مطالعه کنید.

 

مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای

اهمیت سایز برای خرید باکس سگ پارچه ای را ذکر کنید:

برای خرید باکس سگ پارچه ای باید با دقت بسیار زیادی درمورد سایز آن داشته باشید. در این مورد، حتما از فروشنده پت‌شاپ هم کمک بگیرید. سگتان باید به‌راحتی در باکس حمل پارچه ای جا بگیرد. راحتی سگ، مسئله ی بسیار مهمی به‌ویژه در سفرهای طولانی می باشد. برای سفرهای طولانی، حتی شاید لازم باشد کریری بخرید که آب و غذای سگ یا گربه هم در آن جا شود، این موضوع را اصلا دست کم نگیرید که آسایش سگتان، آسایش شما نیز می باشد زیرا: اگر در سفر سگتان جای راحتی نداشته باشد شما را اذیت و کلافه می کند جوری که از سفرتان با سگتان پشیمان می شوید.

سایز باکس هاس سگ پارچه ای را قاعدتا باید بر اساس قدوقواره پت‌تان انتخاب کنید. برای نمونه: برای خرید باکس حمل گربه، حواس‌تان باشد که سراغ مدل‌های بیش از حد کوچک یا زیادی بزرگ پارچه ای اصلا نروید. سایز باکس سگ پارچه ای باید به اندازه‌ای باشد که گربه بتواند به‌راحتی در آن بایستد و دراز بکشد. در راهنمای خرید باکس سگ پارچه ای در وب‌سایت wikihow.pet آمده که سایز باکس بهتر است ۱.۵ برابر بزرگ‌تر از اندازه گربه باشد. درمورد سگ‌ها هم سایز باکس پارچه ای باید اندازه‌ای باشد که حیوان بتواند جابه‌جا شود، نه اینکه اصلا هیچ‌گونه فضای جُم‌خوردن نداشته باشد. از طرفی، فضای بسیار گل‌وگشاد هم برای سگ‌های کوچک اصلا خوب نیست و حین حمل‌ونقل، مدام به این‌طرف و آن‌طرف سُر خواهند خورد و اذیت خواهد کرد، حداکثر وزن قابل‌تحمل هر باکس پارچه ای را هم در مشخصات محصول، با دقت زیاد چک کنید.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

مزایای استفاده از باکس سگ پارچه ای را ذکر کنید؟

مهمترین مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای سبک بودن آن است عده ای از صاحبان سگ افراد سالخورده ای هستند که توانایی انتقال و جابه جایی باکس سگ های فلزی و پلاستیکی سنگین را ندارند و از بیماری های کمر درد و دیسک کمر رنج می برند و استفاده از این نوع باکس های پارچه ای گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود.

دومین مزایای استفاده از باکس های سگ پارچه ای این است که این باکس های پارچه ای قابلیت این را دارند که مانند ساک ورزشی و کوله پشتی مورد استفاده قرارگیرند. این نوع قابلیت ها از بهترین مزایای استفاده از باکس های سگ پارچه ای می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. فرض کنید شما یک ورزشکار هستید و هروز باید خودتان مسئولیت نگهداری از سگتان را برعهده بگیرید، می توانید سگتان را در باکس پارچه ای قرار بدهید و آن را مانند کوله پشتی استفاده کنید و به دوچرخه سواری و پیاده روی بپزدازید در این زمان هم از ورزش هوازی خود لذت می برید و هم سگتان ب شما وقت بیشتری می گذراند.

مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای

برای خرید باکس سگ ایمنی آن را در نظر بگیرید:

هنگام خرید باکس سگ و گربه باید بسیار  دقت کنید که باکس سگ انتخابی‌تان از ساختار محافظتی بسیار خوبی برخوردار باشد، طوری که از سگتان محافظت کند و موجب آسیب به آن اصلا نشود. حتما چک نمایید که نحوه چفت‌شدن درِ باکس سگ باید  به‌گونه‌ای باشد که سگ یا گربه‌تان نتواند آن را به‌راحتی باز کرده و بیرون بروند. ضمنا بهتر می باشد سراغ باکس هایی بروید که از جایگاه‌های مخصوص برای ردکردن کمربند ایمنی خودرو برخوردارند، استفاده کنید زیرا با خودرو می توانید با ایمنی بسیار بیشتری سگتان را جابه جا کنید.

پیشنهاد کارشناس در مقاله مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای مطلب: خرید باکس سگ را مطالعه کنید.

معایب باکس سگ پارچه ای چیست؟

مهمترین عیب باکس سگ پارچه ای این است که برای تمامی سگ ها  در سایز های مختلف کاربرد زیادی ندارد هرچه سایز سگ ها بزرگتر شود احتیاج به باکس های بسیار مقاوم و محکم دارند که تنش زا برای آن ها نشود. احتمال بالای جوییدن راحت در این نوع از باکس های سگ عیب دیگری می باشد که هرچقدر باکس پارچه ای از مقاومت برخوردار باشد  جنس آن پارچه است و احتمال تخریب و جویدن آن فراهم است.

خرید باکس سگ در مقاله ” مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای ” را با بهترین متریال ها می توانید از سایت  گمبرون کنل تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های هرباکس به دسته : فروش باکس سگ  مراجعه و تمامی خصوصیات و ویژگی های انواع باکس سگ متناسب با هر نژاد را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین