مکمل غذایی برای توله سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

مکمل غذایی برای توله سگ  

حیوان خانگی

همواره روح و روان انسان، پیوند عمیقی با حیوانات و به همراه داشتن مکمل غذایی برای توله سگ و سگ ها داشته است و میل به ارتباط را در خود حفظ میکند. در روزگاری گاو و گوسفند یک روستانشین بعد از خانواده مهمترین سرمایه یک روستایی به حساب می آمد و سگ وظیفه نگهبانی داشت اما امروزه علاوه بر نگهبانی به عنوان حیوان خانگی دربین اکثر انسان ها مورد استقبال زیادی قرار میگیرد. حیوان خانگی یا پِت (pet) به تمام حیواناتی که به عنوان همدم، یاری رسان  در منزل انسان  نگهداری می‌شوند، می‌گویند. حیوانات خانگی شامل دو گروه حیوانات خانگی متداول یعنی سگ، گربه، ماهی  زینتی و  آکواریومی و سایر حیوانات اطلاق می شود.

بیشتر بخوانید : خرید باکس سگ

مکمل غذایی برای توله سگ

تاریخچه ارتباط انسان و حیوان خانگی

تاریخچه ارتباط میان انسان با حیوانات خانگی، در ابتدای قرن حاضر آغاز شد، یعنی از زمانی که هم انسان ها و هم حیوانات، متوجه فواید ارتباطشان با یکدیگر شدند. اما درست مانند هر ارتباط دیگری، در بعضی مواقع، هر دو طرف نمی توانند همدیگر را درک بکنند اما ریشه عمیق عشق و محبت لمس میشود.

در بعضی از دوران ها، این ارتباط بسیار تیره و تار بوده است، به خصوص در قرن ششم و هفتم میلادی در انگلستان. سرپل، در طول سخنرانی خود اظهار داشت که امروزه انگلستان، به کشوری مشهور است که مردم آن، عاشق حیوانات می باشند اما در گذشته، انگلیسی ها آن ها را به جادوگری متهم می کردند و آن ها را می کشتند.

کیت توماس، یکی از تاریخدانان برجسته، اذعان داشت که این تفکر انگلیسی ها به این دلیل بوده است که جادوگران همیشه یک شیطان یا یک روح را به شکل حیوان، به عنوان دستیار در کنار خود داشتند. به همین دلیل بوده است که در آن دوران، داشتن سگ، گربه، موش و پرنده، مدرکی برای جادوگری فرد به حساب می آمده و مجازات سنگینی داشته است. در سال 1604 میلادی، ژاک اول، پادشاه انگلستان، قانونی را اجرا کرد که بر طبق آن، استفاده از حیوانات به عنوان دستیار جادوگری، ممنوع بوده است. مسئله بدتر، آن بود که در آن زمان، افراد فقیر و پیری که حیواناتی را در اطراف خودشان داشتند، به جرم جادوگری اعدام می شدند.

مکمل غذایی برای توله سگ

تاثیر  نگهداری حیوان حانگی  بر روی روان انسان

اکثر صاحبان حیوانات خانگی صادقانه گفته‌اند که: زندگیشان پس از ورود حیوان خانگی‌شان به کل تغییر کرده و حالا شادتر و بهتر از هر زمان دیگری است! با این حال، بسیاری از ما هنوز از تاثیرات روانی نگهداری از حیوانات خانگی و فواید آن بر سلامت جسم و روح ناآگاهیم. خبر خوب این است که اخیراً مطالعات زیادی برای کشف دلایل علمی فواید پیوند انسان و حیوان آغاز شده است. یکی از حیوانات خانگی محبوب سگ و توله سگ هستند که طی هزاران سال همزیستی با انسان‌ها به گونه ای تکامل یافته‌اند که به شدت با انسان و رفتار و احساسات ما سازگار می‌شوند و ما را به عنوان عضوی از قبیله و خانواده خود می‌پذیرند. سگها علاوه بر این‌که می‌توانند استرس، اضطراب، افسردگی و احساس تنهایی را کاهش دهند، حریفان تمرینی بسیار خوبی در ورزش هستند!

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

یک سگ با نیاز روزانه‌ش به دویدن و بازیگوشی ناخودآگاه شما را هم به پیاده روی یا حتی دویدن وادار می‌کند. این موضوع می‌تواند سلامت قلب و عروق شما را بهبود بخشد. سگ‌ها قادر به درک بسیاری از کلمات مورد استفاده ما هستند؛ کلماتی مانند بیا، بشین، بخور، و حتی عبارت دوستت دارم! البته سگ‌ها در تفسیر تن صدا، زبان بدن و حرکات ما از این هم بهتر عمل می کنند. نکته جالب دیگر درمورد سگ‌ها توجه آن‌ها به چشمان انسان است؛ آیینه‌ی احساسات درونی‌مان! یک سگ وفادار برای ارزیابی وضعیت احساسی شما به چشمانتان نگاه می کند و سعی می کند آنچه را که حس می‌کنید درک کند. به یکسری نکات درباره فیزیولوژی بدنی و اهمیت تغذیه سگ و توله سگ ها میپردازیم:

اهمیت تغذیه توله سگ در رشد و سلامتی

مکمل غذایی برای توله سگ ها با اشتهایی سیری‌ ناپذیر غذا می‌خورن و روند رشدشون حدود ۲۰ برابر یه سگ بزرگساله. از بدو تولد و شیرخوارگی تا حدودا یک سالگی دوره تولگی سگ به حساب میاد و سگ در حال رشد و تبدیل شدن به یه سگ بالغه. رژیم غذایی برای توله سگ باعث میشه در بزرگسالی سگی سالم و قوی داشته باشید و در برابر بسیاری از بیماری‌ها ازش محافظت کنید. بهترین غذا برای رشد توله سگ باید حاوی پروتئین، چربی، موادمعدنی ، ویتامین‌ها و چربی‌های مفید بیشتری باشه تا توله‌ها بتونن دوره رشد خودشون رو به طور کامل سپری کنن و به یه سگ بالغ سالم و قوی تبدیل بشن.

مکمل غذایی برای توله سگ

مصرف مکمل غذایی برای توله سگ

ویتامین، مواد معدنی و مکمل غذایی برای توله سگ ها برای سلامتی آن ها ضروری است. کمبود ویتامین ها می تواند با رفتار سگ مشخص شود. اگر حیوان خانگی غذای کامل داشته باشد، نیاز به ویتامین ها در هزینه مواد غذایی تامین می شود. و اگر او غذای طبیعی بخورد، مکمل های ویتامین-معدنی ضروری است.سلامت سگتان به انواع ویتامینها و مواد معدنی بستگی دارد که به میزان مناسب و درست مصرف می‌کند.ریزمغذی‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای سلامت ما و همچنین سلامت سگ‌ها هستند. کمبود یک یا چند ریزمغذی می‌تواند باعث بروز بیماری و حتی مرگ شود. به شرح چند مورد از مکمل های غذایی توله سگ ها می پردازیم:

پودر مکمل غذایی برای توله سگ توتال هلث 

 پودر مکمل توتال هلث، یک مفصل ساز بسیاری قوی و یکی از بهترین و موثرترین مکمل های غذایی سگ در جهان می باشد. این پودر مکمل یک ویتامینه همه چی تمام بوده که برای مفصل سازی سگ ها بهترین گزینه می باشد.

ویژگی های مکمل توتال هلث

  • مفصل ساز بسیار قوی
  • وزن: 368 گرم
  • مناسب برای استفاده تمامی نژاد های سگ اعم از کوچک و بزرگ
  • مناسب مصرف برای توله ها بعد از 6 هفتگی
  • قابل استفاده در آب و غذای سگTop of Form

مکمل غذایی برای توله سگ

قرص مکمل غذایی برای توله سگ بولی مکس

مکمل بولی مکس از بهترین و پرفروش ترین مکمل های غذایی ماهیچه ساز سگ در سراسر جهان می باشد. این محصول هم به صورت پودر و هم به صورت قرص تولید و ارائه می شود. این مکمل بولی مکس حاوی 60 قرص برای تغذیه سگ می باشد.

ویژگی های مکمل بولی مکس

  • ماهیچه ساز بسیار قوی
  • مناسب برای دسته بندی ماهیچه ها و افزایش رشد تا حداکثر امکان
  • مورد تایید دامپزشکان ، 100% بی خطر ، بدون عوارض جانبی و تغییر حالات روحی
  • مناسب برای تمامی نژادهای کوچک و بزرگ، توله های بالای 6 هفته، سگ های باردار و مادر
  • سازگار با همه ی رژیم های غذایی
  • اثربخشی بسیار عالی بعد از سه هفته استفاده برای سگ ها (توله و بالغ)

مکمل غذایی برای توله سگ حرفه ای گوریلا مکس

گوریلا مکس اولین مکمل عملگرا مخصوص سگ در سراسر جهان است. هر پیمانه حاوی 20 گرم پروتئین است که تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن سگ شما را برای به دست آوردن پتانسیل کامل دارد.

ویژگی ها و فواید مکمل گوریلا مکس:

  • ماهیچه ساز بسیار قوی
  • وزن 368 گرم
  • بهبود سلامتی، رشد و ساخت ماهیچه
  • مناسب برای دسته بندی ماهیچه ها و افزایش رشد تا حداکثر امکان
  • مورد تایید دامپزشکان ، 100% بی خطر ، بدون عوارض جانبی و تغییر حالات روحی
  • مناسب برای تمامی نژادهای کوچک و بزرگ، توله های بالای 6 هفته، سگ های باردار و مادر
  • سازگار با همه ی رژیم های غذایی
  • اثربخشی بسیار عالی بعد از سه هفته استفاده برای سگ ها (توله و بالغ)
  •  روش مصرف مکمل گوریلا مکس: این مکمل به صورت پودر بوده و به راحتی می توان آن را در آب حل کرده و یا حتی در غذای سگ ریخت.

چند مورد از بهترین مکمل های غذایی سگ عبارتند از:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین