وسایل مورد نیاز سگ در سفر | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

وسایل مورد نیاز برای سفر هوایی با سگ

دوستداران حیوانات خانگی مقاله وسایل مورد نیاز برای سفر هوایی با سگ برای شما است! یکی از بزرگترین چالش هایی که صاحبان سگ با آن روبه رو می باشند، سفر کردن با پت است. تنها گذاشتن سگ در خانه اصلا کاره اخلاقی و پسندیده ای نیست و باعث استرس و ترس در او خواهد شد  و  دست به خرابکاری های زیادی می زند. بنابر این بهترمی باشد سگ خانگی را همراه با خود به سفر ببرید، اما نکته ی بسیار مهم این است که قبل از سفر لازم می باشد؛ لیستی از وسایل و تجهیزاتی که سگ به آن ها نیازی اساسی پیدا می کند را فراهم آورید؛ وسایل مورد نیاز سگ در سفر عبارت است از:

آب، غذا و ظرف غذا مهمترین وسایل مورد نیاز برای سفر هوایی با سگ است

قبل از سفر کردن و باید با برنانه ریزی بسیار دقیقی پیش بروید حتما غذای مناسب سگ را از پت شاپ ها تهیه کنید، زیرا ممکن است در طول سفر به فروشگاه حیوانات بر نخورید. برای سفرهای بسیار طولانی غذای خشک سگ و نیز کنسرو و پوچ سگ گزینه ی بسیار مناسبی هستند به این دلیل که ماندگاری بیشتری دارند و خراب شدگی در آن ها نیست؛ آب و ظرف قابل حمل نیز از لوازم اولیه هستند که باید در لیست خود بگذارید.

داروها از وسایل مورد نیاز برای سفر هوایی با سگ

اگر سگ پر سرو صدا و  پر استرسی دارید، از دامپزشک درخواست کنید  برای او یک قرص آرامبخش تجویز نماید. داروی آرامبخش برای سگ سفر آرام و بدون استرسی را برای شما فراهم می کند. برای جلوگیری از حالت تهوع سگ در مسیر های بسیار طولانی، سفر هوایی، دریایی بنا به تجویز دامپزشک از قرص مسافرت یا ضد تهوع مخصوص سگ استفاده کنید. فراموش نکنید نیم ساعت قبل از سفر باید مصرف شود. به این دلیل این دارو تجویز می شود که با محدود کردن سیگنال های مغزی وی، برای حالت تهوع حیوان که بر اثر حرکت ماشین، لنج، کشتی و هواپیما به وجود می‌آید، بسیار موثر می باشد.

پیشنهاد کارشناس : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.

وسایل مورد نیاز برای سفر هوایی با سگ

قلاده از وسایل مورد نیاز برای سفر هوایی با سگ

یکی از وسایل مورد نیاز برای سفر هوایی با سگ قلاده است. داشتن قلاده برای سگ به معنای آن است که سگ صاحب و خانواده و خانه دارد و خیابانی نیست، بهتر است شماره تلفن خود را بر روی قلاده ی سگ خود بنویسید تا در صورت مفقود شدن و گم شدن با شما سریعا تماس بگیرند البته در صورتی که دزدیده نشود! با کمک قلاده ی سگ بهتر می توانید سگ خود را در سفر کنترل نمایید و از رفتارهای تهاجمی اش به شدت بکاهید. برای سفر کردن با خودرو بند قلاده را به کمربند ایمنی وصل کنسد تا از ماشین  به بیرون نپرد و شیطونی نخواهد بکند.

کیسه مدفوع

کیسه مدفوع از وسایل مورد نیاز برای سفر هوایی با سگ ، یک لایه ای بسیار نازک و در عین حال بسیار مقاوم  می باشد و قابل تجزیه برای نگهداری مدفوع سگ و سایر حیوانات در سفر است؛ حتما با خود همراه داشته باشید و حتی زاپاس هم بگذارید زیرا بسیار ضروری می باشد.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

نکاتی که برای سفر با سگ باید مورد توجه قرار گیرد چیست؟

قبل از سفر کردن با سگ، حتما  او را به دامپزشکی ببرید تا از سلامت او در حین روزهای اینده اطمینان حاصل نمایید. در صورت نیاز، از دامپزشک خود گواهی سلامت نیز بگیرید. گواهی سلامت سگ را در مسافرت هوایی با سگ، به همراه داشته باشید که بسیار ضروری است . اگر مسیر سفرتان طولانی نیست، از غذا دادن به سگتان جدا  خود‌داری کنید یا یک غذایی بسیار سبک به خورد او دهید.

برای سفر کردن در فصول سرد، برای حمل و نقل حیوانات خانگی مثل سگ، به دما هوا بسیار دقت کنید. در صورت لزوم، برای گرم نگه داشتن حیوان موظف هستید، از پتو یا لباس گرم استفاده کنید لازم به ذکر می باشد آموزش های اولیه قبل از سفر کردن با سگ، به شما کمک شایانی می‌کند که حمل و نقل سگ بسیار آسان تر شود و آرام بودن سگ شما را طی سفر تضمین می‌نماید.

وسایل مورد نیاز برای سفر هوایی با سگ

وسایل مورد نیاز برای سفر هوایی با سگ را نام ببرید؟

  1. دستگاه اولتراسونیک ضد پارس سگ بسیار ضروری است.
  2. کیف باز‌شوی قابل شستشو برای نگهداری از سگ در حین پرواز در هواپیما
  3. قلاده سگ به همراه شماره ی تلفن
  4. جعبه حمل سگ یا باکس حمل سگ به منظور نگهداری ایمنی

پیشنهاد کارشناس در مقاله وسایل مورد نیاز برای سفر هوایی با سگ : مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین