سگ ژرمن شپرد مو بلند

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

مرکز فروش باکس سگ

ما در مقاله مرکز فروش باکس سگ سعی داریم شما را از مزیت های این مرکز فروش باکس سگ بیشتر آشنا کنیم:

با مدرن شدن زندگی امروزه انسان ها از فواید نگهداری سگ بسیار اطلاعات کسب کرده اند و از این جهت برای حمل و نقل آسان سگ ها مراکزی برای فروش باکس ایجاد شده است که هدف آن رضایت بخشی هرچه بیشتر صاحبان سگ می باشد، سایت گمبرون کنل پر استقبال ترین سایت برای دسترسی آسان خرید باکس سگ می باشد.

باکس سگ و اهمیت آن:

امروزه بیشتر انسان ها به نگهداری از سگ روی آورده اند. تحقیقات نشان می دهد کسانیکه سگ در منزل نگهداری می کنند نسبت به افراد دیگر کمتر در معرض افسردگی قرار می گیرند. سگ ها محبوبیت بسیار فراوانی در زندگی مدرن پیدا کرده اند و صاحبان آن تمام تلاششان را می کنند تا رفاه حال این وروجک های شیطون را فراهم کنند. باکس سگ یک وسیله بسیار ضروری و کارآمد برای سگ ها می باشد با خیال راحت میتوانید سگ خود را جا به جا کنید و در سفر بدون دردسر گشت و گذار کنید.

باکس سگ چه کاربردی دارد؟

همانطور که داشتن سگ بسیار لذت بخش است و صاحبان آن تمام تلاششات را می کنند ت بتوانند با راحت ترین کار سگ دوستداشتنی خود را جا به جا کنند. واقعیت آن است که بسیاری از کسانی که علاقمند به نگه‌داری از حیوانات خانگی هستند، اصول نگه‌داری از آن‌ها را نمی‌دانند و این باعث می‌شود که پس از چندی با خستگی و بی‌علاقگی شدیدی روبه‌رو شوند و البته در این فرایند، حیوان نیز دچار مشکل و آسیب جدی می‌شود. وقتی تصمیم می‌گیرید یک حیوان خانگی در منزل خود داشته باشید، باید فکر همه چیز را بکنید. برای مثال، زمانی‌هایی که مجبور به ترک خانه هستید و می‌خواهید چند روزی را به مسافرت بروید، چه خواهید کرد؟ برای حمل و جا به جایی آن چه ترفندی دارید؟ اگر تصمیم دارید که حیوان خانگی را با خود ببرید، قطعاً نیازی به یک وسیلۀ مناسب برای جابه‌جایی آن خواهید داشت.

ضرورت مرکز خرید و فروش باکس سگ چیست؟

برخی از افرادی که در منزل از حیوانات خانگی، از جمله سگ‌ها نگه‌داری می‌کنند، می‌پندارند که خرید باکس سگ چندان مهم نیست و این کالا جزو ملزومات این حیوان نخواهد بود. اگر شما هم اینطور فکر می‌کنید، باید بگوییم که هنوز حیوان خانگی خود را درست نشناخته‌اید! سگ‌ها، اگرچه همواره آرام باشند و خونسرد به نظر برسند، اما با تغییر شرایط محیطی رفتار آن‌ها نیز تغییر پیدا می‌کند. زمانی که شما آن‌ها را به خیابان، پارک و فضاهای عمومی می‌برید، متوجه می‌شوید که تا حدی غیرقابل‌ کنترل می‌شوند. برای مثال، با شنیدن صدای بلند، از جمله بوق ماشین به‌شدت می‌ترسند و این باعث می‌شود فرار کنند و شما را به دردسر بیاندازند.

مهمترین عوامل خرید باکس سگ عبارت است از:

رفتار غیرقابل‌ پیش‌بینی سگ‌ها! مهمترین عاملی است که کاملا منطقی می باشد که صاحبان سگ را برای خریدن آن اقدام می کنند. اما صادقانه باید بگوییم تنها دلیل برای انتخاب باکس، نگه‌داری از سگ نمی باشد این باکس‌ها برای حفاظت جانی سگ‌ها هم نیز کاربرد فراوانی دارد و به‌صورت کلی، مانع از آسیب‌زدن به خود یا سایرین خواهد شد.

 استفاده از باکس نگه‌ داری سگ واقعاً خیال شما را در سفر و گشت‌وگذار آسوده می‌کند. ازطرفی می‌توانید ظرف و غذای تشویقی سگ را داخل باکسش قرار دهید تا با میل خود و برای خوردن غذا به داخل آن برود.

پیشنهاد کارشناس 

مطلب: خرید باکس سگ را مطالعه کنید.

مرکز فروش باکس سگ

ویژگی‌های یک باکس سگ خوب و باکیفیت را نام ببرید؟

این سؤالی است که احتمالاً برای بسیاری از صاحبان سگ ایجاد شده است. شما به‌عنوان کسی که به اهمیت مرکز فروش باکس سگ و خرید آن پی برده‌اید و تصمیمتان برای خرید این باکس برایتان جدی است، حتماً باید به سراغ باکسی بروید که انتظارات شما را از کیفیت برآورده نماید.

  • باکس سگ ایده‌آل فضایی لازم برای جابه‌جایی سگ را دارد و حیوان در آن اذیت نمی شود.
  • استحکام، دوام و مقاومت باکس نگه‌داری از سگ در بالاترین سطح باید قرار داشته باشد.
  • باکس سگ باید امکان تهویۀ هوا را برای آن داشته باشد.
  • باکس سگ باید از وزن بسیار سبکی برخوردار باشد و جابه‌جایی آن از سوی افراد باید آسان باشد.

سایز‌های مختلف باکس سگ چیست؟

برای این‌که بتوانید یک سایز استاندارد از باکس سگ را خریداری بکنید، حتماً با استفاده از یک متر، قد سگ و طول آن را اندازه‌گیری کنید و سپس هر عددی را که به دست آوردید، به‌علاوۀ ۱۰ کنید تا سایز حقیقی باکس سگ خود را بدست آورید. البته این عدد برای حیوانات کوچک‌تر نظیر گربه، ۵ خواهد شد.

 سایز‌های مختلف باکس سگ در مرکز فروش باکس سگ به سه دستۀ کلی تقسیم می‌شوند؛ کوچک، بزرگ و متوسط. خوشبختانه تنوع سایز در تولید باکس سگ به اندازه‌ای است که مسلماً می‌توانید از بین آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

انواع باکس حمل سگ براساس جنس را نام ببرید؟

با آشنایی کامل از جنس باکس های سگ در مرکز فروش باکس سگ می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. انواع باکس سگ عبارت است از:

باکس پلاستیکی: یکی از مهم‌ترین متریال‌هایی که برای ساخت باکس حیوان خانگی از آن استفاده می کنند، پلاستیک است. باکس‌های پلاستیکی از وزن بسیار پایین‌تری برخوردار هستند و اغلب آن‌ها ابعاد کوچک یا متوسطی دارند. انتخاب باکس پلاستیکی برای جابه‌جایی سگ‌ها در سفر بسیار عالی و مناسب است و به‌ خوبی ایمنی آن‌ها را تضمین می‌نمایند. تولیدکنندگان باکس پلاستیکی، معمولاً این باکس‌ها را جوری طراحی می‌ کنند که حیوان دید زیادی نسبت به محیط اطراف نداشته باشد و بدین ترتیب، آرام‌تر بماند.

باکس فلزی:  باکس نگه‌داری از حیوان خانگی، از جنس فلز نیز قابل ساخت می باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باکس حمل فلزی دارد، عبارت است از: استحکام و مقاومت بسیار بالای آن. این باکس تحمل وزن بسیار بالایی دارد و اگرچه کمی سنگین است، اما امنیت حیوان در آن تضمین می‌شود. دوام بسیار بالایی که باکس فلزی نگه‌داری از حیوان خانگی دارد، شما را از خرید باکس جدید بی‌نیاز می‌ نماید، همچنین برای سگ هایی با جثه بزرگ کاملا مناسب است.

باکس پارچه‌ای:  باکس‌های پارچه‌ای حمل حیوان خانگی، از مناسب‌ترین باکس‌هایی هستند که شما می‌توانید انتخاب کنید. این باکس‌ها از وزن بسیار سبکی را برخوردار هستند و انعطاف بالایی دارند. البته توجه داشته باشید که باکس پارچه‌ای برای نگه‌داری طولانی‌مدت از حیوان مناسب نیستند و جایی برای حرکت حیوان اصلا ندارند.

باکس چوبی:  کاربرد باکس چوبی نگه‌داری از حیوان خانگی، به‌عنوان یک لانه برای حیوان است. خوشبختانه این باکس‌ها به حدی زیبا و چشم‌نواز هستند که اگر آن را در گوشه‌ای از خانه قرارش دهید، به زیبایی آن نیز کمک می‌کنند.  این باکس‌های شکیل چوبی به هیچ عنوان برای حمل حیوان مناسب نیستند و بیشتر جنبه ی تزئینی دارند ولی بسیار خنک هستند و در فصل تابستان گزینه ی خوبی هستند.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

تهویه باکس سگ باید چگونه باشد؟

تنفس راحت سگ در باکس بسیار مهم است. هنگام خرید از مرکز فروش باکس سگ ، به تهویه مناسب داخل جعبه سگ توجه کنید. همچنین اکثر سگ ها تمایل دارند فضای جلوی خودرا ببینند تا کمتر ناآرامی کنند، بنابراین انتخاب مدلی که در اطراف آن پوشیده می شود، اما به سگ اجازه می دهد محیط مقابل خود را ببیند، با خرید از سایت گمبرون کنل دیگر نگران تهویه سگ خود نباشید، برای خرید جعبه های پلاستیکی معمولاً نسبت به سایر مواد بسیار نرم تر می باشند و معمولاً برای حمل سگ در سفرها استفاده می شوند، اگر سگ شما بسیار پر جنب و جوش است، این جعبه یک انتخاب عملی تر برای خرید است زیرا دارای یک دیوار پوشیده است و سگ شما از محیط اطراف خود اطلاعی ندارد. پیشنهاد اگر هم مایل بودید برای سگ خود ظرف غذای مناسبی تهیه نمایید تا از شما را از دغدغه خرابکاری آن هنگام خوردن غذا دور نمایید، حتما خرید ظرف غذای سگ و همچنین برای سرگرم کردن انها خرید اسباب بازی را جدی بگیرید.

انواع برندهای باکس سگ را نام ببرید؟

برندهای باکس سگ در مرکز فروش باکس سگ عبارت است از: فلامینگو، اسکودو، پتمود آمریکایی و براکو ایتالیایی.

باکس اسکودو:

  • دارای درب فلزی با دو قفل ایمنی است.
  • دارای استانداردهای انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA)
  • دارای گیره های محکم و ضد ضربه جانبی.
  • قابلیت استفاده از نیمه پایینی باکس به صورت جدا به عنوان جای خواب.
  • قابلیت اتصال به کمربند ایمنی اتومبیل شخصی را دارد.
  • ساخت کشور ایتالیا می باشد.

باکس براکو:

  • دارای استاندارد پرواز  IATA می باشد.
  • 2 دستگیره جهت بلند کردن باکس با دست دارد.
  • 1 دستگیره کشویی با قابلیت ایستایی و مقاومت بالا دارد.
  • قابلیت اضافه نمودن چرخ ( 4 چرخ بصورت جداگانه )
  • پیچ و مهره مخصوص باکس جهت پرواز با قابلیت باز و بست بدون نیاز به آچار ( PLUG & PLAY )دارد.

ساخت شرکت ام پی برگامو ایتالیا است.

مرکز فروش باکس سگ

باکس فلامینگو:

  • کیفیت پریمیوم ساخت همراه پنجره های استیل.
  • طراحی نوین گردش 4 طرفه و سیرکوله مناسب هوا برای پت.
  • مقاوم، دارای فضای مناسب.
  • دارای دو دسته در اطراف.
  • همراه چرخ کشویی.

دارای استاندارد و مجوز تمام سفرهای هوایی IATA زمینی و دریایی.

  • از تکه پایین به عنوان جای خواب در منزل نیز می توان استفاده کرد.
  • ساخت کشور بلژیک است.

باکس پتمود:

  • کیفیت پریمیوم ساخت همراه پنجره های استیل.
  • طراحی نوین گردش 4 طرفه و سیرکوله مناسب هوا.
  • دارای دو دسته در اطراف.
  • همراه چرخ کشویی.
  • دارای 4 چرخ.
  • دارای استاندارد و مجوز تمام سفرهای هوایی IATA زمینی و دریایی.
  • ساخت کشور امریکا می باشد.

خرید باکس سگ را با بهترین متریال ها می توانید از سایت  گمبرون کنل تهیه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی های هرباکس به دسته : فروش باکس سگ  مراجعه و تمامی خصوصیات و ویژگی های انواع باکس سگ متناسب با هر نژاد را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

پیشنهادات داغ مطالعه :

پرفروش ترین برندهای باکس در جهان :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین