تجهیزات مورد نیاز توله سگ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

تجهیزات مورد نیاز توله سگ

خرید و استفاده از تجهیزات مورد نیاز توله سگ برای مراعات و مراقبت از حیوان خانگی شما اهمیت بسیار دارد. ایلی مانند ظروف غذاخوری، غذا مناسب، و واکسین‌ها به سگ شما ارزشمند برای سلامت فیزیکی او هستند و به او اجازه می‌دهند بهتر رشد کند و از بیماری‌ها محافظت شود. لوازم مراقبتی مانند شامپو، برس‌ها و ابزارهای بهداشتی به شما کمک می‌کنند تا پوست و موی سگتان را بهتر نگه دارید و به ویژه در مواقع حمام دادن و تمیزی، به سگتان اهمیت بیشتری بدهید.

اسباب بازی‌ها و ابزارهای تربیتی به شما کمک می‌کنند تا سگتان را آموزش دهید و رفتارهای مطلوب را به او یاد بدهید. ابزارهای بهداشتی مثل کیسه‌های حمل سگ، تخلیه مدفوعات به صورت بهداشتی و موارد مشابه به حفظ بهداشت عمومی در محیط‌های عمومی کمک می‌کنند.

11 وسیله کاربردی از تجهیزات مورد نیاز توله سگ

تغذیه

  • غذای خشک

یکی از بهترین و پراستفاده ترین غذاها برای سگ ها، غذاهای خشک هستند. این غذاها اکثر ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن سگ ها را در خود جای داده‌اند و در انواع طعم ها، اشکال و اندازه ها و با خواص گوناگون و تنوع بسیار بالا در پت شاپ ها قابل خریداری هستند. ترکیب این غذاهای خشک با سوپ یا آب مرغ و گوشت یک وعده غذایی فوق العاده خوش طعم و غنی را به وجود می آورد.

  • غذای تجاری

کارخانجات مختلفی در جهان با تکیه بر دانش نوین، اقدام به تولید غذای سگ کرده اند. غذاهای تولیدی این کارخانجات زیر نظر متخصصین تغذیه به شیوه‌ای سالم فرمول‌بندی شده است و سلامت سگتان را تضمین می کند.

  • غذای خانگی

شامل میوه جات، سبزیجات و مواد پروتئینی مجاز برای سگ هاست که شما می‌توانید با هم ترکیب کرده و غذاهای متنوعی را برای سگ ها آماده کنید.

پیشنهاد کارشناس تجهیزات مورد نیاز توله سگ : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
نیاز توله سگ
  • قلاده

یکی از تجهیزات مورد نیاز توله سگ ، قلاده است. سه نوع قلاده برای سگ ها موجود است. قلاده گردنی، کتفی و کمری. استفاده از قلاده های کتفی و کمری در سگ هایی که خیلی بند قلاده را می کشند و امکان آسیب به گردن وجود دارد پیشنهاد می شود.

توله سگ ها خیلی سریع رشد می کنند و این قلاده ها باید از نظر تنگی و سفتی هر روزه چک شوند. این قلاده ها نباید خیلی شل باشند که روی سر توله سگتان سر بخورند و همچنین آنقدری هم سفت نباشند که نتوان دو انگشت در زیر آن فرو کرد.

  • بند قلاده

بند قلاده های نایلونی بسیار قوی هستند ولی می توانند در صورت کشیدن بیش از حد سگ به دست شما آسیب وارد کنند. بندهای قلاده دستگیره دار، جمع شونده و ترمز دار بهترین گزینه هستند.

بند قلاده ای انتخاب می کنید که برای اندازه، نژاد و وزن سگ شما مناسب باشد. نه خیلی بلند، نه خیلی کوتاه و نه خیلی سنگین. یک بند قلاده خوب هم قوی است و هم راحت. داشتن بند قلاده های زنجیری می تواند برای صاحب سگ خیلی سنگین و دردناک باشد، اما در برخی موارد که توله سگ بند قلاده را گاز می گیرد و پاره می کند می تواند استفاده شود.

  • جعبه حمل

یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز توله سگ جعبه حمل آن ها است. در امر آمورش در بسیاری از زمان ها این جعبه ها به کارتان می آید. هنگام بردن سگ تان نزد دامپزشک، این باکس ها بسیار کمک کننده هستند. همچنین در زمان رانندگی از بالا و پایین پریدن سگ درماشین که میتواند خیلی برایش خطرناک باشد، جلوگیری می کنند.

موقع خرید باکس دقت کنید که باید به اندازه ای باشد که سگتان در آن احساس راحتی کند و بتواند به راحتی بشیند. به علاوه این که، این خانه نباید خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد، هم بزرگ بودن و هم کوچک بودن بیش از حد این وسیله می‌تواند مشکل‌ساز باشد؛ بزرگ بودن باکس حمل سگ باعث سرعت بخشیدن به آلوده شدن آن می‌شود و کوچک بودن قفس نیز می‌تواند نقش زندان را برای حیوان ایفا کند و ترس را در وجودش پرورش ‌دهد؛ پس در عین داشتن فضای کافی برای نشستن، خوابیدن، ایستاندن و حرکت کردن راحت حیوان نسبت به جثه او، باید دارای اندازه و ابعاد استانداردی باشد.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • تگ هویت یا پلاک شناسایی

براساس مقررات  شما ملزم هستید که نام و آدرس صاحب سگ را بر روی قلاده یا یک پلاک گردنی یا تگ متصل به قلاده بنویسید. همچنین می توانید از یک میکروچیپ استفاده نمایید. انجام این کار برای مواقع گم شدن سگ ضروری است.

  • ظرف غذا و ظرف آب توله سگ

از ابتدا ورود حیوان به منزلتان از  یک ظرف مخصوص برای غذا دادن به حیوان خود استفاده کنید .ظرف های پلاستیکی به دلیل جذب آلودگی در استفاده  طولانی مدت  توصیه نمی شوند .بهترین ظرف که بتوانید راحت در ماشین ظرفشویی قرار دهید و شستشو راحت تری داشته باشد، ظروف فلزی و سرامیکی هستند.

  • تن پوش و لباس

بهتر است لباسی انتخاب کنید که با جثه سگتان تناسب داشته و سگتان نیز با لباس کاملا احساس راحتی داشته باشد و آن را دوست بدارد. همچنین، هیچگاه داخل خانه لباس تن توله سگتان نکنید.

برخی سگ ها با موهای کوتاه یا سگ هایی که تازه موهایشان را کوتاه کرده اند احساس سرما می کنند بنابراین می توانید برای او از یک بلوز یا تن پوش در هنگام پیاده روی استفاده کنید. برخی از توله سگ هایی که موهای بلندتری دارند می توانند از لباس به عنوان محافظ استفاده کنند تا تمیز بمانند و در هوای زمستانی و بارانی خیس نشوند.

تجهیزات توله سگ
  • تخت خواب

سگ ها ۱۲ تا ۱۸ ساعت در روز را در خواب به سر می برند؛ پس خرید تخت خواب سگ و توجه به کیفیت آن بسیار مهم تلقی می شود.

تخت خواب مکان استراحت سگ شماست. سعی کنید آن را در موقعیتی دنج و آرام قرار دهید. تخت خواب سگتان را نزدیک به محل دفع ادرار و… قرار ندهید. دمای محل خواب سگ نباید خیلی سرد یا گرم باشد. توجه به ابعاد تختخواب و جنس آن نیز با توجه به جثه و پوشش بدن سگ اهمیت دارد.

  • کیسه جمع آوری مدفوع سگ

حتما باید مدفوع سگتان را در فضای بیرون، جمع کنید و داخل یک کیسه بگذارید و در سطل زباله مناسب بیندازید. بنابراین در هنگام بیرون رفتن با سگتان به تعداد زیادی کیسه مخصوص جمع آوری مدفوع، کیسه ساندویچ یا پلاستیک های استفاده شده همراه داشته باشید.

  • مسواک و خمیردندان سگ

برخی ست مسواک ها مخصوص سگ دارای مسواک انگشتی می باشند که برای مسواک زدن دندان ها و لثه های توله سگ مناسب است. بهتر است سگ خود را از تولگی به مسواک زدن عادت دهید.  از خمیر دندان مخصوص سگ ها استفاده نمایید که طعم های دوست داشتنی برای سگ ها دارند و مانند خمیر دندان انسان ها کف نمی کنند.

پیشنهاد کارشناس تجهیزات مورد نیاز توله سگ : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

تجهیزات مورد نیاز سگ
  • شامپو برای سگ

با توجه به میزان بلندی و تراکم موهای سگ، شما حدوداً هر سه هفته تا یک ماه یکبار باید پت تان را حمام کنید. شامپو های ساخته شده برای سگ ها متناسب با موهای آن ها طراحی شده و همچنین شامپوهای انسانی PH بالایی دارند و به پوست سگ ها آسیب می رسانند.

سخن پایانی مقاله تجهیزات مورد نیاز توله سگ

قبل از آوردن یک توله سگ به خانه ما نیاز داریم یک سری تجهیزات و لوازم ضروری را تهیه کنیم. در زیر، وسایل اولیه مورد نیاز توله سگ ها آورده شده که اطمینان حاصل کنیم عضو جدید خانواده احساس راحتی و آرامش دارد. برای آن دسته از صاحبان سگ‌ها که تجربه اول آنهاست این موضوع خیلی مهم است زیرا معمولا نداشتن اطلاعات کافی و تجربه کم آنها باعث می‌شود در این مورد دچار شک، تردید و سردرگمی شوند. در این مطلب شما را با  پرکاربردترین وسایل مورد نیاز برای نگهداری از توله سگ‌ها و سگ‌ها آشنا می‌کنیم.

پیشنهاد کارشناس تجهیزات مورد نیاز توله سگ : سگ ها چه چیزی دوست دارند را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین