چگونگی رفع ترس سگ از باکس سگ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

چگونگی رفع ترس سگ از باکس سگ

در این مقاله به بررسی موضوع چگونگی رفع ترس سگ از باکس سگ پرداخته میشود. ترس از محیط های جدید یا سربسته با ظاهر نا آشنا ممکن است باعث ترس سگ از باکس سگ شود. با انجام این گام ها می توانید مسبب رفع ترس سگ از باکس سگ شوید:

اگر سگ شما به داخل باکس نمی دود، ممکن است لازم باشد چیزی با ارزشتر برای جذب سگ پیدا کنید. تلاش کنید چیزی بیابید که نتواند در مقابل آن مقاومت کند، مثل خوراکی خوشبو، تکه های هات داگ، مرغ یا یک اسباب بازی نو. سگ خود را به زور وارد باکس ننمایید، به ویژه اگر به نظر می رسد ترسیده باشد. در عوض، جعبه را بسیار راحت کنید مثلا یک تخت خواب زیبا تأثیر خواهد کرد. در باکس را همیشه باز بگذارید، اسباب‌بازی‌های مورد علاقه سگ‌تان را داخل آن قرار دهید و به سگ‌ تا جایی که می‌شود در باکس غذا دهید. اگر قسمت بالایی قابل جابجایی دارد، آن را بردارید. اینطوری سگ شما بیشتر به وجود جعبه عادت می کند، زمان غذاها را افزایش دهید. ممکن است کمی طول بکشد، اما سگ بر ترس ها غلبه می کند.

  • اندازه درستی انتخاب کنید :

ابعاد مناسب در باکس حمل سگ اندازه هایی است که در آن حیوان برای رسیدن به حداقل های ذاتی که دارد، با سختی مواجه نباشد. برای این منظور باکس حمل سگ باید در اندازه ‌ای باشد که حیوان بتواند به راحتی در آن بنشیند، دراز بکشد و حتی بچرخد و اگر با حالت کامل ایستاد، همچنان فضای کافی برای جا به جایی های حیوان موجود باشد.

  • جنس مناسبی از باکس را انتخاب کنید :

باکس سگ پلاستیکی را همراه با جداره هایی یکدست و عاری از سوراخ می سازند. این فضای کاملاً بسته برای سگ ها که نسبت به تماشای محیط اطراف در حین جا به جایی حساسیت دارند و گاها این فضا برای آنها ایجاد اضطراب می کند، مناسب خواهد بود. انواع باکس سگ ها چوبی، فلزی، پارچه ای، پلاستیکی و فلزی هستند.

  • ابزار مناسب را تهیه کنید :

برای آموزش دادن به سگ جهت ورود به باکس سگ، به مقداری غذا و یک جعبه احتیاج دارید. هنگام انتخاب باکس، نه تنها به این فکر کنید که سگ شما چقدر بزرگ خواهد شد، بلکه چقدر رشد خواهد کرد. خوراکی ها را کوچک اما بسیار مفید انتخاب کنید، چون در آغاز تمرین باید بارها توجه آن را جلب کنید.

پیشنهاد کارشناس مقاله چگونگی رفع ترس سگ از باکس سگ : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
چگونگی رفع ترس سگ از باکس سگ
  • یک فرمان را مشخص کنید :

شما باید از عبارتی استفاده کنید که به سگ شما بفهماند زمان رفتن به داخل باکس است. می توان از هرعبارتی که می خواهید استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که خیلی شبیه به اسم سگ یا کلمه نشانه دیگری که استفاده می کنید نباشد و با هر کلمه نشانه ای که انتخاب می کنید سازگار باشد.

  • سگ را به درون باکس ببرید :

با ایستادن در برابر باکس سگ و ارایه غذاهای ارزشمند آغاز کنید. اطمینان یابید که سگ، خوراکی ها را می بیند و آنها را می خواهد.حالا کلمه نشانه را بگویید و خوراکی ها را در پشت جعبه بیندازید. به محض اینکه سگ شما وارد باکس شد تا خوراکی ها را دریافت کند، آن را تحسین کنید. 

  • تکرار و تمرین کنید :

این روند را چند دفعه تکرار نمایید و با یک تجربه مثبت و تحسین خاتمه دهید. دستور “بپر” را چند بار در روز و هر جلسه آموزشی 10 دقیقه ای تمرین کنید. سگ را بیشتر از 10 دقیقه در هر جلسه تمرین ندهید.

  • در استفاده از خوراکی ها را وقفه ایجاد کنید :

بعدچند روز، می‌توان از انداختن خوراکی‌ها در باکس خودداری کرد، اما به گفتن دستور ” بپر”  ادامه دهید. نخستین بارها، شاید مجبور شوید دستتان را طوری حرکت دهید که گویا پس از اعلام دستور، غذا را در آن پرتاب می کنید. وقتی سگتان وارد شد، آن را تحسین کنید و خوراکی را در جعبه بیندازید.

 

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • مشکلات و اثبات رفتار :

باکس باید مکان آرامش سگ باشد. اگر سگ شما در داخل باکس پر استرس بود، او را تنها رهانکنید تا وقتی که به محبوس شدن عادت کند. اجازه دهید زمانی که شما در اطراف او هستید در باکس بماند. سگ را بعد از مدت زمان کمی (در حالت آرام) بیرون بگذارید. مدت زمانی که توله سگ را در جعبه رها می کنید به تدریج افزایش دهید. هنگامی که به نظر می رسد سگ شما جعبه را فضای مخصوص به خود را در نظر می گیرد و می تواند در آن استراحت کند، بعد از خارج شدن می توان سگ را در آنجا رهاکنید. آخرین چیزی که می خواهید این است که سگتان ترک شما را با هر چیز ترسناک مرتبط کند. این می تواند به اضطراب جدایی منجر شود یا آن را تشدید کند .

ترس و تشویش در سگ معمولا با این نشانه ها بروز می کند:

  • خواباندن گوش ها
  • قدم زدن
  • گوش بزنگ بودن
  • لیسیدن لب
  • بی اشتهائی
  • دفع ادرار و یا مدفوع در محلی نابجا
  • له له زدن
  • نگاه نکردن به محرک
  • مخفی شدن
  • ریزش آب دهان
  • زوزه کشیدن یا ناله کردن
  • لرزش بدن یا تکان دادن بدن
  • مخفی کردن دم زیر پا
چگونگی رفع ترس سگ از باکس سگ

دارو درمانی

بسیاری از سگ‌ها با تکنیک‌ اصلاح رفتار درمان می‌شوند. با اینحال بسیاری از سگ‌ها با تکنیک‌های اصلاح رفتار درمان نشده و به دارو درمانی نیاز پیدا می‌کنند. سگ‌های فراوانی هستند که برای درمان ترس خود نیاز به کمک داروهای ضد اضطراب و یا اسپری‌های اتاق آرامش‌بخش دارند.

مراحل درمانی که روی سگی دیگر پاسخ داده شاید سگ دیگری  را درمان نکند. شما نیاز دارید راه‌های متنوع را امتحان کنید تا جواب مناسب را دریافت کنید. نکته بسیار مهمی که در درمان سگ‌ها وجود دارد این است که این داروها تنها در شرایط حاد باید مصرف شوند و هدف تنها ازبین‌بردن ترس‌های شدید مخرب و فوبیا است. شما اصلا نباید برای آرام‌کردن سگ خود وسوسه شده و از این داروها بی‌دلیل و بدون نظر دامپزشک استفاده کنید، چون ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری از خود بجا بگذارد.

پیشنهاد کارشناس مقاله چگونگی رفع ترس سگ از باکس سگ : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

چگونگی رفع ترس سگ از باکس سگ

یک شبه نمی شود سگ خود را شجاع کنید. تنها لازم است به او اعتماد به نفس دهید. اجازه دهید سگ به ترس های خودش غلبه کند و شما با تشویق کردنش او را به این سمت هدایت کنید. اگر همچنان مشکل دارید که سگ خود را در جعبه سوار کند، از مربی یا رفتارشناس سگ کمک بگیرید . از دامپزشک خود برای توصیه یا ارجاع بخواهید.

پیشنهاد کارشناس مقاله چگونگی رفع ترس سگ از باکس سگ : غذا های ممنوعه برای سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین