شیوه بازی کردن با سگ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

شیوه بازی کردن با سگ

بازی با سگ ها یکی از بهترین روش های آموزشی برای رفع نیاز این حیوانات به ورزش علاوه بر سرگرمی است. بنابراین روش های بازی با سگ باید با توجه به نژاد و شرایط جسمانی حیوان عاقلانه انتخاب شود تا سلامت حیوان خانگی به خطر نیفتد. در این مقاله در مورد بازی با سگ و فواید آن صحبت می کنیم و شیوه بازی کردن با سگ و چند بازی ارائه شده را به شما آموزش می دهیم. پس با ما همراه باشید

فواید بازی با سگ‌های خانگی

بازی با یک سگ کوچک و پرانرژی فواید زیادی هم برای سگ شما و هم برای شما دارد. در اینجا برخی از مزایای بازی با یک توله سگ آورده شده است:

  • تأمین سلامت ذهنی سگ با بازی

سگ ها نیز مانند انسان در طول روز به راحتی خسته می شوند. به خصوص سگ هایی که صاحبانشان در طول روز کار می کنند. بازی ذهن سگ را تحریک می کند و به تقویت مهارت هایی مانند تمرکز، نظم، قانونمندی و غیره کمک می کند.

  • کمک به تأمین سلامت جسمی سگ

یکی از فواید بازی با سگ های خانگی این است که آنها را به ورزش و حرکت وا می دارد و به سلامت جسمانی آنها کمک می کند. بنابراین، انجام فعالیت هایی مانند دویدن، پیاده روی، پریدن و خزیدن باعث تقویت ماهیچه ها و مفاصل سگ شما می شود.

  • برقراری ارتباط بین سگ و صاحبش

وقت گذرانی و بازی با سگ باعث ایجاد پیوند قوی و عمیق با سگ می شود و حس اعتماد و وفاداری سگ را تقویت می کند. این ارتباط خوب می تواند هنگام آموزش سگ مفید باشد.

  • کاهش استرس و اضطراب

اگر سگی ترسو و مضطرب دارید، بازی سطح استرس او را کاهش می دهد و آرامش او باعث می شود رفتار بهتر و آرام تری داشته باشد.

  • کاهش مشکلات رفتاری

بسیاری از مشکلات رفتاری سگ مانند پارس کردن، گاز گرفتن و حمله به دلیل استرس و بی توجهی به سگ است. بازی با سگ ها و حیوانات خانگی بسیاری از مشکلات رفتاری آزاردهنده آنها را از بین می برد.

پیشنهاد کارشناس شیوه بازی کردن با سگ : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
بازی کردن با سگ

ارتباط بازی و نژاد سگ

در این مقاله به معرفی چند بازی محبوب و عمومی سگ می پردازیم اما قبل از آن به دو نکته مهم توجه کنید.

ابتدا با چند بار بازی می توانید علایق سگ خود را کشف کرده و بازی مورد علاقه او را کشف کنید. به یاد داشته باشید که زمان بازی فرصت مناسبی برای آموزش صبور بودن حیوان خانگی است.

البته یکی از نکات مهمی که در تربیت سگ ها موثر است، داشتن وسایل لازم و ضروری برای سگ ها از جمله خانه سگ و جای خواب سگ است که یکی از وسایل مهم است.

دوم: نژادهای مختلف متفاوت بازی می کنند. برخی از سگ ها بازی های طناب کشی را دوست دارند. نژادهای سگ نگهبان عموماً هیجان‌انگیز هستند و به تعقیب بازی‌ها علاقه دارند. سگ های تازی به دلیل حس بویایی قوی خود از بازی های بو کشیدن لذت می برند و سگ های کوچک معمولا ترجیح می دهند با یک نگهبان بازی کنند.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

نکات مهم قبل و حین بازی کردن با سگ

  1. زمان بازی را محدود کنید. می توانید 5 تا 15 دقیقه در روز را به بازی اختصاص دهید و پس از اتمام این زمان، بازی را متوقف کنید. تنها در این صورت است که می توانید فرآیند آموزشی را با بازی ترکیب کنید.
  2. از روند افزایش راحتی در حیوان خانگی خود مراقبت کنید. سگ ها خیلی زود احساساتی می شوند و ممکن است از کنترل شما خارج شود. بنابراین از ورزش هایی مانند کشتی، غلت زدن با سگ، تعقیب کودکان و استفاده از دست و انگشت خودداری کنید.
  3. به تمیزی ابزار بازی توجه کنید. این موضوع ارتباط مستقیمی با سلامت حیوانات دارد.
  4. محل بازی را از هر وسیله یا لوازم تیز و خطرناکی که باعث ترس و وحشت سگ شما می شود پاک کنید.
  5. بعد از بازی، اسباب بازی هایی را از دسترس دور نگه دارید تا در روزهای آینده حیوان خانگی خود را سرگرم کنید.
  6. استفاده از مشوق ها، تمجید و پاداش به فرآیند تربیت سگ (تربیت سگ) در حین بازی کمک می کند.
  7. در نهایت هر روز با سگ ها بازی کنید. این به حیوان خانگی شما کمک می کند تا احساس شادابی کند و از افسردگی جلوگیری کند.

با رعایت این نکات، بازی با سگ برای شما و حیوان خانگی تان فرآیندی خوشایند و سرگرم کننده خواهد بود.

شیوه بازی کردن

انواع بازی‌های مورد علاقه سگ‌ها چیست؟

  • بازی فچ یا توپ بازی با سگ‌های خانگی

بازی با توپ یا فچ (Fetch) سگ یکی از محبوب ترین انواع بازی های سگ است و تقریباً همه نژادهای سگ این بازی را دوست دارند. این بازی را ابتدا در خانه انجام دهید تا سگ شما با قوانین بازی آشنا شود سپس پس از تکرار و تمرین زیاد آن را در فضای باز حیاط یا پارک و طبیعت انجام دهید. هر بار در بازی سعی کنید توپ را دورتر پرتاب کنید تا سگ شروع به دویدن به دنبال آن کند و توپ را با دهانش بگیرد و به سمت شما بیاورد.

  • بازی تاگ با سگ‌

یکی از بازی های مورد علاقه حیوانات خانگی که اکثر صاحبان از انجام آن اجتناب می کنند، طناب کشی با سگ است. چون احساس می کنند کنترلی روی بازی ندارند. در این بازی شما باید یک سر اسباب بازی را مانند عروسک یا طناب نگه دارید، سگ سر دیگر آن را با دهان می گیرد و با کشیدن جسم بازی را شروع می کند.

این بازی برای سگ ها بسیار مناسب است. اما این امر گاهی باعث می شود او رفتار خشونت آمیزی از خود نشان دهد. بنابراین، اگر سگ شما بیش از حد هیجان‌زده شد و لبه‌های پیراهن یا آستین‌تان را گرفت یا دنبال‌تان آمد، فوراً بازی را متوقف کنید و دستور ترک آن را بدهید.

  • انجام بازی فریزبی با سگ

فریزبی (Frisbee) یا بازی گرفتن دیسک یکی دیگر از بازی های محبوب سگ ها است که مطمئنا برای صاحبان آنها جالب و سرگرم کننده خواهد بود. برای انجام این بازی، سگ باید یاد بگیرد که چگونه دیسک فریزبی را به درستی اداره کند. یادگیری این بازی نیاز به تکرار و تمرین دارد تا سگ بتواند به راحتی دیسک را در هوا بگیرد. بازی فریزبی به سگ شما اجازه می دهد تا کارهایی مانند دویدن و پریدن را با مهارت قابل توجهی انجام دهد و آمادگی جسمانی او را فراهم می کند.

پیشنهاد کارشناس شیوه بازی کردن با سگ : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

شیوه بازی کردن با سگ
  • آب بازی با سگ

سگ ها عاشق آب بازی هستند. یک روز آفتابی را برای این کار انتخاب کنید و برای جلوگیری از هدر رفتن آب تصفیه شده از آب باغچه استفاده کنید. یک شلنگ کوچک آب به سمت سگتان بیندازید و ببینید که او به سمت این فواره های کوچک می دود و دمش را تکان می دهد. این می تواند هنگام آبیاری باغ اتفاق بیفتد. این بازی یک امتیاز جالب نیز دارد. در این زمان می توانید سگ را حمام کرده و تمیز کنید.

  • قایم باشک با سگ

قایم باشک نیز در مورد سگ بسیار جالب و سرگرم کننده است. قوانین این بازی بسیار ساده است. شما به بالا نگاه می کنید و سگتان شما را پیدا می کند. فقط هنگام بازی در منطقه ای بدون حصار باید مراقب باشید، باید مطمئن شوید که سگ شما می داند و گم نمی شود، در غیر این صورت باغ را برای این بازی ترک نکنید.

 به سگتان بگویید بنشیند (مطمئنم قبلا این کار را به او یاد داده اید) حالا وقتی به او دستور می دهید بنشیند، به جایی بروید که نتواند شما را ببیند و او را صدا کنید. این بازی علاوه بر سرگرم کننده بودن، به شما کمک می کند تا نام او را با استفاده از دستوراتی مانند بنشین، بمان، بیا یاد بگیری.

سخن پایانی

در این مطلب شیوه بازی کردن با سگ را معرفی کرده ایم که امیدواریم برای شما مفید باشد. ورزش کردن سگ می تواند او را سالم و پرانرژی کند و بر خلق و خو و رفتار او تأثیر بگذارد.

پیشنهاد کارشناس شیوه بازی کردن با سگ : سگ ها چه چیزی دوست دارند را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین