کمربند ایمنی سگ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

کمربند ایمنی سگ

کمربند ایمنی سگ که به آن کمربندایمنی حیوان خانگی یا کمربند خودروی حیوان خانگی نیز گفته می‌شود؛ یک وسیله ایمنی است که برای حفاظت از سگ‌ها در هنگام سفر یا جابه‌جایی در خودرو استفاده می‌شود  چرا که حفظ سلامت و ایمنی سگ در زمان حمل و نقل یکی از مهم ترین موضوعاتی است که صاحب سگ را درگیر می‌کند.

توجه به این موضوع نشان دهنده احساس مسئولیت، عشق و توجه به قوانین رانندگی و مسئولیت اجتماعی است کمربند ایمنی سگ‌ها باید مطابق با استانداردهای ایمنی تولید شوند و باید با اندازه و وزن سگ سازگار باشد. برای استفاده از کمربند ایمنی سگ، باید آموزش و تجربه لازم را داشته باشید تا بتوانید سگ را به درستی ببندید.

این کمربند‌ها به شکل یک کمربند قابل تنظیم هستند و به سگ اجازه حرکت در یک محدوده خاص را می‌دهند تا ضمن برقراری آرامش، امنیت او نیز مدنظر قرار گیرد. کمربندایمنی سگ موجب می‌شود تا بدون نگرانی از هرگونه تصادف، سفر درون شهری یا برون شهری خوبی را همراه با سگ تجربه کنید.

انواع کمربند ایمنی سگ

کمربندایمنی سگ در دو مدل مختلف تولید می‌شود:

  • سگکی

یکی از مدل‌های این نوع کمربند با دارا بودن سگکی مشابه با سگک متصل به تسمه کمربند ایمنی خودرو تهیه می‌شود. این نوع کمربند در یک سو با سگک مخصوص و از سوی دیگر با قلاب به قلاده سگ متصل می‌شود.

  • تسمه ای

در نوع دیگر، تسمه‌ای وجود دارد که کمربند خودرو از آن رد می‌شود و به ناحیه مدنظر در کفی صندلی قفل می‌گردد. سپس می‌توانید سر دیگر کمربند ایمنی سگ که کمربند ماشین از آن رد شده است، به قلاده سگ متصل نمایید. در نوع اولیه، کمربند ایمنی سگ اجازه حرکت بیش از اندازه نمی‌دهد و هیچ افزایش دامنه حرکتی ندارد. اما در نوع تسمه‌ای که کمربند خودرو از بین آن رد می‌شود، شاهد کمی فضای انعطاف پذیر برای سگ هستیم.

پیشنهاد کارشناس کمربندایمنی سگ : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
کمربند ایمنی سگ

مزایای کمربند ایمنی سگ

  1. پایبندی به قانون: در بسیاری از شهرها و کشورها، استفاده از کمربند ایمنی سگ در خودروها قانونی الزامی است. عدم رعایت این قوانین ممکن است به جریمه و تخلف می‌شود.
  2. آرامش: با استفاده از کمربندایمنی سگ، شما می‌توانید سگتان را در جای مشخصی از خودرو قرار دهید که باعث آرامش و راحتی او در طول سفر می‌شود. این اقدام به شما اجازه می‌دهد که بر رانندگی و ایمنی خود تمرکز کنید و با خیال آسوده اقدام به سفر جاده‌ای نمایید.
  3. حفاظت از داخل خودرو: با استفاده از کمربندایمنی سگ، می‌توانید کابین داخلی خودرو را از خرابی‌ها و آسیب‌های ناشی از حرکت سگ داخل خودرو و لیز خوردن او بر اثر حرکت ماشین حفظ کنید. معمولا کمربندایمنی سگ می‌تواند از آسیب‌هایی مثل خراب شدن صندلی‌ها و پوشش‌های درب پیشگیری کند.
  4. ایجاد امکان استراحت: در طول مسافرت‌های طولانی، کمربندایمنی سگ می‌تواند به سگ اجازه استراحت و تغییر موقعیت مطلوبی ببخشد.
  5. ایمنی سگ: کمربند ایمنی سگ، از حرکت آزادانه سگ در داخل خودرو جلوگیری می‌کند. این وسیله ایمنی به ویژه در صورت تصادف یا توقف ناگهانی خودرو، از آسیب به سگ و دیگر مسافران درون خودرو جلوگیری می‌کند و مانع از پرت شدن پت به خارج از خودرو خواهد شد.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

معایب عدم استفاده از  کمربند ایمنی سگ

  1. اضطراب سگ: حیوانات بدون کمربندایمنی در خودرو جابجا می‌شوند. همین موضوع سبب می‌شود تا میزان اضطراب‌شان افزایش چشم گیری داشته باشد. پرخاشگری راننده از جابجایی مداوم سگ نیز یکی از دلایل رایج آن است.
  2. حوادث: یکی از بدترین مشکلاتی که با نسبتن کمربند ایمنی شاهد آن هستیم، حوادث متعددی است که در تصادفات هرچند سبک و ساده دیده می‌شود. جابجایی آنی، برخورد با شیشه یا پرت شدن به بیرون از همین موارد است.
  3. نگرانی راننده: در شرایطی که کمربند ایمنی سگ در ماشین بسته نباشد، حیوان خانگی شما بدون درک از موقعیت در خودرو جابجا می‌شود، مشکل آفرینی می‌کند یا حواس راننده را پرت خواهد کرد. همین موارد ریسک تصادفات را افزایش می دهد.
  4. نقض قوانین: در اکثر کشورها بستن کمربند ایمنی مهم‌ترین بخش قانون سفر با حیوانات خانگی است.

نحوه وصل کردن کمربند ایمنی

  1. ابتدا کمربندایمنی سگ را از جايی که سگ شما قرار می‌گیرد، بیرون بیاورید.
  2. کمربند ایمنی مخصوص سگ را داخل تسمه کمربند ایمنی خودرو قرار دهید.
  3. سگتان را به طور ملایم به کمربند ایمنی بچسبانید. برای انجام این کار، معمولاً یک قطعه فلزی وجود دارد که باید آن را در دست گرفته و به سمت ناحیه قفل در کفی صندلی‌ها بکشانید. سپس با قرار دادن قفل کمربند داخل بست مخصوص آن که به رنگ قرمز مشاهده می‌شود، کمربند در حالتی استاندارد بسته می‌شود.
  4. سپس کمربند ایمنی مخصوص سگ را متناسب با محل نشستن سگ بالا بکشید
  5. قلاب کمربندایمنی سگ را داخل حلقه قلاده کتفی سگ انداخته و از بسته شدن آن مطمئن شوید.
  6. سگ را به کمربند ایمنی سگ نزدیک کنید تا در طول سفر به ایمنی نگه‌داری شود.
  7. جهت اطمینان یک الی دو بار مکانیزم کمربند ایمنی خودرو را بررسی کنید.
کمربند سگ

پارگی کمربند ایمنی سگ

کمربند ایمنی سگ، معمولا از جنس مقاومی داشته می‌شود. تسمه‌های مخصوص داخل خودرو از ابریشم مقاوم تهیه می‌شوند که در طولانی مدت نیز استحکام بالایی دارد. تنها زمانی این مدل کمربندایمنی خود را ازدست می‌دهد که به دلیل پارگی، سایش و رویدادهای این‌چنینی دچار آسیب شده باشد. اگر کمربندایمنی سگ از مواد با کیفیت و استانداردهای ایمنی مناسب ساخته شده باشد و از یک فروشگاه معتبر تهیه شده باشد، امکان پاره شدن آن به سادگی وجود ندارد.

کمربند‌های ایمنی سگ معمولاً از متریال مقاوم و مستحکمی ساخته می‌شوند که برای تحمل فشارهای مختلف و استفاده مکرر طراحی شده‌اند. بهترین راه برای اطمینان از ایمنی کمربندایمنی سگ، انتخاب یک محصول از تولید کننده معتبر و با برند است. اگر کمربند ایمنی سگ به درستی نصب و استفاده شود و از مواد با کیفیت ساخته شده باشد، باید از ایمنی حیوان خانگی شما هنگام سفر حفاظت کند و احتمال پاره شدن آن کم است.

همچنین، به منظور افزایش ایمنی، باید کمربندایمنی سگ را به صورت منظم بررسی کنید تا از هرگونه گونه خرابی یا آسیب جدی در آن مطلع شوید و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.

پیشنهاد کارشناس کمربند ایمنی سگ : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

کمربند ایمنی

کمربند و آرامش سگ

بستن کمربند ایمنی برای سگ ها موجب بهبود آرامش و خلق روحی می‌شود. وجود کمربندایمنی در ماشین باعث می‌شود که سگ احساس امنیت زیادی داشته باشد. این احساس امنیت می‌تواند به کاهش اضطراب و استرس سگ در مواجهه با محیط ناشناس، شلوغ و غریب کمک کند. حضور در یک محیط محدود و امن می‌تواند به سگ اجازه بدهد تا در طول سفر آرام باشد و استراحت خوبی را تجربه کند. کمربندایمنی ماشین مخصوص سگ‌ها، باعث می‌شود که تحریکات بیرونی برای سگ‌ها کاهش یابد و آرامش خوبی را تجربه کنند.  

کنترل رفتار سگ‌ها به وسیله کمربندایمنی آسان تر است. با استفاده از کمربندایمنی، سگ کنترل شده‌تر خواهد بود و امکان تردد آزادانه در خودرو ندارد. همین موضوع مانع از ایجاد عادات ناخوش آیندی مثل تلاش برای آمدن به صندلی جلو یا پرت کردن حواس راننده شود.

جمع بندی مقاله کمربند ایمنی سگ

کمربندایمنی سگ، جایگزین مناسبی برای باکس های سنگین نگهداری سگ و یا حواس پرتی در هنگام رانندگی است. این محصول برای حفظ سلامت و امنیت سگ ضروری می باشد؛ همچنین گزینه مناسبی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بین المللی حمل حیوانات در خودرو است.

با استفاده از این کمربندایمنی خودرو و صندلی مخصوص سگ، می توانید از مواردی نظیر دویدن ناگهانی حیوان در مکان های نامناسب مانند اتوبان و خیابان، گم شدن، سرقت و یا بیرون پریدن حیوان به دلیل ترس، هیجان و یا بازیگوشی آن جلوگیری کنید. حیوانات خانگی به ویژه سگ ها اغلب به دیدن مناظر بیرون علاقه شدید دارند. توجه داشته باشید که بازه حرکتی حیوان بیش از حد محدود نشود.

پیشنهاد کارشناس کمربندایمنی سگ : سگ ها چه چیزی دوست دارند را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین