باکس حمل حیوان | مقایسه انواع باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

باکس حمل حیوان

باکس حمل حیوان یکی از ضروری ترین تجهیزات و لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی علی الخصوص سگ ها و گربه ها می باشد. با اینکه نگهداری از حیوانات خانگی مخصوصا سگ ها و گربه های جذاب و بازیگوش، بسیار هیجان انگیز بوده و افراد زیادی در سراسر جهان، این موجودات محبوب و دوست داشتنی را به عنوان یک دوست کوچک پذیرفته اند؛ اما میزبانی از این حیوانات خانگی ضوابط به خصوصی داشته که با رعایت این شرایط راحتی پت و صاحبین آنها به خوبی برآورده می شود.

در کنار مسائلی مانند تغذیه، بهداشت، لوازم خواب و بازی و..، حمل و نقل حیوانات خانگی یکی از بزرگترین چالش هایی است که صاحبین آنها، با این موضوع مواجه می شوند؛ اما خوشبختانه این مسئله به راحتی با خرید یک باکس سگ در انواع و اندازه های مناسب حل خواهد شد.

انواع  باکس حمل حیوان و باکس سگ

هنگامی که برای خرید باکس سگ اقدام می کنید، با انواع مختلفی از اشکال، جنس، سایز و ویژگی های متنوعی از باکس های حمل حیوان مواجه خواهید شد. در نظر داشته باشید که هریک از انواع و مدل های باکس سگ برای اهداف به خصوصی طراحی شده و ممکن است برای هدف و خواسته ی شما مناسب نباشد. بنابراین بهتر است بهتر است برحسب نیاز خود، با انواع باکس سگ آشنا شده و مناسب ترین نوع آن با حیوان خانگی خود را انتخاب کنید.

به طورکلی باکس حمل حیوان به چهار دسته زیر تقسیم می شود:

باکس حمل سگ پلاستیکی

همانطور که از نام این باکس پیداست، در ساخت بدنه این نوع از باکس حمل حیوان، از پلاستیک استفاده می شود. چهارچوب اصلی و بدنه این نوع باکس از پلاستیک مرغوب ساخته شده است؛ اما در مواردی نیز پنجره، حفاظ و درب این باکس ها از جنس فلزی می باشد. یکی از مزایای باکس سگ پلاستیکی وزن سبک و راحتی جابه جایی آن است که حمل و نقل حیوانات خانگی را به راحتی هموار می کند و حتی در مواردی، می توان از آنها به عنوان خانه ی کوچک و مناسبی برای انواع پت استفاده کرد. البته با تمام مزایای باکس سگ پلاستیکی، عموما برای سگ ها و حیوانات خانگی بزرگ، بهتر است از باکس پلاستیکی استفاده نشود.

باکس حمل سگ پلاستیکی

طراحی باکس حمل حیوان پلاستیکی با جداره هایی یکدست و بدون هیچ سوراخی همراه است. این شکل از طراحی برای سگ هایی که در هنگام جابه جایی نسبت به تماشای محیط اطراف حساس بوده و دچار اضطراب می شوند، بسیار مناسب می باشد. بطور کلی، انواع باکس هوایی و باکس مخصوص هواپیما و پرواز سگ، از نوع پلاستیکی است؛ چراکه در حمل و نقل های هوایی، دریایی و حتی زمینی در اکثر مواقع حیوانات خانگی از صاحبین خود دور بوده و در فضای دیگری قرار میگیرند، در چنین شرایطی طراحی پوشیده باکس حمل سگ پلاستیکی کمک میکند تا حیوان در معرض دید افراد بیگانه قرار نگرفته و همچنین ضریب ایمنی بسیار بالاتری را برای آن به همراه داشته باشد. دقت کنید که خرید باکس حمل هوایی سگ با بیشترین فضای محصور برای حمل و نقل حیوان خانگی در مسافرت های طولانی مناسب می باشد. همچنین قیمت باکس سگ پلاستیکی با تمام مزایای خود از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و به نوعی می توان باکس سگ ارزان را با خرید مدل های پلاستیکی آن تهیه نمود. 

پیشنهاد کارشناس:

برای مشاهده ی بهترین مدل های باکس سگ و اطلاع از مشخصات دقیق آنها، مطلب انواع باکس حمل هوایی را مطالعه کنید.

باکس سگ فلزی ( قفس سگ)

باکس حمل حیوان فلزی، به نوعی مقاوم ترین و مستحکم ترین انواع باکس حمل سگ می باشد که غالبا برای نگهداری و حتی جابه جایی سگ های بزرگ و نیرومند که به هر طریقی می خواهند نیروی خود را به نمایش بگذارند، مناسب ترین گزینه است. بطور کلی در ساخت باکس حمل سگ، جنس فلز از متریال های رایج همچون پلاستیک و چوب مقاوم تر بوده و طبیعتا طول عمر بسیار بالاتری را نسبت به انواع دیگر باکس سگ دارا میباشد. 

باکس فلزی سگ

طراحی باکس سگ فلزی بسیار متنوع بوده و در طرح های مختلفی همچون مدل های قفسی شکل، دیواره های ساده و بدون سوراخ و یا ترکیبی از این دو حالت ساخته می شوند. قیمت این نوع باکس سگ نیز از انواع باکس های سگ پلاستیکی بیشتر است.

باکس حمل سگ چوبی

معمولا هدف از ساخت باکس سگ چوبی، طراحی خانه ای کوچک برای سگ و یا گربه های خانگی است. معمولا صاحبین حیوانات خانگی، برای نگهداری از این موجودات دوست داشتنی، محلی را برای زندگی و استراحت آنها در فضای زندگی و حتی داخل آپارتمان یا منزل خود در نظر می گیرند. در چنین شرایطی باکس سگ چوبی، به رغم جنس خاص چوب، در طرح ها و اشکال زیبایی ساخته شده که علاوه بر خانه ی پت، می تواند به جزء زیبایی از المان های دکوراسیون داخلی منزل شما تبدیل شده و زیباسازی چیدمان خانه شما را تحت تاثیر قرار دهد.

باکس چوبی سگ

با اینکه باکس سگ چوبی بسیار زیبا، پرکاربرد و شکیل است، اما تنها برای استفاده خانگی مناسب بوده و به دلیل جنس شکننده خود برای حمل و نقل و جابه جایی حیوان خانگی به هیچ عنوان مناسب نیست. لازم به ذکر است که این نوع از باکس سگ نسبت به انواع مدل های باکس حمل حیوان، قیمت بالاتری دارد.

باکس حمل حیوان ساکی و یا کوله ای

باکس سگ های ساکی یا کوله ای عموما برای سگ ها و گربه های کوچک کاربرد دارند. باکس سگ های کوله ای جزء تجهیزات نگهداری و جابه جایی حیوانات خانگی می باشند که نسبت به باکس های سگ فلزی و پلاستیکی سبک تر بوده و حمل راحت تری دارند. انعطاف بالا، سهولت استفاده، وزن سبک، جابه جایی راحت و همچنین قیمت ارزان آن، از مزیت های باکس حمل حیوان کوله ای می باشد.

پیشنهاد کارشناس:

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نکات ضروی قبل از خرید، مطلب باکس حمل سگ ارزان | نکات ضروری قبل از خرید باکس سگ ، را مطالعه کنید.

باکس حمل حیوان کیفی

با تمام مزایایی که گفته شد، بهتر است برای خرید باکس سگ کوله ای به این نکات توجه کنید:

  • باکس سگ کوله ای تنها برای مسیر های نزدیک قابل استفاده است.
  • باکس سگ کوله ای قابلیت تبدیل شدن به خانه سگ را ندارد.
  • جابه جایی پت های بازیگوش و پرجنب و جوش در این نوع باکس ها دشوار است.
  • از لحاظ ایمنی، با باکس سگ فلزی و پلاستیک قابل قیاس نیست.
  • باکس سگ کوله ای جایگزین باکس حمل سگ فلزی یا پلاستیکی نخواهد شد.
  • درصورت خرید باکس سگ پارچه ای (ساکی یا کوله ای)، همچنان به یک باکس پلاستیکی یا فلزی نیاز خواهید داشت.

بهترین نوع باکس حمل حیوان پلاستیکی

باکس سگ پلاستیکی یکی از ملزوم ترین و کاربردی ترین تجهیزات حمل و نقل حیوانات خانگی است. این نوع از باکس سگ، با عناوین مختلفی نظیر باکس هوایی، باکس حمل هوایی، باکس مخصوص هواپیما و.. نیز شناخته می شود. این نوع از باکس ها در انواع سایز و ویژگی ها متنوعی طراحی و ساخته می شوند که بسته به نیاز خود می توانید مناسب ترین نمونه های آن ها برای حیوان خانگی خود تهیه کنید.

به عنوان چند مورد از بهترین و مرغوب ترین باکس های حمل سگ می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

باکس حمل حیوان پلاستیکی

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید باکس سگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گمبرون کنل ارائه دهنده انواع باکس سگ وارداتی و مکمل های غذایی با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اصالت کالا، همواره آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز است.

09013852660  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین