آموزش استفاده از باکس و پارک سگ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

آموزش استفاده از  باکس  و پارک سگ در چند گام

مدت زمان آموزش استفاده از باکس  و پارک سگ، بستگی به سن سگ شما دارد، در صورتیکه توله باشد، حدودا یک هفته تا ۱۰ روز طول میکشد.

یکی از مواردی که برای نگهداری سگ لازم است قفس سگ یا پارک سگ است. استفاده از پارک سگ برای این حیوان خانگی ممکن است محدود کننده به نظر برسد. اما باید بدانید که پارک یکی از مهم ترین ابزار تربیت سگ است. اگر می خواهید سگتان مودب و خوش رفتار باشد، استفاده از این وسیله ضروری است. پارک سگ، قفس سگ یا محوطه بازی سگ یک حصار فلزی یا پلاستیکی است که فضای فعالیت سگ را محدود می کند و بیشتر بدون سقف است. البته مدل های چوبی و حتی پارچه ای محوطه سگ بازی نیز در بازار موجود است. مواد فلزی بسیار قوی تر و بادوام تر هستند. به راحتی قابل شستشو است. به همین علت طرفداران زیادی دارد. مدل های پارچه و بوم بسیار سبک هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. در نتیجه برای سفر مناسب ترند.

پارک بازی را می توان در داخل خانه یا در حیاط قرار داد. اما با توجه به اینکه قفس سگ سقفی ندارد باید به آب و هوا و بارندگی توجه کرد. پارک سگ باید در برابر رطوبت و نور خورشید مقاوم باشد. پارک سگ سگ شما را  زندانی نمی کند. بلکه فضای مخصوص سگ شما را فراهم می کند و می تواند اضطراب او را از بین ببرد.

سعی کنید با استفاده از غذاها و بازی های سگ، ارتباط مثبتی بین سگ خود و پارک سگ ایجاد کنید.

برخلاف جعبه ها و جعبه ها که فضای کمی برای سگ ها دارد و بیشتر برای حمل و نقل و جابجایی و نگه داری موقت سگ ها استفاده می شود، پارک سگ ها فضای بزرگ تری دارند. در نتیجه برای پیاده روی و بازی با سگ مناسب است و سگ را می توان مدت بیشتری در آن نگه داشت.

گام های آموزش استفاده از باکس و پارک سگ

ابتدا صبور باشید. آموزش جعبه سگ شما می تواند تا شش ماه آموزش مداوم طول بکشد.

جعبه‌ها و پارک‌های سگ حس امنیت را برای سگ شما به ارمغان می‌آورند و زمانی که از سنین پایین برای استفاده از آن‌ها آموزش ببینند، جعبه‌ها و پارک‌های سگ می‌توانند به آرامش و کاهش اضطراب او کمک کنند.

پیشنهاد کارشناس مقاله آموزش استفاده از باکس و پارک سگ : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
آموزش استفاده از باکس و پارک سگ
  • پارک سگ مناسب را برای سگ خود انتخاب کنید.

پیدا کردن بهترین پارک سگ برای سگ شما مهم است.

هر تمرینی که می خواهید سگتان انجام دهد، باید ابزاری بادوام، راحت و انعطاف پذیر داشته باشید. برای سگ هایی که ترجیح می دهند در تاریکی بخوابند، تونل ها یا جعبه های پلاستیکی (که بیشتر محصور هستند) را توصیه می کند، در حالی که پارک های فلزی سگ ها برای سگ های دیگر بهترین هستند. نکته بسیار مهمی که خانم فلایتون به آن اشاره می کند این است که مراقب باشید: پارک سگی که برای سگ خود تهیه می کنید نباید خیلی بزرگ باشد. او توصیه می کند: بسته به جثه سگتان، وقتی بزرگ شد، جعبه یا پارک بگیرید. سپس، برای استفاده در دوران کودکی سگ خود، فقط باید یک تقسیم کننده تهیه کنید تا بتوانید فضاهایی ایجاد کنید و فضاهای بیشتری را به او اختصاص دهید.

انتخاب بهترین جعبه و پارک سگ : یک پارک حصاردار فلزی تقریباً برای هر سگی مناسب است.

برای سگ هایی که کمی حریم خصوصی بیشتر دوست دارند، جعبه پلاستیکی سگ گزینه بهتری است.

از کوله پشتی های نرم سگ نیز می توان برای سگی که عاشق سفر است استفاده کرد.

  • طرز فکر خود را اصلاح کنید.

هرچه سگ شما بیشتر احساس کند که حضورش در جعبه و پارک سگ به آرامش ذهنی او مرتبط است، بیشتر از بودن در آنجا لذت خواهد برد. به عنوان مثال، اگر سگ خود را در حین بازی در جعبه یا پارک سگ قرار دهید، خوب مشخص است که او می خواهد از آن خارج شود و به بازی ادامه دهد. اما اگر سگ خود را زمانی که آرام است در پارک بگذارید، احتمالاً آن را مکانی برای استراحت در نظر می گیرد. با 10 دقیقه شروع کنید و به تدریج مدت زمانی را که سگ شما در پارک می گذراند افزایش دهید.

  • بررسی کنید و تعیین کنید که تحت چه شرایطی سگ شما راحت تر پارک سگ را می پذیرد.

برخی از افراد از تخت یا حوله سگ برای ایجاد یک محیط راحت استفاده می کنند، اما این ممکن است همیشه بهترین گزینه نباشد. بلکه به نظر من انجام روش فوق آزمون و خطا بیش نیست و یک اشتباه رایج در بین صاحبان سگ است. او هشدار می دهد: بسته به سگی که دارید، استفاده از روش فوق ممکن است باعث شود سگ شما تخت را پاره کند یا روی آن ادرار کند. البته، گذاشتن سگ روی تخت چیز بدی نیست. و این به این دلیل است که سگ ها سطوح سخت را ترجیح می دهند.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • پس از ورود سگ به پارک بازی، سگ خود را تشویق کنید.

یکی از گام های آموزش استفاده از باکس و پارک سگ  تشویق سگ ها میباشد. این دقیقاً مانند استفاده از قوانین برای ایجاد رابطه مثبت بین سگ و پارک آن است. یکی از خوراکی های مورد علاقه سگ، یک KONG پر شده با کره بادام زمینی در فریزر است. با استفاده از این مشوق، وقتی سگ ها را در جعبه یا پارک سگ می گذاریم، چیزی برای تحریک آنها دارند و البته شکستن و جویدن کره بادام زمینی یخ زده آنها را مشغول می کند. به این ترتیب سگ به ماندن طولانی تری در پارک سگ عادت می کند در حالی که ما با یک فعالیت لذت بخش از آنها پذیرایی کردیم.

  • از زمان آگاه باشید.

سگ شما برای بازی، غذا خوردن و استفاده از حمام به زمان خارج از جعبه یا پارک سگ نیاز دارد. سگ ها دوست ندارند برای مدت طولانی در یک مکان بمانند، اما اگر آنها را برای مدت طولانی بدون پیاده روی در جعبه نگه داریم، احتمال بی حوصلگی و افسردگی آنها زیاد است.

  • بازی پارک سگ را با سگ خود انجام دهید.

در این گام از آموزش استفاده از باکس و پارک سگ  ، بازی پارک سگ را انجام دهید. سگ نباید پارک سگ را یک مکان منفی ببیند. برای اطمینان از این امر، انواع بازی های سرگرم کننده را در پارک سگ قرار دهید تا توله سگ شما بتواند به دلخواه خود به پارک رفته و از آن خارج شود. هنگام بازی با سگ از پرتاب توپ های سگ به داخل پارک و همچنین مخفی کردن خوراکی ها در پارک استفاده می کنید تا سگ را مجبور به پیدا کردن آنها کنید.

  • سگ خود را بدون قلاده در پارک یا جعبه سگ نگه دارید.

وقتی سگ خود را در جعبه یا پارک سگ می بینید، از قلاده گردن، قلاده شانه یا هر نوع دیگری استفاده نکنید زیرا اگر قلاده او در جایی گیر کند، احتمال خفگی توله سگ شما وجود خواهد داشت.

آموزش استفاده از باکس و پارک سگ
  • سگ خود را برای موفقیت آماده کنید.

زمانی که می خواهید سگ خود را برای مدت طولانی تری داخل پارک بگذارید، این کار را با گام های کوچک انجام دهید. شما نباید سگ خود را به مدت شش ساعت در پارک بگذارید و برای شام بیرون بروید. در ابتدا، شما باید این کار را فقط برای 10 دقیقه و شاید برای یک فنجان قهوه انجام دهید. از یک ضبط کننده ویدیو استفاده کنید تا بفهمید سگ شما وقتی در خانه نیستید چه می کند. «آیا آنها مضطرب هستند؟ راه می روند یا آرام هستند؟ وقتی از وضعیت سگ خود مطلع شدید و وقتی برگشتید، می‌توانید به سگ خود جایزه بدهید.

  • صبور باشید

برای آموزش سگ خود حداقل به مدت شش ماه آماده شوید. همیشه در تربیت سگ فراز و نشیب وجود خواهد داشت زیرا سگ ها یادگیرنده خطی نیستند اما اگر صبور باشید قطعا موفق خواهید شد. حتی زمانی که می خواهید سر سگ خود را به دیوار بکوبید، در روش تمرینی خود آرام باشید و تا زمانی که موفق شوید، سگ شما در نهایت به دنبال پاداش خواهد بود و شما هم خواهید توانست. شما این فرصت را خواهید داشت که به او پاداش دهید.

پیشنهاد کارشناس مقاله آموزش استفاده از باکس و پارک سگ : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

آموزش استفاده از باکس و پارک سگ

باکس سگ دست دوم

بعضی افرادی که علاقمند به خرید جعبه برای حمل و نگهداری سگ هستند در خرید آن با محدودیت های مالی مواجه هستند و نمی توانند جعبه جدیدی خریداری کنند. به همین دلیل سراغ جعبه های دست دوم می روند. این نوع جعبه ها با قیمت ارزان تری به بازار عرضه می شوند. اگر از نظر بهداشتی با این موضوع برخورد کنید به راحتی می توانید جعبه دست دوم مانند جعبه سگ آلمانی را خریداری کنید. با استریل کردن این جعبه می توانید به راحتی آن را تمیز کنید.

پیشنهاد کارشناس مقاله آموزش استفاده از باکس و پارک سگ : چگونگی رفع ترس سگ از باکس سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین