استفاده از باکس سگ برای جلوگیری از مشکلات و تربیت سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

استفاده از باکس سگ برای جلوگیری از مشکلات تربیت سگ

در قدم اول برای استفاده از باکس سگ برای جلوگیری از مشکلات و تربیت سگ باید به جنسیت، سن و نژاد سگ دقت کنید؛ چرا که خیلی از آموزش ها دقیقا مختص به یک نژاد خاص یا مربوط سن سگ هستند.

بطور مثال یک سگ نژاد تریر نمی تواند نگهبانی و حفاظت کند چونکه این آموزش ها مخصوص نژاد سگ هایی مثل دوبرمن، ژرمن شپرد، مالینوا و .. هست.

حتی جالب استکه بدانید حتی آموزش نگهبانی برای سگ ها باید در یه سن خاصی صورت بگیرد! یعنی با اینکه نژاد ژرمن برای حفاظت بسیار عالی است؛ اما آموزش دادن نگهبانی به یه توله ۳ ماهه ممکن نیست! در واقع سگ باید به سن بلوغ نزدیک شود تا بتواند محیط اطرافش را درک کند و در لحظات پیچیده بهترین تصمیم ممکن را بگیرد.

گام نخست استفاده از باکس :

جعبه را در جایی از خانه خود قرار دهید که سگ بتواند آن را ببیند و بتواند با آن ارتباط برقرار کند و همچنین مطمئن شوید که درب جعبه را باز بگذارید. ممکن است سگ در ابتدا با جعبه ارتباط برقرار نکند. شما باید جعبه را با سگ دوستانه کنید. می توانید غذا را در اطراف جعبه قرار دهید تا سگ به جعبه نزدیک شود یا می توانید غذا را روی جعبه قرار دهید تا سگ با جعبه ارتباط برقرار کند. لطفا توجه داشته باشید که ما هنوز وارد جعبه نشده ایم و فقط جعبه را برای سگ راحت می کنیم.

با این کار سگ کم کم با جعبه ارتباط برقرار می کند. توجه داشته باشید که ممکن است چند روز طول بکشد تا استقبال انجام شود، نگران نباشید. سعی کنید اگر سگ با غذا با جعبه ارتباط برقرار نمی کند، پس انگیزه غذایی سگ باید فقط در اطراف جعبه باشد. با این حرکت سگ کم کم با باکس دوست می شود و دیگر نمی ترسد. در این قسمت در مورد راحت شدن صحبت کردیم و در مراحل بعدی به آموزش سگ برای رفتن به داخل جعبه می رویم.

پیشنهاد کارشناس مقاله استفاده از باکس سگ برای جلوگیری از مشکلات تربیت سگ : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
استفاده از باکس سگ برای جلوگیری از مشکلات و تربیت سگ

گام دوم استفاده از باکس :

به طور مرتب سگ را در جعبه قرار دهید. بعد از اینکه سگ به تنهایی در جعبه عادت کرد، می توانید وقتی در خانه نیستید آن را در جعبه قرار دهید. بهتر است گذاشتن سگ در جعبه یا لانه را تا زمانی که آماده خروج از خانه شوید به تعویق بیندازید، زیرا سگ عصبانی می شود و نمی تواند بفهمد که چرا در داخل جعبه زندانی شده است. به یاد داشته باشید که قبل از گذاشتن سگ در جعبه، اجازه دهید به بیرون برود و از حمام استفاده کند. عدم توجه به این موضوع می تواند باعث بروز حوادثی شود که انتظارش را نداشتید.

هرگز از جعبه سگ برای تنبیه استفاده نکنید، زیرا ما نمی خواهیم حیوان جعبه را با فریاد و تنبیه مرتبط کند. اگر به غذا دادن به داخل جعبه سگ ادامه دهید و از آن برای آموزش استفاده کنید، مانند زمانی که نمی خواهید او در غیاب شما خانه را به هم بزند، سگ شما باید رابطه مثبتی با جعبه داشته باشد.

اگر سگ در داخل باکس شروع به نالیدن، گریه و یا پارس کردن نمود، همان لحظه در آن را باز نکنید و منتظر شوید ناله و پارس کردن‌ها تمام شود و سپس در باکس را باز کنید. چنانچه هر زمان که سگ پارس کرد در قفس را باز کنید، سگ احساس خواهد کرد همیشه با پارس کردن می‌تواند از قفس خارج بشود. ماندن سگ در داخل قفس یا لانه به مدت ۳۰ دقیقه، هیچگونه مشکلی را پیش نخواهد آورد.

شما می‌توانید سگ را در مواقعی بمدت کوتاه از قفس یا لانه سگ بیرون بیاورید و مجددا در داخل لانه یا قفس قرار داده و در آن را ببندید. گاهی نیاز داشته باشید که حیوان خانگی خود را تمام شب در داخل آن قرار دهید. در نظر داشته باشید که این فرایند هفته‌ها زمان می‌برد تا سگ به تنها ماندن در باکس عادت کند و راحت باشد

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

غذا دادن به سگ در داخل باکس سگ

زمانی که سگ داخل باکس راحت بود و با ماندن در قفس خو گرفت، می‌توانید غذا دادن داخل باکس سگ را شروع کنید. این کار به سگ کمک می‌کند تا با آن آشنا شده و قسمتی از روز را به داخل باکس برود. هنگامی که سگ در حال غذا خوردن می‌باشد در باکس را ببندید. در اوایل لازم است برای مانع شدن از ترسیدن سگ به محض تمام کردن غذایش در باکس را باز کنید. همچنین می‌توانید به تدریج مدت زمان بسته ماندن در را افزایش دهید و هرچند روز ۱ الی ۲ دقیقه به آن بیافزایید.

سگ خود را بدون قلاده در پارک و یا باکس سگ نگه دارید.

وقتی سگتان را در باکس و یا پارک سگ قرار می دهید به هیچ عنوان از قلاده گردنی، کتفی و یا هر نوع دیگری استفاده نکنید. زیرا اگر قلاده ی او به جایی گیر کند، امکان خفه شدن توله سگتان وجود خواهد داشت.

هنگامی که می خواهید سگتان را برای مدت طولانی تری در داخل باکس قرار دهید، این کار را در مراحل کوچک انجام دهید. شما نباید به یکباره برای شش ساعت سگتان رو در باکس قرار بدید و برای صرف شام به بیرون از منزل بروید. بلکه در ابتدا تنها برای 10 دقیقه و  شاید برای صرف یک فنجان قهوه باید اینکار را انجام بدهید. توصیه می شود: از دستگاه ضبط فیلم برای اطلاع از اینکه در زمانی که در منزل نیستید سگتان مشغول چه کاری هست استفاده کنید. آیا آنها مضطرب هستند؟ قدم می زنند؟ و یا آرام هستند؟ وقتی از حال سگتان اطلاع پیدا کردید و وقتی برگشتید ، می توانید به سگتان پاداش بدهید.

استفاده از باکس سگ برای جلوگیری از مشکلات و تربیت سگ

مهم ترین و لازم ترین آموزش های سگ در طول عمرش

  • هنگام ملاقات با افراد جدید یا حیوانات خانگی دیگر پارس نمی کند
  • وسایل خانه و اسباب بازی ها را تخریب یا نجوید
  • اجتماعی کردن
  • آموزش توالت رفتن سگ

نژاد سگ هایی که می توان با باکس سگ تربیت کرد :

  • بردر کالی
  • پودل
  • ژرمن شپرد
  • گلدن رتریور
  • دوبرمن پینچر
  • سگ گله شتلند
  • لابرادور
  • پاپیلون
  • روتوایلر
  • سگ کتل استرالیایی
پیشنهاد کارشناس مقاله استفاده از باکس سگ برای جلوگیری از مشکلات تربیت سگ : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

استفاده از باکس سگ برای جلوگیری از مشکلات و تربیت سگ

انتخاب بهترین باکس سگ

  • یک پارک حصاردار فلزی تقریباً برای هر سگی مناسب است.
  • برای سگ هایی که کمی حریم خصوصی بیشتر دوست دارند، جعبه پلاستیکی سگ گزینه بهتری است.
  • از کوله پشتی های نرم سگ نیز می توان برای سگی که عاشق سفر است استفاده کرد.

کلام آخر استفاده از باکس سگ برای جلوگیری از مشکلات تربیت سگ

همیشه سگ ها حرف گوش کن نیستند و شما ممکن است بخواهید با یک فرمان سگ به داخل باکس برود. با استفاده از آموزش رفتن داخل باکس به سگ شما می توانید با سگ خود تمرین کنید و به سگ آموزش دهید. حتما دقت داشته باشید که تمرین ها به صورت مداوم است و حتما باید سگ ها از انگیزه بالایی برخودار باشند. همیشه سعی کنید در ابتدا هر چیز جدید را برای سگ خوش آیند سازی کنید که در طول تمرین دچار مشکلی نشوید.

پیشنهاد کارشناس مقاله استفاده از باکس سگ برای جلوگیری از مشکلات تربیت سگ : چگونگی رفع ترس سگ از باکس سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین