اشتباهات رایج در تربیت سگ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

اشتباهات رایج در تربیت سگ

مقالات زیادی در مورد تربیت سگ وجود دارد که می توان هر چیزی را با روش های مختلف به حیوان خانگی خود آموزش داد اما اشتباهات رایج در تربیت سگ وجود دارد که افراد هنگام آموزش سگ مرتکب می شوند. این اشتباهات رایج بوده و می توانند تاثیر زیادی بر موفقیت یا شکست تلاش های شما داشته باشند.  پیش از اینکه برنامه تمرینی خود را شروع کنید ، مطمئن شوید که چه کاری نباید انجام دهید.

نباید های مهم

  • اشتباه رایج تغذیه ی سگ از غذای خودمان

 برخی از غذاهایی که مصرف می کنیم برای سگ مضر است مانند: نمک، ادویه، فلفل، زردچوبه و… بهتر است برای تغذیه سگ از غذای خشک استفاده کنیم. با این کار مواد مورد نیاز بدنش به طور متعادل به او می رسد و در آینده دچار بیماری های دیگر نمی شود. مشکل اصلی ناشی از خوردن غذای تقلبی برای سگ، حساسیت غذایی است.

  • اشتباه رایج اتکا بر انگیزه غذایی

 همواره استفاده از مشوق ها سگ را به مشوق های غذایی وابسته می کند و اگر دستوری بدون مشوق های غذایی بدهید، آن دستور را اجرا نمی کند. همیشه باید در حین تمرین از غذا و اسباب بازی استفاده کنید و به تدریج انگیزه را حذف کنید. با این کار می توانید سگ مطیع تری داشته باشید. همچنین نوازش و استفاده از کلمات ملایم می تواند انگیزه ای برای سگ باشد، همانطور که یک اسباب بازی هل می تواند او را هیجان زده کند.

  • اشتباه رایج فریاد زدن بر سر سگ و تنبیه شدید بدنی و کلامی

 یکی دیگر از اشتباهات رایج در تربیت سگ در بین صاحبان سگ است. وقتی با سگ خود با عصبانیت رفتار می کنید، سگ شما می ترسد و در آینده دستورات شما را نمی پذیرد. اگر نزد شما بیاید از شما دور می شود.

پیشنهاد کارشناس مقاله اشتباهات رایج در تربیت سگ : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
اشتباهات در تربیت سگ
  • تنبیه سگ پیش از آموزش کامل سگ، سگ را به خاطر اشتباهش

مهم ترین علت اینکه سگ دستور شما را اجرا نمی کند یا رفتار اشتباهی از خود نشان می دهد این است که به طور کامل و دقیق آموزش ندیده است، بنابراین نمی داند در مقابل دستورات شما یا در موقعیت های مختلف چگونه رفتار کند. تنبیه سگ وقتی نمی داند چه چیزی درست است و چه چیزی نادرست است، بدترین واکنش ممکن است. بنابراین، نمی توان گفت که سگ شما احمق یا کند عقل است زیرا رفتار نامناسب اغلب نتیجه آموزش ضعیف است.

  • داشتن وعده های غذایی بیش از نیاز سگ در طی روز

 نباید تعداد وعده های غذایی سگ در روز بیشتر از نیاز آن است. تعداد وعده های غذایی که سگ باید بخورد باید متناسب با سن او باشد و اگر بیشتر از مقداری که باید بخورد ممکن است باعث مشکلات گوارشی یا حتی مدفوع خوری شود. حتما تعداد وعده های غذایی سگ را با توجه به سن او انتخاب کنید.

  • اشتباه رایج وابسته کردن سگ

درست است که سگ ها موجودات وفاداری هستند و صاحب خود را بسیار دوست دارند، اما باید بدانید که از عهده بسیاری از کارها بر می آیند و نیازی نیست کاری برای آنها انجام دهید. وقتی سگ ها به بزرگسالی می رسند، همان درک و درک 1 کودک 2 ساله را دارند و قدرت تجزیه و تحلیل بسیاری از مسائل را دارند، پس باید اجازه دهید برخی کارها را خودشان انجام دهند. مثلاً به محض اینکه توپ آنها زیر مبل رفت، نباید بلافاصله توپ را بردارید و از روی ترحم به آنها بدهید. بگذارید خودش با مشکل روبرو شود و راهی برای بیرون آوردن توپ پیدا کند.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • استفاده زیاد از مواد شوینده و پاک کننده

 بسیاری از مواد شوینده برای سگ ها مضر هستند، به ویژه آن دسته از شوینده هایی که حاوی آمونیاک هستند. همچنین وایتکس یکی از محصولات پرمصرف در منازل است که برای سگ ها بسیار سمی است و در صورت تماس سگ ها هم روی پوست و هم سیستم تنفسی تاثیر می گذارد.

علاوه بر این، سگ ممکن است روی سطوح راه برود و برای کف دست و پاهایش مشکل ساز شود. از طرفی وقتی سگ از این حالت صدمه می بیند، به طور غریزی آن محل را می لیسد و این مواد وارد بدن سگ شده و او را به شدت مسموم می کند. بهترین گزینه برای نظافت محیطی که سگ در آن زندگی می کند استفاده از محلول آب و نمک و آب و جوش شیرین است زیرا کم خطرترین ماده پاک کننده است.

  • تقویت ناخواسته و سهوی رفتارهای اشتباه سگ

وقتی توله سگ با اشتیاق دست یا دمپایی شما را گاز می گیرد، ممکن است به نظرتان زیبا و جالب باشد و بخندید یا احساسات خود را ابراز کنید، اما باید بدانید که این نمونه بارز تقویت ناخواسته رفتار اشتباه است. است. شما ناخواسته یک رفتار اشتباه در سگ را تایید کرده اید و این در آینده تبدیل به یک مشکل رفتاری می شود و طبیعتاً رفع آن زمان و حوصله زیادی می طلبد.

  • انتظار طولانی برای شروع تمرین

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم مرتکب می شوند این است که برای شروع آموزش سگ خود بیش از حد انتظار می کشند. مردم فکر می کنند که توله سگ ها برای یادگیری چیزی بسیار جوان هستند یا سگ های مسن در حال تغییر هستند. اما حقیقت این است که آموزش باید از لحظه ای که سگ شما با شما به خانه می آید، صرف نظر از سنش شروع شود.

تربیت سگ
  • اشتباه رایج تنبیه در زمان نامناسب

باید بدانید که تنبیه فقط باید بلافاصله پس از رفتار نادرست سگ انجام شود. اگر بین عمل نادرست و مجازات فاصله باشد، نه تنها مجازات اثر خود را از دست می دهد، بلکه سگ را دچار تردید و نگرانی می کند، زیرا او نمی داند و به خاطر نمی آورد که برای چه مجازات شده است.

  • استفاده از کلمات گوناگون برای یک دستور

سگ ها معنی کلمات را نمی دانند، بنابراین نمی توانند مترادف ها را بیابند و درک کنند. سعی کنید همیشه برای یک دستور خاص از یک کلمه استفاده کنید تا سگ سریعتر دستور را یاد بگیرد و البته با شنیدن آن فرمان از دهان شما زودتر این کار را انجام دهد.

  • بغل کردن سگ هنگام ترسیدن

سگ ها در طول زندگی خود احساسات زیادی را تجربه می کنند که یکی از آنها ترس است. تصور کنید فرزندتان از چیزی می ترسد، واکنش شما در آن لحظه این است که او را در آغوش بگیرید و با کلمات دلداریش دهید. اما این یک اشتباه کامل در مورد سگ ها است زیرا سگ ها دقیقاً مانند انسان ها فکر نمی کنند و احساسات آنها نیز متفاوت است. اگر با سگ این گونه رفتار کنید، سگ فکر می کند که ترسیدن و زوزه کشیدن یا پارس کردن در هنگام ترس کار درستی است و برای این کار او را تشویق می کنید. بهترین رفتار در این زمان این است که اجازه دهید سگ خودش با موضوع ترسناک روبرو شود و با آن مقابله کند.

پیشنهاد کارشناس مقاله اشتباهات رایج در تربیت سگ : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

اشتباهات رایج در تربیت سگ
  • زمان بندی نامناسب

همه چیز در این دنیا بر اساس زمان است. در اینجا یک واقعیت جالب را به شما می گویم. هر وقت توله سگ شما کار خوبی انجام داد، سریع تشویقش می کنیم، اما اگر اشتباه یا اشتباهی مرتکب شد، اگر در حین انجام کار او را بگیریم، هیچی، اما در غیر این صورت ما سریعاً او را اصلاح نمی کنیم. مدت زیادی طول می کشد تا سگ ها این را بفهمند.

در پایان مقاله اشتباهات رایج در تربیت سگ

تفاوت های زیادی برای تربیت سگ وجود دارد. اما به طور کلی با اجتناب از این اشتباهات رایج، میزان موفقیت سگ خود را افزایش داده و به پیشرفت او سرعت می دهید. در نهایت، زمانی که روحیه بدی دارید ورزش نکنید. وقتی بدخلق می شویم، صبر ما کم می شود و به احتمال زیاد از سگ خود عصبانی می شویم که در اولین تلاش همه چیز را درست انجام نداده است. اگر روز بدی در محل کارتان داشتید، با سگ خود بازی کنید. برای هر دوی شما بهتر است.

پیشنهاد کارشناس مقاله اشتباهات رایج در تربیت سگ : خرید اینترنتی باکس سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین