خرید اینترنتی باکس سگ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

خرید اینترنتی باکس سگ

در هنگام خرید اینترنتی باکس سگ به فاکتورهایی چون : جنس، ابعاد، وزن، مناسب برای استفاده در خودرو بودن و برند همچنین به وزن و نژاد سگ خود توجه نمایید. پت شاپ های آنلاین اینترنتی  یکی از کامل ترین منابع محصولاتی در حوزه حیوانات خانگی در ایران می باشند، که سعی دارند با گستره‌ای از محصولات متنوع برای تمام حیوانات خانگی ، برای مشتریان خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی کنند.

«ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که از نخستین روز تاسیس سعی می نمایند به آن پایبند باشند و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده اند علاوه بر باکس، گستره‌ای به وسعت غذای خشک (مخصوص همه گربه های بالغ و بچه گربه ها، مخصوص سگ ها و توله سگ های همه نژادها، انواع جوندگان، خزندگان و پرندگان و آبزیان زینتی)، لوازم جانبی (انواع باکس های مسافرتی، جای خواب، توالت، ظروف آب و غذا، اسباب بازی ها)، بهداشت حیوانات خانگی (عطر، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، شامپو، اسپری های بهداشتی متنوع)، غذای مرطوب (انواع کنسروها به صورت چانک، پته و گوشت خالص خارجی و ایرانی در وزن های مختلف) و تشویقی ها و مکمل های غذایی (مولتی ویتامین ها، مالت، مکمل های غذایی، تشویقی های متنوع و با کیفیت)؛ از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی را پشتیبانی می کنند.

برای مثال باکس حمل سگ و گربه ام پی مدل Gipsy سایز بزرگ

باکس حمل سگ و گربه ام پی مدل Gipsy توسط کشور ایتالیا تولید شده است. این جعبه در ابعاد۳۸ *۳۸*۵۸ سانتی‌متر ساخته شده و وزنی معادل ۵۰۰ گرم دارد. جنس باکس Gipsy از پلاستیک بوده و برای حمل سگ و گربه طراحی شده است.

سایز باکس :

  • طول : 37 سانتی متر
  • عرض : 25 سانتی متر
  • ارتفاع : 43 سانتی متر
  • تحمل وزن : 8 کیلوگرم

رنگ و جنس باکس نیز بسیار قابل توجه است. برخی باکس ها فلزی، پلاستیکی، پلیمر یا پلاستیک مقاوم و … اند.

قیمت و برند باکس نیز مهم است :

باکس حمل سگ و گربه پانیتو از ۴۶۹,۰۰۰ تا ۵۵۲,۰۰۰ تومان

پیشنهاد کارشناس مقاله خرید اینترنتی باکس سگ : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
خرید اینترنتی باکس سگ

برند های برتر تولید کننده باکس سگ با قابلیت  سفارش آنلاین:

آشیانه، بیلاودپت، هاچیکو، پانیتو، مدئو و رها از بهترین مدل‌های باکس سگ در بازار محسوب می‌شوند که ظاهر جذاب و کیفیت خوبی دارند. این باکس‌ها برای بیشتر نژادها کاربردی بوده و کمتر توسط حیوان آسیب‌دیده و تهویه خوبی را نیز برای او حتی در مصارف طولانی فراهم می‌سازد. برخی از نمونه‌های آن‌ها برای دیگر حیوانات خانگی نیز مناسب هستند.

مهم‌ ترین ویژگی‌ های یک باکس سگ مرغوب اینترنتی:

تحمل وزن‌های بالا، مجهز به فضای دفع فضولات، قابلیت شستشو و مناسب برای انواع حیواناتی مانند سگ، گربه، خوکچه هندی، خرگوش و بسیاری از حیوانات دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های یک باکس مناسب و مرغوب است. البته وجود بخش‌های جانبی نگهدارنده وسایل حیوان، وزن سبک، ساخت خوب و بدون زائده‌های برنده و در نهایت قیمت مناسب نیز از دیگر مشخصه‌های یک باکس سگ مورد تأیید است.

مزایای خرید اینترنتی باکس سگ

  • خرید آسان:

راحتی در خرید بزرگترین مزیت خرید اینترنتی محسوب می شود، از کجا می توان در نیمه های شب با لباس خواب، بدون هیچ خطری و بدون معطلی، در عرض چند دقیقه به این راحتی خرید کرد. فروشگاه های آنلاین به ما فرصت خرید 24 ساعته را می دهند و همچنین با یک تجربه خرید بدون آلودگی به ما پاداش می دهند و همچنین به محیط اسکان مجدد کمک خواهیم کرد.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • قیمت مناسب و ارزان کالا و تراکنش های مقرون به صرفه در خریدهای اینترنتی:

زیرا محصولات بدون دخالت واسطه مستقیماً از تولید کننده یا فروشنده به دست شما می رسد. به علاوه، مقایسه قیمت‌ها و یافتن معامله بهتر آسان‌تر است. بسیاری از سایت های آنلاین نیز کوپن های تخفیف و فروش ویژه ارائه می دهند. نه تنها قیمت‌ها بهتر است، بلکه می‌توانید در پرداخت مالیات نیز صرفه‌جویی کنید، زیرا فروشگاه‌های آنلاین تنها در صورت داشتن موقعیت فیزیکی در شهر شما موظف به پرداخت مالیات بر فروش هستند و همچنین با صرفه‌جویی در مصرف بنزین به محل خرید خود بروید. شما پول پس انداز کرده اید.

  • تنوع بیشتر:

گزینه های آنلاین شگفت انگیز هستند. تقریباً هر برند یا محصولی که به دنبال آن هستید را می توانید پیدا کنید.

شما می توانید بدون صرف هزینه برای سفر و بدون محدود شدن به کشور یا شهر خود، از خرده فروشان در سایر نقاط شهر، کشور یا حتی جهان خرید کنید. شما می توانید تنوع رنگ و اندازه را انتخاب کنید و از همه مهمتر برند مورد نظر خود و هر آنچه را که می خواهید انتخاب کنید.

  • می توانید هدایا را راحت تر بفرستید.

ارسال هدایا برای اقوام و دوستان، مهم نیست که کجا هستند، آسان است. تمام بسته بندی و حمل و نقل برای شما انجام می شود. اغلب اوقات، آنها حتی آن را به عنوان هدیه به شما می دهند! حالا دیگر نیازی به بهانه تراشی برای عدم ارسال هدیه در مناسبت هایی مانند تولد، عروسی، سالگرد، روز ولنتاین، روز مادر، روز پدر و غیره نیست.

خرید اینترنتی باکس سگ
  • کنترل بیشتر:

در بسیاری از مواقع زمانی که تصمیم به خرید منظم در فروشگاه می‌گیریم، تمایل به خرید کالا و خرج کردن بیشتر از آنچه در نظر گرفته بودیم اتفاق می‌افتد، اما وقتی آنلاین خرید می‌کنید، نیازی نیست که موجودی فروشگاه به شما دیکته کند. دقیقا همان چیزی را که می خواهید بدست آورید و آنچه را که نیاز دارید سفارش می دهید.

  • مقایسه قیمت:

مقایسه و بررسی محصولات و قیمت آنها در خرید اینترنتی بسیار آسان است. به عنوان مثال، اگر در حال خرید لوازم خانگی هستید، می توانید نظرات مصرف کنندگان و مقایسه محصولات را برای همه گزینه های موجود در بازار با استفاده از پیوندهایی به بهترین قیمت ها بیابید. ما می‌توانیم درباره تجربه، رتبه‌بندی و بررسی‌های دست اول برای اکثر محصولات و خرده‌فروشان تحقیق کنیم.

  • بدون شلوغی:

اگر مثل من هستید، هنگام خرید از شلوغی متنفرید. مخصوصاً در تعطیلات، جشنواره ها یا آخر هفته ها سردردهای عجیبی دارم. عجله دارم هر چه زودتر خریدم را انجام دهم تا خیالم از این شلوغی راحت شود، فراموش نکنیم قبل از رسیدن به مرکز خرید باید از چه ترافیکی عبور کنیم و بعد از رسیدن به مکان جدید، پارکینگ خواهیم داشت. چالش ها و مسائل. اما هنگام خرید آنلاین از همه این مشکلات جلوگیری می شود.

پیشنهاد کارشناس مقاله خرید اینترنتی باکس سگ : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

خرید اینترنتی باکس سگ
  • بدون اسرار و خرید اجباری :

بیشتر اوقات در حال خرید ، ما به خرید چیزهایی می پردازیم که واقعاً نیازی به آنها نداریم ، همه به این دلیل است که مغازه داران به ما فشار می آورند یا از مهارت فروش خود استفاده می کنند تا ما را وادار به انجام این خریدها کنند.

  • شما می توانید وسایل استفاده شده را با قیمت های پایین تر خریداری کنید.

بازار موجود در اینترنت به ما امکان می دهد تا به لیست موارد قدیمی یا آسیب دیده با قیمت پایین دسترسی پیدا کنیم. 

پیشنهاد کارشناس مقاله خرید اینترنتی باکس سگ : هزینه نگهداری از سگ چقدر است؟ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین