هزینه نگهداری از سگ چقدر است؟ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

هزینه نگهداری از سگ چقدر است؟

هزینه نگهداری سگ بیشتر از تهیه غذای خاص است. بسیاری از افرادی که درک درستی از هزینه های نگهداری این حیوان ندارند، ممکن است در میانه راه از مراقبت از سگ پشیمان شوند و در نهایت تاثیرات روحی و روانی را متحمل شوند و این جدایی آسیب جدی به جانوران وارد کند. روح حیوان در نتیجه، منطقی است که اکنون وقت بگذارید و بررسی کنید که آیا می توانید هزینه های نگهداری از این حیوان خانگی را بپردازید یا خیر.

محدودیت های مالی خود را در نظر بگیرید و آینده را به اما و اگرها نسپارید زیرا جسم و روح یک موجود زنده در خطر است. توانایی پرداخت هزینه سگ خود نقش مهمی در مسئولیت مراقبت از حیوان دارد.

به طور کلی هزینه نگهداری سگ در طول سال می تواند بین 6 میلیون تومان تا 60 میلیون تومان متغیر باشد. زیرا عواملی مانند جثه و سن سگ، منطقه ای که در آن زندگی می کنید، سبک زندگی شما و نیازهای سگ بر میزان هزینه ها تاثیر می گذارد.

با فرض اینکه قرار نیست کسی توله ای را به شما هدیه بدهد، اول باید هزینه خرید یک توله را بدانید. سگ ها نژادهای مختلفی دارند و بنابراین قیمتشان باهم متفاوت است. قیمت برخی از نژادهای سگ را ببینید:

  • توله هاسکی: حدود 3 میلیون تومان؛
  • ژرمن شپرد: از 4 تا بیش از 6 میلیون تومان؛
  • مالتیز عروسکی: حدود 25 میلیون تومان؛
  • پودل: حدود 30 میلیون تومان؛
  • پامرانین: حدود 35 میلیون تومان.
پیشنهاد کارشناس مقاله هزینه نگهداری از سگ چقدر است؟ : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
هزینه نگهداری از سگ

برخی هزینه ها :

  • هزینه هر وعده غذای خشک برای هر سگ بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان
  • هزینه هر وعده غذای کنسروی بین ۲۵ تا ۲۰۰ هزار تومان
  • هزینه لوازم بهداشتی ازجمله پد، مسواک، برس، شامپو، شانه، ناخن‌گیر، کرم مرطوب‌کننده، اسپری ضد قارچ و … بین ۲۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان
  • واکسیناسیون و عقیم‌سازی سگ بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان
  • هزینه نگهداری سگ شامل لوازم خواب و بازی، تخت، دندانی، لباس، اسباب‌بازی، کلبه و غیره از ۵۰۰ هزار تومان تا ۳۰ میلیون تومان

می توانید ظرف غذای تکی یا دوتایی برای آب و غذا بخرید. ظرف غذای سگ از 26 هزار تومان تا 300 هزار تومان پیدا می شود.

هزینه های پیش بینی نشده نگهداری سگ

  • هزینه نگهداری سگ گاهی از آنچه فهرست کردیم نیز بیشتر است. برخی سگ‌ها دچار بیماری‌های روحی و جسمی می‌شوند که هزینه پزشکی، رفتار درمانی و مشاوره آن‌ها مجزاست. 
  • یکی از هزینه‌های ضروری پزشکی سگ، واکسیناسیون آن است. این امر واجب و ضروری است؛ چنانچه واکسیناسیون سگ به هر دلیلی انجام نشود، هم جان سگ و هم جان انسان در خطر است.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

به صورت کلی دو نوع واکسن وجود دارد.

1.واکسن اصلی

واکسن‌هایی که زدن آن‌ها برای همه سگ‌ها اجباری است.

  • واکسن چندگانه

این نوع از واکسن اصلی را باید بین ۶ تا ۸ هفتگی سگ، تزریق کرد؛ سپس بین هر سه هفته یکبار باید تمدید شود؛ این امر تا ۴ ماهگی سگ ادامه خواهد داشت. بعد از طی کردن کامل این دوره، باید یک سال یکبار آن را تمدید کرد. قیمت این واکسن در همه جا تقریباً یکسان می‌باشد.

  • واکسن هاری

در کشور ما، واکسن هاری را معمولاً در ۴ ماهگی سگ تزریق می‌کنند. بسته به مواد درون واکسن، این عمل تا ۶ ماه یا یک سال بدن سگ را در مقابل خطرات ایمن می‌کند. قیمت واکسن هاری بر اساس نوع آن و شهر محل سکونت شما متفاوت است.

هزینه نگهداری از سگ

2.واکسن فرعی

معمولاً واکسن غیر اصلی بر اساس حال جسمی سگ و بیماری‌هایی که دارد، تعیین می‌شود. در تعیین این نوع واکسن دامپزشک باید تشخیص دهد کدام نوع واکسن مناسب اوست.

  • اگر به سفر می‌روید یا بخش قابل توجهی از روز را با حیوان خود بیرون هستید به یک سبد یا کیف برای حمل پت احتیاج خواهید داشت. اگر تمام روز سر کار هستید و هیچ‌کس در خانواده ندارید که در طول روز از سگ شما مراقبت کند یا او را برای پیاده‌روی بیرون ببرد، باید هزینه پرستار را هم در نظر بگیرید. برخی از سگ‌ها دچار اضطراب شدید هستند، با دیدن انسان لرز می‌گیرند یا برای دستشویی رفتن مشکل دارند. اگر پت شما نیز با چنین شرایطی مواجه شد، باید به هزینه نگهداری سگ، هزینه یک مربی اختصاصی را هم اضافه کنید تا مشکلات حیوان خانگی شما را برطرف کند. کلاس‌های آموزشی و ورزشی متعددی هم برای سگ‌ها وجود دارد که هرکدام شهریه جداگانه می‌طلبند.
  • برای نظافت سگ هم باید هزینه ماهیانه در نظر بگیرید! نژادهای مو بلند یا سگ هایی با موهای ضخیم و مجعد نیاز به نظافت منظم دارند، از جمله کوتاه کردن حداقل یک بار در ماه. با در نظر گرفتن همه این موارد می توانید تصمیم درست و منطقی برای پذیرش حیوان خانگی بگیرید. قیمت اصلاح موی سگ برای سگ‌ها کوچک ۲۰۰ هزار تومان و برای سگ‌های متوسط ححدود ۳۰۰ هزار تومان مشخص شده است.
  • هزینه سرویس خواب (تخت و لوازم جانبی تشک)
پیشنهاد کارشناس مقاله هزینه نگهداری از سگ چقدر است؟ : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

در هزینه نگهداری سگ، هزینه تخت یکی از فاکتورهایی است که هر فرد با توجه به سلیقه و بودجه خود می تواند تهیه کند. پیشنهاد می کنیم در خرید تخت برای سگ خود کمی صرفه جویی کنید و نیازی به هزینه های گزاف نباشد.

اشکال مختلف برای محل خواب سگ:

  • تشک ساده
  • تشک لبه دار
  • لانه با سقف
  • کیسه خواب
  • بستر

اگر سگ شما کوچکتر است، بهتر است از تخت یا کیسه خواب برای او استفاده کنید.

خلاصه هزینه های نگهداری سگ

بیایید تصور کنیم یک سگ 3 میلیون تومانی خریده اید، با این ارزش مالی در همان ابتدا بدون توجه به هزینه های پزشکی و واکسیناسیون به 5 میلیون تومان نیاز دارید. حال اگر ارزش مالی حیوان بسیار بیشتر باشد، هزینه نگهداری سگ نیز بیشتر می شود. توجه داشته باشید که هزینه ذکر شده فقط هزینه غذا و وسایل بهداشتی سگ می باشد. البته علاوه بر هزینه غذا، ظروف و وسایل بهداشتی، اسباب بازی و سرگرمی نیز مورد نیاز است.

نکته ای که لازم است به اطلاع همه شما عزیزان برسانیم این است که؛ سگ ها موجوداتی وفادار و مهربان هستند و تا حد امکان به انسان ها خدمت می کنند، بنابراین باید به درستی و به طور کامل از آنها مراقبت شود. اگر قصد جدی برای مراقبت از سگ خود و حفظ سلامتی او ندارید، به شما توصیه می کنیم از خرید آن خودداری کنید.

پیشنهاد کارشناس مقاله هزینه نگهداری از سگ چقدر است؟ : استفاده از باکس سگ برای جلوگیری از مشکلات و تربیت سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین