انتخاب قفس یا باکس مناسب | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

انتخاب قفس یا باکس مناسب

در این مقاله به بررسی انتخاب قفس یا باکس مناسب پرداخته میشود. سگ‌ها حیواناتی پر جنب و جوش هستند. آنها علاقه دارند تا در محیط زندگی خود بچرخند و مدت زمانی ایستاده اطراف را نظاره کنند لکن اگر در فضایی باشند که نتوانند این احساس ذاتی را تامین کنند، قطعاً از  حضور در آنها خودداری خواهند کرد. پس اولین ‌شرط در داشتن باکس سگ آن است که فضای قفس کاملاً برای سگ و تمام رفتارهای ذاتی او مناسب باشد.

قفس و باکس نگهداری حیوانات خانگی از جمله ملزومات با اهمیت در امر نگهداری از حیوانات خانگی می‌باشد. در داشتن قفس و باکس نگهداری حیوانات خانگی جدا از تامین یک فضای امن برای جابجایی تا محل خواب حیوان، باید متوجه نیازهای او در این فضای خاص نیز باشیم.

ویژگی های یک باکس سگ خوب و با کیفیت

  • تهویه خوب: کریری را انتخاب کنید که از تهویه خوبی بر خوردار باشد. برای مثال برای سگ‌ها، ساکی را انتخاب کنید که در حداقل دو طرف آن منافذ یا پنجره برای گردش هوا وجود داشته باشد، اگر چه تهویه سه ‌طرفه گزینه بهتری است.
  • وجود جیب: برخی کریرها جیب‌ دارند. وجود جیب ویژگی مثبتی است و باعث می‌شود که بتوانید مثلا غذا یا اسباب‌ بازی سگتان را دم‌ دست داشته باشید.
  • سمت باز شدن در: سمت باز شدن در باکس هم مسئله مهمی است. برای مثال سگ‌ها یا گربه‌ هایی که همکاری نمی‌کنند، احتمالا راحت‌تر می‌توانید در باکس‌های دارای در سقفی قرار شان دهید. با باکس‌ های این مدلی، گاهی حتی شاید لازم نباشد که دامپزشک، سگ یا گربه‌ تان را برای معاینه از کریر خارج کند.
پیشنهاد کارشناس مقاله انتخاب قفس یا باکس مناسب : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
انتخاب باکس مناسب
  • خلق‌ و خوی سگ تان: حیوانات آرام در کریر های کوچک، راحت‌تر آرام‌ و قرار می‌گیرند، اما برای حیوانات خانگی بیش ‌فعال احتمالا به خرید کریری با فضای کمی بزرگ ‌تر احتیاج خواهید داشت. یا برای مثلا سگ و گربه‌ های نا آرام بهتر است از کریرهای جنس سخت استفاده کنید که محکم‌ تر و بادوام ‌ترند و جوش‌ و خروش حیوان را بیشتر تاب می‌آورند. ضمن اینکه باکس‌های دارای در فلزی محکم‌ترند
  • ایمنی محصول: هنگام خرید باکس سگ و گربه باید دقت کنید که کریر انتخابی‌ تان از ساختار محافظتی خوبی برخوردار باشد، طوری که از پت‌تان محافظت کرده و موجب آسیب نشود. حتما چک کنید که نحوه چفت‌شدن درِ کریر به‌گونه‌ ای باشد که سگ یا گربه ‌تان نتواند آن را به‌ راحتی باز کرده و بیرون برود. ضمنا بهتر است سراغ کریرهایی بروید که از جایگاه‌های مخصوص برای رد کردن کمربند ایمنی خودرو برخوردارند.
  • سایز باکس: برای خرید باکس سگ و گربه باید با دقت زیادی در مورد سایز آن تصمیم بگیرید. در این مورد، حتما از فروشنده پت‌شاپ هم کمک بگیرید. سگ عزیز تان باید به‌ راحتی در باکس حمل جا شود. راحتی، مسئله بسیار مهمی به‌ویژه در سفرهای طولانی است. برای سفرهای طولانی، حتی شاید لازم باشد کریری بخرید که آب و غذای سگ یا گربه هم در آن جا شود. سایز کریر را قاعدتا باید بر اساس قد و قواره سگتان انتخاب کنید. درمورد سگ‌ ها هم سایز کریر باید اندازه‌ای باشد که حیوان بتواند جا به ‌جا شود، نه اینکه اصلا هیچ‌ گونه فضای تکان خوردن نداشته باشد. از طرفی، فضای بسیار گشاد هم برای سگ‌ های کوچک خوب نیست و حین حمل ‌و نقل، مدام به این‌ طرف و آن‌ طرف سُر خواهند خورد.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • میزان فعالیت سگ: اگه سگتون خیلی پرجنب و جوش است و همیشه با بدن گلی و خیس وارد جای خوابش می گردد پس باید قابلیت شستشوی آسان تشک خواب سگ هم در نظر گرفته بشود.
  • جنس بدنه: توصیه می‌شود که برای هر سگ، دو جای خواب با جنس‌های مختلف تهیه کنید. برخی از پارچه‌ها برای زمستان مناسب هستند و باعث گرم‌شدن بدن حیوان می‌شوند. طبیعتاً این محصولات برای فصل تابستان مناسب نیستند و باعث گرما و آزار سگ خواهند شد. در کنار این مسئله، جنس موردنظر باید به‌راحتی قابل‌شست‌وشو و نظافت باشد تا از بروز بیماری‌های مختلف جلوگیری کند. پس اگر توانایی خرید دو جای خواب را ندارید، پارچه‌ای را انتخاب کنید که بدون پرز باشد. با این انتخاب می‌توان در شرایط دمایی مختلف، جای خواب سگ را تغییر داد و آن را به محیط‌های گرم‌تر یا خنک‌تر منتقل کرد.
  • میزان مقاومت: برای تولید جای خواب سگ از الیاف مختلفی استفاده می‌شود که برخی از آنها سفت و برخی دیگر بسیار نرم هستند. به‌طور استاندارد، بهتر است جای خواب سگ حدود 10 سانتی‌متر از سطح زمین فاصله داشته و میزان مقاومت آن نیز متوسط باشد. برای سگ‌های کوچک و ریزجثه می‌توان از تخت‌های خیلی نرم و فانتزی استفاده کرد
  • توجه به شرایط خانواده و فرزندانتان: اگر بچه دار هستید، قبل از انتخاب مکانی برای سگ خود، باید در نظر بگیرید که در کجا بخوابند. به عنوان مثال، اگر بچه های شما خواب سبکی دارند و یا شما یک نوزاد دارید، ممکن است بخواهید تخت یا باکس سگ را در نزدیکی اتاق خود قرار ندهید. درعوض، مکانی را برای خوابیدن سگ خود انتخاب کنید که دور از کودکان خوابیده شما باشد. به عنوان مثال، خانواده دارای فرزند ممکن است برای جلوگیری از بیدار شدن حیوانات اهلی خانگی باکس خواب سگ خود را در اتاقی دور از اتاق کودک مانند آشپزخانه انتخاب کنند.
خرید اینترنتی باکس سگ

معرفی انواع باکس حمل سگ

در هنگام خرید باکس سگ با انواع متفاوت از اشکال گوناگون تا متریال های مختلف در ساخت مواجه خواهید شد. به هر حال هر مدل تا جنسی از باکس حمل سگ با در نظر داشتن اهدافی طراحی شده اند و با خرید آنها می ‌توان نیاز هایی را مرتفع نمود. در این بین اهمیت دارد که بدانید هر نوع از باکس سگ در یک دسته بندی کلی می توان انواع باکس سگ را در چهار حالت داشته باشید.

  • باکس حمل سگ پلاستیکی
  • باکس حمل سگ قفس فلزی
  • باکس حمل سگ ساکی و یا کوله ای
  • باکس حمل سگ چوبی
پیشنهاد کارشناس مقاله انتخاب قفس یا باکس مناسب : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

انتخاب قفس یا باکس مناسب

کلام آخر مقاله انتخاب قفس یا باکس مناسب

جای خواب سگ یکی از مهم‌ترین امکاناتی است که باید به بهترین شکل برای این حیوان خانگی، فراهم شود. سگ‌ها مدت طولانی از روز را صرف چرت زدن و استراحت می‌کنند و اهمیت زیادی برای جای خواب و مکان شخصی خود قائل هستند.

هرگونه انتخاب نادرست یا عوض کردن فضای نگهداری‌ آن‌ها، می‌تواند به‌راحتی باعث تغییرات خلق‌وخو و حتی اثرات منفی بر سلامتی سگ شما ‌شود. امروزه مدل‌های مختلفی از وسایل خواب سگ وجود دارد که انتخاب را برای خرید یک گزینه مناسب، سخت می‌کند.

پیشنهاد کارشناس مقاله انتخاب قفس یا باکس مناسب : هزینه نگهداری از سگ چقدر است؟ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین