بایدها و نبایدهای سفر زمینی با سگ خانگی | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

بایدها و نبایدهای سفر زمینی با سگ خانگی

در این مقاله به بایدها و نبایدهای سفر زمینی با سگ خانگی پرداخته میشود. بردن سگ به مسافرت با ماشین، دردسرهایی به همراه دارد، اما با رعایت اصولی ساده می‌توانید آنها را پشت سر بگذارید. در کل سفر زمینی با حیوان خانگی و به خصوص سفر با سگ نیاز به رعایت نکاتی دارد که در صورت رعایت نکردن این نکات ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شوید.

آیا می‌دانستید در بسیاری از کشورهای جهان، سفر زمینی با حیوان خانگی که به‌طور نامناسبی مهار نشده است، می‌تواند یک تخلف قانونی باشد؟ چه بخواهید حیوان خانگی خود را نزد دامپزشک ببرید و چه با سگ خود سفر کنید، باید تحت شرایط خاصی این کار را انجام دهید. ناگفته نماند که اگر شرایط لازم را برای حیوانات خانگی خود فراهم نکنید، بردن سگ خود به سفر می تواند کشنده باشد!  به همین منظور در ادامه برخی از شرایطی که در سفر زمینی با حیوان خانگی باید رعایت کنید را با هم بررسی می کنیم:

  • هرگز حیوان خانگی خود را در صندلی جلو قرار ندهید!

یکی از موارد مهم در بایدها و نبایدهای سفر زمینی با سگ خانگی ، قرار ندادن حیوان در صندلی جلو میباشد. قابل درک است که شما حیوان خانگی مورد علاقه خود را دوست دارید، اما تحت هیچ شرایطی نباید آن را در هنگام مسافرت با سگ خود در صندلی جلو قرار دهید. این بدان معناست که هرگز در حین رانندگی حیوان را روی پاهای خود یا صندلی دانش آموز قرار ندهید. حتی اگر حیوان خانگی شما به اندازه کافی بزرگ باشد که با کمربند ایمنی مهار شود، زندگی او را به خطر می اندازید. زیرا ممکن است در تصادفات کیسه هوای خودرو از زیر تسمه باز شود یا به پایین سر بخورد.

کمربند ایمنی برای بدن انسان بالغ طراحی شده است و حیوانات خانگی مانند سگ نمی توانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل وقتی باید سگ را به سفر ببرید حتما این موضوع را رعایت کنید.

پیشنهاد کارشناس مقاله بایدها و نبایدهای سفر زمینی با سگ خانگی : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
بایدها و نبایدهای سفر زمینی با سگ خانگی
  • اطلاعات تماس خود را به قلاده سگ خود وصل کنید!

یکی از موارد مهم در بایدها و نبایدهای سفر زمینی با سگ خانگی ، همراه داشتن اطلاعات تماس میباشد. هنگام سفر با سگ خود، اگر سگ خود را گم کردید، بهترین راه برای یافتن آن استفاده از این اطلاعات تماس است. بسیاری از ما داستان هایی از گم شدن سگ های کوچک و تعقیب آنها توسط سگ های بزرگتر شنیده ایم. بنابراین، شما باید همیشه آماده باشید. در صورت امکان، می توانید یک ریزتراشه را به قلاده حیوان خانگی خود وصل کنید. اما همیشه اطلاعات تماس آن را به روز کنید.

  • آب و غذای کافی بیاورید!

هنگام سفر زمینی با حیوان خانگی و بردن سگ به سفر، نباید غذاهای جدید را امتحان کنید. به یاد داشته باشید که سگ یا گربه شما ممکن است تا توقف بعدی نتواند غذای جدید را در معده خود نگه دارد و یک مشکل گوارشی جزئی می تواند سفر شما را به بدترین سفر زندگی خود تبدیل کند.

بنابراین، مطمئن شوید که غذای معمولی او را در طول سفر همراه داشته باشید و سعی نکنید عادات غذایی حیوان خانگی خود را در طول سفر تغییر دهید. حتی بهتر است یک بطری بزرگ آب از خانه بیاورید تا تا حد امکان احتمال بروز هرگونه مشکل گوارشی کاهش یابد.

  • استفاده از جعبه های حیوانات خانگی

بیشتر آسیب های حیوانات خانگی در اثر تصادفات رانندگی ایجاد می شود. صرف نظر از اندازه حیوان خانگی خود، همیشه بهترین کار این است که هنگام مسافرت با سگ از یک حمل حیوان خانگی یا جعبه استفاده کنید. مطمئناً شما راننده خوبی هستید، اما همه رانندگان اینطور نیستند و ممکن است تصادف برای هرکسی پیش بیاید. بدترین اتفاقی که ممکن است در سفر با حیوان خانگی یا مسافرت با سگ بیفتد این است که حیوان خانگی شما از ماشین به بیرون پرتاب شود!!! حتی حامل ممکن است در هنگام تصادف از پنجره به بیرون پرتاب شود. به همین دلیل بهتر است با استفاده از کمربند ایمنی آن را به خوبی مهار کنید.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

برخی از این محصولات دارای راهنمای کمربند ایمنی هستند و همچنین می‌توانید هنگام سفر با سگ از کمربند ایمنی برای بستن آن‌ها استفاده کنید. اما می توانید با استفاده از طناب نیز این حامل ها را مهار کنید. این کار علاوه بر جلوگیری از پرتاب شدن حیوانات خانگی به بیرون از ماشین، نقش بسیار مهمی در کاهش ازدحام خودرو آنها نیز دارد. اگر قبلاً تجربه سفر با سگ را داشته اید، احتمالاً متوجه شده اید که سگ ها دوست دارند از هر دو پنجره منظره را ببینند و چیزی را از دست ندهند. اما با استفاده از این حامل ها می توانید به خوبی آنها را کنترل کنید.

  • یک ساک اضطراری همراه داشته باشید!

در هنگام سفر زمینی با حیوان خانگی و بردن سگ به سفر بهتر است یک کیت اضطراری تهیه کنید و تمام وسایل لازم را به همراه داشته باشید. بهتر است داخل کیت سفر با سگ موردنظر، علاوه بر تجهیزات کمک های اولیه حیوانات خانگی، وسایل زیر را نیز به همراه داشته باشید:

  • رول گاز استریل
  • در بازکن دستی
  • مدرک تزریق واکسن هاری
  • اسباب بازی اضافی
  • دستمال مرطوب برای پاک کردن حیوان خانگی
  • دستمال حوله‌ای برای پاک کردن ماشین
  • قلاده اضافی
  • بانداژ مخصوص حیوانات خانگی
  • قرص مسکنی که از طرف دامپزشک به نسبت سن و وزن حیوان خانگی شما تجویز شده است
  • هیدروژن پروکسید برای پاکسازی زخم و کاهش استفراغ
  • پماد آنتی بیوتیک
  • قرص ضد تهوع (تجویزشده توسط دامپزشک)
  • یک عکس جدید از حیوان خانگی
  • کیسه پلاستیکی برای برداشتن مدفوع حیوان خانگی
  • پتو یا حوله بزرگ برای پیچاندن حیوان خانگی
سفر زمینی با سگ خانگی
  • رفع ماشین گرفتگی

یکی از موارد مهم در بایدها و نبایدهای سفر زمینی با سگ خانگی ، رفع ماشین گرفتگی میباشد. ماشین گرفتگی بیشتر در زمان مسافرت با سگ های کوچک‌تر رخ می‌دهد و کمتر در حیوانات بالغ اتفاق می‌افتد. دلیل این امر نیز این است که ساختار تعادلی گوش در حیوانات کوچک‌تر تکمیل نشده است اما نمی‌توان گفت که هنگام مسافرت با سگ های بالغ با چنین مشکلی روبرو نمی‌شوید. در صورتی که در چند سفر ابتدایی حیوان خانگی شما دچار ماشین گرفتگی شود، احتمالا تا پایان عمر سفر را با ماشین گرفتگی به یاد خواهد آورد و حتی در صورت تکامل ساختار گوش نیز ممکن است دوباره دچار این مشکل شود.

متاسفانه سگ‌ها در زمان ماشین گرفتگی، واکنشی مشابه انسان ندارند، اما نشانه‌های دیگری وجود دارد که ممکن است با تشخیص به موقع بتوانید از بروز ماشین گرفتگی جلوگیری کنید. این نشانه‌ها عبارتند از:

  • بدون تحرک بودن
  • خمیازه کشیدن
  • نالیدن
  • بی حسی زیاد
  • استفراغ
  • لیسیدن لب‌ها

بهترین روش برای کاهش ماشین گرفتگی هنگام سفر زمینی با حیوان خانگی این است که مسافرت را تا جای ممکن برای آن‌ها راحت کنید. در صورتی که حیوان شما در زمان رانندگی روبرو را نگاه کند، نسبت به زمانی که از پنجره بیرون را نگاه می‌کند، کمتر دچار ماشین گرفتگی خواهد شد. یکی از روش‌های انجام این کار استفاده از کمربند ایمنی مخصوص است. این کمربند باعث می‌شود سگ شما در تمام طول مدت مسافرت روبرو را نگاه کند تا کمتر دچار ماشین گرفتگی شود.

پیشنهاد کارشناس مقاله بایدها و نبایدهای سفر زمینی با سگ خانگی : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

سفر زمینی با سگ خانگی
  • در طول مسیر توقف کنید

یکی دیگر از موارد مهم در بایدها و نبایدهای سفر زمینی با سگ خانگی ، توقف در طول مسیر میباشد. اگر تا به حال سفرهای زمینی طولانی را تجربه کرده باشید، حتما می دانید که این سفرها بسیار خسته کننده هستند. با وجود اینکه در طول سفر کاری جز نشستن روی صندلی ماشین ندارید، اما می تواند انرژی زیادی را از شما بگیرد. این در مورد حیوانات نیز صادق است. در سفر با سگ، این زمان ممکن است برای هر سگ متفاوت باشد و سگ بسته به سنش دیر یا زود خسته شود.

بسیاری از دامپزشکان توصیه می کنند که هنگام مسافرت با حیوان خانگی، به خصوص زمانی که با سگ سفر می کنید، هر دو ساعت یکبار توقف کنید و اجازه دهید حیوان خانگی خود استراحت کند. برای اینکه در این توقف ها حیوان خانگی شما به دلیل خستگی یا بازیگوشی فرار نکند، حتما از قلاده استفاده کنید و اطلاعات تماس خود را به قلاده وصل کنید.

البته اگر در طول شب سفر می کنید، گربه ها و سگ های بالغ می توانند تمام شب بخوابند و نیازی به استراحت ندارند. اما این مورد در مورد توله سگ ها و بچه گربه ها صدق نمی کند، و شما باید هنگام سفر زمینی با حیوان خانگی کوچک خود، حتی یک شب، یک توقف داشته باشید. کارشناسان حیوانات خانگی توصیه می کنند که بیش از 4 ساعت با سگ های بالغ و سگ های کوچکتر بیش از 2 ساعت به طور مداوم رانندگی نکنید و حتما توقف کنید.

پیشنهاد کارشناس مقاله بایدها و نبایدهای سفر زمینی با سگ خانگی : خرید اینترنتی باکس سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین