بایدها و نبایدهای قلاده کردن سگ ها | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

بایدها و نبایدهای قلاده کردن سگ ها

موارد مورد نیاز و بایدها و نبایدهای قلاده کردن سگ برای اولین بار :

  • خوراکی‌های با ارزش (مانند هات داگ، خوراکی‌های جگر، تکه‌های باقی‌مانده استیک،خوراکی‌های تجاری تشویقی)
  • قلاده
  • ظرف غذا
  • اسباب بازی

بایدها :

  • با فضاها و مناطق بسته شروع کنید.

به جای اینکه با بند یا قلاده در را بکوبید تا سگ از خانه خارج شود، به سگ خود زمان دهید تا به قلاده عادت کند. از خانه یا حیاط محصور شده خود شروع کنید. اجازه دهید سگتان آن را بو کند و به بو عادت کند، بعد آن را دور گردن سگ خود ببندید، سپس سگ را به حال خود رها کنید. بگذارید سگ افسار را پشت سرش بکشد و به بستن قلاده دور گردن و راه رفتن عادت کند.

  • از بند نگهدارنده استفاده کنید.

وقتی سگ شما آزاد و راحت شد و اجازه داد قلاده به گردنش وصل شود، وقت آن است که از افسار استفاده کنید. در قسمت بسته بمانید و افسار را به راحتی نگه دارید. می توانید سگ خود را کنترل کنید و در حالی که افسار را در دست گرفته اید، او را تشویق کنید.

این یک درس راه رفتن با بند نیست، بلکه راهی است برای عادت دادن سگ شما به بند و قلاده اگر سر دیگر آن در دستان شما باشد. اگر سگ انتهای افسار را می کشد یا می خواهد افسار را از دست شما بیرون بکشد، آن را رها کنید و چند دقیقه دیگر دوباره امتحان کنید.

پیشنهاد کارشناس مقاله بایدها و نبایدهای قلاده کردن سگ ها : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
بایدها و نبایدهای قلاده کردن سگ ها
  • بیشتر زمان ها تمرین کنید.

از آنجا که راه رفتن روی بند یک مهارت اساسی برای سگ است، باید در اسرع وقت سگ خود را آموزش دهید. هر بار که باید این تمرینات را به مدت 10 دقیقه انجام دهید.

  • روی راه رفتن با افسار کار کنید.

تا که سگ شما با گرفتن سر دیگر افسار راحت شد و مشکلی با آن نداشت، آماده هستید که او را آموزش دهید تا با افسار راه برود. به محض اینکه دیدید سگتان راحت است، باید این کار را شروع کنید. در غیر این صورت، سگ خود را به کشیدن قلاده و افسار در جهت مخالف عادت خواهید داد.

  • حساسیت زدایی

به جای اینکه سگ را وادار کند که با ترس هایش روبرو شود، سگ به تدریج آشکار می شود. اگر قلاده را از بالا روی گردن بکشید، آستانه تحمل او بسیار کم می شود، وحشت می کند و شروع به لرزیدن و گریه می کند. این روند کمی زمان می برد. باید بتوانید علائم هشدار دهنده اولیه استرس را بشناسید تا ناگهان از او نخواهید قلاده را تحمل کند. تنش، تلاش برای فرار، گشاد شدن مردمک ها، لیسیدن لب ها در ابتدا عادی است.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

نبایدها :

  • رفتار سگ خود را با استفاده از افسار اصلاح نکنید.

بدانیم که این تمرینات به منظور ایجاد اعتماد به نفس و راحتی سگ یا توله سگ شما در استفاده از قلاده و افسار است. هرگز افسار را برای اصلاح رفتار سگ خود نکشید. اگر سگ شما قلاده اش را می‌کشد، می‌توانید آن را رها کنید یا می‌توانید از یک اسباب بازی برای حواس پرتی استفاده کنید.

  • به او اجازه ندهید قلاده و بندش را بجود.

در آغاز، بسیاری از سگ ها قلاده را فقط یک اسباب بازی دیگر می دانند. اجازه ندهید سگ به جویدن قلاده و افسار عادت کند. برخی از اسباب بازی های مورد علاقه سگ را در دسترس داشته باشید تا حواس او پرت شود. مثلا می توانید یک بازی گرفتن یا پرتاب توپ را امتحان کنید. این به سگ اجازه می دهد تا در حین بازی به استفاده از قلاده عادت کند، اما از آسیب رساندن به قلاده مانند یک اسباب بازی جویدنی جلوگیری می کند.

بایدها و نبایدهای قلاده کردن سگ ها

روش شرطی کردن قلاده :

چند بار تلاش کنید 2 سر قلاده را در حالی که مشغول غذاست، در دست بگیرید. بعد از اتمام کار آن را بردارید. در نهایت، سعی کنید نشان دهید که در حال برداشتن آن هستید در حالی که او مشغول غذاست. پس از اتمام کار، قلاده و بند را بردارید.

دوباره سعی نمایید وانمود کنید که در حال برداشتن آن هستید و جایزه بدهید. این بار هر چند آن را به صورت واقعی ببندید اما بسیار رها. حالا آن را به اندازه ای سفت کنید که دو انگشت بین آن قرار گیرد. به ظاهر او توجه کنید و به او سلام کنید. قلاده را بردارید و از دادن غذا خودداری کنید.

اگر قلاده شروع به وحشت کرد یا سعی کرد آن را با خراشیدن یا مالیدن آن بر روی زمین یا مبلمان جدا کند، آن را بردارید. برداشتن قلاده زمانی که توله سگ یا سگ شما سعی می کند آن را خارج کند تنها این رفتارها را تقویت می کند. احتمالا کمی طول بکشد تا سگ شما به قلاده و افسار عادت کند. ارتباط مثبت با خوراکی ها می تواند به سگ ها در پوشیدن آنها کمک کند. اما بعد از درمان احساس قلاده دور گردن باقی می ماند. می توانیم قلاده را درست قبل از غذا یا درست قبل از بازی با یک اسباب بازی جدید بپوشیم. می‌توانیم درست قبل از انجام برخی بازی‌ها یا تمرین‌های فکری یا درست قبل از کاوش در حیاط ببندیم.

باید منتظر بمانیم تا سگ از برداشتن آن دست بردارد. همیشه قلاده و افسار را فقط زمانی که  سگ آرام است بردارید.

پیشنهاد کارشناس مقاله بایدها و نبایدهای قلاده کردن سگ ها : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

بایدها و نبایدهای قلاده کردن سگ ها

جایگزین مناسب قلاده :

اگر به دنبال جانشین مناسبی برای قلاده کردن سگ 0خود هستید، موارد زیر را در نظر بگیرید :

  • حصار معمولی: انتخاب دیگری است. هر چه فضای خالی برای سگ بیشتر باشد، سگ شادتر خواهد بود.
  • آموزش: سگ خود را آموزش دهید، به او بیاموزید که در خانه باشد و جلوتر نرود. این به نژاد سگ و منطقه ای که در آن زندگی می کنید بستگی دارد.
  • نرده برقی: استفاده از نرده برقی به شدت توصیه می شود. شما آنها را نمی بینید، شکل حیاط شما تغییر نمی کند زیرا قابل مشاهده نیست و سگ احساس آزادی می کند و می تواند اطراف را ببیند و همچنان همان امنیت یک حصار معمولی را دارد.
  • حصار نامرئی: عالی است. شما نمی توانید آنها را ببینید و سگ می تواند آزادانه بدون نیاز به کشیدن زنجیر بدود.

کلام پایانی بایدها و نبایدهای قلاده کردن سگ ها

قلاده، وسیله مورد نیاز صاحبان سگ و برای حفظ امنیت سگ ماست. وقتی فکر می کنیم چگونه سگ یا توله سگ را به قلاده و بند عادت دهیم، برای حفظ امنیت دوست خانگیمان است. روشهایی که در این مطلب آورده شده بسیار با ملایمت انتخاب شده است. این شیوه ها ارتباط دوستانه بین شما و سگ مورد علاقتان را از بین نمی برد.

پیشنهاد کارشناس مقاله بایدها و نبایدهای قلاده کردن سگ ها : خرید اینترنتی باکس سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین