راهنمایی پیاده روی با سگ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

راهنمایی پیاده روی با سگ

در این مقاله به راهنمایی پیاده روی با سگ پرداخته میشود. همان گونه که سگ شما با ورزش منظم شما تندرست تر و سالم تر می شود،شما نیز شادتر خواهید بود و هم عمر طولانی تری خواهید داشت. سگ هایی که منظم ورزش می کنند نسبت به سگ هایی که ورزش نمی کنند تناسب اندام تر و سالم تری دارند، معمولا عمر طولانی تری دارند. از آنجایی که مفاصل با افزایش سن ضعیف می شوند، حفظ قدرت عضلات تا حد امکان بسیار مهم است تا بتوانند از مفاصل حمایت کنند تا سگ بتواند تا حد امکان به زندگی خود ادامه دهد. ورزش روزانه با شدت متوسط ​​می تواند در این زمینه کمک شایانی کند.

بسیاری از افراد به درستی احساسات انسانی خود را به سگ ها اعمال می کنند، پیاده روی سگ را خوشحال می کند. سگ های آرام عموماً به محض آماده شدن برای پیاده روی، شور و شوق نشان می دهند و رفتار صاحب خود از جمله پوشیدن لباس و کفش و … را مشاهده می کنند.

راهنمایی پیاده روی با سگ در 8 گام

  • از قلاده یا بند های کوتاه استفاده کنید.

قلاده کوتاه به شما این امکان را می دهد که کنترل بیشتری بر حیوان داشته باشید و چسباندن بند قلاده به بالای گردن به هدایت سگ کمک می کند و راه را راحت تر به او نشان می دهد.

  • آموزش دهید که چگونه با دیگران رفتار کند.

خیلی خوب است که سگ دوستانه شما دوست دارد با مردم ملاقات کند، اما خیلی مشتاق نیست روی هر کسی که می بیند بپرد. به او یاد بدهید جلوی مردم بنشیند. به این ترتیب می توانند او را نوازش کنند و با او خوش بگذرانند. به او بیاموزید اگر ننشیند، رفتار خوبی ندارد.

  • نقش راهنما را حتی پس از چرخش حفظ نمایید.

وقتی به خانه رسیدی، او را مجبور کن دنبالت بیاید. کاری کنید که با صبر و حوصله منتظر بماند تا قلاده اش را باز کنید یا کفش هایتان را در بیاورید.

پیشنهاد کارشناس مقاله راهنمایی پیاده روی با سگ : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
راهنمایی پیاده روی با سگ
  • جلوتر از سگتان راه بروید.

اگر جلوتر از سگ خود راه بروید، حیوان شما را به عنوان رهبر می شناسد. برعکس، اگر سگ جلوتر از شما حرکت کند، او رهبر خواهد بود. شما باید جلوتر از او خارج شوید و قبل از او وارد خانه شوید و سعی کنید در حین پیاده روی سگ را در کنار خود یا کمی پشت سر خود راه برید.

  • وقت کافی ویژه ی پیاده روی در نظر بگیرید.

یکی از موارد مهم در راهنمایی پیاده روی با سگ گذاشتن زمان کافی برای پیاده روی می باشد. سگ ها مانند انسان ها افراد پرمشغله ای هستند، صبح ها بهترین زمان برای بیرون بردن آنهاست. 30 دقیقه تا یک ساعت برای پیاده روی خود در نظر بگیرید. البته این بستگی به نیاز هر سگ دارد. با دامپزشک خود مشورت کنید و به رفتار حیوان توجه کنید تا ببینید آیا نیازهایش برآورده می شود یا خیر.

  • بعد از پیاده روی به سگ خود جایزه بدهید.

اگر بعد از پیاده روی به سگ غذا بدهید، مثل این است که اجازه داده اید برای آب و غذایش کار کند. فراموش نکنید که همیشه الگوی خوبی برای دیگران باشید و سگ خود را تمیز کنید.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • وسایلی که بهتر است همراه داشته باشید.

یکی دیگر از موارد مهم در راهنمایی پیاده روی با سگ همراه داشتن وسایلی بهتر می باشد. اگر به پیاده روی طولانی می روید، حتما برای سگ خود آب بیاورید. به خصوص وقتی هوا گرم است. فراموش نکنید که اسباب بازی های او را با خود ببرید. به این ترتیب می توانید بازی های مختلفی را با او تمرین کنید و به او یاد دهید که در فضای بیرونی نیز از شما اطاعت کند. به این ترتیب به مهارت های او اضافه می کنید و او را متقاعد می کنید که پیاده روی سرگرم کننده است.

  • فاصله بین طناب و قلاده را تا بدن خود کم کنید.

مهمترین جنبه یادگیری نحوه راه رفتن با سگ این است که کنترل سگ را حفظ کنید، به طوری که حیوان خانگی شما نتواند سبک راه رفتن خود را به شما دیکته کند. شما رئیس هستید و این باید در رابطه راه رفتن شما با سگ منعکس شود. طناب قلاده سگ را بپیچید و طول آن را کم کنید تا فاصله بین شما و حیوان خانگی کمتر شود.

قلاده سگ را به سمت خود بکشید، اما اجازه دهید سگ حرکت کند و در فاصله ای راحت راه برود. هنگامی که سگ شما یاد بگیرد که انتخاب طول بند با شماست، مقاومت کمتری در برابر مسیرهای پیاده روی دیگر خواهد داشت.

عوامل موثر بر نیاز سگ به پیاده روی :

  • نژاد: برخی از نژادها مثانه کوچکتری نسبت به بقیه دارند.
  • اندازه: سگ های بزرگتر نسبت به سگ های کوچک به پیاده روی بیشتری احتیاج دارند.
  • سطح انرژی: سگ های پرانرژی به پیاده روی طولانی تر یا بیشتر نیاز دارند.
راهنمایی پیاده روی با سگ
  • تاثیر نژاد سگ بر میزان پیاده روی :

سگ های گوناگون نیازهای پیاده روی متفاوتی دارند. نژادهای پرانرژی زیر ممکن است از پیاده روی مکرر سود ببرند:

  • لابرادور و گلدن رتریور
  • تریرها
  • چوپان استرالیایی
  • بردر کولی و سایر نژادهای گله

نژادهای زیر احتمالا فقط به یک یا دو پیاده روی کوتاه در روز نیاز داشته باشند:

  • گری هانت
  • دین بزرگ
  • بولداگ ها
  • نیوفاندلند
  • ماستیف ها

مشخص کردن مقدار نیاز سگ به پیاده روی :

سن سگ را محاسبه کرده و سپس آن را در پنج ضرب کنید تا متوجه شوید سگ شما برای هر جلسه چند دقیقه می تواند راه برود. این محاسبات بر اساس میانگین دو پیاده روی در روز است. به عنوان مثال، سگ چهار ماهه را می توان 20 دقیقه دو بار در روز پیاده روی کرد، در حالی که سگ هفت ماهه را می توان 35 دقیقه دو بار در روز پیاده روی کرد. البته، این فقط یک نقطه شروع است و سایر عوامل مهم مانند جثه، نژاد و خلق و خوی سگ شما را در نظر نمی گیرد.

پیشنهاد کارشناس مقاله راهنمایی پیاده روی با سگ : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

راهنمایی پیاده روی با سگ

سن مناسب برای آغاز پیاده روی:

در صورتیکه سگ شما تناسب اندام دارد و واکسن های خود را به موقع دریافت نموده، می تواند در سن 16-18 هفتگی به طور کامل در مقابل انواع بیماری های سگ واکسینه شود و آماده بیرون رفتن باشد. البته، فقط به این دلیل که سگ شما کاملاً واکسینه شده است و در برابر بیماری های دردسرساز مانند پاروویروس محافظت شده است، به این معنی نیست که برای یک روز پیاده روی آماده است. وقتی سگ شما خیلی کم سن و جوان است، پیاده روی معمولا شامل یک گردش کوتاه در بیرون است که باید با تأکید بسیار بیشتری بر بازی در داخل خانه همراه باشد.

توله‌ها نباید تا حداقل 2 هفته بعد از واکسیناسیون وارد دنیای آزاد شوند. دامپزشک قادر است یک جدول زمانی مشخص برای برنامه واکسیناسیون سگتان ارائه دهد تا بتوانید برای پیاده روی رفتن برنامه ریزی کنید، اما در کل، تا دو هفته بعد از تکمیل برنامه واکسیناسیون می توان توله سگ را برای پیاده روی به بیرون برد.

کلام آخر مقاله راهنمایی پیاده روی با سگ

در رابطه با پیاده روی با سگ نیز کلاس های آموزشی برگزار می شود تا اگر می خواهید با سگ خود به شیوه ای جدید و مطابق میل او قدم بزنید. مکان های زیادی وجود دارد که آموزش ارائه می دهند، اما باید بدانید که آموزش باید پایه باشد. در فضای مجازی فیلم های زیادی برای آموزش راه رفتن با سگ وجود دارد که با استفاده از آن بتوان سگ را خیلی خوب شناخت.

پیشنهاد کارشناس مقاله راهنمایی پیاده روی با سگ : خرید اینترنتی باکس سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین