راهنمای خرید انواع پارک سگ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

راهنمای خرید انواع پارک سگ

این مقاله به راهنمای خرید انواع پارک سگ پرداخته میشود. پارک سگ معمولاً بدون سقف تولید می شود و انواع مختلفی دارد که حیوان خانگی شما می تواند در دسته بندی های خود جای دهد. معمولا فضای متحرکی دارند و می توانید ابعاد آن را به شکل دلخواه خود تغییر دهید یا اجزای آن را جدا کنید و در سفر یا مکانی به راحتی حمل کنید. در هر صورت بهتر است برای خرید موفق به نکات زیر توجه کنید:

انواع پارک سگ :

  1. پارک های پلاستیکی و چوبی

طبیعتاً مقاومت چوب و پلاستیک کمتر از فلز بوده و عمر مفید آنها نیز کوتاهتر است. اما این پارک ها برای افرادی ساخته شده اند که به ظاهر و زیبایی محیط خانه اهمیت زیادی می دهند و فکر می کنند که پارک های فلزی از زیبایی محیط می کاهد. پارک سگ های چوبی و پارک سگ های پلاستیکی به دلیل زیبایی گزینه های مناسب تری برای فضای داخلی ساختمان هستند.

  1. پارک های فلزی

این پارک ها به طور طبیعی بسیار قوی و بادوام هستند و عمر طولانی تری دارند. برای استفاده در داخل محیط ساختمان و همچنین بیرون آن بسیار مناسب هستند اما اگر می خواهید در حیاط از آنها استفاده کنید باید قبل از خرید از ضد زنگ بودن آن اطمینان حاصل کنید.  پارک های فلزی به دلیل قدرت در برابر جویدن، گزینه مناسب تری برای سگ هایی است که علاقه سیری ناپذیری به جویدن چیزها دارند. یکی دیگر از ویژگی های مهم این دسته از پارک ها، سهولت در نظافت آنهاست.

  1. پارک های پارچه ای و برزنتی

پارک های پارچه ای و برزنتی سبک ترین نوع پارک سگ هستند و در مواقعی که نیاز به جابجایی پارک مانند مسافرت یا گردش دارید به کمک شما می آیند و حرکت را برای شما آسان می کنند. این پارک ها علاوه بر سبک بودن، ضد آب و قابل شستشو هستند.  در ساختار این پارک ها از توری استفاده شده است که به روند تبادل هوا با محیط کمک زیادی می کند. اکثر این پارک ها سقفی دارند که از بیرون آمدن سگ جلوگیری می کند و تنها راه ورود و خروج از آن ها از طریق دری است که با زیپ باز و بسته می شود.

پیشنهاد کارشناس مقاله راهنمای خرید انواع پارک سگ : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
راهنمای خرید انواع پارک سگ

نکات خرید پارک سگ 

در هنگام خرید یک پارک مناسب، باید به مقدار فضایی که این وسیله ارائه می دهد، توجه کنید. فضای داخل پارک باید طوری باشد که سگ در آن احساس راحتی کند و امکانات تفریحی و تربیتی سگ از قبیل فضای خواب، وسایل بازی و غیره هم درون آن جا شود. شما نباید فقط جثه فعلی سگتان را ملاک قرار دهید. زیرا سگتان رشد می کند و به زودی به فضای بیشتری نیاز خواهد داشت.

  • انتخاب درست جنس پارک نیز بسیار مهم است. پارک سگ های موجود در بازار از جنس های مختلفی مانند پارچه، فلز، چوب، پلاستیک و غیره ساخته شده اند. شما می توانید بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.
  • ارتفاع دیواره های پارک ها متفاوت است و بهتر است آن را متناسب با نژاد، سن و جثه سگتان انتخاب کنید. برخی از انواع سگ ها به راحتی از روی دیواره های محوطه بازی خود به بیرون می پرند. پس باید دیواره های بلندتری برای آنها انتخاب کرد. ارتفاع دیواره های قفس سگ باید ۲ تا ۳ برابر قد او باشند.
  • بعضی از انواع پارک سگ دارای قطعات مجزایی هستند که با یکدیگر مونتاژ می شوند. حمل و نقل این پارک ها و بزرگ کردن فضایشان در آینده با استفاده از قطعات اضافی راحت تر است. پس پیشنهاد می کنیم برای سگ خود چنین قفس هایی تهیه کنید.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • اندازه مناسب برای پارک سگ

با توجه به سایز و اندازه سگ خود پارکی برای سگ انتخاب کنید و حتما پارکی بخرید که پس از پایان دوره رشد فضای مناسبی برای او باشد. بهترین پیشنهاد ما برای شما پارک هایی هستند که اجزای آن قابل جداسازی و جابجایی هستند و می توانید با افزودن یا کاهش تعداد دیوارها، محیط پارک را به اندازه سگ خود تنظیم کنید.

او باید فضای کافی برای فعالیتی مانند پیاده روی داشته باشد. توجه داشته باشید که پارک نباید برای آنها خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد. چون پارک کوچک حس زندان را به آنها منتقل می کند و پارک بزرگ ماندن را برای کسانی که به پارک عادت ندارند سخت می کند. دلیل آن این است که سگ ها به طور غریزی لانه خانه را خانه خود می دانند و هدف از داشتن یک پارک فراهم کردن محیطی نسبتا کوچک و بسته است که همان حس در خانه بودن و امنیت و آرامش را به آنها بدهد. 

  • ارتفاع مناسب پارک

ارتفاع دیوارهای پارک سگ از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید. دیوارهای پارک نباید طوری باشد که سگ با پریدن از روی دیوارها به راحتی از آنجا خارج شود. اینکه چه قد برای سگ شما مناسب است به قد، جثه، نژاد و سطح فعالیت آن بستگی دارد. اما به طور کلی می توان گفت حدود دو تا سه برابر قد او قد مناسبی است.

اگر حیاط شما مکانی است که قصد دارید یک پارک راه اندازی کنید، باید مطمئن شوید که دیوارها به اندازه ای بلند هستند که سگ شما نتواند از روی آن بپرد تا از پارک خارج شود و سپس از خانه خارج شود. برو و هیچ حیوان دیگری نمی تواند وارد محوطه پارک شود. علاوه بر این باید در نظر داشته باشید که مکانی که برای قرار دادن پارک در نظر دارید به گونه ای نباشد که عوامل محیطی مانند باد و باران او را آزار دهد و در عوض مکانی را برای او در نظر بگیرید. تا زمانی که در پارک است هیچ کس نمی تواند به آرامش و امنیت او آسیب برساند.

راهنمای خرید انواع پارک سگ
  • توانایی های فرار سگ

اگر سگ شما فعال ، بازیگوش یا مستعد جویدن است، ممکن است لازم باشد یک پارک سنگین تر و دارای پهلوهای بلندتر تهیه کنید.

  • محل پارک ها

برخی از پارک ها فقط برای استفاده در محیط داخلی ساخته شده اند، در حالی که برخی را می توان جابجا کرد و به محیط های خارجی هم انتقال داد.

  • حمل و جمع آوری

هنگامی که سگ شما از پارک سگ استفاده نمی کند و می خواهید آن را جمع کنید.  بهتر است یکی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی آن را حرکت دهید.

پیشنهاد کارشناس مقاله راهنمای خرید انواع پارک سگ : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

راهنمای خرید انواع پارک سگ

چه وسایلی برای داخل  پارک سگ بخریم؟

بسته به اینکه می خواهید از پارک برای چه کاری استفاده کنید، باید چیزهای مختلفی را در آن قرار دهید تا سگ راحت تر باشد. اگر می خواهید سگ فقط داخل آن بازی کند، به وسایل زیادی نیاز ندارد، اما اگر قرار است تمام شب یا چند ساعت در روز در پارک بماند، به تجهیزات بیشتری نیاز دارد.

  • تخت سگ با پتو و تشک نرم برای خواب
  • ظرف آب و غذا
  • پد تمرینی توالت یا ادرار
  • اسباب بازی های مورد علاقه او (اسباب بازی های نرم، اسباب بازی های جویدنی، توپ و غیره)
  • کمی تشویق و غذای مورد علاقه او (مخصوصا یک غذای جویدنی که ساعت ها او را سرگرم می کند)
پیشنهاد کارشناس مقاله راهنمای خرید انواع پارک سگ : هزینه نگهداری از سگ چقدر است؟ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین