راهنمای سفر کردن با سگ با ماشین | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

راهنمای سفر کردن با سگ با ماشین

در مقاله راهنمای سفر کردن با سگ با ماشین به بررسی و راهنمایی این موضوع پرداخته میشود. سفر زمینی با سگ مستلزم دانستن نکات مهمی است که برای علاقه مندان به سفر زمینی با حیوانات خانگی و بردن سگ به سفرهای ماشینی بسیار مهم است.

هنگام تصمیم گیری در مورد سفر، سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که برای حیوان خانگی شما امن تر و راحت تر است. شاید بد نباشد بدانید که سگ شما احتمالاً در خانه شما بسیار شادتر از این خواهد بود که سعی کنید آن را با خود ببرید و نتوانید به آن توجه کافی داشته باشید و با او وقت بگذرانید.

نکاتی که برای سفر با سگ باید مورد توجه قرار گیرد

  • قبل از سفر با سگ خود او را نزد دامپزشک ببرید تا از سلامتی او اطمینان حاصل کنید. در صورت نیاز، گواهی سلامت از دامپزشک خود دریافت کنید. هنگام سفر هوایی با سگ، گواهی سلامت سگ را همراه داشته باشید.
  • اگر مسیر مسافرت طولانی نیست، از غذا دادن به سگتان خود‌داری کنید یا یک غذای سبک به او بدهید.
  • در فصول سرد برای حمل حیوانات خانگی مانند سگ به دمای وسیله نقلیه توجه کنید. در صورت لزوم از پتو یا لباس گرم برای گرم نگه داشتن حیوان استفاده کنید.
  • آموزش ابتدایی قبل از سفر با سگ به شما کمک می کند تا حیوان را راحت تر حمل کنید و آرامش حیوان خود را در طول سفر تضمین کنید.
  • در سفر زمینی با سگ حتما نکات ایمنی را به درستی رعایت کنید تا حادثه ای برای حیوان پیش نیاید.
پیشنهاد کارشناس مقاله راهنمای سفر کردن با سگ با ماشین : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
راهنمای سفر کردن با سگ با ماشین

نکات مهم در طول سفر با ماشین

  • سگ ها نباید توی ماشین آزاد باشن

امن ترین راه برای حمل سگ خود در ماشین این است که آن را در جعبه ای مناسب قرار دهید و جعبه را با کمربند ایمنی به صندلی عقب ببندید. این کار باعث می شود سگ شما نتواند در ماشین بپرد که حواس راننده را پرت کند.

  • استفاده از باکس حیوانات خانگی

بیشتر صدمات حیوانات خانگی در اثر تصادفات رانندگی ایجاد می شود. صرف نظر از اندازه حیوان خانگی خود، همیشه بهترین کار این است که هنگام مسافرت با سگ از یک حمل حیوان خانگی یا جعبه استفاده کنید. مطمئناً شما راننده خوبی هستید، اما همه رانندگان اینطور نیستند و ممکن است تصادف برای هرکسی پیش بیاید. بدترین اتفاقی که ممکن است در سفر با حیوان خانگی یا مسافرت با سگ بیفتد این است که حیوان خانگی شما از ماشین به بیرون پرتاب شود!!! حتی کریر ممکن است در هنگام تصادف از پنجره به بیرون پرتاب شود. به همین دلیل بهتر است با استفاده از کمربند ایمنی آن را به خوبی مهار کنید.

برخی از این محصولات دارای راهنمای کمربند ایمنی هستند و همچنین می‌توانید هنگام سفر با سگ از کمربند ایمنی برای بستن آن‌ ها استفاده کنید. اما می توانید با استفاده از طناب نیز این حامل ها را مهار کنید. این کار علاوه بر جلوگیری از پرتاب شدن حیوانات خانگی به بیرون از ماشین، نقش بسیار مهمی در کاهش ازدحام خودرو آنها نیز دارد. اگر قبلاً تجربه سفر با سگ را داشته اید، احتمالاً متوجه شده اید که سگ ها دوست دارند منظره را از هر دو پنجره ببینند و چیزی را از دست ندهند. اما با استفاده از این حامل ها می توانید به خوبی آنها را کنترل کنید.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • صندلی جلو جای آدم هاست!

حیوان خانگی خود را در صندلی عقب قرار دهید. این برای او بهتر است، زیرا اگر کیسه هوای جلو به هر دلیلی باز شود، آسیب جدی به حیوان شما وارد می کند.

  • اطلاعات تماس خودتان را به قلاده سگتان متصل کنید!

هنگام سفر با سگ خود، اگر سگ خود را گم کردید، بهترین راه برای یافتن آن استفاده از این اطلاعات تماس است. بسیاری از ما داستان هایی از گم شدن سگ های کوچک و تعقیب آنها توسط سگ های بزرگتر شنیده ایم. بنابراین، شما باید همیشه آماده باشید. در صورت امکان، می توانید یک ریزتراشه را به قلاده حیوان خانگی خود وصل کنید. اما همیشه اطلاعات تماس آن را به روز کنید.

  • آب و غذای کافی به همراه داشته باشید!

هنگام سفر زمینی با حیوان خانگی و بردن سگ به سفر، نباید غذاهای جدید را امتحان کنید. به یاد داشته باشید که سگ یا گربه شما ممکن است تا توقف بعدی نتواند غذای جدید را در معده خود نگه دارد و یک مشکل گوارشی جزئی می تواند سفر شما را به بدترین سفر زندگی خود تبدیل کند. بنابراین، مطمئن شوید که غذای معمولی او را در طول سفر همراه داشته باشید و سعی نکنید عادات غذایی حیوان خانگی خود را در طول سفر تغییر دهید. حتی بهتر است یک بطری بزرگ آب از خانه بیاورید تا حد امکان احتمال بروز هرگونه مشکل گوارشی کاهش یابد.

راهنمای سفر کردن با سگ با ماشین
  • توقف در طول مسیر

اگر تا به حال سفرهای زمینی طولانی را تجربه کرده باشید، حتما می دانید که این سفرها بسیار خسته کننده هستند. با وجود اینکه در طول سفر کاری جز نشستن روی صندلی ماشین ندارید، اما می تواند انرژی زیادی را از شما بگیرد.

این در مورد حیوانات نیز صادق است. در سفر با سگ، این زمان ممکن است برای هر سگ متفاوت باشد و سگ بسته به سنش دیر یا زود خسته شود. بسیاری از دامپزشکان توصیه می کنند که هنگام مسافرت با حیوان خانگی، به خصوص زمانی که با سگ سفر می کنید، هر دو ساعت یکبار توقف کنید و اجازه دهید حیوان خانگی خود استراحت کند. برای اینکه در این توقف ها حیوان خانگی شما به دلیل خستگی یا بازیگوشی فرار نکند، حتما از قلاده استفاده کنید و اطلاعات تماس خود را به قلاده وصل کنید.

البته اگر در طول شب سفر می کنید، گربه ها و سگ های بالغ می توانند تمام شب بخوابند و نیازی به استراحت ندارند. اما این مورد در مورد توله سگ ها و بچه گربه ها صدق نمی کند، و شما باید هنگام سفر زمینی با حیوان خانگی کوچک خود، حتی یک شب، یک توقف داشته باشید. کارشناسان حیوانات خانگی توصیه می کنند که بیش از 4 ساعت با سگ های بالغ و سگ های کوچکتر بیش از 2 ساعت به طور مداوم رانندگی نکنید و حتماً متوقف شوید.

پیشنهاد کارشناس مقاله راهنمای سفر کردن با سگ با ماشین : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

راهنمای سفر کردن با سگ با ماشین
  • هرگز حیوان خانگی تون رو توی ماشین تنها ول نکنید!

یک توقف کوتاه برای غذا خوردن یا رفتن به دستشویی ممکن است برای شما زمان زیادی نباشد، اما زمان زیادی است که حیوان خانگی خود را در ماشین تنها بگذارید.

گرما یک خطر جدی است. زمانی که دمای بیرون 22 درجه سانتیگراد باشد، دمای داخل خودرو در عرض یک ساعت به 46 درجه می رسد. یا در روزی که دمای هوا 30 درجه است، حتی اگر شیشه ها پایین باشد، دمای داخل خودرو تنها در ده دقیقه به 39 درجه می رسد. در چنین روزی اگر به هر دلیلی نتوانید به زودی به ماشین خود برگردید، بعد از نیم ساعت دما به 49 درجه می رسد. این دما به راحتی می تواند باعث آسیب جدی یا حتی مرگ حیوان شما شود.

خطر سرقت خودرو را به تمام خطراتی که گرما می تواند ایجاد کند اضافه کنید! پس هرگز ریسک نکنید و حیوان خانگی خود را حتی برای مدت کوتاهی در ماشین تنها نگذارید.

پیشنهاد کارشناس مقاله راهنمای سفر کردن با سگ با ماشین : خرید اینترنتی باکس سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین