روش ابراز احساسات سگ ها | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

روش ابراز احساسات سگ ها

در این مقاله به بررسی موضوع روش ابراز احساسات سگ ها پرداخته میشود. سگ شما نمی تواند با شما صحبت کند و احساسش به شما را به شما بگوید. اما سگ ها ارتباط برقرار می کنند. احساسات خود را از طریق زبان بدن نشان می دهند.  بالا بردن ابروها، به ویژه چپ، نشانه هایی از آشنایی و عشق است. دلیل این پاسخ ها این است که مغز سگ های شما اکسی توسین آزاد می کند. هیچ احساسی بهتر از این نیست که وقتی از در عبور می کنید سگتان از هیجان روی شما بپرد !

با این حال، این را با علایم اضطراب جدایی اشتباه نگیرید. با توجه به شرایط خانه خود هنگام ورود تفاوت را می دانید. اگر سگ شما چیزهایی را پاره کرد و به هم ریخت، ممکن است اضطراب جدایی داشته باشد.

روش ابراز احساسات سگ ها

  • درخواست تماس فیزیکی

درک اینکه سگ ها عاشق توجه و محبت هستند، نیاز به نبوغ زیادی ندارد. اگرچه همه آنها آغوش را دوست ندارند، اما برخی از سگ ها از در آغوش گرفتن دوست انسانی خود خوشحال می شوند. نوازش های ملایم و پیاده روی های عاشقانه نشانه های یک پیوند قوی است.

  • خنده

یکی از روش ابراز احساسات سگ ها خنده است. بعضی سگ‌ها یاد می‌گیرند که چطور با کشیدن لب‌هایشان به عقب برای آشکار کردن دندان‌های بزرگ، پهن و تیزشان لبخند بزنند.یک لبخند متقابل  و صدایی شاد به سگ شما نشان می‌دهد که چقدر شما هم سگ‌تان را دوست دارید.

  • گریه

ممکن است در برخی از مواقع چشم های سگ خود را اشک آلود ببینید و فرض می کنید که او در حال گریه کردن است اما باید بدانید که این اشک ها عملا ناشی از چیزی غیر از احساسات است. حتما می دانید که سگ ها متوجه احساسات می شوند و حیواناتی دلسوز و حساسی هستند. در زمانی که صاحبان آن ها خوشحال هستند آن ها دم خود را تکان می دهند و خوشحالی می کنند و اما زمانی که دل و دماغ ندارید سمت شما می آیند تا بغلشان کنید تا شریک ناراحتی شما شوند. سگ­ ها نیز مانند انسان ها مجاری اشکی دارند که به آن ها در حفظ عملکرد درست چشمشان کمک می‌ کند. 

پیشنهاد کارشناس مقاله روش ابراز احساسات سگ ها : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
روش ابراز احساسات سگ ها
  • تکیه زدن

چه روی کاناپه نشسته باشد چه روی زمین، اگر سگ‌تان به شما تکیه داد، به این معنی است که احساس امنیت، اعتماد و راحتی تمام می‌کند. گاهی سگ‌ها وقتی به آدم‌ها تکیه می‌دهند که احساس ترس و یا نگرانی می‌کنند، اما این فقط به این معناست که شما را به‌عنوان یک حامی درنظرمی‌گیرند.

  • غلتیدن

آیا طبیعی است که هر زمان که شما سگ خود را نوازش می کنید، همیشه در پشت خود غلت بزنند و شما را مجبور به خراشیدن شکم خود کنند ؟ این روش دیگری است که سگ شما محبت نشان می دهد. این نشان می دهد که سگ شما نمی ترسد در اطراف شما آسیب پذیر شود.

  • تماس چشمی طولانی مدت

یکی دیگر از روش ابراز احساسات سگ ها تماس چشمی طولانی است. مدت زمانی که سگ شما با شما تماس چشمی برقرار می کند به شما این امکان را می دهد که بدانید او شما را دوست دارد و احساس امنیت می کند.

وقتی به یکدیگر نگاه می کنید، هر دوی شما اکسی توسین یا  هورمون عشق همان هورمونی که مغز ما هنگام پیوند با کودک خود ترشح می کند، ترشح می کنید. البته این باید طبیعی باشد. تماس چشمی اجباری می تواند بسیار نامناسب باشد.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • حمل کفش و جوراب به اطراف

سگ هایی که صاحبان خود را دوست دارند، بوی آنها را می شناسند و با رفتن به سبد لباس یا بند کفششان به آنها وابسته می شوند. دزدیدن کفش و جوراب یک رفتار ایده آل نیست زیرا اغلب باعث جویدن و آسیب دیدن بسیاری از اقلام می شود. بهتر است برای راحتی به سگ خود چیزی از وسایل خود بدهید. در غیر این صورت، فکر او را با استخوان های جالب یا اسباب بازی های جالب سرگرم کنید.

  • هیجان هنگام دیدار

وقتی از سر کار، مدرسه و یا ماموریت برمی‌گردید، سگ شما بالا و پایین می‌پرد، دست‌ها و صورت شما را لیس می‌زند؟ بهترین اسباب‌بازی‌هایش را برای شما می‌آورد یا حتی کمی “دستشویی هیجانی”؟ بله، او واقعا از دیدن شما هیجان‌زده است.

  • حسادت

یکی دیگر از روش ابراز احساسات سگ ها حسادت آن ها است. بعضی اوقات سگ ها بین شما و سگ دیگری که با آن بازی می کنید وارد می شوند تا این گونه توجه را جلب کنند. برخی از افراد حتی هنگام گفتگو با همسرشان یا بازی با بچه هایشان این مسئله را تجربه می کنند. مقدار زیادی از این رفتار ها می تواند به یک مشکل تبدیل شود، اما این نشانه مطمئنی است که سگ شما شما را در اعماق قلب دوست دارد!

  • دلتنگی هنگام نبودن در منزل

برخی از مردم معتقدند که سگ شما نمی داند شما یک ساعت یا ده ساعت دور بوده اید یا خیر، اما مطالعات نشان داده است که سگ ها کار های روزمره و تغییرات محیط را تشخیص می دهند. این توضیح می دهد که چرا سگ شما درست در زمانی که از محل کار به خانه می روید از پنجره مراقب خواهد بود. آنها می دانند که به زودی زمان سلام و احوالپرسی فرا رسیده است.

روش ابراز احساسات سگ ها
  • قضای حاجت در ملاقات با شما

نه، این نشانه‌ای از این نیست که شما در آموزش این کار به او پس‌رفت داشته‌اید. سگ‌ها بخصوص نوعی پاپی آن، وقتی هیجان‌ زده می‌شوند کمی دستشویی می‌کنند. این اتفاق کوچک درواقع نوعی تعربف کردن سگ از شماست. این بدان معناست که سگ شما می‌داند شما حواس‌تان به او هست و مسئول او هستید.

  • آوردن اسباب بازی محبوبش برای شما

اگر سگ‌تان محبوبش یا اسباب‌بازی‌اش را برایتان می‎آورد، تنها به این معنا نیست که می‌خواهد با شما بازی کند، همچنین بازی کردن نشانه‌ای با ارزشتر از عشق سگ به شما است. او با ارزش‌ترین هدیه و دوست‌داشتنی دارایی‌اش را به عنوان صاحب‌اش به شما می‌دهد.

  • تقلید خمیازه

علم مربوط به این مورد به اندازه علم پشت لبخندی که در بالا در مورد آن صحبت کردیم، مشخص نیست، اما اگر سگ شما هنگام انجام این کار خمیازه می کشد، می تواند نشانه ابراز همدردی با شما باشد.

  • حفاظت و پرخاش

اگر سگ شما احساس کند مورد استقبال قرار نگرفته است. با قرار گرفتن در بین شما و غریبه و پارس و غر زدن پرخاشگرانه شما را محافظت می کند. سگها فقط از کسانی که آنها را دوست دارند محافظت خواهند کرد. بنابراین اگر سگ شما همیشه بین شما و خطر قدم گذاشته است، می دانید که آنها شما را دوست دارند.

  • پرش به طرف صورت

سگ‌ها تمایل زیادی به صورت انسان دارند؛ خصوصاً به صورت کسی که او را دوست دارند. اگر سگ‌تان شما را دوست داشته باشد تلاش می‌کند که به سمت صورت شما بپرد. البته همیشه پریدن سگ به معنای راضی‌بودن و ابراز احساسات نیست، ولی در اغلب موارد چنین است و اصلاً از صورت سگ می‌توان تشخیص داد که در حال ابراز عشق و احساسات است.

پیشنهاد کارشناس مقاله روش ابراز احساسات سگ ها : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

ابراز احساسات سگ ها
  • خوابیدن در کنارتان

سگی که شما را دوست دارد هر اندازه هم که او را از تخت‌خواب‌تان برانید باز هم به سمت تخت‌خواب شما خواهد آمد. او در واقع با این کار نشان‌تان می‌دهد که به شما علاقه دارد و شما را دوست و یاور خود می‌داند. بهتر است خیلی او را از خود نرانید.

احساسی ترین نژاد سگ

اگر بخواهیم به یکی از سگ های بزرگ و مهربان اشاره کنیم به راحتی می توان به نژاد گلدن رتریور اشاره کرد. این نژاد سگ بدون شک شما را عاشق خود می کند. این حیوانات عاشق ماجراجویی هستند و با صاحب خود رابطه عمیق و زیبایی برقرار می کنند. این سگ ها به راحتی احساسات خود را نشان می دهند و معمولا در مراکز بهداشتی درمانی مورد استفاده قرار می گیرند و با کمک آنها استرس کودکان را کاهش می دهند و اکثر افراد در هر سنی جذب این نژاد می شوند.

سخن پایانی مقاله روش ابراز احساسات سگ ها

سگی که شما را دوست دارد به شما همچون خانواده‌ی خود نگاه می‌کند. از همین رو، بوی شما، حرکات شما و هر ابزاری که به شما مرتبط است برای سگ همچون یک چیز خودمانی جلوه می‌کند. او سعی بر آن دارد که رفتارش با شما به‌مانند رفتارش با خانواده‌ی خود باشد. از همین رو بسیار نزدیک‌تان می‌شود، لیس‌تان می‌زند، از دیدن‌تان خوشحال می‌شود، از گردش با شما راضی است، در تختخواب شما می‌خوابد، دوست دارد غذایش را در کنار شما بخورد و خلاصه برای شما زمان می‌گذارد.

پیشنهاد کارشناس مقاله روش ابراز احساسات سگ ها : چگونگی خوشحال کردن سگ ها را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین