چگونگی خوشحال کردن سگ ها | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

چگونگی خوشحال کردن سگ ها

در این مقاله به بررسی چگونگی خوشحال کردن سگ ها پرداخته میشود. سگ ها احساسات خود را با شیوه های مختلفی نشان می دهند. سگ ها در زمان خوشحالی و ابراز احساس به شما دم خود را تکان می دهند و باید بدانید که احساس آن ها نشانه های دیگری هم دارد، سگ های دوست داشتنی با برقرار کردن ارتباط فیزیکی با صاحبان خود احساس خود را نمایان می کنند و صاحبان سگ برای تربیت سگ معمولا با رفتار و لمس کردن و حتی صحبت کردن با سگ ها وارد می شوند و این کار ها به مرور باعث می شود که سگ احساس کند برای نزدیک شدن به شما باید ارتباط فیزیکی برقرار کند و با تکیه دادن و مالیدن خود به صاحبش ابراز احساسات می کند.

راه های خوشحال کردن سگ ها

  • خرید استخر کوچک

   سگ ها عاشق شنا هستند، پس حتما یک استخر کوچک برای او تهیه کنید تا با آن سرگرم شود. مقداری آب داخل استخر بریزید تا وقتی هوا گرم شد به داخل این استخر برود تا خنک شود.

  • نرمش با سگ

سگ‌ها عاشق رقصیدن هستند و دوست دارند تا با صاحب خود برقصند. وقت‌هایی که می‌خواهید ارتباط قوی‌تری با سگتان برقرار کنید، آهنگ شادی بگذارید و با هم برقصید و یا برایش آهنگی را بخوانید.

  • مسواک کردن دندان های سگ

ممکن است بعضی از سگ‌ها دوست نداشته باشند تا سگ مسواک بزنند ولی برای حفظ سلامت دندان و لثه آن‌ها این کار واقعاً لازم است.

پیشنهاد کارشناس مقاله چگونگی خوشحال کردن سگ ها : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
چگونگی خوشحال کردن سگ
  • پنهان کردن وسایل مورد علاقه او

وقت‌هایی که سرتان شلوغ است، می‌توانید تعدادی از وسایل دوست‌داشتنی سگتان را در گوشه و کناره‌های خانه مخفی کنید و ببینید قبل از رسیدن شما به خانه، چه تعداد از این وسایل را می‌تواند پیدا کند. چند هفته بعد دوباره همین بازی را با او انجام بدهید و وسایل را در جاهای دیگری قرار بدهید. این کار سگتان را تشویق می‌کند تا دنبال وسایل بگردد و وقتی در خانه نیستید هم فعال بماند.

  • خرید اسباب بازی های ساده و ارزان

شاید از اینکه ببینید سگتان اسباب‌بازی‌ هایش را خراب کرده است، احساس بسیار بدی به شما دست بدهد و ناراحت شوید. ولی اگر می‌خواهید سگتان را خوشحال کنید، گاهی اوقات به او اجازه بدهید تا به اسباب‌بازی‌هایش هر چقدر که می‌خواهد دست بزند و حتی آن‌ها را خراب هم کند. سگ‌ها به طور غریزی دوست دارند تا ورزش کنند و فعالیت‌های فیزیکی انجام بدهند و خراب کردن اسباب‌بازی هم فرصت خوبی برای آن‌هاست تا نیازهای خود را برآورده کنند.

  • ورزش و یوگا

یوگا یکی از تمرینات مفیدی است که می توانید با سگ خود انجام دهید. هنگامی که استرس دارید، انجام این حرکات به شما و سگتان کمک می کند تا سطح استرس خود را کاهش دهید. برای تمرینات یوگا، دست ها و پاهای سگ خود را در حالت رو به پایین نگه دارید. انجام تمرینات یوگا به صورت هفتگی نه تنها برای جسم و روح شما مفید است، بلکه به دلیل داشتن تمرینات جدید، برای سگ شما نیز مفید است و برای او نوعی بازی است.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • مسئولیت دادن

ممکن است همیشه با سگ خود مانند یک کودک رفتار کنید، اما وقتی سگ ها بزرگ می شوند، مسئولیت پذیرتر و قادر به انجام کاری هستند. می توانید از سگ خود بخواهید در حین پیاده روی وسایلش را در کوله پشتی بگذارد یا هر زمان که می خواهد بیرون برود کلید در را با خود همراه داشته باشد. حتما به سگ خود مسئولیت خاصی بدهید تا از نظر ذهنی هیجان زده شود.

  • بازی های حرکتی

بازی کنید. بازی قایم‌ موشک روش خوبی برای گذراندن بعد از ظهرهاست که مهارت‌های بویایی سگ شما را هم به خوبی تقویت می‌کند. سگتان را به نحوی آموزش دهید که وقتی می‌خواهید قایم شوید، در همان جا بایستد وگرنه این بازی لذت چندانی نخواهد داشت.

  • ابراز شادی و رضایت

وقتی کسی از ظاهر یا عملکرد ما تعریف می کند، احساس خوبی به ما می دهد. سگ ها هم دوست دارند از آنها تعریف شود. هر زمان که سگتان کاری انجام داد که باعث خوشحالی شما شد و لبخندی بر لبانتان آورد، حتما خوشحالی خود را به او نشان دهید زیرا این کار او را تشویق می کند تا دوباره همان کار خوب را انجام دهد.

خوشحال کردن سگ ها
  • هیجان انگیز کردن محیط

زمانی که هوای بیرون بد باشد، بازی کردن و ورزش با سگ در خارج از خانه غیرممکن می‌شود. اما فعالیت‌هایی وجود دارند که می‌توانند شما و سگتان را سرگرم نگه دارند، از جمله قایم موشک بازی کلاسیک. سگتان می‌تواند خوراکی پنهان شده زیر فنجان‌های پلاستیکی را پیدا کند، به دنبال یک توپ روی پله‌ها بگردد، یک اسباب‌بازی یا خوراکی که در جایی از خانه پنهان شده است را پیدا کند، و غیره!

سعی کنید سگتان را به تمرین مهارت‌هایش مانند نشستن، غلتیدن، آمدن، دست دادن و غیره ترغیب کنید. این مهارت‌ها را به صورت تصادفی تمرین کنید و پاداش خوبی برای درست انجام دادنشان در نظر بگیرید.

  • بستنی در فصول گرم سال

شما می‌توانید در فصل تابستان به سگتان بستنی یخی بدهید. برای این کار مقداری شربت را داخل ظرف مخصوص بریزید و بگذارید یخ ببندد. البته در فصل‌های دیگر هم می‌توانید آب‌نبات‌های خوشمزه‌ای را به او بدهید.

  • بازکردن درب حفاظ دار و پنجره ها

  ما نمی‌توانیم تمام روز را با سگ خود بگذرانیم، زیرا بالاخره ما هم کار داریم. باید خرید و سایر مسئولیت‌های بزرگسالی را انجام دهیم. سگ شما نیز وظایفی مانند شنیدن و بوییدن دارد. هنگامی که می خواهید از خانه خارج شوید، پنجره ها را باز کنید تا سگ خود را خوشحال نگه دارید. فقط مطمئن شوید که دزدگیر را روی پنجره های خود نصب کنید تا از فرار سگ خود جلوگیری کنید.

پیشنهاد کارشناس مقاله چگونگی خوشحال کردن سگ ها : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

خوشحال کردن سگ ها

حساس ترین نژاد سگ

سگ ها نژاد های بسیار زیاد و مختلفی دارند که در رنگ ها و اندازه های مختلفی وجود دارند. اگر بخواهیم یکی از سگ های بزرگ و مهربان را مطرح کنیم می توان به راحتی به نژاد گلدن رتریور اشاره کرد. این نژاد از سگ بی شک شما را عاشق و شیفته خودش می کند. این حیوانات عاشق ماجراجویی هستند و رابطه عمیق و زیبایی با صاحب خود برقرار می کند. این سگ ها به راحتی نشان دهنده احساسات خود هستند و معمولا در مراکز خدمات درمانی به کار گرفته می شوند و به کمک آن ها استرس کودکان را کاهش می دهند و بیشتر افراد در هر سنین به این نژاد جذب می شوند.

کلام آخر در مقاله خوشحال کردن سگ ها

راه های مختلفی برای خوشحال کردن سگ ها وجود دارد. مهم ترین عاملی که باعث خوشحالی سگ می شود وجود صاحبش است. سگ ها دوست وفادار انسان هستند، آنها همیشه از هر راهی برای خوشحال کردن ما استفاده می کنند. برای ما خوب است که راه هایی را بیاموزیم تا بهترین دوست انسان را خوشحال کنیم. در صورت مشاهده هر مورد مشکوکی سریعا با دامپزشک مورد اطمینان تماس بگیرید عمر سگ ها کوتاه است، مراقب باشیم دلشان را نشکنیم.

پیشنهاد کارشناس مقاله چگونگی خوشحال کردن سگ ها : چگونه جای خواب سگ درست کنیم؟ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین