چگونه جای خواب سگ درست کنیم؟ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

چگونه جای خواب سگ درست کنیم؟

انتخاب مکانی برای جای خواب سگ شما، بخش مهمی از داشتن حیوان خانگی است. جای خواب سگ و در نظر گرفتن مکانی مناسب برای این موجود دوستداشتنی، به عوامل زیادی مانند سن سگ، ترجیحات و دمای خانه بستگی دارد. مکان ایده آل برای آن ها، جای بی سر و صدا، دور از شلوغی و افراد است. اگر تشک خواب سگ مشخص شده باشد که برای استراحت شبانه به آن جا برود، اطمینان خاطر بیش تری خواهد داشت.

مطالعه ای که در سال 2017 منتشر شده است که نشان می دهد، داشتن سگی که در اتاق شما بخوابد، باعث بهبود کیفیت خوابتان می شود، اما خوابیدن سگ در تختخواب شخصیتان این اثر را ندارد. راهی که باعث می شود، تختخواب و بالش های شما کمتر جذاب به نظر برسند، تهیه یک تشک راحت و دنج مخصوص حیوان است.

  • جای خواب پارچه ای سگ

نکته ای که در ساخت لانه سگ باید به آن توجه کنید راحتی آن است و حتما باید برای سگ دوست داشتنی خود جای راحتی برای خواب تهیه کنید. ابتدا باید طرح محل خواب مورد نظر خود را روی کاغذ بکشید و ابعاد آن را مشخص کنید. شکل ظاهری محل خواب که مربع یا دایره است را در نظر داشته باشید و سپس پارچه دولا را تا کنید و طبق آنچه که مشخص کرده اید برش بزنید. پس از آن دو لایه پارچه خواهید داشت که باید لبه ها را به هم بدوزید. هنگام دوخت، فاصله ای بگذارید تا بتوانید بین پارچه ها را با الیاف یا پشم شیشه پر کنید و سپس دوخت لبه ها را تمام کنید.

  • جای خواب چوبی سگ

یکی از متریالی که می‌توانید از آن در ساخت جای خواب سگ استفاده کنید، چوب است. اگر سگ شما کوچک است و هنوز به‌خوبی تربیت نشده تا به لوازم منزل آسیب نزند، شما می‌توانید یک خانه چوبی زیبا برای او تهیه کنید تا او بیشتر وقتش را در محدوده خودش سپری کند. برای اینکه بتوانید یک خانه چوبی برای سگ خود بسازید می‌توانید از ام دی اف و یا ورقه‌های چوب استفاده کنید.

ابتدا باید چوبی که نیاز دارید را از نجاری و یا هر جای دیگری تهیه کنید. سپس نیاز به یک الگو دارید که می‌توانید آن را مطابق با سلیقه خودتان طراحی کنید. توجه داشته باشید که به هنگام طراحی، اندازه جای خواب را متناسب با اندازه سگتان در نظر بگیرید و به طوری باشد که سگ بتواند به راحتی درون آن بچرخد. بعد از اینکه الگوی خود را طراحی کردید آن را روی چوب‌ها پیاده کنید تا دقیقا بدانید به چه قطعاتی نیاز دارید. در مرحله بعدی باید توسط یک اره قطعات مورد نظر را برش بزنید.

پیشنهاد کارشناس مقاله چگونه جای خواب سگ درست کنیم؟: خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
جای خواب سگ
  • تخت و حمام دوکاره

یک تشت گالوانیزه که با رنگ های مختلف که به آن زده شده نمایی جدید گرفته است. تنها چیزی که نیاز دارید یک بالشت پشمالو است و تخت‌تان حاضر است. با برداشتن بالشت، تخت به تشت حمام تبدیل خواهد شد.

  • جای خواب فنسی سگ

با استفاده از نرده های موجود در بازار می توانید یک جای خواب کاملا مجزا یا پارکی برای سگ خود درست کنید. چنین محیطی اغلب برای سگ های کوچکتر که هنوز به خوبی آموزش ندیده اند و اغلب به مبلمان آسیب می رسانند مناسب است. ساخت لانه سگ با نرده بسیار ساده است و فقط باید نرده ها را آماده کرده و به هم وصل کنید. در داخل محوطه فنس کشی شده نیز می توانید لوازم مختلفی را برای سرگرمی سگ خود قرار دهید.

  • جای خواب با وسایل بازیافتی برای سگ

کار ساخت لانه سگ آسان است و نباید آن را برای خود سخت و طاقت فرسا تصور کنید. می توانید از انواع و اقلام ضروری که دارید و استفاده نمی کنید لانه ای بسیار زیبا برای سگ خود بسازید یا به عبارتی وسایل را دور بریزید. به عنوان مثال، سبد های حصیری که اغلب از آنها استفاده نمی کنید، می توانند به یک لانه خوب و راحت برای سگ شما تبدیل شوند. همچنین می توانید با مقداری نمد که ممکن است سال ها در کمد خود داشته اید، برای سگ خود لانه درست کنید. یک چمدان قدیمی که دیگر هیچکس از آن استفاده نمی کند، با کمی خلاقیت می تواند به مکانی زیبا و فانتزی برای خواب سگ شما تبدیل شود. وسایل مختلفی مانند تابه های پلاستیکی که دیگر به هر دلیلی قابل استفاده نیستند با کمی دستکاری می توانند به عنوان تخت سگ استفاده شوند.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • جای خواب های ارتوپدی سگ

سگ های مسن یا سگ هایی که از ناحیه لگن و مفاصل مشکل دارند، می توانند از این نوع تختخواب ها استفاده کنند. تنوع زیادی در کیفیت تخت های ارتوپدی وجود دارد. این نوع تختخواب ها از مموری فوم ها و یا مواد معمولی پر می شوند. پس شما باید نیاز سگ خود را بشناسید. اگر یک سگ نسبتاً کوچک یا یک سگ جوان باشد، تخت های معمولی مناسب است، اما اگر او یک سگ بزرگ سنگین وزن و یا با مشکلات مفصلی باشد، تشکی که لایه رویی آن از فوم باشد، بهترین است.

جای خواب سگ
  • جای خواب سگ دست دوم

گاهی اوقات، برخی از افراد تمایل به خرید تخت سگ ارزان قیمت دارند و از این رو به دنبال محصولات دست دوم هستند. در این زمینه بهتر است بدانید که برخی از صاحبان سگ به دلایلی تخت حیوان خانگی خود را در سایت هایی مانند دیوار و … می فروشند. حال خریدارانی که قصد خرید این محصول را با قیمت مناسب و ارزان دارند می توانند تخت سگ دست دوم را خریداری کنند.

برای خرید این محصولات دست دوم کافی است به سایت دیوار مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. البته پیشنهاد ما به شما دوستان عزیز این است که محصولی با کیفیت متوسط ​​و قیمت ارزان تر از محصولات دست دوم خریداری کنید تا حداقل از سلامت کالایی که سگ می رود مطمئن شوید.

پیشنهاد کارشناس مقاله چگونه جای خواب سگ درست کنیم؟ : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

چگونه جای خواب سگ درست کنیم؟

نکات مهم در ساخت جای خواب سگ

  • تا زمانی که سگ خواب شما را مختل نکند یا در خانه مشکل ایجاد نکند، انتخاب اشتباهی در مورد محل خوابیدن وجود ندارد.
  • اگر سگ تمایل به جویدن دارد، مطمئن شوید که محل خواب از موادی که خطر خفگی دارند ساخته نشده باشد. برخی از آنها از مواد مقاوم در برابر جویدن، مانند پارچه های برزنتی یا پارچه های ریپس استاپ (نایلون و پلی استر) ساخته شده اند تا به راحتی پاره نشوند.
  • بهتر است توله ها در جعبه یا جعبه بخوابند، اما وقتی به اندازه کافی بزرگ شدند و به خوبی آموزش دیدند، می توانید آنها را در هر جایی از خانه قرار دهید.
  • اگر سگ خجالتی یا مضطرب دارید، از لانه استفاده کنید. وقتی احساس استرس می کنند به راحتی می توانند در آن پنهان شوند.
  • این انتخاب به سگ شما نیز بستگی دارد، زیرا آنها متفاوت هستند و نیازهای متفاوتی دارند.
  • اگر سگ شما در شب دچار مشکل می شود، بهتر است او را در اتاق خواب یا قفس نگه دارید.
  • بیشتر سگ ها ترجیح می دهند در کنار شما دراز بکشند و اگر حق انتخاب داشتند در کنار شما بخوابند. این فقط نشان می دهد که چقدر شما را دوست دارند و چقدر برای آنها قابل اعتماد هستید.
  • مو و کت سگ ها روی خواب آنها تاثیر زیادی دارد. افرادی که موهای پشمالو بلند دارند هنگام خواب روی سطوح مخملی و خز بیش از حد گرم می شوند و احساس ناراحتی می کنند. از سوی دیگر، کسانی که موهای کوتاه‌تری دارند، روی خزها یا داخل مناطق مسقف یا کلبه‌ها راحت‌تر خواهند بود.
پیشنهاد کارشناس مقاله چگونه جای خواب سگ درست کنیم؟ : خرید اینترنتی باکس سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین