علائم وابستگی سگ به صاحبش | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

علائم وابستگی سگ به صاحبش

علائم وابستگی سگ به صاحبش در طول زندگی، بازی، تمرینات تمرینی، ورزش و زندگی مشترک اتفاق می افتد. اما چگونه می توان وابستگی سگ به انسان را درک کرد؟ برای سگ مهم نیست که شما ثروتمند هستید یا فقیر، شما از چه خانواده ای هستید؟ گذشته شما چیست یا کجا بزرگ شده اید؟ سگ شما بدون توجه به اینکه چه کسی هستید شما را دوست خواهد داشت! داستان‌هایی از سگ‌های احساسی وجود دارد که پس از مدت‌ها گم شدن با صاحبان خود دوباره ارتباط برقرار می‌کنند.

سگ ها هنگام وابستگی به صاحبشان:

  • آنها از حضور سرپرست خود آگاه هستند.
  • آنها از دیدن او خوشحال می شوند.
  • آنها با او در صلح هستند.
  • آنها در کنار او یا در آغوش او دراز می کشند.
  • آنها به حرف های او گوش می دهند و واکنش نشان می دهند.
  • تماس چشمی برقرار می کنند.
  • از او عشق می خواهند.

به طور خلاصه، سگ های وابسته کاملاً وقف نگهبان خود هستند. تحقیقات اخیر در مورد نحوه پردازش زبان انسان توسط سگ ها نشان می دهد که سگ ها بیشتر از آنچه ما فکر می کنیم می فهمند!

پیشنهاد کارشناس علائم وابستگی سگ به صاحبش : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
علائم وابستگی سگ به صاحبش

علائم وابستگی سگ به صاحبش

  • وقتی صحبت می کنید گوش می دهند و وقتی آن را فرا می خوانید به سراغ شما می آید:

نشان دادن رفتار یکی از بزرگترین نشانه های رابطه خوب بین سگ و نگهدارنده آن است. اگر سگ شما هنگام صحبت کردن گوش کند و به دستورات شما عمل کند، می توانید نتیجه بگیرید که سگ شما به شما وابسته است. انجام تمرینات آموزشی ساده یک راه عالی برای تقویت این ارتباط است. دانستن نام یکی از مهم ترین آموزش هایی است که باید به سگ خود بدهید زیرا این آموزش می تواند جان او را در شرایط خطرناک نجات دهد. همچنین این آموزش باعث ایجاد ارتباط عمیق بین سگ و نگهبانش می شود.

  1. کفش هایتان را در دهان می گیرند!

سگ هایی که وابستگی زیادی به قیم خود دارند به بوی بدن خود نیز علاقه مند هستند و به همین دلیل سراغ وسایل مخصوصا کفش و لباس خود می روند.

  1. سگ شما آرام و بدون استرس در کنار شماست:

سگ های وابسته زمانی که با نگهدارنده خود هستند بسیار آرام هستند. سگ شما قطعا پس از یک استقبال گرم آرام خواهد شد و بدون هیچ استرسی با شما زندگی خواهد کرد. اگر سگ شما در کنار شما دراز می کشد و چرت می زند، به این معنی است که او 100% به شما اعتماد دارد.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

  • لحظه به لحظه از حضور شما آگاهند:

 سگ هایی که به نگهدارنده خود وابسته هستند معمولاً به آنها نگاه می کنند. اما این بدان معنا نیست که از صبح تا شب به سرپرست خود بچسبند و کار دیگری انجام ندهند. وقتی سگ خود را بیرون می آورید، ممکن است با دیدن یک کبوتر عصبانی شود و مدتی را به شیطنت و تعقیب کبوتر بگذراند.

اما او همیشه به شما اهمیت می دهد. حتی مستقل ترین و ماجراجوترین سگ های دنیا هر چند لحظه یک بار حضور نگهبان خود را بررسی می کنند. اگر سگ شما به طور مرتب در محیط های جدید با شما تماس چشمی برقرار می کند، به این معنی است که ارتباط قوی بین شما وجود دارد. همچنین احتمال فرار سگ های وابسته بسیار کم است. آنها حافظه قوی دارند و می دانند که باید در محیط های جدید در کنار گرداننده خود بمانند.

  • او بوی صاحبش را دوست دارد:

سگ در حضور صاحبش احساس امنیت می کند، بنابراین وقتی به مسافرت می روید یا برای مدت طولانی از او دور هستید، گاهی سگ لباس های شما را برمی دارد و آنها را بو می کند. آنها می توانند شما را از طریق لباس هایتان بو کنند و همان حسی را دارند که انگار کنار آنها نشسته اید. این نشانه وابستگی سگ به شماست.

علائم وابستگی سگ به صاحبش
  • سپاسگزاری:

اگر به سگ خود اسباب بازی بدهید و او در خانه با آنها بازی کند، مطمئنا یکی از اسباب بازی ها را بیشتر دوست خواهد داشت. اگر نزدیک او باشید، او اسباب بازی مورد علاقه اش را برایتان می آورد.

به این ترتیب او می خواهد به شما نشان دهد که از شما قدردانی می کند و در کنار شما احساس خوبی دارد. همچنین می تواند به این معنا باشد که اگر اسباب بازی مورد علاقه اش را برای شما بیاورد، می خواهد با شما بازی کند.

  • از مالکشان محافظت می کند:

توجه داشته باشید که همه سگ ها تهاجمی نیستند، اما برخی از آنها برای محافظت از شما دست به هر کاری می زنند.

وقتی یک غریبه وارد خانه شما می شود، سگ شما واکنش شما را می بیند. اگر احساس کند دوست شماست به او حمله نمی کند. اما وقتی سگ شما از ورود غریبه ای احساس خوبی ندارد و فکر می کند که آن شخص می خواهد به شما آسیب برساند، با قرار گرفتن بین شما و غریبه ها و پارس کردن و غر زدن پرخاشگرانه از شما محافظت می کند. سگ ها فقط از کسانی که دوستشان دارند محافظت می کنند. بنابراین اگر سگ شما همیشه بین شما و خطر ایستاده است، بدانید که او شما را دوست دارد و به شما وابسته است.

پیشنهاد کارشناس علائم وابستگی سگ به صاحبش : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

وابستگی سگ به صاحبش
  • اسباب‌بازی مورد علاقه‌اش را برای شما می‌آورد:

اگر برای سگتان اسباب‌بازی گرفتید و در خانه با اسباب‌بازی‌هایش بازی می‌کند، مطمعناً یکی از اسباب‌بازی‌هایش را بیش از حد دوست دارد. وقتی شما در اطراف او هستید، اسباب‌بازی مورد علاقه‌اش را برای شما می‌آورد. با این کار می‌خواهد به شما نشان دهد که برایتان ارزش قائل است و از سمت شما احساس امنیت می‌کند. حتی ممکن است وقتی اسباب‌بازی مورد علاقه‌اش را برای شما می‌آورد، به نشانه این باشد که می‌خواهد با شما بازی کند.

سخن پایانی مقاله علائم وابستگی سگ به صاحبش

سگ‌ها نیز مانند انسان‌ها موجوداتی با احساس هستند. آن‌ها احساسات و علایق خود را به روش‌های مختلف بیان می‌کنند. برخی از این رفتارها کاملا آشکار است، توجه داشته باشید که تعدادی از این‌ها رفتارها و احساسات جزئی هستند که باید هنگام شناخت سگ به آن‌ها توجه کنید.

پیشنهاد کارشناس علائم وابستگی سگ به صاحبش : چگونگی خوشحال کردن سگ ها را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین