مناسب ترین رنگ برای خرید باکس سگ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

مناسب ترین رنگ برای خرید باکس سگ

در این مقاله به بررسی موضوع مناسب ترین رنگ برای خرید باکس سگ پرداخته میشود. برخلاف تصور عموم، سگ ها می توانند رنگ ها را ببینند! با توجه به انواع خاصی از سلول های گیرنده نوری در شبکیه به نام مخروط ها، دید رنگ ممکن است امکان پذیر باشد. هنگامی که این سلول ها تحریک می شوند، سیگنالی را به مغز منتقل می کنند که به عنوان یک رنگ خاص درک می شود. بسیاری از مردم فکر می کنند که سگ ها فقط می توانند رنگ های سیاه، سفید و خاکستری را ببینند. اما این تصور اشتباه است و سگ ها می توانند رنگ های مختلف را ببینند. اما تعداد رنگ هایی که می بینند کمتر از انسان است و دلیل این تفاوت این است که تعداد سلول های مخروطی در سگ ها کمتر از انسان است.

سلول های مخروطی سلول های دریافت کننده رنگ در چشم هستند که دیدن رنگ ها را ممکن می کنند. انسان ها سه نوع سلول مخروطی در چشمان خود دارند که به آنها اجازه می دهد طول موج های زرد، قرمز، سبز و آبی را ببینند، اما سگ ها فقط دو نوع سلول مخروطی دارند که فقط به آنها اجازه می دهد رنگ هایی با طول موج های آبی و زرد را ببینند. این امکان را برای سگ ها فراهم کند.

انسان ها سه نوع مخروط در شبکیه چشم خود دارند، در حالی که سگ ها دو نوع از این مخروط ها دارند، بنابراین توانایی آنها در درک رنگ ها محدودتر از انسان است.

سگ شما دقیقا چه چیزی در باکس سگ می بیند؟

حتی بدون اینکه او قادر به تفسیر هر رنگ باشد، بعد از ظهر او خیلی متفاوت از بعد از ظهر شما نیست، مخصوصاً اگر شما یک نوع کور رنگی داشته باشید. رین اشتین توضیح می دهد: “بینایی رنگی سگ بسیار شبیه به فردی است که نسبت به رنگ قرمز و سبز کور رنگی داشته باشد.”

سگ ها سایه های آبی، زرد و سبز را می بینند که در هنگام ترکیب می تواند به صورت خاکستری قهوه ای، زرد تیره، زرد روشن، خاکستری زرد، آبی روشن و آبی تیره در نظر گرفته شود. این احتمالاٌ توضیح می دهد که چرا سگ ها دوست دارند یک توپ تنیس زرد روشن را در چمن سبز زیر آسمان آبی دنبال کنند. در حالی که محققان بر این باورند که همه نژادها تقریباً طیف

رنگی یکسانی را درک می کنند، سایر اجزای بینایی بر اساس آناتومی و اندازه متفاوت هستند، که در مورد بینایی سگ بسیار متفاوت است. Brady Bailey، VMD، DACVO و مربی بالینی چشم پزشکی در دانشگاه پنسیلوانیا می‌گوید: دید چشمی قطعاً بین گریت دین‌ها و چی‌هواهواها متفاوت است.

پیشنهاد کارشناس مقاله مناسب ترین رنگ برای خرید باکس سگ : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
مناسب ترین رنگ برای خرید باکس سگ

علاوه بر این، موقعیت چشم ها در سر سگ در بین نژادهای مختلف متفاوت است. اگر چشم ها به هم نزدیک باشند و بینی نسبتا کوتاه باشد، در میدان بینایی دو چشم همپوشانی بیشتری وجود دارد. این دید دوچشمی نامیده می شود و همپوشانی بیشتر اطلاعات بیشتری را برای درک عمق فراهم می کند.

چرا انتخاب رنگ باکس سگ یا اسباب بازی برای سگ ها مهم است؟

این مهم است که بفهمیم سگ چگونه رنگ ها را می بیند و چه رنگ هایی را نمی بیند. زیرا دانستن این موضوع به انتخاب اسباب بازی مناسب برای سگمان کمک می کند. اگر می خواهید برای سگ اسباب بازی بخرید، بهتر است رنگ های قرمز و سبز را انتخاب نکنید. زیرا سگ نمی تواند این رنگ ها را ببیند و هر دوی آنها را خاکستری مایل به زرد می بیند. اما یک توپ قرمز روی چمن سبز می تواند برای سگ ها بسیار جذاب باشد. همچنین اسباب بازی های آبی برای سگ ها بسیار جذاب هستند.

چه رنگ باکسی برای سگم بخرم؟

از خرید باکس های قرمز و سبز خودداری کنید. اسباب بازی های آبی برای بازی در بیرون از خانه و اسباب بازی های آبی، زرد یا حتی بنفش برای بازی در داخل خانه مناسب هستند. سگ ها دارای بینایی و قدرت دیدن دورنگی هستند و این در شرایطی ات که انسانها قدرت بینایی سه رنگی دارند. بنابراین سگها قادر خواهند بود تا دو رنگ زرد و آبی را به خوبی تشخیص دهند اما این موضوع در انسانها برای سه رنگ آبی، قرمز و زرد می باشد.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

همچنین سگ ها به جای رنگ قرمز، رنگها را به صورت قهوه ای تیره می بینند. چشمان سگ در تشخیص رنگ سبز آن را به رنگ بژ و بنفش ها را نیز آبی تشخیص می دهد. محققی به نام راچفورد در آخرین تحقیقاتش به این هم اشاره کرده که تاری دید سگها حدود 8 برابر از آدمیزاد بیشتر می باشد و درک روشنایی کمتری از این موضوع وجود دارد.

با این وجود، علی رغم داشتن چشم های نسبتا ضعیف سگ نسبت به انسان، کیفیت زندگی آنها از انسان بیشتر است چرا که آنها حواسی دارند که به مراتب بهتر و قوی تر از انسان کار می کند.

برای مثال حس بویایی سگ ها 10 هزار تا 100 هزار برابر بهتر از حس بویای انسان هاست تا این موضوع به زندگی بهتر سگ ها در تشخیص های محیطی کمک کند.

مناسب ترین رنگ برای خرید باکس سگ

فواید چشم سگ

اگرچه سگ ها مانند انسان نمی توانند رنگ های بیشتری را تشخیص دهند، اما مزایای بصری بیشماری نسبت به انسان ها دارند که آنها را منحصر به فرد می کند. یکی از مزایای چشم سگ نسبت به چشم انسان، میدان دید وسیع آنهاست. بر اساس نظریه ای که یکی از دانشمندان آمریکایی بیان کرد، میدان دید انسان بین 180 تا 190 درجه است. در حالی که سگ ها قادرند با یک نگاه 250 درجه محیط اطراف خود را ببینند.

از مزایای چشم سگ در مقایسه با انسان، دید بسیار بالای آن در تاریکی است. چشمان سگ ها مانند یک دوربین حرفه ای عمل می کند و می توانند در شب به خوبی محیط اطراف خود را ببینند و محافظ بسیار خوبی برای ما انسان ها هستند.

پیشنهاد کارشناس مقاله مناسب ترین رنگ برای خرید باکس سگ : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

مناسب ترین رنگ برای خرید باکس سگ

دلیل اینکه آنها در شب خوب می بینند به ساختار استوانه ای و اندازه مردمک چشم آنها مربوط می شود. این جانوران گیرنده های استوانه ای و مردمک بزرگتری دارند و مانند یک آینه در چشم سگ عمل می کند. سومین ویژگی چشم سگ، تشخیص حرکات کوچک است و این نیز به دلیل وجود گیرنده های استوانه ای در چشم این حیوانات است.

پیشنهاد کارشناس مقاله مناسب ترین رنگ برای خرید باکس سگ : چگونگی رفع ترس سگ از باکس سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین