مکمل غذایی سگ چیست | بهترین مکمل های جهانی سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

مکمل غذایی سگ چیست ؟

مکمل غذایی سگ یک خوراکی کمکی برای تقویت سیستم ایمنی و سلامتی سگ هاست. در واقع این مکمل ها ترکیبی از ویتامین ها، مواد معدنی و املاح مغذی مورد نیاز سگ بوده که برای تقویت اجزای بدن سگ همچون غضروف ها و ماهیچه ها بسیار موثر عمل خواهد کرد؛ در حققیت خرید و تهیه مکمل های غذایی سگ یکی از لازمه های نگهداری از این حیوانات خانگی می باشد که برای حفظ و بهبود سلامت استخوان ها و ماهیچه های آنها ضروری خواهند بود.

براساس کاربرد ها و فواید این محصولات، برخی از مکمل‌ها تنها از یک عنصر تشکیل شده‌اند و برخی دیگر ترکیبی از مهم‌ترین مواد مورد نیاز سگ می باشند که معمولاً در غذاهای عادی آنها وجود نداشته و لازم است تا بصورت جداگانه در برنامه غذایی انها گنجانده شوند.

این ترکیبات برای حفظ سلامت بدن  سگ ها بسیار ضروری می باشند؛ در نظر داشته باشید در صورتی که این املاح به اندازه کافی به بدن سگ نرسند،  حیوان خانگی شما دچار عوارض جبران ناپذیری خواهد داشت. همانطور که گفته شد، این مکمل‌ها به صورت روزانه برای بهبود سلامت حیوان یا رفع ضعف های آن مورد استفاده قرار می گیرند. مکمل های سگ در انواع مختلفی وجود دارند که در ادامه به شرح هریک از آنها می پردازیم.

اهمیت خرید و استفاده از مکمل غذایی سگ

بطورکلی بسیاری از مواد غذایی که به عنوان غذای سگ مصرف می شوند، دارای تمامی مواد مورد نیاز بدن سگ نمی باشند، به همین دلیل برای بهبود و حفظ سلامت کلی این حیوانات، ضروری است تا از مکمل غذایی سگ برای کامل کردن تغذیه سگ استفاده شود. این مکمل‌ها به طور خاص حاوی مواد معدنی و مغذی مورد نیاز بدن سگ بوده و می‌توانند نیازهای مختلف آنها را تامین کنند. در نظر داشته باشید که مکمل‌ های غذایی سک تنها نقش تکمیل کننده داشته و نمی‌توانید از آن تنها به عنوان یک غذای کامل استفاده کنید.

مکمل غذایی سگ چیست

انواع مکمل غذایی سگ

مکمل های غذایی سگ دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام ماده یا مواد معدنی خاصی را برای سگ فراهم می‌ کنند. هر کدام از مکمل های غذایی سگ کاربرد خاصی داشته و براساس نیاز پت باید تهیه و مصرف شوند.  این بدان معناست که بصورت قطعی شما ملزوم  به تهیه تمامی آنها نیستید، بلکه کافی است بر اساس نیازهای پت خود مکمل مورد نیاز را تهیه کنید.

مکمل غذایی سگ | مکمل ویتامینه سگ

مکمل ‌های غذایی سگ معمولاً شامل اکثر ویتامین ‌های مورد نیاز برای سگ و توله سگ می باشند که به حفظ سلامت پوست و موی آنها کمک کرده و موجب شادابی و بهبود آنها می شود. این مکمل‌ها علاوه بر ویتامین‌ها دارای برخی از مواد معدنی مانند کلسیم و فسفات نیز می باشند.

مکمل غذایی سگ | مکمل مفصل سگ

مکمل های مفصل ساز یک مکمل ویتامینه کامل بوده که تمامی املاح و موادمغذی لازم برای مفصل سازی سگ ها را دارا می باشد. مکمل های مفصل ساز یکی از ضروری ترین خوراکی های کمکی برای بهبود و تقویت مفصل های سگ ها می باشد. بهترین مارک مکمل مفصل ساز عبارتست از:

پودر مکمل توتال هلث، یک مفصل ساز بسیاری قوی و یکی از بهترین و موثرترین مکمل های غذایی سگ در جهان می باشد.

ویژگی های مکمل توتال هلث

  1. مفصل ساز بسیار قوی
  2. وزن: 368 گرم
  3. مناسب برای استفاده تمامی نژاد های سگ اعم از کوچک و بزرگ
  4. مناسب مصرف برای توله ها بعد از 6 هفتگی
  5. قابل استفاده در آب و غذای سگ
مکمل غذایی سگ چیست | پودر مکمل توتال هلث

مکمل غذایی سگ | مکمل عضله ساز سگ

مکمل غذایی عضله ساز سگ به منظور کمک به رشد عضلات و تقویت قوای جسمانی سگ تجویز می‌شود. این مکمل توده عضلانی سگ را به میزان قابل توجهی افزایش داده و قدرت و استقامت سگ را نیز بهبود می دهد. مکمل های غذایی ماهیچه ساز به طور مخصوص برای برای سگ ‌های نگهبان و سگ‌های ورزش کار مفید بوده و مورد استفاده قرار می گیرد؛ در نظر داشته باشید که مصرف مکمل های ماهیچه ساز جز در موارد خاص برای سگ‌های خانگی توصیه نمی‌شود،که این تجویز هم باید توسط دامپزشک و پس از بررسی ویژگی‌ها و نیازهای سگ انجام گیرد.

همچنین توجه داشته باشید که استفاده از مکمل های حیوان خانگی برای کمک به عضله سازی سگ همیشه توصیه نمی شود.  اما یک مکمل ماهیچه ساز سگدر برخی از موارد بر اساس نیاز های بدن سگ، می تواند بهترین توصیه باشد. برخی از سگ ها ممکن است از نظر سلامتی از افزایش وزن و عضله سازی جلوگیری کرده و مکمل های سگ توسط دامپزشک تجویز شود.

همیشه قبل از شروع استفاده از مکمل ماهیچه ساز سگ یا اکثر مکمل های حیوانات خانگی ، حتما با دامپزشک خود مشورت کنید. قبل از خرید هرگونه عضله ساز برای سگ ها ، به دست آوردن اطلاعات مربوط به مکمل خاص ، مزایا و معایب آن و عوارض جانبی احتمالی آن بسیار مهم خواهد بود.

توجه داشته باشید که مکمل های عضلانی ، مانند اکثر مکمل های دیگر ، ضروری نیستند و حتی در صورت استفاده نامناسب یا استفاده از سگهایی که نیازی به آن ندارند ، حتی می توانند برای سلامتی سگ شما مضر بوده و سلامت آنها را تهدید کند.

مکمل غذایی سگ چیست

انواع مکمل ماهیچه ساز سگ به چه صورتی می باشند ؟

مکمل های غذایی حیوانات خانگی به اشکال مختلفی تولید و عرضه شده و برای مصرف سگ ها بسیار راحت و خوش خوراک می باشند. مکمل های ماهیچه ساز سگ نوعی از این مکمل های غذایی می باشند که به دو صورت پودر یا قرص وجود دارد. این هدف برای کمک به سگ در افزایش وزن و ایجاد توده عضلانی است. در ادامه با بهترین مارک های مکمل ماهیچه ساز سگ آشنا می شویم.

مکمل بولی مکس از بهترین و پرفروش ترین مکمل های غذایی ماهیچه ساز سگ در سراسر جهان می باشد. این محصول هم به صورت پودر و هم به صورت قرص تولید و ارائه می شود. این مکمل بولی مکس حاوی 60 قرص برای تغذیه سگ می باشد.

ویژگی های مکمل بولی مکس

  1. ماهیچه ساز بسیار قوی
  2. مناسب برای دسته بندی ماهیچه ها و افزایش رشد تا حداکثر امکان
  3. مورد تایید دامپزشکان ، 100% بی خطر ، بدون عوارض جانبی و تغییر حالات روحی
  4. مناسب برای تمامی نژادهای کوچک و بزرگ، توله های بالای 6 هفته، سگ های باردار و مادر
  5. سازگار با همه ی رژیم های غذایی
  6. اثربخشی بسیار عالی بعد از سه هفته استفاده برای سگ ها (توله و بالغ)
مکمل غذایی سگ چیست | قرص مکمل بولی مکس

گوریلا مکس اولین مکمل عملگرا مخصوص سگ در سراسر جهان است. هر پیمانه حاوی 20 گرم پروتئین است که تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن سگ شما را برای به دست آوردن پتانسیل کامل دارد.

ویژگی ها و فواید مکمل گوریلا مکس

  1. ماهیچه ساز بسیار قوی
  2. وزن 368 گرم
  3. بهبود سلامتی، رشد و ساخت ماهیچه
  4. مناسب برای دسته بندی ماهیچه ها و افزایش رشد تا حداکثر امکان
  5. مورد تایید دامپزشکان ، 100% بی خطر ، بدون عوارض جانبی و تغییر حالات روحی
  6. مناسب برای تمامی نژادهای کوچک و بزرگ، توله های بالای 6 هفته، سگ های باردار و مادر
  7. سازگار با همه ی رژیم های غذایی
  8. اثربخشی بسیار عالی بعد از سه هفته استفاده برای سگ ها (توله و بالغ)
مکمل غذایی سگ چیست | پودر مکمل گوریلا مکس

مواد تشکیل دهنده عضلات ساز برای سگ ها چیست؟

سازندگان عضلات طیف گسترده ای از مواد مختلف را تشکیل می دهند. با این حال ، مواد تشکیل دهنده چند ماده به احتمال زیاد در همه این مکمل ها وجود خواهد داشت.

  • پروتئین

پروتئین موجود در مکمل های غذایی سگ در دو نوع پروتئین آب پنیر و یا پروتئین شیر می باشند. این ماده معمولاً یک ترکیب آلی با هدف ایجاد و آزاد سازی اسیدهای آمینه و آنزیم ها در بدن سگ می باشد. اسیدهای آمینه برای ترمیم بافت و عضله سازی ضروری بوده و آنزیم ها مسئول هضم بهتر غذا و سریعتر متابولیسم می باشند.

  • کراتین

بعد از پروتئین، کراتین دومین ماده حیاتی در هر عضله ساز برای سگ ها می باشند. وظیفه اصلی کراتین کمک به بهبود روند ماهیچه سازی بدن ، تأمین انرژی و نگهداری آب در ماهیچه ها می باشد.

توجه داشته باشید که دندان های نیش درست مانند انسان کراتین را به طور طبیعی در بدن تولید می کنند، اما سگ های فعال و ورزشکار ممکن است به مقدار بیشتری از آن احتیاج داشته باشند.

  • ریبوفلاوین

این ماده به ویتامین B2 نیز معروف است و تاثیر زیادی در کمک به بدن در تجزیه کربوهیدرات های پیچیده و پس از تبدیل آنها به گلوکز ، استفاده از آنها برای عضله سازی و انرژی بیشتر بدن خواهد داشت.

  • مالتودکسترین

این جز component در مکمل های غذایی مسئول انرژی دادن به سگ می باشد، مالتودکسترین همچنین می تواند در رشد عضلات تاثیرگذار باشد. سگ های کار می توانند بیشترین بهره را از مالتودکسترین ببرند.

فروش مکمل غذایی سگ

برای خرید انواع مکمل غذایی سگ همچون مکمل غذایی مفصل ساز و ماهیچه ساز و بطورکلی مکمل های تقویتی سگ از بهترین برندهای جهانی (وارداتی/اورجینال) با گمبرون کنل به شماره 09013852660  تماس بگیرید.

مکمل غذایی سگ چیست

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و خرید باکس سگ با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گمبرون کنل ارائه دهنده انواع باکس سگ وارداتی و مکمل های غذایی با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اصالت کالا، همواره آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز است.

09013852660  

 

پیشنهادات داغ مطالعه :

پرفروش ترین برندهای باکس در جهان :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین