نظافت سگ بعد از پیاده روی | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

نظافت سگ بعد از پیاده روی

در صورتی که بعد از پیاده روی  نمی خواهید سگ خود را به ‌طور کامل استحمام کنید، می توانید تنها پنجه‌های او را تمیز کنید. توجه کنید اگر پنجه‌های سگ خیلی کثیف نباشد، از آب خالی هم می‌توان برای تمیز کردن استفاده کرد. پنجه های سگ را می توانید با دستمال و آب بشویید و یا از انواع فوم ‌های آماده شستشوی دست و پای حیوانات استفاده کنید که در ادامه نمونه معرفی خواهیم کرد.

شیوه نظافت بعد پیاده روی

پس از پیاده‌روی، پنجه های سگ را به طرف خودتان چرخانده و ما بین پدهای او را تمیز کنید یا شست و شو دهید. اگر سگ بعد از گردش  کردن، دست، پا یا قسمتی از بدنش آلوده به گل، ادرار یا مدفوعش شود و یا اگر قسمتی از دستشویی، به بدنش بچسبد؛ شما باید آن قسمت از بدنش را پاک کنید و یا بشویید.

شما می‌توانید وان حمام یا روشویی را از آب ولرم پر کنید و در حالی که حواس سگ خود را با اسباب‌بازی هایش پرت می کنید، به آسانی او را بشویید. در صورت عدم تمایل به شستن کامل، می‌توانید او را به شکلی بر روی صندلی قرار دهید که دستتان به محل مورد نظر، راحت برسد تا بتوانید آلودگی سگ را پاک کنید. اگر کثیفی یا گل ولای سگ تازه باشد و  به بدن خشک نشده‌ باشد، با استفاده از چند دستمال مرطوب می‌توانید پاک کنید و اگر کثیفی او بر روی موهایش و یا اطراف مقعدش  خشک شده باشد با استفاده از آب، شامپوی مخصوص سگ و چند دستمال می‌توانید او را تمیز نمایید.

به این نکته توجه کنید که برای شستن دست و پای سگ خود، چه بعد از پیاده‌روی و چه پس از دستشویی، او را باید  در حالتی قرار دهید که خوب بتوانید بر او تسلط داشته‌ و دید کافی بر محل مورد نظر داشته‌باشید و دقیقا بتوانید ببینید که چکار انجام می‌دهید و از تمیز و پاک شدن محل آلوده مطمئن شوید.  شست و شوی پنجه های سگ بسیار مهم است و برای تمیز کردن این ناحیه برخی از دامپزشکی ها توصیه کرده اند که پنجه سگ خود را به آرامی به سمت خود بچرخانید و سپس بین پد ها را با دقت تمیز و یا بشویید.

پیشنهاد کارشناس مقاله نظافت سگ بعد از پیاده روی : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
نظافت سگ بعد از پیاده روی

استفاده از فوم و اسپری

  • اسپری شستشوی پنجه ردپا

شستن مداوم و روزانه سگ برای سلامتی حیوان خطرناک است و باعث خشکي پوست سگ مي‌شود، اما اینکه پنجه‌های سگ را چگونه تمیز کنیم، امری بسيار مهم می‌باشد که برای سلامتی حیوان و حتي صاحب حيوان نیز بسيار با اهميت و قابل توجه خواهد بود. به تازگي تحقيقاتي در مورد دست و پاي سگ و کف کفش صاحبان آنها که آلوده به مدفوع سگ يا کثیفی و گل شده باشد، انجام شده که نتايجي مبني بر وجود تخم انگل آسکاريس سگ و گربه بدست آمده است. اين موضوع اهميت شستشو پنجه سگ را کاملا روشن مي‌سازد.

اين انگل به ندرت مي‌تواند وارد بدن انسان شود و باعث بيماري مهاجرت احشايي لارو و مهاجرت چشمي لارو بشود. لارو، همان ريزکرمي است که مي‌تواند توسط دهان بلعيده و وارد احشا و يا چشم انسان گردد و باعث مشکلاتي متعدد شود. اين بيماري از جمله بيماري‌هاي مشترک بين انسان و حيوان مي‌باشد که نظافت حيوان خانگي يکي از راه‌هاي اصولي در جهت پيشگيري از اين بيماري است.

  • خرید فوم شستشوی کف دست و پا برای سگ و گربه

در صورتی‌که تصمیم به خرید یک پاک کننده پنجه سگ و گربه دارید سفارش ما خرید فوم شستشوی کف دست و پای حیوان‌ها خانگی نظیر سگ و گربه می باشد. برای خرید میتوانید بهمغازه های پت شاپ  یا آنلاین شاپ های حیوانات مراجعه ‌نمایید. 

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

 

نظافت سگ بعد از پیاده روی با سرکه

ممکن است برای بسیاری از صاحبان سگ این سوال به وجود آمده باشد که آیا می توان برای شستن سگ بعد از پیاده روی از سرکه استفاده کرد؟ در پاسخ به این باید گفت این کار صحیح نیست تنها زمانی می توانید از سرکه استفاده نمایید که سگ شما در محلی خطا دستشویی کرده باشد و برای نظافت محل کثیف شده از سرکه استفاده کنید. برای این کار مقداری آب و سرکه را با یکدیگر در یک بطری مخلوط کرده و به خوبی تکان دهید تا رقیق بشود سپس آن برای امتحان کردن آن می توانید بر روی سینک اسپری کنید تا به خوبی مطمئن شوید. در صورت استفاده از بطری به خوبی آن را بشویید بعد محلول را درون آن بریزید تا با مواد شیمیایی لکه کثیفی نشود.

محلولی که درست کرده اید را بر روی لکه اسپری کنید و به مدت پانزده دقیقه منتظر بمانید و به گونه ای اسپری کنید که کل لکه کثیفی بر روی فرش خیس بشود و به خورد فرش برود با این کار بوی ادرار خشک یا خیس از بین خواهد رفت می توانید برای خوشبو کردن محیط کف از سرکه و جوش شیرین استفاده کنید.

نظافت سگ

تمیز بودن را به توله سگ خود یاد بدهید

برای پذیرفتن سرپرستی یک توله سگ در خانه یکی از مهم ترین درس هایی که باید به او داده شود تمیز بودن آن است که باید به توجه داشت برای مثال در رابطه با این کار تکنیک های بسیاری وجود دارد به عنوان به توله سگ خود آموزش خواهید داد که در هر جایی نمی تواند دستشویی کند. شست و شو پس از تعریق و پیاده روی در هر کسی نیازی طبیعی بوده و اما توله سگ قادر به توانایی منقبض کردن عضلات خود برای مدت زمان طولانی نمی باشد. نظافت سگ باعث می شود تا مبتلا شدن سگ به انواع بیماری ها جلوگیری شود.

پیشنهاد کارشناس مقاله نظافت سگ بعد از پیاده روی : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

نظافت سگ بعد از پیاده روی

سخن پایانی مقاله نظافت سگ بعد از پیاده روی

با دقت بدین که سگ هایمان را بایستی به پیاده روی ببریم که به همین چالش نظافت کردن درست پنجه های آنها بعد از رجوع از پیاده روی بسیار اساسی و ضروری می باشد.  پای برخی از سگ ها به شدت به سوز‌و‌سرما، نمک و کل موادسازنده حساس می باشد و از این رو پنجه سگ پاک باشد احتمال داخل شدن خلل برای آنان کمتر شود.  هیچ چیز به اندازه  استحمام سگ، پنجه های سگ را پاک نمی نماید. در صورتیکه می‌ خواهید بعد از یک پیاده‌ روی سریع پنجه‌ های حیوان خویش را پاک نمایید، کافی است به آرامی پنجه‌ ها را با یک دستمال و آب تمیز نمائید. در حالتی‌که پنجه ها بسیار کم آلوده گردیده باشند می‌توانید به شستن سگ با آب خالی نیز بپردازید.

پیشنهاد کارشناس مقاله نظافت سگ بعد از پیاده روی : خرید اینترنتی باکس سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین