وسایل ضروری سگ | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

وسایل ضروری سگ

همانطور که می دانید سگ ها نقش بسیار پرنگی را در زندگی مدرن امروزی ایفا می کنند، این حیوانات خانگی بسیار محبوب انسان ها یک سری وسایل ضروری سگ نیز برای نگهداری نیاز دارند ما در مقاله وسایل ضروری سگ به بررسی این وسایل ضروری می پردازیم؛ با ما به مطالعه بپردازید.

  • باکس سگ

مهترین وسیله ی بسیار ضروری نگهداری از سگ، باکس سگ می باشد، به این دلیل که برای جا یه جایی سگ دچار مشکلاتی ز قبیل: عدم کنترل پذیری سگ، دزدیدن سگ، ترسیدن سگ از مکان هایی ناشناخته و….به خوبی جلوگیری می کند.

  • پد بهداشتی

یکی از وسایل ضروری سگ نوعی از زیرانداز بسیار حرفه ای می باشد که کاملا مناسب برای محافظت از انواع متریال های موجود در ساخت مبلمان، صندلی ماشین، تخت یا هر چیز دیگری در برابر رطوبت طراحی شده است. دارندگان سگ در منزل می توانند از این پد های بهداشتی برای آموزش ادرار به سگ در خانه استفاده نمایند. رطوبت در این پد های بهداشتی تا چند ساعت بدون هیچ گونه نشتی پیش میرود، همچنین بوی بد را به شدت جذب می کند و شما می توانید اطمینان حاصل کنید که خانه شما در هنگام آموزش به سگ، بوی بدی نمی دهد.

  • کیسه مدفوع

کیسه های جمع آوری مدفوع سگ نیز از لوازم مورد نیاز و وسایل ضروری سگ در خانه هستند؛ فضولات سگ به راحتی در این کیسه ها جمع آوری و به خارج از آپارتمان منتقل خواهد شد بدون هیچ درد سر بوی بد ناشی از مدفوع و…به بیرون منتقل می گردد.

  • غذای باکیفیت از مهم ترین لوازم مورد نیاز سگ خانگی

این را بدانید؛ حیوان مادامی که در طبیعت زندگی می کند زندگی خود را صرف به دست آوردن آب و غذا و تامین امنیت جانی خواهد کرد. پس به عنوان صاحب سگ در منزل کوچکترین اما اصلی‌ترین وظیفه شما این می باشد که آب و غذای با کیفیت را در اختیار سگ خود قرار دهید، برای تغذیه سگ خود بسته به هزینه و زمانی که در نظر دارید صرف این کار نمایید؛ غذاهای خانگی یا تجاری دو گزینه ی مهم و اصلی می باشند، توصیه ما به شما این می باشد که این دو نوع غذا را زیر نظر دامپزشک به صورت ترکیبی برای حفظ سلامتی سگ استفاده کنید.

پیشنهاد کارشناس : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.

وسایل ضروری سگ

انواع غذای مورد نیاز سگ را نام ببرید؟

  • غذای خانگی:

این گزینه از وسایل ضروری سگ برای سلامتی سگ ضروری است، که شامل: میوه جات، سبزیجات و مواد پروتئینی مجاز برای سگ ها در منزل است که شما می‌توانید با هم ترکیب کرده و غذاهای  بسیار متنوعی را برای سگ ها آماده کرده و لذت ببرد. اگر قصد داشته باشید و فقط از رژیم خانگی استفاده کنید با دو مسئله ی بسیار مهم روبرو خواهید شد: اول اینکه زمان زیادی باید صرف آشپزی برای سگتان کنید و دوم اینکه که باید خیلی دقیق و حساب شده پیش بروید تا بتوانید تمام نیازهای غذایی سگ ها را در مراحل رشد او را نظر بگیرید.

  • غذای تجاری:

کارخانجات بسیار مختلفی در جهان با تکیه بر دانش نوین، اقدام به تولید غذای سگ می کنند. غذاهای تولیدی این کارخانجات زیر نظر متخصصین تغذیه به شیوه‌ای بسیار سالم فرمول‌بندی می باشد و سلامت سگتان را  به شدت تضمین می نماید.

غذای خشک:

یکی از بهترین و پرمصرف ترین غذاها برای سگ ها در منزل، غذاهای خشک می باشند، این غذاها اکثر ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن سگ ها را در خود جای دارند و در انواع طعم ها، اشکال و اندازه ها و با خواص بسیار گوناگون و تنوع بسیار بالا در پت شاپ ها موجود می باشند. ترکیب کردن این غذاهای خشک با سوپ یا آب مرغ و گوشت یک وعده غذایی بسیار فوق العاده خوش طعم و غنی را شکل می دهد.

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

برند های محبوب و برتر غذای خشک سگ

غذای تر (سوپ و کنسرو) در کنار غذاهای خشک برای سگ ها، برند های تولید کننده غذا به تولید غذاهای تر نیز خلاقیت نشان داده اند. نکته ی بسیار مثبت سوپ و کنسروها این می باشد که سگ شما از تکه های گوشت و سبزیجات در غذایش لذت می برد و در کنار آن رطوبت مورد نیاز بدنش را نیز کسب خواهد کرد. برندهای تولیدکننده سوپ و کنسرو  عبارت است از:

  • رویال کنین _Royalcanin
  • گرن کارنو _grancarno
  • یو آس پت _Uspet
  • اسپشیال داگ _special Dog
  • استوزی _Stuzzy
  • پلازیر _Plaisir
وسایل ضروری سگ

تشویقی و مولتی ویتامین

آیا می دانید تشویقی سگ  چیست؟ این از مواردی می باشد که اگر آن را برایش تهیه نکنید باید با تربیت سگ تان خداحافظی کنید! این جمله کاملا رک و بی پرده بیان شد که از اهمیت بسیار زیاد تشویقی آگاه شوید. آموزش اکثر فرمان ها و… به سگ، نیازمند هدیه دادن تشویقی به سگ ها در منزل می باشد. تشویقی ها نیز می توانند خانگی و ساخته دست خودتان باشند هیچ مشکلی نیست یا اینکه آن ها را به صورت آماده از گمبرون کنل خریداری کنید.

ظرف آب و غذا از وسایل ضروری سگ

از لحاظ بهداشتی و تربیتی سگ شما باید ظرفی با حجمی کاملا معین برای غذای مخصوص سگ داشته باشید. این کار ذهن سگ را در منزل شرطی مینماید که هر آنچه در آن ظرف برایش قرار بدهند را بخورد نه بر روی زمین چیزی بخورد نه بر روی پارکت یا موکت و فرش منزل و…… به ظرف اشخاص دیگر خانه کاری نداشته باشد! باید توجه داشته باشید ابعاد و جنس ظرف آب و غذا و مکان قرارگیری آن در خانه از اهمیت بالایی برخوردار است جایی ثابت را برای او در نظر بگیرید و حتی گاهی دیده می‌شود که علت نخوردن غذا و بداشتهایی سگ شما بدلیل جنس یا ابعاد نامناسب ظرف غذایش می باشد، پس سعی کنید با توجه به ویژگی‌های سگ انتخاب بسیار مناسبی  را داشته باشید.

دروازه کودک از وسایل ضروری سگ

دروازه کودک، نرده های بسیار مخصوصی می باشند که برای جلوگیری از ورود سگ و… به اتاق یا قسمت خاصی از خانه قابل استفاده می باشند. ارتفاع و جنس این دروازه به جثه سگ شما در منزل بستگی دارد.

پیشنهاد کارشناس در مقاله وسایل ضروری سگ: مزایا و معایب باکس سگ پارچه ای را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین