چک لیست ضروری برای سفر جاده ای با سگ ها | خرید و فروش باکس سگ

فهرست مطالب

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

چک لیست ضروری برای سفر جاده ای با سگ ها

در این مقاله به بررسی موضوع چک لیست سفر جاده ای با سگ ها پرداخته میشود. اگر آموزش های لازم به حیوان داده شده باشد و لوازم بهداشتی لازم برای حیوان و اسباب بازی های مورد علاقه اش را همراه داشته باشید، سفر جاده ای با سگ آسان است. سفر جاده ای با سگ ایده خوبی است زیرا در حالی که می تواند راهی برای تقویت پیوند بین شما و حیوان خانگی شما باشد، او همچنین حق دارد از یک سفر خوب با خانواده انسانی خود لذت ببرد.

همانطور که چمدان های خود را با وسایل شخصی خود برای سفر می بندید، باید به لوازم ضروری حیوان خانگی خود نیز توجه کنید. البته سفر جاده ای با سگ همیشه با ماشین شخصی انجام نمی شود و چون حیوانات خانگی را می توان با اتوبوس که یکی از راه های رفت و آمد با سگ است جابه جا کرد، طبیعتا این امر با قوانین خاص خود همراه است.

چک لیست سفر جاده ای با سگ ها  :

  • ظرف غذای مسافرتی و آب حیوان خانگی قابل حمل

آب، غذا و ظروف مسافرتی برای حیوانات، لوازم اولیه و ضروری برای سفر جاده ای با سگ هستند زیرا ممکن است حیوان خانگی شما در طول مسیر تشنه یا گرسنه شود. ظرف قابل حمل آب و بسته های غذای سالم برای رعایت نظم در غذا خوردن سگ از مواردی است که در سفر با سگ باید به آن توجه کرد. همراه داشتن غذا همراه با تشویق به دلیل مفید بودن برای دندان سگ و حاوی ویتامین ها و مواد معدنی علاوه بر روز عادی در طول سفر ضروری است.

  • داروهای خاص قبل و حین سفر با سگ

اگر سگی دارید که استرس دارد، از دامپزشک خود بخواهید یک آرام بخش تجویز کند. داروی آرامبخش می تواند کمک بزرگی برای تجربه یک سفر آرام و بدون استرس با او باشد.

برای پیشگیری از حالت تهوع سگ طبق تجویز دامپزشک از قرص مسافرتی یا قرص ضد تهوع حیوانات خانگی استفاده کنید و فراموش نکنید که نیم ساعت قبل از سفر آن را به حیوان بدهید زیرا این دارو با محدود کردن سیگنال های مغزی خود باعث می شود موثر برای حالت تهوع حیوان که ایجاد می شود اثر حرکت ماشین ایجاد می شود، موثر است.

قطره های چشم و گوش و قرص های ویتامین از دیگر داروهایی هستند که می توانید در سفر زمینی با سگ خود همراه داشته باشید.

پیشنهاد کارشناس مقاله چک لیست ضروری برای سفر جاده ای با سگ ها : خرید باکس سگ را مطالعه کنید.
چک لیست ضروری برای سفر جاده ای با سگ ها
  • مدارک پزشکی و شناسایی سگ

مهم است که هنگام بردن سگ خود به سفر با ماشین، مانند هر نوع سفر دیگری، پرونده پزشکی همراه خود داشته باشید.

از طرفی بهتر است برای سگ خود قلاده ای تهیه کنید که روی آن نام، آدرس و شماره تلفن فعلی شما نوشته شده باشد.

اگر سگ شما به طور ناگهانی گم شد، یک عکس اخیر از سگ و قلاده با توضیحات مفید خواهد بود.

  • جعبه حمل سگ

به یاد داشته باشید که با یک حمل سگ استاندارد می توانید تمام سفرهای خود را لذت بخش تر کنید. زیرا این دستگاه علاوه بر کارایی بسیار زیاد در سفر جاده ای با سگ می تواند در طول سفر مکان امنی را برای حیوان شما فراهم کند.

  • کیت کمک های اولیه سگ

جعبه کمک های اولیه برای سگ یکی از وسایل ضروری در انواع سفرها به خصوص سفرهای جاده ای با سگ است و نه تنها در صورت وقوع بلایای طبیعی، بلکه در مواقعی که حیوان خانگی از کمک فوری دور باشد مانند اورژانس؛ پس همیشه این کیت را در ماشین خود داشته باشید.

چند نمونه از اقلام داخل جعبه کمک های اولیه:

  • پانسمان جاذب گازی
  • چسب نواری
  • پراکسید هیدروژن 3 درصد
  • پماد آنتی بیوتیک موضعی برای جلوگیری از عفونت و تسکین درد
  • مواد شوینده برای تمیز کردن
  • دستمال مرطوب حاوی الکل برای تمیز کردن چشم ها، گوش ها، زخم ها و پنجه های گل آلود
  • پودر استیپتیک برای جلوگیری از خونریزی
  • بسته یخ
  • دستکش پلاستیکی یکبار مصرف
  • موچین
  • قیچی با تیغه های زاویه دار، باریک، بلند و انتهایی کدر یا کند
  • چراغ قوه

برای مشاهده سایر نمونه های باکس براکو و همچنین استعلام قیمت، اطلاع از ویژگی و خرید و فروش باکس سگ به صفحه باکس حمل سگ سایت گمبرون مراجعه کنید.

آنچه باید در مورد پراکسید هیدروژن بدانید:

پراکسید هیدروژن فقط برای تمیز کردن زخم های جزئی نیست، بلکه زمانی که سگ شما چیزی سمی خورده است، ممکن است لازم باشد از پراکسید هیدروژن برای ایجاد استفراغ استفاده کنید. البته هرگز این کار را بدون راهنمایی دامپزشک و نسخه کتبی او انجام ندهید!

  • کمربند ایمنی مخصوص سگ

کمربند ایمنی صندلی ماشین برای سگ به دلیل اینکه ایمنی او و سایر سرنشینان ماشین را در حین رانندگی تضمین می کند و از ایجاد حواس پرتی در حین رانندگی جلوگیری می کند، وسیله ای مهم برای سفرهای جاده ای با سگ ها و سوار کردن سگ به حساب می آید. سفر با ماشین نیاز است. از طرفی این دستگاه جایگزین مناسبی برای جعبه های سنگین برای نگهداری سگ می باشد.

  • صندلی حمل سگ

یکی از ضروری ترین وسایلی که در سفر جاده ای با سگ استفاده می شود، کریر ماشین یا صندلی سگ است.

به همین دلیل برای سفر زمینی با سگ، یک کریر ماشین یا صندلی سگ ضروری است که ایمنی سگ را تضمین می کند و پس از آن ایمنی راننده و سایر مسافران حفظ می شود.

  • پلاستیک های مدفوع حیوانات

کیسه های مدفوع یا ضایعات سگ از دیگر اقلام ضروری در سفر جاده ای با سگ یا سفر زمینی با سگ هستند. آنها به اندازه کافی رول و نازک هستند که به راحتی باز و از رول جدا شوند.

از طرفی آنقدر ضخیم هستند که می توانند برای حمل مدفوع حیوانات به سطل زباله قابل اعتماد باشند. این کیسه‌ها یکبار مصرف و تجزیه‌پذیر هستند و به شما این امکان را می‌دهند که رول‌ها را در مکان‌های متعددی در اطراف خانه یا محل اقامت خود بچسبانید، وقتی با سگ خود سفر می‌کنید تا حیوان خانگی از آن استفاده کند.

چک لیست ضروری برای سفر جاده ای با سگ ها
  • لوازم نظافت سگ

ناخن گیر یکی از وسایل نظافت این حیوان است که در سفر با سگ باید همراه خود داشته باشید. زیرا همراه داشتن این دستگاه از سه جهت مهم است:

کوتاه نگه داشتن ناخن های حیوان طراوت و سلامتی را برای حیوان مورد علاقه شما به ارمغان می آورد. از شما و حیوانتان در برابر مشکلات و پیگیری های درمانی و آزارهایی که ممکن است از این طریق متوجه شما و حیوانتان شود، محافظت می کند. با کوتاه کردن ناخن‌های سگتان، از خود در برابر چنگال‌های او محافظت می‌کنید.

سگ ها هم مثل ما انسان ها وقتی به سفر می روند به حوله مخصوص به خود نیاز دارند تا بعد از حمام از آن استفاده کنند. بنابراین، حوله یکی دیگر از ابزارهای نظافتی است که باید هنگام سفر با سگ همراه داشته باشید.

  • تخت و پتو سگ خانگی

در سفر با سگ، همیشه جای مناسبی برای خواب و استراحت حیوان خانگی خود در نظر بگیرید یا جای خواب او را با خود ببرید. اگر سگ شما آسیب دیده و وحشت زده است، گاهی اوقات یک پتو می تواند به آرام کردن او به عنوان یک فضای نرم کمک کند.

از طرفی پتو و تخت می تواند به عنوان محل استراحت مناسب یا وسیله مورد علاقه حیوان در مکانی سخت و غیر مسطح عمل کند.

پیشنهاد کارشناس مقاله چک لیست ضروری برای سفر جاده ای با سگ ها : اجاره باکس سگ را مطالعه کنید.

برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان گمبرون کنل تماس بگیرید.

چک لیست ضروری برای سفر جاده ای با سگ ها
  • اسباب بازی های مورد علاقه سگ

به گفته مربیان حرفه ای حیوانات، به همراه داشتن اسباب بازی های مورد علاقه پت و هر آنچه که سگ شما را خوشحال کند و او را از یک سگ بد اخلاق و کلافه به سگ آرام تغییر می‌دهد، در حمل و نقل حیوانات خانگی چون سگ نکته ای است که باید بدان توجه داشت.

  • لباس سگ

لباس، کفش و جوراب سگ از دیگر وسایل مربوط به او است که در مسافرت با سگ مخصوصاً هنگام مسافرت با سگ با ماشین در فصل زمستان اهمیت زیادی دارد.

پیشنهاد کارشناس مقاله چک لیست ضروری برای سفر جاده ای با سگ ها : خرید اینترنتی باکس سگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
پشتیبانی آنلاین